Γ.Δ.
942.46 -1,58%
CENER
-1,10%
3.6
CNLCAP
+2,33%
8.8
TITC
-0,54%
14.62
ΑΑΑΚ
0,00%
9.7
ΑΑΑΠ
0,00%
3.56
ΑΒΑΞ
-3,15%
1.046
ΑΒΕ
0,00%
0.483
ΑΔΜΗΕ
-0,77%
2.58
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.62
ΑΛΜΥ
-1,38%
2.14
ΑΛΦΑ
-1,16%
1.28
ΑΝΔΡΟ
-1,88%
7.85
ΑΝΕΚ
-1,57%
0.094
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.108
ΑΡΑΙΓ
-0,18%
5.47
ΑΣΚΟ
-2,56%
2.28
ΑΣΤΑΚ
-1,67%
8.85
ΑΤΕΚ
0,00%
0.432
ΑΤΤ
-0,68%
0.174
ΑΤΤΙΚΑ
+0,45%
1.125
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.372
ΒΙΟ
-2,41%
4.86
ΒΙΟΚΑ
-1,30%
1.52
ΒΙΟΣΚ
-3,38%
0.686
ΒΙΟΤ
-1,75%
0.56
ΒΙΣ
0,00%
1
ΒΟΣΥΣ
-3,00%
1.94
ΒΥΤΕ
-0,83%
3.59
ΓΕΒΚΑ
-2,73%
1.245
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,62%
9.7
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
-1,35%
8.8
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+0,52%
0.774
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.29
ΔΡΟΜΕ
-2,64%
0.406
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.948
ΕΕΕ
-2,33%
30.96
ΕΚΤΕΡ
-1,18%
1.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.95
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-2,70%
0.504
ΕΛΙΝ
-4,10%
1.87
ΕΛΛ
-1,05%
18.78
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,30%
1.319
ΕΛΠΕ
-2,90%
6.7
ΕΛΣΤΡ
+2,83%
2.54
ΕΛΤΟΝ
-1,91%
1.795
ΕΛΧΑ
-3,45%
1.96
ΕΝΤΕΡ
-1,45%
5.42
ΕΠΙΛΚ
-6,35%
0.236
ΕΠΣΙΛ
-0,45%
4.4
ΕΣΥΜΒ
-1,56%
0.63
ΕΤΕ
-1,82%
3.232
ΕΥΑΠΣ
+0,86%
4.68
ΕΥΔΑΠ
-1,76%
7.82
ΕΥΠΙΚ
-1,69%
5.8
ΕΥΡΩΒ
-1,34%
0.994
ΕΧΑΕ
-1,73%
3.98
ΙΑΤΡ
-4,26%
1.8
ΙΚΤΙΝ
-1,78%
0.774
ΙΛΥΔΑ
-3,14%
1.54
ΙΝΚΑΤ
+0,95%
2.13
ΙΝΛΙΦ
+0,45%
4.46
ΙΝΛΟΤ
-2,99%
0.65
ΙΝΤΕΚ
-4,42%
3.46
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
7.15
ΙΝΤΕΤ
-3,27%
0.888
ΙΝΤΚΑ
-3,04%
1.784
ΚΑΜΠ
-2,62%
2.23
ΚΑΡΕΛ
+0,70%
286
ΚΕΚΡ
-1,27%
1.868
ΚΕΠΕΝ
0,00%
3
ΚΛΜ
-1,15%
0.69
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
-3,04%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-4,13%
0.441
ΚΟΥΕΣ
-1,94%
19.22
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.17
ΚΡΙ
-3,29%
8.22
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-2,00%
1.47
ΛΑΒΙ
-1,39%
0.71
ΛΑΜΔΑ
-2,77%
7.195
ΛΑΜΨΑ
+0,95%
21.2
ΛΑΝΑΚ
-6,36%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.38
ΛΕΒΠ
0,00%
0.3
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.19
ΛΟΓΟΣ
-2,68%
1.09
ΛΟΥΛΗ
-0,80%
2.48
ΛΥΚ
-3,82%
1.51
ΜΑΘΙΟ
-1,79%
0.55
ΜΕΒΑ
-1,44%
2.05
ΜΕΝΤΙ
-1,06%
4.66
ΜΕΡΚΟ
-2,85%
47.8
ΜΙΓ
-4,96%
0.0345
ΜΙΝ
-2,96%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,09%
15
ΜΟΝΤΑ
+0,78%
0.645
ΜΟΤΟ
-2,77%
2.11
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.67
ΜΠΕΛΑ
-0,76%
14.44
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,46%
2.18
ΜΠΤΚ
+4,23%
0.74
ΜΥΤΙΛ
-2,23%
15.37
ΝΑΚΑΣ
-3,51%
2.2
ΝΑΥΠ
-1,83%
1.07
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.23
ΞΥΛΚ
-6,11%
0.246
ΞΥΛΠ
+3,31%
0.25
ΟΛΘ
-0,78%
25.6
ΟΛΠ
-1,81%
17.36
ΟΛΥΜΠ
-1,90%
1.756
ΟΠΑΠ
-2,06%
12.85
ΟΤΕ
-0,15%
16.9
ΟΤΟΕΛ
+0,52%
9.6
ΠΑΙΡ
0,00%
1.18
ΠΑΠ
-4,61%
2.69
ΠΕΙΡ
-1,83%
1.449
ΠΕΤΡΟ
-1,32%
7.48
ΠΛΑΘ
-1,50%
6.57
ΠΛΑΙΣ
-1,22%
4.04
ΠΛΑΚΡ
+1,65%
18.5
ΠΡΔ
0,00%
0.35
ΠΡΕΜΙΑ
-0,61%
1.63
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
9
ΠΡΟΦ
-1,78%
6.62
ΡΕΒΟΙΛ
-4,81%
1.285
ΣΑΡ
-1,14%
8.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.53
ΣΑΤΟΚ
-7,69%
0.06
ΣΕΝΤΡ
-5,02%
0.303
ΣΙΔΜΑ
-3,73%
2.58
ΣΠΕΙΣ
-4,00%
9.6
ΣΠΙ
+3,45%
0.75
ΣΠΥΡ
-18,40%
0.204
ΤΕΝΕΡΓ
-2,71%
12.9
ΤΖΚΑ
-3,04%
2.87
ΤΡΑΣΤΟΡ
+9,71%
1.13
ΥΑΛΚΟ
+2,50%
0.123
ΦΙΕΡ
-1,08%
0.55
ΦΛΕΞΟ
+0,74%
6.85
ΦΡΙΓΟ
-3,33%
0.174
ΦΡΛΚ
-2,71%
4.305
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-2,17%
0.675
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Ελληνικά τρόφιμα: 30 προγράμματα για προώθηση στις διεθνείς αγορές

Φρούτα στις αγορές από το Βιετνάμ μέχρι τη Σενεγάλη και από την Κολομβία έως την Ινδία, κρέας στις αγορές της Ιαπωνίας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Σαουδικής Αραβίας και σειρά άλλων προϊόντων, από τυριά και ελαιόλαδο έως βαμβάκι και δημητριακά στις αγορές της Ευρώπης, περιλαμβάνονται στα προγράμματα προώθησης των ελληνικών αγροτικών προϊόντων και τροφίμων την επόμενη τριετία 2022-24.

Συνολικά, πρόκειται να υλοποιηθούν 30 προγράμματα προώθησης ελληνικών αγροδιατροφικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές, καθώς από τις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής εγκρίθηκαν 13 απλά (μόνο από ελληνικές επιχειρήσεις, συμπράξεις και συνεταιρισμούς) προγράμματα επί 28 αιτήσεων και 17 πολυτομεακά (συνεργασία των ελληνικών με οργανώσεις άλλων ευρωπαϊκών κρατών) επί 29 αιτήσεων.

Στόχος των προγραμμάτων είναι η ενημέρωση των καταναλωτών και η προώθηση των ευρωπαϊκών προϊόντων στην εσωτερική και τις διεθνείς αγορές με βάση ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως η παραγωγή με βάση συστήματα ποιότητας, η βιολογική παραγωγή, η συμβολή του αγροδιατροφικού τομέα στις δράσεις για το κλίμα και το περιβάλλον καθώς και η αύξηση της κατανάλωσης νωπών φρούτων και λαχανικών στην εσωτερική αγορά στο πλαίσιο ισορροπημένων και ορθών διατροφικών πρακτικών.

Το πρόγραμμα προώθησης και ενημέρωσης περιλαμβάνει δράσεις όπως συμμετοχή σε εμπορικές και άλλες εκθέσεις, δράσεις προώθησης στα σημεία πώλησης, διαφημιστικές εκστρατείες για τον τύπο, την τηλεόραση/το ραδιόφωνο ή το διαδίκτυο καθώς και εκστρατείες δημοσίων σχέσεων.

Προγράμματα

Τα απλά προγράμματα που εγκρίθηκαν είναι:

  • της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Περιφέρειας Κρήτης για ψωμί, ζύμες, μπισκότα και άλλα είδη αρτοποιίας, τυριά, φρούτα, μέλη και προϊόντα μελισσοκομίας, ελαιόλαδο, κρασί και ξύδι στις αγορές της Ελλάδας, της Γερμανίας και της Γαλλίας, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 1,35 εκατ. ευρώ,
  • του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ζαγοράς Πηλίου για φρούτα στις αγορές της Ελλάδας και της Κύπρου, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 1,022 εκατ. ευρώ,
  • της ΕΑΣ Νάξου για τυριά στις αγορές της Γερμανίας και της Ελλάδας, διάρκειας δύο ετών, προϋπολογισμού 1,15 εκατ. ευρώ,
  • του Αγροτικού Συνεταιρισμού Νεάπολης Αγρινίου για τρία προγράμματα προώθησης προώθηση φρούτων και λαχανικών: το ένα στις αγορές της Γερμανίας, της Σουηδίας και της Ελλάδας, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 3,14 εκατ. ευρώ,
  • το δεύτερο στη Νότιο Κορέα και την Ταϋλάνδη, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 2,59 εκατ. ευρώ,
  • και το τρίτο στις ΗΠΑ, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 1,89 εκατ. ευρώ,
  • της Εθνικής Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών (ΕΘΕΑΣ) για τυριά, ελαιόλαδο, παρασκευάσματα λαχανικών και φρούτα, στις αγορές Ιαπωνίας, Σιγκαπούρης και Βιετνάμ, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 2,92 εκατ. ευρώ,
  • -του Δικτύου Ελληνικών Κονσερβοποιείων Φρούτων (ΔΕΛΚΟΦ) για δύο προγράμματα: το ένα αφορά σε παρασκευάσματα λαχανικών και φρούτα σε Ινδονησία και Βιετνάμ, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 1,857 εκατ. ευρώ,
  • και το δεύτερο πρόγραμμα του ΔΕΛΚΟΦ για φρούτα και παρασκευάσματα λαχανικών σε Αλβανία, Βόρειος Μακεδονία, Μαυροβούνιο, Βοσνία-Ερζεγοβίνη και Σερβία, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 2,46 εκατ. ευρώ,
  • της ΕΑΣ Κιάτου για φρούτα και ελαιόλαδο σε Ηνωμένο Βασίλειο, Νορβηγία και Ελβετία, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 1,85 εκατ. ευρώ,
  • της ΑΛΜΕ για δύο προγράμματα προώθησης φρούτων και παρασκευασμάτων λαχανικών: το ένα σε Ηνωμένο Βασίλειο, Κολομβία και Αίγυπτο, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 2,32 εκατ. ευρώ,
  • και το δεύτερο σε Νότιο Κορέα και Βιετνάμ, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 1,88 εκατ. ευρώ,
  • της Αγροτικής Εταιρικής Σύμπραξης Θεσσαλονίκης για δύο προγράμματα προώθησης δημητριακών: το πρώτο στις αγορές του Ισραήλ και της Ιορδανίας, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 3,52 εκατ. ευρώ,
  • και το δεύτερο στις αγορές Βουλγαρίας, Ρουμανίας και Ουγγαρίας, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 3 εκατ. ευρώ,
  • του Συνεταιρισμού Αγίου Αθανασίου Δράμας για φρούτα και παρασκευάσματα λαχανικών σε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Σαουδική Αραβία, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 1,2 εκατ. ευρώ,
  • του Ινστιτούτου Συνεταιριστικής και Αγροτικής Οικονομίας της ΠΑΣΕΓΕΣ για τυριά, φρούτα, ελαιόλαδο, κρασί και ξύδι σε Γαλλία και Γερμανία, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 2,49 εκατ. ευρώ,
  • του Επιμελητηρίου Λάρισας για βόειο κρέας, φρούτα, παρασκευάσματα κρεάτων, χοίρειο κρέας, πουλερικά και λαχανικά στην αγορά της Ιαπωνίας, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 1,24 εκατ. ευρώ,
  • της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Πτηνοτροφίας για κρέας πουλερικών σε Ηνωμένο Βασίλειο και Νορβηγία, τριών ετών, προϋπολογισμού 1,31 εκατ. ευρώ,
  • της Γεωργικής Εταιρείας Οπωροκηπευτικών Καστοριάς για φρούτα στην αγορά Νιγηρίας και Σενεγάλης, τριών ετών, προϋπολογισμού 2,83 εκατ. ευρώ
  • του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ράχης Πιερίας για φρούτα στις αγορές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Ινδίας, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 1,95 εκατ. ευρώ,
  • του Ελληνο-Ρωσικού Εμπορικού Επιμελητηρίου για τσάι, ελαιόλαδο, κρασί και ξύδι στην αγορά της Ρωσίας, διάρκειας τριών ετών, 1,56 εκατ. ευρώ,
  • του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού BAENI Νάουσα για κρασί σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ελβετία, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 1,69 εκατ. ευρώ.

Επίσης, εγκρίθηκαν τα εξής πολυτομεακά προγράμματα:

  • της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με γαλλικό οργανισμό για καλάθι προϊόντων στις αγορές Γερμανίας, Γαλλίας και Ελλάδας, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 2,2 εκατ. ευρώ
  • της Ευρωπαϊκής Συμμαχίας Βάμβακος για την προώθηση του βαμβακιού σε Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ελλάδα, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 2,2 εκατ. ευρώ,
  • της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με ιταλικό οργανισμό για καλάθι προϊόντων σε Γερμανία, Ιταλία και Σουηδία, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 4,13 εκατ. ευρώ,
  • του Αγροτικού Συνεταιρισμού Σπαραγγοπαραγωγών Νέστου σε συνεργασία με ρουμανικό οργανισμό για την προώθηση σπαραγγιών στις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου, Νορβηγίας και Ελβετίας, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 3,21 εκατ. ευρώ,
  • της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας σε συνεργασία με κυπριακό οργανισμό για καλάθι προϊόντων στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τη Σαουδική Αραβία, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 1,30 εκατ. ευρώ,
  • της Ελληνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κρέατος σε συνεργασία με τονΠαγκύπριο Οργανισμό Αιγοπροβατοτρόφω για την προώθηση αιγοπρόβειου κρέατος στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τη Σαουδική Αραβία, διάρκειας τριών ετών, προϋπολογισμού 2,76 εκατ. ευρώ,
  • του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης σε συνεργασία με ρουμάνικο οργανισμό για καλάθι προϊόντων στην Κίνα, τριετούς διάρκειας, προϋπολογισμού 2,71 εκατ. ευρώ.

Ελληνικές οργανώσεις μετέχουν σε κοινοπραξίες με οργανισμούς άλλων χωρών για την προώθηση φρούτων στην Κίνα, προϋπολογισμού  3,67 εκατ. ευρώ, κρασιού σε Κίνα, Νότιο Κορέα, Σιγκαπούρη και Ταϊβάν, προϋπολογισμού 1,46 εκατ. ευρώ, και καλαθιού προϊόντων σε Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά και Ηνωμένες Πολιτείες, προϋπολογισμού 3,01 εκατ. ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!