Γ.Δ.
1452.62 -0,35%
ACAG
+0,52%
5.84
CENER
0,00%
9.77
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-0,22%
9.07
NOVAL
-0,36%
2.74
OPTIMA
-1,32%
11.98
TITC
-0,49%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.408
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-8,99%
0.86
ΑΛΜΥ
+1,18%
2.99
ΑΛΦΑ
-0,15%
1.672
ΑΝΔΡΟ
+0,92%
6.6
ΑΡΑΙΓ
-0,34%
11.8
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.26
ΑΤΕΚ
-9,57%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.6
ΑΤΤ
-1,15%
12.9
ΑΤΤΙΚΑ
-1,16%
2.56
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,85%
5.85
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΙΟΣΚ
+0,77%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.615
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,33%
17.9
ΔΑΑ
+0,63%
7.99
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
+0,09%
11.42
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.4
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.318
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.54
ΕΕΕ
-0,92%
32.38
ΕΚΤΕΡ
+0,61%
4.145
ΕΛΒΕ
0,00%
5.45
ΕΛΙΝ
-1,83%
2.14
ΕΛΛ
+0,72%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,39%
2.59
ΕΛΠΕ
+0,20%
7.42
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.31
ΕΛΤΟΝ
+1,03%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,97%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,39%
1.285
ΕΤΕ
-0,90%
8.126
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.77
ΕΥΡΩΒ
+0,05%
2.16
ΕΧΑΕ
-0,21%
4.745
ΙΑΤΡ
0,00%
1.8
ΙΚΤΙΝ
+0,13%
0.3965
ΙΛΥΔΑ
-1,74%
1.69
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
4.995
ΙΝΛΙΦ
-0,79%
5.04
ΙΝΛΟΤ
-1,10%
1.256
ΙΝΤΕΚ
+0,51%
5.96
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-0,58%
3.4
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,64%
1.545
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,33%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-2,24%
0.481
ΚΟΥΑΛ
-2,05%
1.242
ΚΟΥΕΣ
+0,39%
5.18
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.72
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.16
ΛΑΒΙ
-1,33%
0.888
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.35
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.2
ΛΑΝΑΚ
-6,25%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,44%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.852
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.82
ΜΙΝ
+0,79%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,44%
22.8
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.5
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.48
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,06%
35.42
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
-0,22%
0.918
ΞΥΛΚ
-1,79%
0.275
ΞΥΛΠ
0,00%
0.412
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
-0,37%
27.3
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.45
ΟΠΑΠ
-0,57%
15.66
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.895
ΟΤΕ
-1,27%
14
ΟΤΟΕΛ
+0,34%
11.66
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.38
ΠΕΙΡ
-0,42%
3.835
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.9
ΠΛΑΘ
-0,89%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,35%
1.162
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,14%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
+0,27%
1.875
ΣΑΡ
-0,71%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.031
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,60%
1.69
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.94
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.54
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.626
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.218
ΦΡΛΚ
-0,25%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Γκερέκου: Ολικό rebranding του ΕΟΤ στον ελληνικό τουρισμό

Την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν, που έχει κάνει την Ελλάδα προορισμό, ιδανικό για 365 μέρες το χρόνο εκθείασε η Άντζελα Γκερέκου, πρόεδρος του ΕΟΤ στο χαιρετισμό της στην τελετή απονομής των βραβείων Travel Marketing Awards 2024, αναφερόμενη σε ολικό rebranding του ελληνικού τουρισμού.

«Η χώρα του “απέραντου γαλάζιου” αναδεικνύει πλέον δυναμικά και το “απέραντο πράσινο” της ενδοχώρας» είπε η κα Γκερέκου κι επικαλούμενη το moto «όταν δεν πάει ο ταξιδιώτης στο βουνό, πάει το βουνό στον ταξιδιώτη» εξήγησε πως έγινε αυτή η μεταστροφή. «Παρουσιάσαμε όλο το καλειδοσκόπιο των αυθεντικών εμπειριών που προσφέρει η χώρα μας, φωτίσαμε πιο παρθένους, λιγότερο γνωστούς προορισμούς» είπε η ίδια.

Στη συνέχεια η κα Γκερέκου αναφέρθηκε στις προκλήσεις της νέας εποχής. «Στόχος λοιπόν όλων μας της πολιτείας, του επιχειρείν, των ανθρώπων της επικοινωνίας, κοινός στόχος μας πρέπει να είναι ο ελληνικός τουρισμός να περάσει με απόλυτη επιτυχία σε αυτή τη νέα εποχή. Στόχος μας πλέον είναι η ποιότητα έναντι της ποσότητας, η βιώσιμη ανάπτυξη, η προσβασιμότητα και βέβαια η ψηφιοποίηση όλου του ταξιδιωτικού οικοσυστήματος» τόνισε η ίδια κι ανέφερε πως ο ΕΟΤ προχωρά σε ολικό ψηφιακό μετασχηματισμό, μέσω κονδυλίων του Ταμείου Ανάπτυξης και Ανθεκτικότητας.

Η πρόεδρος του ΕΟΤ σχολίασε πως το επικοινωνιακό περιβάλλον είναι πλέον πολυεπίπεδο, ιδιαίτερα σύνθετο και γι αυτό ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, καθώς η τεχνητή νοημοσύνη, η εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα έχουν μπει για τα καλά στην επικοινωνία της τουριστικής βιομηχανίας.

«Όσοι εργαζόμαστε για τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού γνωρίζουμε στην πράξη την αξία του τουριστικού μάρκετινγκ. Βλέπετε ο ΕΟΤ για πάνω από 70 χρόνια αποτελεί την ιστορική, εθνική πύλη προβολής της χώρας στη διεθνή τουριστική αγορά» είπε η κα Γκερέκου και συμπλήρωσε «διαφημιστικές καμπάνιες του Οργανισμού έχουν βραβευτεί κατ’ επανάληψη σε διεθνή και ελληνικά φεστιβάλ. Με τα 17 γραφεία εξωτερικού, την συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, τη διοργάνωση μεγάλων events αλλά και ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips), με τα ίδια ψηφιακά μέσα- το portal και τα social media VISIT GREECE- και βέβαια με τις διεθνείς καμπάνιες» τόνισε η ίδια.

Διαβάστε επίσης:

Οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν 1 στα 4 δεξαμενόπλοια παγκοσμίως

Πού θα πάνε οι Έλληνες το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Περιστέρης: Η συμφωνία με τη Masdar στηρίζει την αυτόνομη ανάπτυξη της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!