Γ.Δ.
1443.13 -0,24%
ACAG
-1,01%
5.88
CENER
-1,44%
9.56
CNLCAP
-0,71%
6.95
DIMAND
+1,05%
9.65
NOVAL
0,00%
2.68
OPTIMA
-0,15%
13.2
TITC
-0,16%
31.85
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
-1,44%
1.368
ΑΒΕ
0,00%
0.443
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.205
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
0,00%
2.9
ΑΛΦΑ
-0,70%
1.559
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.54
ΑΡΑΙΓ
-0,69%
11.44
ΑΣΚΟ
+1,43%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-1,71%
6.88
ΑΤΕΚ
-6,81%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.68
ΑΤΤ
-4,66%
9.82
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,04%
5.71
ΒΙΟΚΑ
-1,48%
2
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.71
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+1,61%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,23%
17.42
ΔΑΑ
-0,05%
7.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,52%
11.69
ΔΟΜΙΚ
+0,77%
3.285
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,95%
0.318
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.63
ΕΕΕ
+0,60%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+0,81%
1.982
ΕΛΒΕ
0,00%
5.75
ΕΛΙΝ
0,00%
2.09
ΕΛΛ
+0,73%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,74%
2.01
ΕΛΠΕ
-0,42%
7.17
ΕΛΣΤΡ
-2,28%
2.14
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.67
ΕΛΧΑ
-1,08%
1.84
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
-0,83%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,54%
1.28
ΕΤΕ
-1,30%
7.59
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.29
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.65
ΕΥΡΩΒ
-1,31%
2.03
ΕΧΑΕ
-1,38%
4.66
ΙΑΤΡ
+1,59%
1.595
ΙΚΤΙΝ
-1,43%
0.3785
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.63
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.995
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.9
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.18
ΙΝΤΕΚ
-1,03%
5.76
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+0,81%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-1,27%
3.115
ΚΑΡΕΛ
-1,76%
334
ΚΕΚΡ
-0,70%
1.425
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.545
ΚΟΡΔΕ
+1,30%
0.467
ΚΟΥΑΛ
-2,22%
1.144
ΚΟΥΕΣ
+1,14%
5.34
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,41%
12.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-1,30%
1.135
ΛΑΒΙ
+0,24%
0.832
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
-0,53%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
+8,33%
0.286
ΛΕΒΠ
+3,91%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,39%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-0,39%
2.55
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-0,40%
2.51
ΜΕΡΚΟ
-7,41%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.51
ΜΙΝ
+6,19%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,45%
22.28
ΜΟΝΤΑ
-4,00%
3.84
ΜΟΤΟ
+1,68%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
+2,14%
24.82
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
+1,02%
1.98
ΜΠΤΚ
+4,62%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,58%
34.12
ΝΑΚΑΣ
-4,86%
2.74
ΝΑΥΠ
+1,10%
0.92
ΞΥΛΚ
-1,94%
0.304
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-1,28%
27
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.47
ΟΠΑΠ
-0,13%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,12%
0.845
ΟΤΕ
-1,06%
14.99
ΟΤΟΕΛ
-1,75%
11.22
ΠΑΙΡ
0,00%
1.02
ΠΑΠ
-0,85%
2.33
ΠΕΙΡ
-0,28%
3.981
ΠΕΡΦ
+2,73%
6.78
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.14
ΠΛΑΘ
-0,64%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.216
ΠΡΕΜΙΑ
+1,01%
1.2
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.895
ΣΑΡ
+2,02%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,56%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,60%
1.685
ΣΠΕΙΣ
+0,30%
6.6
ΣΠΙ
+1,22%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.25
ΤΖΚΑ
+4,59%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,95%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+5,83%
0.218
ΦΡΛΚ
-1,27%
3.89
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Μ. Zámec: Ο Τσέχος της Notino απειλεί Hondos και Σαράντη

Είναι Τσέχος, τον λένε Michal Zámec και το 2004 ίδρυσε τη Notino. Πρόκειται για ένα από τα πιο μεγάλα online καταστήματα καλλυντικών που τα τελευταία χρόνια έχει εισέλθει στην Ελλάδα και απειλεί παραδοσιακούς εγχώριους παίκτες όπως είναι η Hondos, η Γρηγόρης Σαράντης και σε επίπεδο διανομής καλλυντικών αλλά και παρουσίας στο διαδίκτυο  (η οικογένεια Σαράντη ελέγχει την Scarlet Beauty)- τα Attica Πολυκαταστήματα κ.λπ.

Πέρυσι, ο Τσέχος λιανέμπορος καλλυντικών που εξελίσσεται σταδιακά εξελίχθηκε στον μεγαλύτερο πωλητή αρωμάτων και καλλυντικών στην Ευρώπη στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται, πέτυχε υψηλό διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης. Ο κύκλος εργασιών της Notino, αυξήθηκε 35% σε σχέση με το 2020. Η αγορά της Τσεχίας αντιπροσωπεύει το 14% των πωλήσεων της.

Η υψηλότερη ανάπτυξη 106% καταγράφηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σημαντικές επιδόσεις πέτυχε επίσης στην Ιταλία (αύξηση 72%), τη Βουλγαρία (70%) και τη Γαλλία (47%).

Όπως λέει ο Zbyněk Kocián, διευθύνων σύμβουλος της Notino, ο συνολικός αριθμός πελατών της εταιρείας ξεπέρασε τα 20 εκατομμύρια, κατά 4 εκατομμύρια περισσότεροι από το 2020.

Πέρυσι, η Notino έστειλε 16 εκατομμύρια παραγγελίες, από 4 εκατομμύρια το 2020, και η ημέρα ρεκόρ ήταν η Black Friday με 182.000 παραγγελίες και 570.000 πωλήσεις προϊόντων – κατά μέσο όρο 6,5 τεμάχια ανά δευτερόλεπτο. Η Notino πούλησε συνολικά 77 εκατομμύρια προϊόντα, 22 εκατομμύρια περισσότερα από το 2020. Οι αυξανόμενοι δείκτες οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην επέκταση της Notina σε νέες αγορές όπως στην Ιρλανδία, τη Λετονία, τη Λιθουανία και την Εσθονία. Ωστόσο, δεν τελειώνει εκεί και σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση στο μέλλον, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής ενός νέου κέντρου διανομής.

Σήμερα, ο πρώτος παίκτης, στην εγχώρια ηλεκτρονική αγορά καλλυντικών, βάσει τζίρου και αριθμού μαρκών στο διαδίκτυο είναι  η Hondos. Ο τζίρος της  αντιπροσωπεύει το 1/3 των συνολικών πωλήσεων στο διαδικτυακό κανάλι. Ο δεύτερος μεγαλύτερος παίκτης που «παράγει» το 1/4 του online τζίρου των καλλυντικών είναι το Attica Beauty που το πρώτο εξάμηνο εμφάνισε ανάπτυξη πάνω από 10%. Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων του, κοντά στο 90%, αφορά luxury καλλυντικά. Η Sephora, που είναι ο τρίτος παίκτης και πραγματοποιεί το 1/8 του συνολικού τζίρου στο κανάλι του online, πέτυχε ανάπτυξη πωλήσεων 20% με το κομμάτι των luxury καλλυντικών να σημειώνει αύξηση γύρω στο 4%. Η Estee Group και ο Σαράντης, εμφανίζονται πιεσμένοι ενώ στους βασικούς παίκτες της online αγοράς είναι και η Galerie de Beauté.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!