Γ.Δ.
915.99 +0,06%
CENER
0,00%
3.165
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+1,82%
14
TITC
+0,65%
12.3
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.8
ΑΒΑΞ
-2,47%
0.712
ΑΒΕ
0,00%
0.516
ΑΔΜΗΕ
0,00%
1.83
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.402
ΑΛΜΥ
-0,48%
2.09
ΑΛΦΑ
-0,59%
1.0055
ΑΝΔΡΟ
+1,72%
5.9
ΑΝΕΚ
-0,99%
0.1
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
-0,19%
5.16
ΑΣΚΟ
0,00%
2.11
ΑΣΤΑΚ
+1,89%
6.48
ΑΤΕΚ
-9,21%
0.276
ΑΤΡΑΣΤ
+1,85%
4.4
ΑΤΤ
-0,22%
0.09
ΑΤΤΙΚΑ
+1,89%
0.972
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.222
ΒΙΟ
+1,35%
4.13
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.65
ΒΙΟΣΚ
+0,16%
0.628
ΒΙΟΤ
-3,85%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.825
ΒΟΣΥΣ
+1,98%
2.06
ΓΕΒΚΑ
+2,50%
1.23
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,20%
9.9
ΔΑΙΟΣ
0,00%
2.94
ΔΕΗ
+0,45%
6.75
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-0,25%
0.814
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
-6,04%
0.311
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.748
ΕΕΕ
0,00%
23
ΕΚΤΕΡ
+2,27%
1.35
ΕΛΒΕ
+2,55%
4.82
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,76%
0.4
ΕΛΙΝ
+1,65%
1.85
ΕΛΛ
+0,31%
16
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.73
ΕΛΠΕ
-0,53%
7.56
ΕΛΣΤΡ
+0,44%
2.28
ΕΛΤΟΝ
+9,66%
2.27
ΕΛΧΑ
+3,63%
1.656
ΕΝΤΕΡ
+1,04%
3.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΠΣΙΛ
0,00%
6.4
ΕΣΥΜΒ
-0,65%
0.61
ΕΤΕ
+0,83%
3.65
ΕΥΑΠΣ
+4,05%
3.6
ΕΥΔΑΠ
-0,72%
6.9
ΕΥΡΩΒ
+0,97%
1.04
ΕΧΑΕ
+2,50%
3.285
ΙΑΤΡ
-1,79%
1.37
ΙΚΤΙΝ
-2,40%
0.488
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.18
ΙΝΚΑΤ
-0,43%
1.394
ΙΝΛΙΦ
+1,02%
3.96
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.5
ΙΝΤΕΚ
+0,86%
3.53
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.7
ΙΝΤΕΤ
-2,86%
0.986
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
1.69
ΚΑΜΠ
0,00%
2.48
ΚΑΡΕΛ
-0,69%
288
ΚΕΚΡ
-0,21%
0.94
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.6
ΚΛΜ
+0,40%
0.502
ΚΟΡΔΕ
+1,89%
0.485
ΚΟΥΑΛ
-0,22%
0.454
ΚΟΥΕΣ
+0,77%
4.6
ΚΡΕΚΑ
+2,56%
0.2
ΚΡΙ
0,00%
6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.42
ΚΥΡΙΟ
-0,48%
1.04
ΛΑΒΙ
-1,62%
0.364
ΛΑΒΙΔ
0,00%
0.0015
ΛΑΜΔΑ
+0,18%
5.6
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.698
ΛΕΒΚ
0,00%
0.22
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.918
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.17
ΛΥΚ
-1,51%
1.63
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.64
ΜΕΒΑ
-0,77%
2.58
ΜΕΝΤΙ
-0,65%
3.04
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43
ΜΙΓ
-2,48%
0.0394
ΜΙΝ
0,00%
0.474
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,59%
20.3
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.64
ΜΟΤΟ
-1,86%
2.11
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.76
ΜΠΕΛΑ
-0,92%
15.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+1,42%
2.14
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.92
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
-0,42%
18.86
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.2
ΝΑΥΠ
0,00%
1.075
ΞΥΛΚ
+0,99%
0.204
ΞΥΛΠ
0,00%
0.2
ΟΛΘ
-0,42%
23.7
ΟΛΠ
-0,37%
16.04
ΟΛΥΜΠ
+1,75%
1.74
ΟΠΑΠ
+0,45%
13.29
ΟΤΕ
-1,00%
14.8
ΟΤΟΕΛ
+1,93%
10.54
ΠΑΙΡ
0,00%
0.856
ΠΑΠ
+1,74%
2.34
ΠΕΙΡ
+1,13%
1.345
ΠΕΤΡΟ
+1,08%
5.6
ΠΛΑΘ
-1,73%
3.98
ΠΛΑΙΣ
+1,37%
2.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.7
ΠΡΔ
0,00%
0.5
ΠΡΕΜΙΑ
-0,48%
1.045
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-0,52%
2.85
ΡΕΒΟΙΛ
+2,36%
1.3
ΣΑΡ
-2,19%
6.69
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.016
ΣΕΝΤΡ
+0,36%
0.278
ΣΙΔΜΑ
-0,25%
1.995
ΣΠΕΙΣ
+1,58%
6.44
ΣΠΙ
-5,80%
0.552
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,99%
20.4
ΤΖΚΑ
-2,73%
1.78
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
0.98
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.21
ΦΙΕΡ
+1,18%
0.428
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.085
ΦΡΛΚ
-0,33%
3.01
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.496
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

GLAMI: Πώς ο πόλεμος επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων

Ο πόλεμος στην Ουκρανία επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες σχεδόν των μισών Ελλήνων, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI που διεξήχθη σε 9 Ευρωπαϊκές χώρες.

Το GLAMI, πλατφόρμα αναζήτησης ειδών μόδας αποτύπωσε τις απόψεις καταναλωτών από 9 Ευρωπαϊκές χώρες στην πιο πρόσφατη έρευνά του που διεξήχθη μεταξύ 12 και 20 Απριλίου με τη συμμετοχή περισσότερων από 26.000 επισκεπτών του GLAMI (4.423 Έλληνες).

Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων σχεδιάζουν να ξοδέψουν τουλάχιστον όσα και πέρυσι για αγορές ένδυσης και υπόδησης τη φετινή άνοιξη.

Παρόλο που το 69% των ερωτηθέντων αντιλαμβάνεται αύξηση στις τιμές προϊόντων μόδας, το 50% δεν το θεωρεί ικανό να τους κάνει να ξοδέψουν λιγότερο σε σχέση με το 2021. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 43% των Ελλήνων σχεδιάζει να ξοδέψει λιγότερα σε σύγκριση με το 2021 με την πλειοψηφία αυτών να μειώνουν γενικά τις αγορές μόδας (62%) ή να παραμένουν στα ίδια αγοραστικά επίπεδα αλλά αναζητώντας φθηνότερες τιμές (23%). Οι περισσότεροι από αυτούς που έχουν σκοπό να αυξήσουν τις δαπάνες τους (38%), θα ήθελαν να αγοράσουν περισσότερα ή και πιο ακριβά κομμάτια, ενώ το 27% θα αγόραζε λιγότερα προϊόντα αλλά σε υψηλότερες τιμές.

Ανήσυχοι εμφανίζονται οι Έλληνες σε σχέση με τον πόλεμο στην Ουκρανία

Ερωτηθέντες οι καταναλωτές για το πως πιστεύουν ότι ο πόλεμος επηρέασε τις αγορές τους σε είδη ρουχισμού και υπόδησης, το 71% των Ελλήνων (το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις 9 χώρες της έρευνας) απάντησε ότι ξοδεύει λιγότερα για να εξοικονομήσει χρήματα σε περίπτωση που η κατάσταση κλιμακωθεί. Εντυπωσιακό είναι ότι ένα 11% απάντησε ότι σκέφτεται να ψωνίσει περισσότερα βασικά είδη όπως κάλτσες, εσώρουχα κ.λπ. για να δημιουργήσει ένα μικρό κιτ επιβίωσης.

Υπενθυμίζεται ότι το GLAMI δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και σήμερα, μετράει περισσότερα από 350 συνεργαζόμενα e-shops, ανάμεσά τους μερικά και από τα πιο δημοφιλή ελληνικά fashion brands.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!