Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Κ. Καραμανλής: Η Ελλάδα να πρωταγωνιστεί στον τομέα των μεταφορών στα Βαλκάνια

Στο Οικονομικό Φόρουμ του Economist με θέμα τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που διαμορφώνονται στον τομέα των μεταφορών, μετά την πανδημία βρέθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής όπου και αναφέρθηκε στα χρηματοδοτικά εργαλεία των μεγάλων έργων υποδομής της χώρας, αλλά και για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο των τελευταίων δεκαετιών, την γραμμή 4 του Μετρό.

Στο Forum συμμετείχε και η Ευρωπαία Επίτροπος Μεταφορών Adina Valean.

Κατά την τοποθέτηση του, ο κ. Καραμανλής δήλωσε ότι κάθε κρίση μπορεί να γεννήσει ευκαιρίες κι ανέφερε ότι η Ελλάδα μετά την δεκαετή οικονομική κρίση και μετά την υγειονομική κρίση της πανδημίας μπορεί πλέον να ανακτήσει ξανά τον πρωταγωνιστικό ρόλο της στον τομέα των μεταφορών στα Βαλκάνια.

Σημείωσε δε, ότι στόχος της κυβέρνησης είναι να μετατρέψει την χώρα σε κόμβο των εμπορευματικών μεταφορών στην Ανατολική Μεσόγειο και με βάση αυτό εργάζεται προς τρεις άξονες.

Οι τρεις άξονες

Πρώτον, την διασύνδεση των λιμένων της Βορείου Ελλάδας για την αναβάθμιση της περιοχής, δεύτερον, την ανάπτυξη του μεγαλύτερου σχεδίου σιδηροδρομικών έργων, ύψους 3,3 δισεκατομμυρίων ευρώ, που έχει εφαρμοστεί ποτέ στην χώρα συνδυάζοντας και τη διασύνδεση με τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας και τρίτον με την αναβάθμιση των περιφερειακών αεροδρομίων.

«Προχωράμε με ένα συνολικό σχέδιο 13 δισεκατομμυρίων ευρώ για έργα υποδομής, τα οποία χρηματοδοτούνται κυρίως από διαρθρωτικά ταμεία από την ΕΕ» σημείωσε ο κ. Καραμανλής επισημαίνοντας ότι στο σχεδιασμό της κυβέρνησης εντάσσονται και έργα που ήταν μπλοκαρισμένα για αρκετά χρόνια. Ανέφερε χαρακτηριστικά, το Μετρό της Θεσσαλονίκης και τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης, την εθνική οδό Πάτρας – Πύργου, την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Ε65 και την έναρξη κατασκευής της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας.

Ερωτώμενος για την γραμμή 4 του Μετρό σημείωσε πως το συγκεκριμένο έργο παρέμενε μπλοκαρισμένο για σχεδόν 15 χρόνια και πρόκειται για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. Σημείωσε ότι πρόκειται για ένα έργο «νέας γενιάς», φιλικό προς το περιβάλλον, που θα βελτιώσει σημαντικά την ζωή των πολιτών

Σχετικά με τα χρηματοδοτικά εργαλεία που θα χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση για τα μεγάλα έργα υποδομής ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι «αρχή της κυβέρνησης είναι να ανακοινώνει έργα που είναι εφικτό να υλοποιηθούν, που εξυπηρετούν το δημόσιο συμφέρον – και το βασικότερο – που έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση». Υπογράμμισε δε ότι το Ταμείο Ανάκαμψης κι Ανθεκτικότητας αποτελεί μοναδική ευκαιρία για την Ελλάδα, καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε επιχορηγήσεις ύψους 17,8 δισεκατομμυρίων ευρώ και δανειοδοτήσεις ύψους 12,7 δισεκατομμυρίων ευρώ για την περίοδο 2021 – 2026.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!