Γ.Δ.
1455.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.6
CENER
0,00%
7.85
CNLCAP
0,00%
7.95
DIMAND
0,00%
9.55
OPTIMA
0,00%
10.64
TITC
0,00%
29.55
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.492
ΑΒΕ
0,00%
0.482
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.22
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.88
ΑΛΦΑ
0,00%
1.62
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.9
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.36
ΑΣΚΟ
0,00%
2.63
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.06
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.8
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.265
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.78
ΔΑΑ
0,00%
8.32
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.34
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.63
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.359
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.695
ΕΕΕ
0,00%
30.08
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.45
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.5
ΕΛΛ
0,00%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.585
ΕΛΠΕ
0,00%
8.235
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.45
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.8
ΕΛΧΑ
0,00%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.38
ΕΤΕ
0,00%
7.67
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.7
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.01
ΕΧΑΕ
0,00%
5.17
ΙΑΤΡ
0,00%
1.66
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.435
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.67
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.34
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.04
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.156
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.31
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.72
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.555
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.68
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.56
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.38
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.93
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.43
ΛΑΒΙ
0,00%
0.854
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.92
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
4.07
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
4.07
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.23
ΜΟΤΟ
0,00%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
29.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
0,00%
1.03
ΞΥΛΚ
0,00%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.336
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
0,00%
24.95
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
0,00%
15.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.892
ΟΤΕ
0,00%
14.41
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.86
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.65
ΠΕΙΡ
0,00%
3.904
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.61
ΣΑΡ
0,00%
11.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.38
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.72
ΣΠΙ
0,00%
0.718
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.37
ΤΖΚΑ
0,00%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.358
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.322
ΦΡΛΚ
0,00%
4.105
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

ΟΛΠ: Αύξηση 12,9% στα κέρδη του 2023 και 29% στο μέρισμα

Στα 219 εκατ. ευρώ έφτασαν τα κέρδη του ΟΛΠ Α.Ε. το 2023, αυξημένα κατά 12,9% σε σχέση με το 2022, ενώ το προτεινόμενο μέρισμα ανά μετοχή ανήλθε σε 1,34 ευρώ, αυξημένο κατά 29%, σύμφωνα με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του οργανισμού, ποσά τα οποία αποτελούν τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της ΟΛΠ Α.Ε.

Ειδικότερα, η ΟΛΠ Α.Ε. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για τη χρήση του έτους 2023, σύμφωνα με τα οποία τα συνολικά έσοδα της χρήσης ανήλθαν σε € 219,8 εκατ., σε σχέση με την αντίστοιχη χρήση του 2022 (€ 194,6 εκατ.), παρουσιάζοντας αύξηση ποσού € 25,2 εκατ. ή ποσοστό 12,9%. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €96,2 εκατ. έναντι €74,7 εκατ. της χρήσης 2022, σημειώνοντας αύξηση 28,8%. Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €66,8 εκατ. αυξημένα κατά 26,3% σε σχέση με τα €52,9 εκατ. της χρήσης του 2022. Τέλος, το προτεινόμενο μέρισμα ανά μετοχή ανήλθε σε €1,34 αυξημένο κατά 29% σε σχέση με το 2022 όπου ήταν €1,04.

Τα παραπάνω ποσά αποτελούν, εκ νέου, τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της ΟΛΠ Α.Ε., αναφορικά με τα έσοδα αλλά και την κερδοφορία. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΟΛΠ Α.Ε. βελτιώνει τις ιστορικές της επιδόσεις για τρίτη συνεχομένη χρονιά.

Όσον αφορά στις επιμέρους βασικές δραστηριότητες το 2023 ο κλάδος της κρουαζιέρας σημείωσε σημαντική άνοδο σε επίπεδο προσεγγίσεων αλλά και επιβατικής κίνησης. Η συνολική διακίνηση επιβατών το 2023 ανήλθε σε 1.484.788 έναντι 880.416 το 2022, καταγράφοντας αύξηση 68,6%. Αυξημένοι κατά 12,4% ήταν και οι κατάπλοι κρουαζιερόπλοιων με 761 κατάπλους έναντι 677 το προηγούμενο έτος. Ωστόσο, πέρα από την αύξηση επιβατών και κατάπλων, σημαντική αύξηση καταγράφηκε στα πλοία και επιβάτες homeport. Ειδικότερα, η αύξηση επιβατών homeport ήταν 110,4% (από 378.899 σε 797.234) και τα πλοία που πραγματοποίησαν homeporting ήταν 571 σε σύνολο 760. Η συγκεκριμένη μεταβολή είναι αποτέλεσμα στρατηγικής επιλογής της εταιρείας και βρίσκεται σε απόλυτη συμφωνία με τους επιδιωκόμενους στόχους, επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο, στο λιμάνι του Πειραιά να συμβάλλει καθοριστικά στη χώρα μέσω της προσέλκυσης τουριστικών ροών υψηλού επιπέδου (homeport).

Στον τομέα διαχείρισης οχημάτων καταγράφηκε σημαντικά, μεγαλύτερη, από την αναμενόμενη, αύξηση της ζήτησης αυτοκινήτων εγχωρίως. Ειδικότερα, τα οχήματα εισαγωγής κατέγραψαν αύξηση 31,4% (από 116.732 σε 153.381). Αντίθετα τα φορτία μεταφόρτωσης κατέγραψαν μείωση 30,0% από 234.238 σε 163.920 μονάδες.

Στον τομέα της ακτοπλοΐας το 2023, καταγράφηκε αύξηση των ροών επιβατών και οχημάτων υποβοηθούμενη και από τις εξαιρετικά βελτιωμένες τουριστικές ροές. Η συνολική διακίνηση επιβατών, το 2023, στις εσωτερικές γραμμές κατέγραψε αύξηση της τάξης 7,9% με 16.158.776 έναντι 14.976.394 επιβάτες το 2022. Επίσης, αύξηση κατά 3,8% καταγράφεται και στον τομέα διακίνησης οχημάτων, 2.878.422 το 2023 έναντι 2.772.525 το 2022.

Στον τομέα της επισκευής πλοίων, σημειώθηκε αύξηση 15,8% στις δεξαμενές (από 133 το 2022 σε 154 το 2023) αλλά μείωση του αριθμού των πλοίων στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη κατά 3,6% (από 280 το 2022 σε 270 το 2023). Παρά τη μείωση των επισκευασθέντων πλοίων, καταγράφηκε αύξηση εσόδων που οφείλεται στη μακρύτερη παραμονή των πλοίων στη Ζώνη.

Τέλος, οι τρεις σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων είχαν συνολική διακίνηση 5.100.920 TEUs σημειώνοντας αύξηση 2%, η οποία οδήγησε και πάλι το λιμάνι του Πειραιά να καταλαμβάνει την τέταρτη θέση, ανάμεσα στα κορυφαία λιμάνια της Ευρώπης.

Ο Πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε., Yu Zenggang, φανερά ικανοποιημένος από την ανοδική οικονομική πορεία που σημειώνει για άλλη μια φορά η εταιρεία και το λιμάνι του Πειραιά, ευχαρίστησε το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού, τονίζοντας ότι αποτελούν τον πιο βασικό παράγοντα για την εξαιρετική λειτουργία του λιμανιού που έχει ως αποτέλεσμα τις συνεχώς ανοδικές επιδόσεις και την υψηλή κατάταξή του. Επιπλέον, ο κ. Yu Zenggang επεσήμανε ότι το σχέδιο και η στρατηγική της εταιρείας εφαρμόζονται πιστά και όπως όλα δείχνουν αποδίδουν πλήρως, σημειώνοντας ότι οι επενδύσεις θα συνεχιστούν ώστε ο Πειραιάς να διατηρεί την υψηλή του θέση ανάμεσα στα κορυφαία λιμάνια της Μεσογείου και της Ευρώπης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!