Γ.Δ.
1486.37 -0,67%
ACAG
-1,95%
6.04
CENER
+0,11%
8.83
CNLCAP
-2,53%
7.7
DIMAND
-0,76%
9.2
OPTIMA
+0,17%
11.7
TITC
-0,96%
31.1
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,73%
1.65
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-0,87%
2.275
ΑΚΡΙΤ
-0,59%
0.84
ΑΛΜΥ
+0,72%
2.78
ΑΛΦΑ
-0,93%
1.7515
ΑΝΔΡΟ
+1,47%
6.92
ΑΡΑΙΓ
-1,18%
12.53
ΑΣΚΟ
0,00%
2.72
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.38
ΑΤΤ
+3,20%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,46%
6.47
ΒΙΟΚΑ
-3,76%
2.56
ΒΙΟΣΚ
-1,79%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.66
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,09%
16.32
ΔΑΑ
+0,49%
8.194
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
-0,76%
11.81
ΔΟΜΙΚ
+2,00%
4.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.37
ΕΒΡΟΦ
+2,45%
1.67
ΕΕΕ
+0,67%
32.86
ΕΚΤΕΡ
-2,51%
4.08
ΕΛΒΕ
-0,99%
5
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.47
ΕΛΛ
-0,71%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,04%
2.64
ΕΛΠΕ
-1,04%
8.57
ΕΛΣΤΡ
-2,53%
2.31
ΕΛΤΟΝ
+1,06%
1.9
ΕΛΧΑ
+0,24%
2.09
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
-1,84%
1.335
ΕΤΕ
-0,59%
8.4
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
-1,49%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-0,80%
2.115
ΕΧΑΕ
-0,94%
5.25
ΙΑΤΡ
-1,18%
1.675
ΙΚΤΙΝ
+1,59%
0.4145
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.67
ΙΝΚΑΤ
-1,34%
5.15
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.93
ΙΝΛΟΤ
-0,51%
1.164
ΙΝΤΕΚ
+0,81%
6.21
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.42
ΙΝΤΕΤ
-1,99%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-0,94%
3.685
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
-0,66%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,90%
1.66
ΚΟΡΔΕ
-2,99%
0.52
ΚΟΥΑΛ
-0,93%
1.276
ΚΟΥΕΣ
-0,35%
5.73
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,36%
11.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-0,37%
1.34
ΛΑΒΙ
-1,02%
0.97
ΛΑΜΔΑ
-0,58%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-3,81%
1.01
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,71%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,36%
2.98
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-0,26%
3.9
ΜΙΝ
0,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,75%
27.66
ΜΟΝΤΑ
+2,06%
3.47
ΜΟΤΟ
-1,64%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
+0,37%
27.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.35
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.995
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-4,73%
37.1
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
+1,44%
0.988
ΞΥΛΚ
+0,73%
0.276
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-9,43%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
21.7
ΟΛΠ
-0,61%
24.35
ΟΛΥΜΠ
-0,36%
2.75
ΟΠΑΠ
-1,19%
15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,54%
0.935
ΟΤΕ
-1,13%
14.05
ΟΤΟΕΛ
-3,06%
12.02
ΠΑΙΡ
0,00%
1.13
ΠΑΠ
0,00%
2.49
ΠΕΙΡ
-0,88%
3.81
ΠΕΤΡΟ
-1,56%
8.84
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.035
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,40%
5.04
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.67
ΣΑΡ
-1,23%
11.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,53%
0.377
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.915
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.74
ΣΠΙ
-0,56%
0.716
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,66%
18.06
ΤΖΚΑ
+2,80%
1.655
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,34%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
-1,67%
4.13
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

Άκτωρ: Εντός χρονοδιαγράμματος ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος

Η Άκτωρ, θυγατρική του Ομίλου Intrakat, ανακοίνωσε ότι επιταχύνει τις εργασίες κατασκευής του τμήματος Καραίικα – Γαστούνη στον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος, με στόχο το έργο να έχει παραδοθεί τον Μάρτιο του 2025 και να ενταχθεί στην Ολυμπία Οδό, προσφέροντας μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης στη Δυτική Πελοπόννησο. Στην ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα, επισημαίνεται ότι ήδη, μέσα σε ιδιαίτερα σύντομο χρονικό διάστημα, η πρόοδος των εργασιών στο τμήμα της εργολαβίας της Άκτωρ έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε σχέση με την περίοδο προ της ολοκλήρωσης της εξαγοράς της εταιρείας από τον Όμιλο Intrakat, έχοντας φτάσει πλέον στο 20% του φυσικού αντικειμένου.

Στο συγκεκριμένο έργο, προϋπολογισμού 90 εκατ. ευρώ, εργάζονται 250 άτομα. Σημειώνεται ότι όπως έγραψε νωρίτερα η στήλη BIG MOUTH του powergame, στο εργοτάξιο της ΤΕΡΝΑ έχει εκτελεστεί περίπου το 50% των εργασιών, σε αυτό της ΑΒΑΞ περίπου το 28% και σε αυτό της ΑΚΤΩΡ περίπου το 22%.

Αυτοψία Σταϊκούρα στο εργοτάξιο της ΑΚΤΩΡ στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος

Την εξέλιξη των εργασιών επιθεώρησε την Τετάρτη (17/1) η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, εξέφρασε τη θετική του έκπληξη από την πρόοδο του έργου, η οποία απεδείχθη σημαντικά καλύτερη απ’ ό,τι ανέμενε αρχικά, σημειώνοντας ότι αυτό βρίσκεται μπροστά από το χρονοδιάγραμμά του και επισημαίνοντας την συνέπεια της Άκτωρ.

Ο κ. Σταϊκούρας εξήγησε ότι στόχος είναι να έχει υλοποιηθεί το 50% του έργου έως τον Ιούνιο του 2024 και το 75% έως τον Δεκέμβριο του 2024, αντίστοιχα, κάτι που χαρακτήρισε απολύτως εφικτό. Επίσης, αναφέρθηκε και στη θετική πορεία του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης και ευχαρίστησε τη διοίκηση της Άκτωρ για την επιτάχυνσή του.

Εξάρχου (Άκτωρ): Αυτά που υποσχόμαστε, τα κάνουμε

Απαντώντας στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Άκτωρ, Αλέξανδρος Εξάρχου, δήλωσε: «Είμαστε εντός χρονοδιαγράμματος και θέλουμε να αισθάνεστε ασφαλείς ότι τουλάχιστον αυτά που υποσχόμαστε, τα κάνουμε». Επίσης, υπογράμμισε τη συνέπεια που έχει δείξει το υπουργείο Υποδομών στην προσπάθεια ολοκλήρωσης των έργων.

Ο Όμιλος Intrakat, μετά την εξαγορά της Άκτωρ, έχει δώσει έμφαση στην αύξηση του ρυθμού κατασκευής των μεγάλων έργων, κινητοποιώντας περαιτέρω ανθρώπινους και υλικούς πόρους. Στόχος της εταιρείας, όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, είναι η παράδοση του τμήματος Καραίικα – Γαστούνη να γίνει εντός του επίσημου χρονοδιαγράμματος. Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Άκτωρ, Αναστάσιο Αρανίτη, έως τον Ιούνιο του 2024 θα έχουν ολοκληρωθεί τα τεχνικά και έως τον Οκτώβριο τα χωματουργικά του έργου, αντίστοιχα, με την αποπεράτωση να έρχεται έως τον Μάρτιο του 2025.

Οι προδιαγραφές στο τμήμα Καραίικα – Γαστούνη

Το τμήμα Καραίικα – Γαστούνη θα αποτελείται από σύγχρονο αυτοκινητόδρομο μήκους 33 χλμ. (χ.θ. 21+030 έως χ.θ. 54+530 του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος). Θα διαθέτει διατομή με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ), καθώς και παράπλευρο δίκτυο σε όλο το μήκος του.

Επίσης, κατασκευάζονται 76 οχετοί για την απορροή ομβρίων υδάτων, 16 άνω και 16 κάτω διαβάσεις, αντίστοιχα, που θα εξυπηρετούν τη διέλευση των τοπικών οδών και την ασφαλή σύνδεση μεταξύ των χωριών και των πόλεων της περιοχής, αλλά και 3 κόμβοι (Βάρδας, Κυλλήνης και Γαστούνης).

Αθήνα – Πάτρα σε 2 ώρες και 45 λεπτά

Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος θα εξασφαλίσει ασφαλή και γρήγορη μετακίνηση και θα φέρει την περιοχή πιο κοντά στην Αττική, προσφέροντας μεγαλύτερες δυνατότητες οικονομικής ανάπτυξης στη Δυτική Πελοπόννησο. Με τον νέο αυτοκινητόδρομο, ο χρόνος ταξιδιού από την Πάτρα έως τον Πύργο θα μειωθεί έως και κατά 40 λεπτά και το ταξίδι Αθήνα-Πύργος θα πραγματοποιείται σε 2 ώρες και 45 λεπτά.

Επιπλέον, θα συμβάλλει στην τόνωση του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας, στην ανάδειξη της Αρχαίας Ολυμπίας και της πολιτιστικής κληρονομιάς της περιοχής και στην διευκόλυνση της επικοινωνίας με τα νησιά του Ιονίου. Σημειώνεται ότι η Άκτωρ συμμετέχει παράλληλα στην Κοινοπραξία «Άπιον Κλέος» που είναι υπεύθυνη για τη μελέτη, την κατασκευή και τη βαριά συντήρηση της Ολυμπίας Οδού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!