Γ.Δ.
1271.2 +0,51%
ACAG
+0,83%
6.05
CENER
+1,77%
6.9
CNLCAP
+3,50%
7.4
DIMAND
+0,46%
10.9
OPTIMA
+0,13%
7.81
TITC
+0,72%
19.48
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.388
ΑΒΕ
-1,14%
0.52
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.715
ΑΛΜΥ
+0,40%
2.52
ΑΛΦΑ
-1,65%
1.554
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.58
ΑΝΕΚ
-1,44%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+0,53%
11.4
ΑΣΚΟ
+1,80%
2.26
ΑΣΤΑΚ
-0,54%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+0,78%
6.45
ΑΤΤ
-1,74%
11.28
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.64
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,37%
5.49
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.125
ΒΙΟΤ
0,00%
0.222
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-1,41%
1.75
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,06%
13.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.3
ΔΕΗ
-0,56%
10.69
ΔΟΜΙΚ
-0,86%
3.47
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,86%
0.328
ΕΒΡΟΦ
+4,71%
1
ΕΕΕ
+0,75%
25.49
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.84
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.558
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.31
ΕΛΛ
-0,34%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.225
ΕΛΠΕ
0,00%
7.65
ΕΛΣΤΡ
+2,09%
2.93
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.14
ΕΛΧΑ
0,00%
1.872
ΕΝΤΕΡ
-1,60%
6.16
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.108
ΕΠΣΙΛ
+0,73%
9.67
ΕΣΥΜΒ
-1,36%
1.09
ΕΤΕ
+0,55%
6.2
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-2,15%
5.93
ΕΥΡΩΒ
+1,11%
1.6875
ΕΧΑΕ
+0,57%
5.33
ΙΑΤΡ
-0,56%
1.77
ΙΚΤΙΝ
+7,44%
0.462
ΙΛΥΔΑ
+0,75%
1.345
ΙΝΚΑΤ
+0,14%
3.475
ΙΝΛΙΦ
+1,59%
4.47
ΙΝΛΟΤ
+1,81%
0.955
ΙΝΤΕΚ
+0,81%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,78%
6.45
ΙΝΤΕΤ
+5,68%
1.395
ΙΝΤΚΑ
+0,38%
2.66
ΚΑΜΠ
+4,29%
2.43
ΚΑΡΕΛ
+4,00%
312
ΚΕΚΡ
-0,28%
1.76
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
-0,79%
1.25
ΚΟΡΔΕ
+0,74%
0.544
ΚΟΥΑΛ
+2,17%
0.564
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.45
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,35%
9.58
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
-2,86%
1.02
ΛΑΒΙ
+5,25%
0.722
ΛΑΜΔΑ
+1,14%
6.67
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.282
ΛΕΒΠ
0,00%
0.358
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.18
ΛΟΥΛΗ
+1,48%
2.75
ΜΑΘΙΟ
+1,80%
1.13
ΜΕΒΑ
-2,06%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-1,16%
3.41
ΜΕΡΚΟ
+3,14%
46
ΜΙΓ
-1,05%
4.7
ΜΙΝ
0,00%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,97%
25
ΜΟΝΤΑ
-2,47%
1.58
ΜΟΤΟ
+1,00%
3.04
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.595
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+1,00%
3.03
ΜΠΡΙΚ
-0,52%
1.925
ΜΠΤΚ
+6,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
-0,44%
36.18
ΝΑΚΑΣ
-3,31%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
1.03
ΞΥΛΚ
+1,50%
0.338
ΞΥΛΠ
0,00%
0.348
ΟΛΘ
+0,43%
23.1
ΟΛΠ
+1,54%
23.1
ΟΛΥΜΠ
+0,40%
2.53
ΟΠΑΠ
+0,61%
14.78
ΟΤΕ
+1,15%
13.18
ΟΤΟΕΛ
+0,48%
12.52
ΠΑΙΡ
+4,13%
1.135
ΠΑΠ
-0,90%
2.2
ΠΕΙΡ
+1,07%
3.208
ΠΕΤΡΟ
-0,45%
8.9
ΠΛΑΘ
+1,46%
4.18
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.418
ΠΡΕΜΙΑ
-1,82%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,68%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,68%
4.47
ΡΕΒΟΙΛ
+0,26%
1.935
ΣΑΡ
-0,86%
8.05
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0305
ΣΕΝΤΡ
-0,81%
0.366
ΣΙΔΜΑ
-0,42%
2.35
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.7
ΣΠΙ
-0,65%
0.616
ΣΠΥΡ
0,00%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+3,48%
15.47
ΤΖΚΑ
+2,78%
1.85
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,34%
1.776
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
+1,80%
0.396
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+2,80%
0.0735
ΦΡΛΚ
-0,86%
4.05
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-7,19%
0.645

GLAMI: Πώς ο πόλεμος επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων

Ο πόλεμος στην Ουκρανία επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες σχεδόν των μισών Ελλήνων, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI που διεξήχθη σε 9 Ευρωπαϊκές χώρες.

Το GLAMI, πλατφόρμα αναζήτησης ειδών μόδας αποτύπωσε τις απόψεις καταναλωτών από 9 Ευρωπαϊκές χώρες στην πιο πρόσφατη έρευνά του που διεξήχθη μεταξύ 12 και 20 Απριλίου με τη συμμετοχή περισσότερων από 26.000 επισκεπτών του GLAMI (4.423 Έλληνες).

Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων σχεδιάζουν να ξοδέψουν τουλάχιστον όσα και πέρυσι για αγορές ένδυσης και υπόδησης τη φετινή άνοιξη.

Παρόλο που το 69% των ερωτηθέντων αντιλαμβάνεται αύξηση στις τιμές προϊόντων μόδας, το 50% δεν το θεωρεί ικανό να τους κάνει να ξοδέψουν λιγότερο σε σχέση με το 2021. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 43% των Ελλήνων σχεδιάζει να ξοδέψει λιγότερα σε σύγκριση με το 2021 με την πλειοψηφία αυτών να μειώνουν γενικά τις αγορές μόδας (62%) ή να παραμένουν στα ίδια αγοραστικά επίπεδα αλλά αναζητώντας φθηνότερες τιμές (23%). Οι περισσότεροι από αυτούς που έχουν σκοπό να αυξήσουν τις δαπάνες τους (38%), θα ήθελαν να αγοράσουν περισσότερα ή και πιο ακριβά κομμάτια, ενώ το 27% θα αγόραζε λιγότερα προϊόντα αλλά σε υψηλότερες τιμές.

Ανήσυχοι εμφανίζονται οι Έλληνες σε σχέση με τον πόλεμο στην Ουκρανία

Ερωτηθέντες οι καταναλωτές για το πως πιστεύουν ότι ο πόλεμος επηρέασε τις αγορές τους σε είδη ρουχισμού και υπόδησης, το 71% των Ελλήνων (το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις 9 χώρες της έρευνας) απάντησε ότι ξοδεύει λιγότερα για να εξοικονομήσει χρήματα σε περίπτωση που η κατάσταση κλιμακωθεί. Εντυπωσιακό είναι ότι ένα 11% απάντησε ότι σκέφτεται να ψωνίσει περισσότερα βασικά είδη όπως κάλτσες, εσώρουχα κ.λπ. για να δημιουργήσει ένα μικρό κιτ επιβίωσης.

Υπενθυμίζεται ότι το GLAMI δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και σήμερα, μετράει περισσότερα από 350 συνεργαζόμενα e-shops, ανάμεσά τους μερικά και από τα πιο δημοφιλή ελληνικά fashion brands.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!