Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Renault: Πωλεί μερίδιο της Nissan έναντι 824 εκατ. δολ.

Η Renault SA πωλεί περίπου το 5% του μεριδίου της στη συνεργαζόμενη Nissan Motor Co., ξεφορτώνοντας τις μετοχές στο πλαίσιο της επαναγοράς μετοχών από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.

Η κίνηση αποτελεί μέρος ενός σχεδίου, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο μήνα, για τη μείωση του ποσοστού συμμετοχής της Renault στη Nissan. Η πώληση του μεριδίου αποτιμάται σε περίπου 765 εκατ. ευρώ (824 εκατ. δολάρια), αλλά θα οδηγήσει σε κεφαλαιακή ζημία ύψους 1,5 δισ. ευρώ, ανακοίνωσε την Τρίτη η γαλλική εταιρεία.

Τελικά, οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες στοχεύουν να εξισώσουν τις αμοιβαίες συμμετοχές τους στο 15%, χαλαρώνοντας τους δεσμούς που τις κράτησαν μαζί σε μια συμμαχία αυτοκινητοβιομηχανίας για δύο δεκαετίες. Η εταιρική σχέση μεταξύ Nissan και Renault κλονίστηκε το 2018 από τη σύλληψη του Carlos Ghosn, προέδρου και των δύο εταιρειών. Έκτοτε, έχουν απομακρυνθεί και πλέον χαράζουν ξεχωριστούς δρόμους.

Δεδομένου ότι οι μετοχές της Nissan διαπραγματεύονται κάτω από την κατευθυντήρια γραμμή του χρηματιστηρίου του Τόκιο για τη διατήρηση ενός λόγου τιμής προς λογιστική αξία άνω του 1, η επαναγορά θα “βοηθήσει στη βελτίωση της κατάστασης”, δήλωσε ο αναλυτής του Bloomberg Intelligence, Tatsuo Yoshida.

Τα μετρητά θα ενισχύσουν τις προσπάθειες του διευθύνοντος συμβούλου Luca de Meo να πάρει μπροστά η Ampere, ο βραχίονας της Renault για τα ηλεκτρικά οχήματα και το λογισμικό, καθώς επιδιώκει να αποσπάσει τη μονάδα και να την εισάγει στο χρηματιστήριο ως ξεχωριστή δημόσια οντότητα ήδη από τον Απρίλιο ή τον Μάιο. Η Nissan έχει επίσης συμφωνήσει να επενδύσει στην Ampere.

Η Renault μεταβίβασε το 28,4% της συμμετοχής της στη Nissan σε ένα καταπίστευμα στις αρχές Νοεμβρίου για να ανοίξει το δρόμο για τη μείωση της συμμετοχής της. Ακόμα και έτσι, θα εξακολουθούν να υπάρχουν υποχρεώσεις δέσμευσης και αναμονής. Ο De Meo δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι η Renault θα αρχίσει να ξεφορτώνεται το μερίδιο «πολύ σύντομα» στις αρχές του 2024, οπότε η ανακοίνωση της Τρίτης ήταν ελαφρώς νωρίτερα από ό,τι αναμενόταν.

Για τη Nissan, η επαναγορά είναι καλά μέσα στην αξία των μετρητών και των ισοδυνάμων, τα οποία ανέρχονταν σε 1,6 τρισεκατομμύρια γιεν (11 δισεκατομμύρια δολάρια) στα τέλη Σεπτεμβρίου. Η Nissan δήλωσε ότι θα ακυρώσει όλες τις μετοχές που αποκτήθηκαν.

«Είναι καλά νέα για τη μετοχή ότι η Nissan θα αποσύρει το ισοδύναμο του 5% των μετοχών της που βρίσκονται σε κυκλοφορία», δήλωσε ο Yoshida.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία πληρώνει 568,5 γεν για κάθε μετοχή, την τιμή στο κλείσιμο της διαπραγμάτευσης στο Τόκιο την Τρίτη. Ενώ η μετοχή της Nissan έχει ανέβει 36% φέτος, βρίσκεται περίπου στο μισό της αξίας της από τις αρχές του 2017.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!