Γ.Δ.
1413.54 -0,88%
ACAG
-1,86%
5.79
CENER
-1,98%
9.4
CNLCAP
+2,17%
7.05
DIMAND
+0,32%
9.51
NOVAL
-1,70%
2.6
OPTIMA
-0,31%
12.92
TITC
-0,78%
32
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
-1,62%
1.338
ΑΒΕ
-0,64%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.145
ΑΚΡΙΤ
-8,67%
0.79
ΑΛΜΥ
-0,35%
2.86
ΑΛΦΑ
-1,28%
1.5005
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,72%
11.02
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+1,17%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-4,07%
9.42
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.33
ΒΙΟ
-1,60%
5.55
ΒΙΟΚΑ
-2,76%
1.935
ΒΙΟΣΚ
-0,56%
1.79
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,48%
2.22
ΓΕΒΚΑ
-3,81%
1.515
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,93%
17.04
ΔΑΑ
-0,36%
7.71
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-0,43%
11.45
ΔΟΜΙΚ
-2,76%
3.35
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,79%
0.305
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.6
ΕΕΕ
-1,82%
33.48
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.92
ΕΛΒΕ
-3,54%
5.45
ΕΛΙΝ
-0,49%
2.05
ΕΛΛ
+0,37%
13.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,52%
1.934
ΕΛΠΕ
-0,43%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.09
ΕΛΤΟΝ
+0,72%
1.67
ΕΛΧΑ
-1,65%
1.786
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-1,93%
1.27
ΕΤΕ
-1,03%
7.476
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.27
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-1,01%
1.96
ΕΧΑΕ
-1,32%
4.48
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-1,07%
0.37
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.64
ΙΝΚΑΤ
-0,80%
4.97
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.92
ΙΝΛΟΤ
-0,87%
1.142
ΙΝΤΕΚ
+1,03%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,85%
2.32
ΙΝΤΕΤ
-0,81%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,71%
3.05
ΚΑΡΕΛ
-1,20%
330
ΚΕΚΡ
-1,75%
1.4
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-0,64%
1.55
ΚΟΡΔΕ
-1,92%
0.46
ΚΟΥΑΛ
-0,35%
1.128
ΚΟΥΕΣ
-0,19%
5.15
ΚΡΙ
-1,21%
12.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,83%
1.115
ΛΑΒΙ
-2,70%
0.793
ΛΑΜΔΑ
-2,12%
6.92
ΛΑΜΨΑ
-1,08%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
+0,70%
0.288
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
-0,40%
2.49
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
-1,03%
3.86
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.49
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,30%
3.335
ΜΙΝ
-4,31%
0.555
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,83%
21.46
ΜΟΝΤΑ
-1,76%
3.91
ΜΟΤΟ
-1,49%
2.65
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-0,50%
23.76
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
+1,27%
1.995
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,36%
33.38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
+0,22%
0.924
ΞΥΛΚ
-1,33%
0.296
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
0,00%
20.6
ΟΛΠ
-0,37%
26.6
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,64%
15.59
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,54%
0.832
ΟΤΕ
+0,47%
14.81
ΟΤΟΕΛ
-0,71%
11.12
ΠΑΙΡ
-3,46%
0.95
ΠΑΠ
-0,43%
2.34
ΠΕΙΡ
-0,77%
3.868
ΠΕΡΦ
-0,30%
6.67
ΠΕΤΡΟ
-1,48%
7.98
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.9
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,20%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
-1,37%
1.795
ΣΑΡ
-0,37%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,39%
0.355
ΣΙΔΜΑ
-1,48%
1.665
ΣΠΕΙΣ
-2,15%
6.36
ΣΠΙ
-1,84%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,21%
19.28
ΤΖΚΑ
-1,06%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,74%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-0,94%
0.21
ΦΡΛΚ
-2,68%
3.815
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Δέσμευση ACEA για μηδενικούς ρύπους στην αυτοκίνηση

Σε υπουργούς Μεταφορών απ’ όλο τον κόσμο, σχετικά με την παγκόσμια πρόκληση της απαλλαγής από τις ανθρακούχες μεταφορές, απευθύνθηκε ο Λούκα ντε Μέο, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ACEA και του Ομίλου Renault, μιλώντας στη Σύνοδο Κορυφής του Διεθνούς Φόρουμ Μεταφορών (ITF).

«Η κλιματική αλλαγή είναι ένα πλανητικό πρόβλημα που απαιτεί μια παγκόσμια προοπτική» ξεκαθάρισε ο Λούκα ντε Μεο κατά την ανοιχτή υπουργική σύνοδο της ITF. Και πρόσθεσε ότι ενδέχεται να χρειαστούν διαφορετικές προσεγγίσεις σε διαφορετικές περιοχές του κόσμου.

«Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, συχνά με παγκόσμιο αποτύπωμα και εύρος αγοράς, είναι σε καλή θέση να δουν ότι η προσέγγιση για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές θα πρέπει να είναι διαφορετική ανά περιοχή, απλώς και μόνο επειδή οι συνθήκες εκκίνησης είναι διαφορετικές. Δεν θα υπάρξει καμία ασημένια σφαίρα για να φέρει όλες τις αγορές παγκοσμίως στο ίδιο επίπεδο οικολογικής απόδοσης ταυτόχρονα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Μηδενικοί ρύποι στις αυτοκινητοβιομηχανίες

Ο Λούκα ντε Μέο τόνισε τη δέσμευση της αυτοκινητοβιομηχανίας για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. «Παγκοσμίως, οι κατασκευαστές οχημάτων και οι κατασκευαστές μπαταριών επενδύουν 1 τρισεκατομμύριο δολάρια αυτή τη δεκαετία στη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα -ποσό που είναι πολύ υψηλότερο από οποιονδήποτε άλλο κλάδο» σημείωσε.

Ωστόσο, αυτή η μετάβαση δεν μπορεί να καθοδηγηθεί μόνο από την αυτοκινητοβιομηχανία, προειδοποίησε. «Είναι ένα ομαδικό άθλημα που πρέπει να παίξουμε μαζί, δουλεύοντας σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας. Αυτό που χρειαζόμαστε από τους δημόσιους φορείς είναι να αναλάβουν την ευθύνη για την ενορχήστρωση των στρατηγικών των διαφορετικών παικτών: Αυτοκινητοβιομηχανία, εξόρυξη, ενέργεια, βιομηχανία υποδομών» είπε.

Μονόδρομος η παγκόσμια συνεργασία

Ο συντονισμός μεταξύ χωρών και περιοχών του κόσμου είναι επίσης κρίσιμος, επεσήμανε, ζητώντας παγκόσμια συνεργασία. «Χρειαζόμαστε ένα πολύ υψηλό επίπεδο συνεργασίας και συνεργασία σε υψηλό επίπεδο, για να διασφαλίσουμε το εμπόριο, την ανταγωνιστικότητα, τις οικονομίες κλίμακας και κοινά πρότυπα. Αντιμέτωπος με τις τεράστιες επενδύσεις που απαιτούνται επειγόντως για τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής, ο κόσμος δεν έχει την πολυτέλεια να εγκαταλείψει την οικονομική αποδοτικότητα που προσφέρει μια παγκόσμια και ανοιχτή αγορά. Και για αυτό χρειαζόμαστε αμοιβαιότητα, σεβασμό των πολυμερών κανόνων και ίσους όρους ανταγωνισμού» σημείωσε.

Το θέμα της Συνόδου Κορυφής ITF 2023, που πραγματοποιήθηκε στη Λειψία της Γερμανίας, ήταν η «Ενίσχυση βιώσιμων οικονομιών μέσω του οικολογικού χαρακτήρα των μεταφορών».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!