Γ.Δ.
894.88 -1,01%
CENER
+1,12%
3.16
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+1,45%
13.95
TITC
+0,82%
12.3
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.8
ΑΒΑΞ
+0,67%
0.755
ΑΒΕ
0,00%
0.51
ΑΔΜΗΕ
+0,59%
1.718
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.44
ΑΛΜΥ
+1,45%
2.1
ΑΛΦΑ
-1,04%
1.0025
ΑΝΔΡΟ
+2,70%
5.7
ΑΝΕΚ
0,00%
0.1
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
0,00%
5.03
ΑΣΚΟ
0,00%
2.09
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.386
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
4.38
ΑΤΤ
0,00%
0.09
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
0.944
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.222
ΒΙΟ
+0,24%
4.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.64
ΒΙΟΣΚ
0,00%
0.63
ΒΙΟΤ
0,00%
0.26
ΒΙΣ
0,00%
0.825
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.12
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.19
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,32%
9.32
ΔΑΙΟΣ
0,00%
2.94
ΔΕΗ
-0,69%
6.435
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
0.852
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.319
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.73
ΕΕΕ
0,00%
23.32
ΕΚΤΕΡ
-0,38%
1.315
ΕΛΒΕ
0,00%
4.76
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+1,47%
0.414
ΕΛΙΝ
0,00%
1.78
ΕΛΛ
0,00%
16.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,12%
1.688
ΕΛΠΕ
0,00%
7.15
ΕΛΣΤΡ
+1,71%
2.38
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.06
ΕΛΧΑ
-0,63%
1.59
ΕΝΤΕΡ
-2,53%
3.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.116
ΕΠΣΙΛ
-0,31%
6.38
ΕΣΥΜΒ
0,00%
0.628
ΕΤΕ
-1,34%
3.759
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.52
ΕΥΔΑΠ
+1,01%
6.97
ΕΥΡΩΒ
-1,08%
1.05
ΕΧΑΕ
-0,95%
3.13
ΙΑΤΡ
0,00%
1.355
ΙΚΤΙΝ
+0,39%
0.509
ΙΛΥΔΑ
+1,20%
1.27
ΙΝΚΑΤ
0,00%
1.426
ΙΝΛΙΦ
-0,53%
3.78
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.494
ΙΝΤΕΚ
+0,86%
3.5
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.55
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.01
ΙΝΤΚΑ
-0,75%
1.59
ΚΑΜΠ
0,00%
2.48
ΚΑΡΕΛ
0,00%
270
ΚΕΚΡ
0,00%
0.95
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.44
ΚΛΜ
+3,64%
0.512
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
+1,60%
0.444
ΚΟΥΕΣ
+1,30%
4.66
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.214
ΚΡΙ
0,00%
5.88
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.45
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.035
ΛΑΒΙ
0,00%
0.35
ΛΑΒΙΔ
0,00%
0.0025
ΛΑΜΔΑ
+0,27%
5.665
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.742
ΛΕΒΚ
0,00%
0.22
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
-4,81%
0.95
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.1
ΛΥΚ
+3,01%
1.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+3,17%
2.6
ΜΕΝΤΙ
+0,98%
3.09
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+0,86%
0.0353
ΜΙΝ
0,00%
0.474
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,10%
19.98
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.66
ΜΟΤΟ
+0,93%
2.18
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.76
ΜΠΕΛΑ
-0,60%
14.89
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.18
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.91
ΜΠΤΚ
0,00%
0.494
ΜΥΤΙΛ
+1,72%
18.31
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.2
ΝΑΥΠ
0,00%
1.075
ΞΥΛΚ
+1,47%
0.207
ΞΥΛΠ
0,00%
0.22
ΟΛΘ
0,00%
23.6
ΟΛΠ
-0,25%
16.08
ΟΛΥΜΠ
+2,97%
1.735
ΟΠΑΠ
+0,08%
13.11
ΟΤΕ
+0,34%
14.77
ΟΤΟΕΛ
-0,19%
10.34
ΠΑΙΡ
+2,12%
0.866
ΠΑΠ
+0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
+0,08%
1.326
ΠΕΤΡΟ
-0,36%
5.58
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.95
ΠΛΑΙΣ
+1,05%
2.89
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.7
ΠΡΔ
0,00%
0.505
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.03
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
+0,51%
2.94
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.27
ΣΑΡ
-0,46%
6.49
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.016
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.278
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.02
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.24
ΣΠΙ
+2,16%
0.662
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-0,58%
18.74
ΤΖΚΑ
-0,78%
1.92
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.147
ΦΙΕΡ
0,00%
0.459
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.5
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0785
ΦΡΛΚ
+0,17%
3.005
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.468
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Καραμανλής για απεργία ΜΜΜ: Ο νόμος προβλέπει κυρώσεις

Στο μετρό της Θεσσαλονίκης και στη χθεσινή απεργία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής μιλώντας στον ΑΝΤ1.

«Η Θεσσαλονίκη δεν του πάει πολύ καλά του κ. Τσίπρα», είπε ο κ. Κώστας Καραμανλής αναφορικά με την κριτική του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ και την εκτίμησή του ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης δεν θα είναι έτοιμο στον χρόνο που έχει υποσχεθεί η Κυβέρνηση.

Αφού αναφέρθηκε με δηκτικό τρόπο στο «πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης» και όπως είπε «στην εικόνα που πήγε τη χώρα μας δεκαετίες πίσω, με το να εγκαινιάζουμε μουσαμάδες επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ», ο κ. Καραμανλής επανέλαβε πως «στο τέλος του 2023 θα ξεκινήσει η λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη. Αυτό που ήδη βλέπουν οι Θεσσαλονικείς είναι να ξηλώνονται οι λαμαρίνες και τα εργοτάξια από πλατείες. Έχουμε τελειώσει με όλες τις προσφυγές, θα έχουμε δύο μουσεία και επανατοποθετούμε τα αρχαία στους σταθμούς, θα είναι ένα στολίδι για την Ευρώπη το Μετρό της Θεσσαλονίκης».

Σε ό,τι αφορά την Αττική, ο Υπ. Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι «τις επόμενες ημέρες θα δοθεί στο κοινό η σύνδεση του λιμανιού του Πειραιά με το αεροδρόμιο, αυτό που συμβαίνει σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις».

Για τα έργα του Μετρό και στον σταθμό στην Πλατεία Εξαρχείων είπε ότι «είναι λογικό όταν υπάρχουν τόσο μεγάλες παρεμβάσεις και τόσο μεγάλα έργα να υπάρχουν αντιδράσεις. Η Γραμμή 4 του Μετρό γίνεται με μια καινούργια μέθοδο και θα γίνει με τη λιγότερη δυνατή όχληση. Έχουμε «ντύσει» με την Σχολή Καλών Τεχνών τα εργοτάξια για να μην έχουμε αυτήν την ακαλαισθησία, δείχνει μια αλλαγή».

Για την απεργία των εργαζόμενων στα μέσα μεταφοράς, ο κ. Καραμανλής είπε πως δεν είχαν έρεισμα οι εργαζόμενοι, καθώς «ψηφίστηκε ένας νόμος που δεν έχει καμία σχέση με τους λόγους για τους οποίους έγινε η απεργία. Πριν από δύο εβδομάδες υπογράψαμε συλλογική σύμβαση εργασίας με όλους τους φορείς, μετά από πολλά χρόνια. Η προηγούμενη Κυβέρνηση δεν είχε υπογράψει. Ο νόμος είναι σαφής και λέει ότι πρέπει να προκηρυχθεί 4 ημέρες πριν η απεργία. Τι έκαναν οι συνδικαλιστές; Δεν είπαν κάνουμε απεργία.  Περίμεναν μέχρι την Τρίτη το απόγευμα που είχαν κλείσει τα δικαστήρια και είπαν συμμετέχουμε στην απεργία του Εργατικού Κέντρου Αθηνών».

«Σε εταιρείες κοινής ωφέλειας δεν μπορούν να απεργούν όποτε θέλουν και να το ανακοινώνουν 6 ώρες πριν. Οι ΔΕΚΟ δεν ανήκουν στους εργαζόμενους, ανήκουν στους πολίτες που ταλαιπωρήθηκαν χθες από την απεργία», είπε ο κ. Καραμανλής, προσθέτοντας πως «κανένα αίτημα δεν μπορεί να είναι λογικό, όταν υπάρχουν συλλογικές συμβάσεις που δεν υπέγραψε ο ΣΥΡΙΖΑ, όταν από 850 λεωφορεία, σήμερα έχουμε 1400 και έχουν γίνει 1.400 προσλήψεις»,

«Ο νόμος έχει πολλές κυρώσεις και θα μας αναγκάσουν να τις βάλουμε μπρος», επεσήμανε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, προσθέτοντας σε σχέση και με την υποχρέωση να εργάζεται το ένα τρίτο του προσωπικού και να εκτελείται ένα μέρος του μεταφορικού έργου ότι «Ο νόμος έχει ψηφιστεί είναι στην σωστή κατεύθυνση και πρέπει να κάτσουμε να δούμε πως θα εφαρμοστεί γιατί πράγματι σήμερα δεν εφαρμόζεται».

Για την αντιμετώπιση των κυκλοφοριακών προβλημάτων στην Αθήνα, ο Υπ. Υποδομών είπε πως «Η Αθήνα είναι μια πόλη που είναι κορεσμένη. Στο υπουργείο κάνουμε τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και λέμε ότι πρέπει να έχουμε κάποια μεγάλα έργα, ένα εκ των οποίων είναι η επέκταση της λεωφόρου Κύμης».

Σχετικά με τον Κηφισό και το «μόνιμο μποτιλιάρισμα» στις ώρες αιχμής, ανέφερε ότι «Δυστυχώς, από το 2011 και μετά με τον νόμο για τον «Καλλικράτη», έχει φύγει η αρμοδιότητα από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και πλέον εμπλέκονται πολλοί φορείς για την κατάσταση στον Κηφισό. Είμαστε στην τελική φάση να κάτσουν όλοι οι φορείς σε ένα τραπέζι για να δούμε τι πρέπει να κάνουμε. Εκ των πραγμάτων, τον Σεπτέμβριο επιστρέφει ο κόσμος και η κίνηση αυξάνεται. Ο δακτύλιος έδωσε πέρσι μια ανάσα, θα δώσει και φέτος».



Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!