Γ.Δ.
1386.93 +0,42%
ACAG
-0,16%
6.36
CENER
+3,31%
7.17
CNLCAP
-0,74%
6.7
DIMAND
-0,21%
9.69
OPTIMA
-0,90%
9.91
TITC
+0,19%
26.45
ΑΑΑΚ
+0,73%
6.9
ΑΒΑΞ
+1,87%
1.416
ΑΒΕ
-5,15%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+1,37%
2.22
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.905
ΑΛΜΥ
+2,72%
2.64
ΑΛΦΑ
+0,32%
1.555
ΑΝΔΡΟ
-1,76%
6.7
ΑΡΑΙΓ
+0,34%
11.81
ΑΣΚΟ
-2,67%
2.55
ΑΣΤΑΚ
+3,02%
7.5
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+1,08%
7.52
ΑΤΤ
-0,92%
10.8
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.29
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,06%
5.44
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
+0,87%
1.165
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
+8,33%
2.6
ΓΕΒΚΑ
+4,76%
1.65
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,75%
16.18
ΔΑΑ
-0,37%
8.19
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,83%
11.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,18%
0.344
ΕΒΡΟΦ
-0,65%
1.54
ΕΕΕ
+0,14%
28.34
ΕΚΤΕΡ
+3,99%
4.17
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
+1,71%
2.38
ΕΛΛ
+0,69%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,78%
2.59
ΕΛΠΕ
-0,43%
8.155
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.39
ΕΛΤΟΝ
+1,08%
1.88
ΕΛΧΑ
+1,09%
1.85
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
+9,23%
0.142
ΕΠΣΙΛ
-0,11%
9.5
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.205
ΕΤΕ
-0,14%
7.064
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.2
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.58
ΕΥΡΩΒ
-0,71%
1.8175
ΕΧΑΕ
+0,30%
4.975
ΙΑΤΡ
+6,96%
1.69
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+4,97%
1.585
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
4.97
ΙΝΛΙΦ
+0,21%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+0,93%
1.09
ΙΝΤΕΚ
-0,98%
6.04
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,45%
4.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.2
ΙΝΤΚΑ
+1,99%
3.325
ΚΑΜΠ
+9,76%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+0,95%
1.595
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
+0,98%
1.55
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.518
ΚΟΥΑΛ
+9,37%
1.378
ΚΟΥΕΣ
+3,65%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,87%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,08%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,12%
0.811
ΛΑΜΔΑ
+2,12%
6.75
ΛΑΜΨΑ
0,00%
31.8
ΛΑΝΑΚ
+1,55%
0.985
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,46%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-3,21%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.81
ΜΕΝΤΙ
-1,36%
2.9
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+1,03%
3.91
ΜΙΝ
-2,52%
0.58
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,84%
25.9
ΜΟΝΤΑ
-0,32%
3.09
ΜΟΤΟ
-0,17%
2.88
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
26.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.92
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+0,82%
36.92
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,46%
0.974
ΞΥΛΚ
+0,35%
0.286
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.318
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,76%
23.1
ΟΛΠ
-0,42%
23.85
ΟΛΥΜΠ
-1,89%
2.6
ΟΠΑΠ
+0,93%
16.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,15%
0.86
ΟΤΕ
-1,29%
13.8
ΟΤΟΕΛ
-0,15%
13.44
ΠΑΙΡ
-1,21%
1.225
ΠΑΠ
-1,92%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,13%
3.752
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.38
ΠΛΑΘ
-0,51%
3.91
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,89%
1.14
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+9,41%
4.42
ΡΕΒΟΙΛ
+0,33%
1.525
ΣΑΡ
+0,53%
11.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+3,88%
0.375
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.03
ΣΠΕΙΣ
+0,82%
7.4
ΣΠΙ
+3,34%
0.742
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,78%
17.71
ΤΖΚΑ
-0,62%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,19%
1.698
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-5,96%
0.347
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
0,00%
3.99
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Μ. Zámec: Ο Τσέχος της Notino απειλεί Hondos και Σαράντη

Είναι Τσέχος, τον λένε Michal Zámec και το 2004 ίδρυσε τη Notino. Πρόκειται για ένα από τα πιο μεγάλα online καταστήματα καλλυντικών που τα τελευταία χρόνια έχει εισέλθει στην Ελλάδα και απειλεί παραδοσιακούς εγχώριους παίκτες όπως είναι η Hondos, η Γρηγόρης Σαράντης και σε επίπεδο διανομής καλλυντικών αλλά και παρουσίας στο διαδίκτυο  (η οικογένεια Σαράντη ελέγχει την Scarlet Beauty)- τα Attica Πολυκαταστήματα κ.λπ.

Πέρυσι, ο Τσέχος λιανέμπορος καλλυντικών που εξελίσσεται σταδιακά εξελίχθηκε στον μεγαλύτερο πωλητή αρωμάτων και καλλυντικών στην Ευρώπη στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται, πέτυχε υψηλό διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης. Ο κύκλος εργασιών της Notino, αυξήθηκε 35% σε σχέση με το 2020. Η αγορά της Τσεχίας αντιπροσωπεύει το 14% των πωλήσεων της.

Η υψηλότερη ανάπτυξη 106% καταγράφηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σημαντικές επιδόσεις πέτυχε επίσης στην Ιταλία (αύξηση 72%), τη Βουλγαρία (70%) και τη Γαλλία (47%).

Όπως λέει ο Zbyněk Kocián, διευθύνων σύμβουλος της Notino, ο συνολικός αριθμός πελατών της εταιρείας ξεπέρασε τα 20 εκατομμύρια, κατά 4 εκατομμύρια περισσότεροι από το 2020.

Πέρυσι, η Notino έστειλε 16 εκατομμύρια παραγγελίες, από 4 εκατομμύρια το 2020, και η ημέρα ρεκόρ ήταν η Black Friday με 182.000 παραγγελίες και 570.000 πωλήσεις προϊόντων – κατά μέσο όρο 6,5 τεμάχια ανά δευτερόλεπτο. Η Notino πούλησε συνολικά 77 εκατομμύρια προϊόντα, 22 εκατομμύρια περισσότερα από το 2020. Οι αυξανόμενοι δείκτες οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην επέκταση της Notina σε νέες αγορές όπως στην Ιρλανδία, τη Λετονία, τη Λιθουανία και την Εσθονία. Ωστόσο, δεν τελειώνει εκεί και σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση στο μέλλον, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής ενός νέου κέντρου διανομής.

Σήμερα, ο πρώτος παίκτης, στην εγχώρια ηλεκτρονική αγορά καλλυντικών, βάσει τζίρου και αριθμού μαρκών στο διαδίκτυο είναι  η Hondos. Ο τζίρος της  αντιπροσωπεύει το 1/3 των συνολικών πωλήσεων στο διαδικτυακό κανάλι. Ο δεύτερος μεγαλύτερος παίκτης που «παράγει» το 1/4 του online τζίρου των καλλυντικών είναι το Attica Beauty που το πρώτο εξάμηνο εμφάνισε ανάπτυξη πάνω από 10%. Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων του, κοντά στο 90%, αφορά luxury καλλυντικά. Η Sephora, που είναι ο τρίτος παίκτης και πραγματοποιεί το 1/8 του συνολικού τζίρου στο κανάλι του online, πέτυχε ανάπτυξη πωλήσεων 20% με το κομμάτι των luxury καλλυντικών να σημειώνει αύξηση γύρω στο 4%. Η Estee Group και ο Σαράντης, εμφανίζονται πιεσμένοι ενώ στους βασικούς παίκτες της online αγοράς είναι και η Galerie de Beauté.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!