Γ.Δ.
1270.35 0,00%
ACAG
0,00%
6.4
CENER
0,00%
6.92
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
10.9
OPTIMA
0,00%
7.66
TITC
0,00%
19.78
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
0,00%
1.57
ΑΒΕ
0,00%
0.51
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.195
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.62
ΑΛΦΑ
0,00%
1.51
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΝΕΚ
0,00%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.46
ΑΣΚΟ
0,00%
2.32
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.4
ΑΤΤ
0,00%
10.72
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.38
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.83
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.095
ΒΙΟΤ
0,00%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.695
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
12.96
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
0,00%
10.64
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.55
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.338
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.12
ΕΕΕ
0,00%
25.8
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.8
ΕΛΒΕ
0,00%
4.98
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.56
ΕΛΙΝ
0,00%
2.33
ΕΛΛ
0,00%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.19
ΕΛΠΕ
0,00%
7.45
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.95
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.15
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΝΤΕΡ
0,00%
6.5
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.103
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.55
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.05
ΕΤΕ
0,00%
6.1
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.18
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.65
ΕΧΑΕ
0,00%
5.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.775
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4535
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.33
ΙΝΚΑΤ
0,00%
3.645
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.36
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.96
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.3
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.35
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.855
ΚΑΜΠ
0,00%
2.36
ΚΑΡΕΛ
0,00%
310
ΚΕΚΡ
0,00%
1.82
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
0,00%
1.38
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.558
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.576
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.68
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
9.48
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.9
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.03
ΛΑΒΙ
0,00%
0.72
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.93
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.324
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.14
ΜΕΒΑ
0,00%
3.72
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.8
ΜΙΓ
0,00%
5.08
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
24.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
1.82
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.06
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.9
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
1.02
ΞΥΛΚ
0,00%
0.347
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
23
ΟΛΠ
0,00%
23.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.52
ΟΠΑΠ
0,00%
14.97
ΟΤΕ
0,00%
13.04
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.52
ΠΑΙΡ
0,00%
1.135
ΠΑΠ
0,00%
2.25
ΠΕΙΡ
0,00%
3.134
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.94
ΠΛΑΘ
0,00%
4.11
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
0,00%
4.29
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.91
ΣΑΡ
0,00%
7.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.029
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.367
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.27
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.48
ΣΠΙ
0,00%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.198
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
15.76
ΤΖΚΑ
0,00%
1.85
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.778
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
0,00%
0.386
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0685
ΦΡΛΚ
0,00%
4.11
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.645

Κεφαλογιάννης: Επιλογή βάσει κόστους για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας – Αλβανίας

Κατά τη διάρκεια περιοδείας στην Κοζάνη και στη Καστοριά, ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Γιάννης Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε στη σιδηροδρομικής διασύνδεση Ελλάδας – Αλβανία και υπογράμμισε τη ξεκάθαρη θέση που έχει η κυβέρνηση πάνω σε αυτό το θέμα.

«Η κυβέρνηση έχει ξεκάθαρη θέση για το σιδηρόδρομο, για μας είναι βασική προτεραιότητα και ειδικά φέτος που είναι έτος σιδηροδρόμου να σας πω ότι η δυτική Μακεδονία μπαίνει στο χάρτη των σιδηροδρομικών διασυνδέσεων», δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Γιάννης Κεφαλογιάννης .

Αναφερόμενος στο θέμα της σιδηροδρομικής διασύνδεσης Ελλάδας – Αλβανίας μέσω Φλώρινας – Κρυσταλλοπηγής – Πόγραδετς, τόνισε ότι «υπάρχει μόνο μια μελέτη βιωσιμότητας και ότι πρόθεση του υπουργείου αλλά και του ΟΣΕ είναι να εξετάσουν την βέλτιστη δυνατή οικονομοτεχνική λύση». Υπογράμμισε ότι η διαδρομή προς Πόγραδετς μέσω Φλώρινας Κρυσταλλοπηγής είναι «η πιο χρονοβόρα και η πιο κοστοβόρα από τις άλλες δύο προτάσεις που έχουν τεθεί στο τραπέζι. Θέλουμε ένα έργο που θα τελειώσει σε πάνω από 10 χρόνια η ένα έργο που θα γίνει αρκετά νωρίτερα» αναρωτήθηκε ο κ. Κεφαλογιάννης επισημαίνοντας παράλληλα ότι αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει κάτι οριστικό σε ότι αφορά την διαδρομή.

«Ξεκινάμε από μηδενική βάση και ότι η μελέτη που περιλαμβάνει και ζητήματα κόστους θα μας δείξει την βέλτιστη διαδρομή, την οποία στην συνέχεια θα παρουσιάσουμε με τον ΟΣΕ και την περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στους πολίτες».
Ανακοίνωσε ότι το κομμάτι της διασύνδεσης Κοζάνης -Σιάτιστας -Καλαμπάκας θα μπει στον Στρατηγικό σχεδιασμό, ενώ δεν παρέλειψε να στηλιτεύσει την προηγούμενη κυβέρνηση λέγοντας ότι «η συγκεκριμένη διαδρομή ήταν ενταγμένη στον Στρατηγικό σχεδιασμό των σιδηροδρομικών δικτύων το 2014 και απεντάχθηκε με ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ το 2019».

Ο κ. Κεφαλογιάννης έκανε ειδική αναφορά στο θέμα των υδατοδρομίων υπενθυμίζοντας ότι η κυβέρνηση απλούστευε τις διαδικασίες αδειοδότησης και κάλεσε τον δήμο Καστοριάς αλλά και την Περιφέρεια δυτικής Μακεδονίας «να φέρουν προς αξιολόγηση τις μελέτες τους για την ίδρυση υδατοδρομίων προκειμένου να τρέξει και η αντίστοιχη χρηματοδότηση » για την κατασκευή των αναγκαίων υποδομών.

Νωρίτερα ο περιφερειάρχης Γιώργος Κασαπίδης είχε αναφέρει ότι στις προτάσεις της Περιφέρειας περιλαμβάνονται τέσσερις λίμνες όπως του Πολυφύτου στην Κοζάνη, της Καστοριάς, της Βεγορίτιδας στην περιοχή του Αμυνταίου Φλώρινας και της Πρέσπας στην ΠΕ Φλώρινας για την δημιουργία υποδομών υδατοδρομίων που αναμένεται να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του Τουρισμού της περιοχής.

Ο υφυπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης συναντήθηκε με τον αντιπεριφερειάρχη Καστοριάς Δημήτρη Σαββόπουλο ενώ στην συνέχεια επισκέφτηκε το Δημαρχείο της πόλης όπου είχε συνάντηση με τον δήμαρχο Γιάννη Κορεντσίδη. Στις συναντήσεις παρόντες ήταν ο βουλευτής Καστοριάς Ζήσης Τζηκαλάγιας, η επικεφαλής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Μαρία Αντωνίου και ο Περιφερειάρχης Γιώργος Κασαπίδης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!