Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Celestyal Cruises: Οι νέες επενδύσεις και το αποτύπωμα στην ελληνική οικονομία

Η Celestyal Cruises παρουσίασε το νεοαποκτηθέν κρουαζιερόπλοιο Celestyal Journey. Σε ειδική εκδήλωση το Σάββατο 14 Οκτωβρίου, στον Πειραιά, όπου κάνει homeporting, το Celestyal Journey υποδέχτηκε κοινό και φορείς πριν ξεκινήσει το 7ήμερο δρομολόγιό του για Θεσσαλονίκη-Κουσάντασι-Μύκονο-Ηράκλειο-Σαντορίνη-Μήλο-Πειραιά. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει ξεκινήσει από τις 2 Σεπτεμβρίου και οι επιβάτες του προέρχονται από τις ΗΠΑ, τη Λατινική Αμερική αλλά και την Ευρώπη.

Το Celestyal Journey, που αντικαθιστά το πλοίο Crystal, διαθέτει 630 Dream Suites και καμπίνες Cosmos, με το 80% εξ αυτών να είναι εξωτερικές. Επιπλέον, με το νέο κρουαζιερόπλοιο η εταιρεία προσφέρει για πρώτη φορά Penthouse σουίτα με ιδιωτική βεράντα. Πρόκειται για τη σουίτα Stargazer.

Celestyal journey ©Celestyal Cruises
Celestyal journey ©Celestyal Cruises

«Δεν κάνουμε απλώς ανανέωση του στόλου. Κάνουμε μία αναβάθμιση. Αυτό το πλοίο προσφέρει τις ανέσεις που θέλει ο επιβάτες πιο υψηλού οικονομικού επιπέδου και εκεί στοχεύουμε. Έχει 50% μεγαλύτερη  χωρητικότητα. Διαθέτει 280% περισσότερες καμπίνες με μπαλκόνια, περισσότερες σουίτες σε σύγκριση με το πλοίο που αντικατέστησε», ανέφερε κατά την παρουσίαση ο Κρις Θεοφιλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises.

Όπως σημείωσε, η Celestyal Cruises επέμεινε να βρει ένα μεσαίου μεγέθους πλοίο που να ταιριάζει στην περιοχή του Αιγαίου, όπου δραστηριοποιείται.

Το Celestyal Journey υποβλήθηκε σε τεχνική γενική επισκευή και ανακαίνιση πολλών εκατομμυρίων και έχει χωρητικότητα 977 επιβατών, με 660 άτομα πλήρωμα. Συγκεκριμένα, πέραν της αγοράς του πλοίου, η επένδυση ανέρχεται στα 26 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων εργολαβικών, λιμενικών εξόδων, μισθών, καυσίμων και όλων των γενικών εξόδων, εκ των οποίων τα 16 εκατ. έχουν δοθεί στην Ελλάδα. Όπως εξήγησε ο κ. Θεοφιλίδης, ο δεξαμενισμός έγινε στη Μάλτα, καθώς η Ελλάδα δεν διαθέτει τόσο μεγάλη δεξαμενή.

Το πλοίο διαθέτει επτά εστιατόρια, οκτώ μπαρ, παρά πολλά ανοικτά καταστρώματα και πολλές ευκαιρίες για τον επιβάτη να απολαύσει το ταξίδι του.

Το οικονομικό αποτύπωμα της Celestyal Cruises στην Ελλάδα

Η συνολική προσφορά της Celestyal Cruises στην Ελλάδα έφτασε την προηγούμενη χρονιά τα 136 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό προέρχεται κυρίως από τα έξοδα της εταιρείας για τη λειτουργία των πλοίων (λιμενικά τέλη 3 εκατ., καύσιμα 14 εκατ., μισθοί και κόστος λειτουργίας του γραφείου στον Πειραιά 12 εκατ., τροφοδοσία από ελληνικές εταιρείες 7 εκατ., έξοδα προώθησης και διαφήμισης σε τοπικούς προορισμούς 4 εκατ., γενικές επισκευές/συντήρηση στην Ελλάδα και εργολάβοι 6 εκατ.), ενώ άλλα 90 εκατ. ευρώ ετησίως ξοδεύονται από τους επισκέπτες στα λιμάνια.

Κατά τη σεζόν 2022-2023, περισσότεροι από 110.000 επιβάτες ταξίδεψαν με τα πλοία της Celestyal Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο, εκ των οποίων οι 87.000 είχαν ως homeport κάποιο ελληνικό λιμάνι.

Celestyal journey ©Celestyal Cruises
Celestyal journey ©Celestyal Cruises

Ο κ. Θεοφιλίδης, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου πλοίου, αναφέρθηκε στους τρεις πυλώνες ανάπτυξης της Celestyal Cruises. Τον πρώτο ρόλο έχει το ανθρώπινο δυναμικό. Επενδύοντας σε ταλέντα σε όλο το φάσμα της βιομηχανίας, η εταιρεία έχει μια διαρκώς επεκτεινόμενη ομάδα 150 εργαζομένων στην ξηρά και 1.200 εργαζομένων στα πλοία, με τη συντριπτική πλειονότητά τους να έχουν χρόνια συνεργασία με την εταιρεία.

Ο δεύτερος είναι η επένδυση στην ανάπτυξη της εταιρείας σε μια παγκόσμια δύναμη, έχοντας στο επίκεντρο τη δημιουργία brand, τα κανάλια διανομής, τη δημιουργία εμπειριών αλλά και κυρίως την ένταξη προηγμένων συστημάτων. «Πάει πολύ digital-ψηφιακά η όλη ιστορία στα ταξίδια στο travel και εμείς είμαστε εκεί», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοφιλίδης.

Ο τρίτος πυλώνας είναι η αναβάθμιση του στόλου και η σταδιακή αλλαγή στην προσφορά των προϊόντων της Celestyal Cruises. Συγκεκριμένα, η αναβάθμιση του brand θα οδηγήσει στην αύξηση του περιθωρίου κέρδους, παρέχοντας παράλληλα μεγαλύτερη αξία στους πελάτες. Στόχος της εταιρείας είναι να προστατεύσει την κυριαρχία της στην τοπική αγορά, αυξάνοντας παράλληλα πιο απομακρυσμένες αγορές. Και αυτό θα το επιτύχει παρέχοντας εξειδίκευση στην περιοχή δραστηριοποίησής της αλλά και αξέχαστες εμπειρίες τόσο στο πλοίο, όσο και στην ξηρά.

Celestyal journey ©Celestyal Cruises
Celestyal journey ©Celestyal Cruises

Τέλος, ο κ. Θεοφιλίδης παρουσίασε τα αποτελέσματα των δράσεων αειφορίας που εφαρμόζονται στα κρουαζιερόπλοια της εταιρείας, οι οποίες είναι σε πλήρη συμμόρφωση με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και τις οδηγίες της βιομηχανίας της κρουαζιέρας.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης, έστειλε μήνυμα-βίντεο, ενώ το «παρών» έδωσαν ο αναπληρωτής διευθυντής μάρκετινγκ του ΟΛΠ, Θανάσης Καρλής, και η αντιδήμαρχος Εξωστρέφειας, Τουρισμού και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Πειραιά, Ανδριάννα Ζαρακέλη, οι οποίοι αναφέρθηκαν στον ρόλο της κρουαζιέρας για το λιμάνι του Πειραιά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!