Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Μέγα φιάσκο η τριετής κρουαζιέρα της τουρκικής Miray Cruises

Μια γιγαντιαία απάτη στον κόσμο της κρουαζιέρας άρχισε να ξετυλίγεται, όταν πριν από λίγο καιρό ακυρώθηκε ξαφνικά η πολυδιαφημισμένη τριετής κρουαζιέρα με την ονομασία «Life at Sea», της τουρκικής Miray Cruises, «Η μεγαλύτερη κρουαζιέρα που έχει γίνει ποτέ, με 382 επισκέψεις σε λιμάνια σε όλο τον κόσμο».

Ειδικότερα, περίπου έναν χρόνο πριν η διαφήμιση για την τριετή κρουαζιέρα με την ονομασία «Life at Sea», που θα αναχωρούσε από την Κωνσταντινούπολη την 1η Νοεμβρίου, άρχισε να κατακλύζει τα κοινωνικά δίκτυα, σύμφωνα με ρεπορτάζ των New York Times, που παρακολούθησε την… πορεία προετοιμασίας της κρουαζιέρας. Η οργάνωση, άλλωστε, ενός τόσο φιλόδοξου ταξιδιού θα απαιτούσε τιτάνιες προσπάθειες, εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και ένα πλοίο άρτια εξοπλισμένο.

Περίπου τρεις μήνες αργότερα, η ομάδα πωλήσεων και μάρκετινγκ είχε παραιτηθεί, έπειτα από μια σειρά διαφωνιών με τη μητρική εταιρεία, τη Miray Cruises. Ο διευθύνων σύμβουλος της «Life at Sea», Μάικλ Πέτερσον, παραιτήθηκε επίσης εκείνη την περίοδο. Φαινόταν, λοιπόν, ότι το ταξίδι ήταν καταδικασμένο πριν καν αρχίσει.

Η ημερομηνία αναχώρησης τελικά αναβλήθηκε δύο φορές -και το λιμάνι αναχώρησης άλλαξε από Κωνσταντινούπολη σε Άμστερνταμ. Στις 20 Νοεμβρίου, εβδομάδες μετά την αρχική ημερομηνία αναχώρησης, η κρουαζιέρα ακυρώθηκε. Η Miray δεν κατάφερε να εξασφαλίσει ότι το πλοίο θα είναι έτοιμο.

Μετά την ακύρωση πολλοί άνθρωποι που αγόρασαν το πακέτο κρουαζιέρας δεν θέλησαν να μιλήσουν επίσημα -ορισμένοι φοβήθηκαν ότι μιλώντας σε δημοσιογράφους θα έχαναν τις πιθανότητές τους να λάβουν επιστροφή χρημάτων.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή η Miray είχε υποσχεθεί να επιστρέψει το ποσό σε όλους τους επιβάτες σε τρεις μηνιαίες δόσεις. Οι επίδοξοι επιβάτες, μάλιστα, εμφανίζονται διχασμένοι σχετικά με τον χειρισμό της κατάστασης από την εταιρεία. Ορισμένοι ήταν ανένδοτοι ότι η Miray δεν τους παραπλάνησε σκόπιμα.

Ένα ζευγάρι, μάλιστα, από την Τουρκία, πούλησε δύο διαμερίσματα και διέθεσε ολόκληρη την αποταμίευση που είχε κάνει για να εξασφαλίσει τα δύο «πολυπόθητα» εισιτήρια. Σήμερα η Κάρα και ο Τζο Γιουσέφ μένουν σε ένα ξενοδοχείο στην Κωνσταντινούπολη, περιμένοντας αποζημίωση 80.000 δολαρίων, και κινδυνεύουν να μείνουν άστεγοι.

Άλλοι ήταν πεπεισμένοι ότι έπεσαν θύματα απάτης. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που χρονολογούνται από τον Μάρτιο του 2023, έδειχναν ότι τα στελέχη της εταιρείας είχαν αποτύχει να αντιμετωπίσουν βασικά ζητήματα, όπως το πώς να δημιουργήσουν ασφαλείς μεθόδους πληρωμής για τη συλλογή καταθέσεων από τους επιβάτες. Φάνηκε επίσης να αγνοούν τις ανησυχίες σχετικά με την καταλληλότητα του προτεινόμενου πλοίου.

Στα μέσα Δεκεμβρίου οι New York Times επικοινώνησαν με τον Βεντάτ  Ουγουρλού, ιδιοκτήτη της Miray, ο οποίος δεν είχε δώσει ξανά καμία συνέντευξη σε άλλα ειδησεογραφικά πρακτορεία. Ο ίδιος επιμένει ότι διοικούσε μια αξιόπιστη εταιρεία, που είχε πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της κρουαζιέρας. Δήλωσε ότι δεν είχε καμία πρόθεση να παραπλανήσει τους επιβάτες, αλλά πιστεύει ότι η κατάρρευση της κρουαζιέρας οφείλεται στο γεγονός ότι δεν πούλησε αρκετές καμπίνες.

Ορισμένοι επιβάτες αφηγήθηκαν, ωστόσο, μια διαφορετική ιστορία, λέγοντας ότι η Miray τους έδινε οδηγίες μέχρι την τελευταία στιγμή, τονίζοντας δε ότι η κρουαζιέρα θα αναχωρούσε όπως είχε προγραμματιστεί, ακόμη και με δύο επιβάτες στο πλοίο. Δεν πίστευαν ότι η εταιρεία είχε βαλθεί να τους εξαπατήσει, αλλά φοβήθηκαν ότι η Miray χρησιμοποίησε τα χρήματά τους για να αποκτήσει ένα πλοίο και δεν θα τα είχε για να τους τα επιστρέψει. Μέχρι τώρα μόνο ένα μικρό μέρος των συνολικών χρημάτων έχει επιστραφεί στους πελάτες, ενώ κάποιοι δεν έχουν λάβει καν ακόμη το πρώτο τμήμα της επιστροφής.

Η Miray Cruises και οι κρουαζιέρες στα ελληνικά νησιά

Η Miray Cruises είναι μια μεσαίου μεγέθους τουρκική εταιρεία, που ειδικεύεται σε τριήμερες έως τετραήμερες κρουαζιέρες σε ελληνικά νησιά. Δεν είχε καμία εμπειρία μέχρι σήμερα με κρουαζιέρες αυτής της κλίμακας.

Η Miray International  είναι στον κλάδο φιλοξενίας από το 1996. Εισήλθε στη διαχείριση κρουαζιερόπλοιων-ξενοδοχείων και πλωτών ξενοδοχείων το 2012.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, αποστολή της Miray Cruises είναι «να είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε στις τρέχουσες και μελλοντικές απαιτήσεις της ναυτιλιακής βιομηχανίας παγκοσμίως, να είμαστε ένας παγκόσμιος, αξιόπιστος και περιζήτητος επιχειρηματικός εταίρος, ακολουθώντας τις τρέχουσες τάσεις στη φιλοξενία. Είμαστε υπερήφανοι για τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε υπηρεσίες με γνώμονα την ικανοποίηση των πελατών και τη φήμη μας ως σταθερή πηγή αξιόπιστων, εξειδικευμένων πληρωμάτων για τη ναυτιλιακή βιομηχανία».

Η Miray Cruises διοργανώνει τριήμερες και τετραήμερες κρουαζιέρες κάθε Πέμπτη και Κυριακή, από το Τσεσμέ, το Κουσάντασι και από τον Πειραιά, με σταθμούς το Τσεσμέ, το Κουσάντασι, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, την Αθήνα, την Πάτμο και τη Ρόδο.

H Miray International, σύμφωνα με τη σελίδα της, έχει 900 υπαλλήλους, 78 υπευθύνους και μαζί της έχουν ταξιδέψει περί τους 250.000 επιβάτες.

Τονίζεται ότι για το «Life at Sea Cruises» η Miray αντικατέστησε το πλοίο των 1.000 επισκεπτών της «Gemini» με το μεγαλύτερο και νεότερο «Lara», 1.250 επισκεπτών, σύμφωνα με δελτίο Τύπου που είχε στείλει η εταιρεία.

Έχει γραφεία σε Κωνσταντινούπολη Τουρκίας, Φλόριντα ΗΠΑ, Μάλτα, αλλά και στην Αθήνα επί της Λεωφόρου Συγγρού. Λειτουργεί, δε, και ιστοσελίδα στα ελληνικά, μέσω της οποίας παρουσιάζει τις κρουαζιέρες της που ξεκινούν από Πειραιά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!