Η δεύτερη φάση των έργων στη σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ «Μεταφορές 2021-2027» με δικαιούχο τη Σιδηρόδρομος Ελλάδος ΜΑΕ με συνολική δημόσια δαπάνη 85.629.355,02 ευρώ και συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη 60.870.881,70 ευρώ από πόρους του Ταμείου Συνοχής
Τα έργα αφορούν σε εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ETCS L1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή μήκους 80,4 χλμ, καθώς και στην κατασκευή παρακαμπτηρίου και αποβάθρας στην περιοχή των Σοφάδων και των εργασιών ανακαίνισης/επισκευής μικρής κλίμακας σε υφιστάμενα κτήρια σιδηροδρομικών σταθμών, διευκρινίζει το υπουργείο Οικονομικών.
Η υλοποίηση του έργου θα συμβάλει στην αναβάθμιση του κεντρικού σιδηροδρομικού δικτύου, με την εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων, ενισχύοντας την ασφάλεια, τη διαλειτουργικότητα και την αποδοτικότητα.
