Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Οι επενδυτές από το Ισραήλ, η γραμμή Λεμεσός – Πειραιάς και η επιλογή της Εύας Καϊλή

*** Από πού φαίνεται ότι οι σχέσεις δύο χωρών πάνε από το καλό στο καλύτερο; Από μερικές κρίσιμες λεπτομέρειες, που, αν είναι κανείς προσεκτικός, μπορεί να παρατηρήσει πίσω από τις γραμμές και τους αριθμούς.

*** Για παράδειγμα, στην περίπτωση του Ισραήλ και της Ελλάδας: OK, είναι γνωστή η γεωστρατηγική τους προσέγγιση, που προωθείται πίσω από τις κλειστές πόρτες, όμως μπορεί κανείς να τη διαπιστώσει και με πολύ πιο απλό τρόπο.

*** Όπως, αν κάνει τον κόπο και πάει μια βόλτα έως το «Ελ. Βενιζέλος». Εκεί θα διαπιστώσει ότι οι απευθείας αεροπορικές συνδέσεις Αθήνας – Τελ Αβίβ μπορεί να είναι περισσότερες κι από αυτές της γραμμής… Αθήνα Θεσσαλονίκη.

*** Το επιβεβαιώνουν και οι ίδιοι οι Ισραηλινοί. Τι λένε; Ότι οι περισσότερες απευθείας πτήσεις τους για το εξωτερικό γίνονται πλέον με την Ελλάδα! Κατά κύματα έρχονται πλέον ως τουρίστες, όλον τον χρόνο.

*** Μέχρι πριν από μερικά χρόνια, η εικόνα ήταν ανάλογη με την Τουρκία. Από τότε, όμως, που οι σχέσεις των δύο χωρών χάλασαν, το Τελ Αβίβ έστρεψε το κύμα προς την Ελλάδα. Κι έκτοτε έγινε ασυγκράτητο.

*** Όπως ήταν φυσικό, αυτή η τουριστική στροφή έφερε και τα προβλεπόμενα σε αυτές τις περιπτώσεις επενδυτικά κεφάλαια. Υπολογίζεται ότι μόνο τα τελευταία δύο χρόνια το ύψος των ισραηλινών επενδύσεων στον τουριστικό κλάδο έφτασε στα 500 εκατ. δολάρια.

*** Και η τάση είναι αυξητική. Ιδιαίτερα στο κομμάτι των νέων ξενοδοχείων, τόσο στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, όσο και σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς όλης της χώρας.

*** Και μια και βρισκόμαστε στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, να συνεχίσουμε με μια ακόμα εξέλιξη από εκεί, που μας αφορά. Μαθαίνουμε ότι το πλοίο που θα κάνει τη γραμμή Λεμεσός – Πειραιάς έχει επιλεγεί.

*** Πρόκειται για το «Daleela», το οποίο ξεκινά μέσα στον Μάιο. Ήδη η πλατφόρμα για τις κρατήσεις θέσεων-εισιτηρίων έχει ανοίξει. Και πάει καλά.

*** Μακάρι όλα να πάνε γενικότερα καλά με τη συγκεκριμένη γραμμή. Κι όχι μόνο για οικονομικούς λόγους, εννοείται. Αν και στην πράξη έχει αποδειχθεί ότι αυτές οι γραμμές, στο ξεκίνημα τους τουλάχιστον, θέλουν στήριξη.

*** Το εννοώ. Εκείνη που συνέδεε τη Θεσσαλονίκη με τη Σμύρνη και στην οποία επενδύθηκαν πολλά «ταλαιπωρείται» πολύ στην πράξη.

*** Γεγονός αποτελεί, εν προκειμένω, ότι τη στήριξαν όσο έπρεπε κι αναμενόταν οι μεταφορικές εταιρείες, οι οποίες είναι βασικό κομμάτι του πελατολογίου. Αλλά και πάλι, όμως…

*** Να σας κάνω μια πρόβλεψη; Παρακολουθώντας όλο αυτό το διάστημα τη στάση και την υπερασπιστική γραμμή της Εύας Καϊλή ως προς την εμπλοκή της (και τις περιπέτειές της) με την υπόθεση Qatargate, ένα πράγμα αντιλαμβάνομαι:

*** Ότι στο πίσω μέρος του μυαλού της έχει πάντα την επιστροφή της – κάποια στιγμή στο μέλλον- στο πολιτικό σκηνικό. Αλλιώς, δεν θα έμπαινε σε όλη αυτήν τη σχεδόν απίστευτη ταλαιπωρία.

*** Γι’ αυτό και -πέραν όλων των άλλων θεμάτων, ηθικής, αποκατάστασης κ.λπ.- επιμένει στη σκληρή στάση, γι’ αυτό και θέλει «να καθαρίσει» το όνομά της.

*** Το αν θα της βγει ή όχι στο τέλος, είναι άγνωστο. Όμως, όλα δείχνουν ότι θα το επιχειρήσει. Αλλά απ’ την αρχή αρνήθηκε να συμβιβαστεί με οποιαδήποτε άλλη επιλογή.

*** Λέγεται, άλλωστε, ότι αυτός ήταν κι ένας από τους λόγους που άλλαξε τον δικηγόρο των Βρυξελλών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!