Γ.Δ.
891.41 +0,46%
CENER
-1,54%
3.2
CNLCAP
0,00%
8.75
TITC
+1,11%
12.7
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
6.65
ΑΒΑΞ
-1,10%
0.811
ΑΒΕ
-1,20%
0.41
ΑΔΜΗΕ
+0,44%
2.26
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
-1,04%
1.9
ΑΛΦΑ
+1,37%
0.9934
ΑΝΔΡΟ
+3,70%
7
ΑΝΕΚ
0,00%
0.065
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.108
ΑΡΑΙΓ
+0,58%
5.21
ΑΣΚΟ
0,00%
2.15
ΑΣΤΑΚ
+3,75%
8.3
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
+3,90%
0.08
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
0.934
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
-0,87%
3.98
ΒΙΟΚΑ
+1,37%
1.48
ΒΙΟΣΚ
+0,79%
0.639
ΒΙΟΤ
0,00%
0.324
ΒΙΣ
0,00%
1
ΒΟΣΥΣ
-2,01%
1.95
ΒΥΤΕ
-0,51%
2.93
ΓΕΒΚΑ
+2,69%
1.145
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
9.9
ΔΑΙΟΣ
+1,23%
3.28
ΔΕΗ
-3,29%
6.18
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
0.608
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.252
ΔΡΟΜΕ
-3,03%
0.32
ΕΒΡΟΦ
+1,67%
0.85
ΕΕΕ
-1,58%
20.53
ΕΚΤΕΡ
-0,95%
1.04
ΕΛΒΕ
0,00%
4.84
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,46%
0.438
ΕΛΙΝ
0,00%
1.65
ΕΛΛ
0,00%
15.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
1.688
ΕΛΠΕ
+1,05%
6.76
ΕΛΣΤΡ
+1,29%
2.36
ΕΛΤΟΝ
-1,58%
1.865
ΕΛΧΑ
-0,62%
1.616
ΕΝΤΕΡ
-0,21%
4.67
ΕΠΙΛΚ
+3,03%
0.17
ΕΠΣΙΛ
0,00%
6
ΕΣΥΜΒ
+1,40%
0.578
ΕΤΕ
+3,15%
3.6
ΕΥΑΠΣ
+0,23%
4.29
ΕΥΔΑΠ
+0,43%
7.08
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.54
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.02
ΕΧΑΕ
+0,81%
3.73
ΙΑΤΡ
+3,65%
1.56
ΙΚΤΙΝ
-0,18%
0.558
ΙΛΥΔΑ
+3,07%
1.175
ΙΝΚΑΤ
-1,79%
2.19
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.2
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
0.525
ΙΝΤΕΚ
+1,67%
3.66
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.95
ΙΝΤΕΤ
-1,14%
0.87
ΙΝΤΚΑ
-4,35%
1.584
ΚΑΜΠ
+1,44%
2.11
ΚΑΡΕΛ
+0,76%
266
ΚΕΚΡ
+1,81%
1.126
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
+1,67%
0.61
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
+1,59%
0.512
ΚΟΥΑΛ
+1,51%
0.404
ΚΟΥΕΣ
-1,18%
5.03
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.15
ΚΡΙ
0,00%
6.44
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
+7,33%
1.245
ΛΑΒΙ
+1,33%
0.456
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.35
ΛΑΜΨΑ
+1,96%
20.8
ΛΑΝΑΚ
+2,30%
0.89
ΛΕΒΚ
0,00%
0.3
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.02
ΛΟΥΛΗ
-0,45%
2.21
ΛΥΚ
-0,30%
1.675
ΜΑΘΙΟ
+14,78%
0.66
ΜΕΒΑ
0,00%
2.3
ΜΕΝΤΙ
-0,87%
3.4
ΜΕΡΚΟ
-2,59%
56.5
ΜΙΓ
+1,51%
0.0269
ΜΙΝ
-1,74%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,93%
16.25
ΜΟΝΤΑ
-1,43%
0.69
ΜΟΤΟ
+7,92%
2.18
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.6
ΜΠΕΛΑ
+0,39%
15.56
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+1,51%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.57
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
17.12
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.1
ΝΑΥΠ
+1,39%
1.095
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
-1,35%
0.22
ΞΥΛΠ
0,00%
0.24
ΟΛΘ
+0,39%
25.6
ΟΛΠ
+1,11%
16.38
ΟΛΥΜΠ
-0,29%
1.72
ΟΠΑΠ
+1,05%
13.5
ΟΤΕ
+1,39%
17.47
ΟΤΟΕΛ
+4,32%
9.18
ΠΑΙΡ
+2,77%
0.89
ΠΑΠ
-2,36%
2.48
ΠΕΙΡ
-0,17%
1.16
ΠΕΤΡΟ
+1,88%
6.5
ΠΛΑΘ
+0,67%
4.53
ΠΛΑΙΣ
+0,26%
3.81
ΠΛΑΚΡ
+0,65%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.37
ΠΡΕΜΙΑ
+0,73%
1.38
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
+2,90%
6.75
ΡΕΒΟΙΛ
-0,87%
1.14
ΣΑΡ
+5,60%
7.16
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.19
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.03
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.283
ΣΙΔΜΑ
+0,25%
1.985
ΣΠΕΙΣ
+5,11%
9.46
ΣΠΙ
+2,09%
0.684
ΣΠΥΡ
0,00%
0.21
ΤΕΝΕΡΓ
-0,17%
18.04
ΤΖΚΑ
+3,81%
2.45
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
+3,40%
0.608
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.2
ΦΡΙΓΟ
-2,45%
0.0995
ΦΡΛΚ
-1,23%
3.22
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+4,55%
0.575
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

ΤΑΙΠΕΔ: Ξεκινά ο διαγωνισμός για την Αττική Οδό

Στην έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας για τη νέα παραχώρηση μιας από τις σημαντικότερες οδικές υποδομές της χώρας, της Αττικής Οδού, προχωρά το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου (ΕΕΣΥΠ).

Το ΤΑΙΠΕΔ προκήρυξε σήμερα διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό για την παραχώρηση των υπηρεσιών σχετικά με τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για 25 έτη.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ, η Αττική Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος μήκους περίπου 70 χλμ., που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990 με τη μέθοδο της παραχώρησης. Αποτελεί τον περιφερειακό της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τμήμα της σπονδυλικής στήλης του οδικού δικτύου του Νομού Αττικής. Πρόκειται για ένα προαστιακό οδικό δίκτυο και αυτοκινητόδρομο, με δύο ή τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση. Σε ορισμένα τμήματα στο μέσον του αυτοκινητόδρομου, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, κινείται ο προαστιακός σιδηρόδρομος, που δεν αποτελεί μέρος της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού.

Περαιτέρω, ο αυτοκινητόδρομος της Αττικής Οδού αποτελεί τον συνδετικό κρίκο του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι), αφού συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας. Ο αυτοκινητόδρομος έχει ελεγχόμενες προσβάσεις και αποτελείται από δύο κάθετα, διασταυρούμενα μεταξύ τους, τμήματα, την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας – Σταυρού – Σπάτων, μήκους περίπου 52 χλμ., και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού, μήκους περίπου 13 χλμ. Στην Αττική Οδό εντάσσεται και τμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω, μήκους περίπου 5 χλμ.

Η διαγωνιστική διαδικασία του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση της Αττικής Οδού θα διεξαχθεί σε δύο φάσεις: τη φάση προεπιλογής (Ά φάση) και τη φάση υποβολής δεσμευτικών προσφορών (Β φάση). Οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές καλούνται να υποβάλουν φάκελο εκδήλωσης ενδιαφέροντος έως την 20η Απριλίου 2022. Λεπτομέρειες της διαγωνιστικής διαδικασίας περιγράφονται στην Πρόσκληση Υποβολής Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, η οποία έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΤΑΙΠΕΔ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!