Γ.Δ.
1471.63 -0,65%
ACAG
-0,50%
5.93
CENER
+0,36%
8.46
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
-0,81%
8.55
OPTIMA
+0,34%
11.74
TITC
-1,75%
30.85
ΑΑΑΚ
-0,83%
5.95
ΑΒΑΞ
-1,52%
1.558
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.22
ΑΚΡΙΤ
+1,27%
0.8
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
-2,21%
1.68
ΑΝΔΡΟ
-0,87%
6.82
ΑΡΑΙΓ
-1,65%
11.9
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.34
ΑΤΤ
0,00%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-4,04%
6.18
ΒΙΟΚΑ
-0,38%
2.65
ΒΙΟΣΚ
-2,59%
1.315
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,98%
1.545
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,72%
16.48
ΔΑΑ
-0,63%
8.228
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
-0,52%
11.54
ΔΟΜΙΚ
-1,73%
4.55
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,29%
0.335
ΕΒΡΟΦ
+0,61%
1.66
ΕΕΕ
+2,27%
32.4
ΕΚΤΕΡ
-1,23%
4
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-0,85%
2.33
ΕΛΛ
-1,75%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,54%
2.55
ΕΛΠΕ
+0,18%
8.515
ΕΛΣΤΡ
-1,29%
2.29
ΕΛΤΟΝ
-0,75%
1.844
ΕΛΧΑ
-0,82%
1.946
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
-1,55%
1.27
ΕΤΕ
-1,18%
8.39
ΕΥΑΠΣ
-2,50%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-0,83%
5.98
ΕΥΡΩΒ
-0,94%
2.1
ΕΧΑΕ
-0,59%
5.09
ΙΑΤΡ
+0,93%
1.625
ΙΚΤΙΝ
+0,37%
0.4035
ΙΛΥΔΑ
-2,29%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-1,53%
5.15
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.89
ΙΝΛΟΤ
-1,56%
1.134
ΙΝΤΕΚ
-2,13%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,17%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+1,57%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+5,49%
3.84
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.44
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,91%
1.635
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.512
ΚΟΥΑΛ
-0,49%
1.226
ΚΟΥΕΣ
-1,50%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,28%
11.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
+3,07%
1.345
ΛΑΒΙ
-0,84%
0.942
ΛΑΜΔΑ
-0,29%
6.81
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-5,50%
0.945
ΛΕΒΚ
-0,61%
0.328
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,71%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-0,74%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.988
ΜΕΒΑ
+0,52%
3.86
ΜΕΝΤΙ
-3,33%
2.9
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+0,91%
3.89
ΜΙΝ
-0,93%
0.535
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,27%
28.08
ΜΟΝΤΑ
+0,85%
3.58
ΜΟΤΟ
-4,64%
2.88
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
-0,89%
26.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,50%
1.99
ΜΠΤΚ
+7,56%
0.64
ΜΥΤΙΛ
-0,91%
37.16
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.94
ΝΑΥΠ
-1,05%
0.938
ΞΥΛΚ
+0,75%
0.267
ΞΥΛΠ
0,00%
0.54
ΟΛΘ
+1,41%
21.6
ΟΛΠ
+1,26%
24.2
ΟΛΥΜΠ
+0,36%
2.78
ΟΠΑΠ
-1,60%
14.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,07%
0.927
ΟΤΕ
-0,35%
14.11
ΟΤΟΕΛ
-1,98%
11.86
ΠΑΙΡ
-1,82%
1.08
ΠΑΠ
-4,38%
2.4
ΠΕΙΡ
-1,55%
3.75
ΠΕΤΡΟ
+1,62%
8.78
ΠΛΑΘ
-0,36%
4.115
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.216
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
+2,39%
1.715
ΣΑΡ
-1,61%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,82%
0.364
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-1,05%
7.52
ΣΠΙ
+1,47%
0.69
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.26
ΤΖΚΑ
+0,32%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,92%
1.724
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,18%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-0,78%
0.254
ΦΡΛΚ
+0,50%
4.06
ΧΑΙΔΕ
-10,95%
0.61

Ψηφιακή διαφήμιση: Κατακτά τη μερίδα του λέοντος στη διεθνή αγορά

To μερίδιο του Διαδικτύου στην παγκόσμια διαφημιστική αγορά επεκτείνεται όλο και πιο πολύ, με τον έντυπο Τύπο και την τηλεόραση να απορροφούν μικρότερο ποσοστό των ετήσιων δαπανών.

Ίσως η πιο ισχυρή ένδειξη είναι πως τα έσοδα της WPP, του μεγαλύτερου διαφημιστικού ομίλου στον κόσμο, επανήλθαν στα προ πανδημίας επίπεδα έναν χρόνο νωρίτερα κυρίως χάρις στην ψηφιακή διαφήμιση και μάλιστα όταν η πλειονότητα του προσωπικού εργάζονταν από το σπίτι.

H παγκόσμια διαφημιστική αγορά αναμένεται να διανύσει ένα εξαιρετικά επικερδές έτος, με τις δαπάνες να σημειώνουν αύξηση κατά 14% ή 78 δισ. δολάρια το 2021, φθάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 657 δισ. δολαρίων.

Πρόκειται για τις μεγαλύτερες προβλέψεις στην ιστορία της διαφήμισης, σύμφωνα με μελέτη της Magna.

Η εταιρεία ερευνών διαβλέπει πως η ψηφιακή διαφήμιση θα καταγράψει αύξηση 20% μέσα στο 2021, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 64% των συνολικών δαπανών στην παγκόσμια αγορά.

Από την άλλη πλευρά, οι διαφημίσεις σε «παραδοσιακά μέσα» -όπως είναι ο έντυπος Τύπος, οι διαφημιστικές πινακίδες και το ραδιόφωνο- θα επανέλθουν αλλά οι δαπάνες θα αυξηθούν κατά 3%.

Οι διαφημίσεις, όμως, ειδικά στις εφημερίδες αναμένεται να υποχωρήσουν κατά 4% παρά την γενικότερη άνοδο που θα καταγραφεί.

Ερωτήματα για την ισχύ της Google στην διαφημιστική αγορά

Οπότε η ψηφιακή διαφήμιση έχει κατακτήσει τη μερίδα του λέοντος στην παγκόσμια αγορά, με τις Google, Facebook και Alibaba να επωφελούνται περισσότερο διότι είναι κυρίαρχοι παίκτες στο Διαδίκτυο. Βέβαια το γεγονός αυτό έχει προσελκύσει την προσοχή των εποπτικών αρχών.

Χαρακτηριστικά η επίτροπος Ανταγωνισμού της Κομισιόν, Μαργκρίτ Βεστάγκερ, ανακοίνωσε πως ξεκινά έρευνα για την Google, την κορυφαία μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, για να εξακριβωθεί εάν κάνει κατάχρηση της θέσης στο Διαδίκτυο.

Τα περσινά έσοδα της Google από τη διαφήμιση διαμορφώθηκαν στα 147 δισ δολάρια, με την Βεστάγκερ να δηλώνει τον Ιούνιο ότι η Google είναι παρούσα σε όλα τα επίπεδα της εφοδιαστικής αλυσίδας της διαδικτυακής διαφήμισης.

Λίαν ικανοποιημένος ο επικεφαλής της WPP

«Είμαστε εξαιρετικά ευχαριστημένοι», δήλωσε ο Μαρκ Ριντ, διευθύνων σύμβουλος της WPP. «Θεωρούμε πως αυτή η δυναμική θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξάμηνου. Έχουμε επιστρέψει στα επίπεδα του 2019 μέσα στο 2021, έναν χρόνο νωρίτερα απ΄όσο προγραμματίζαμε, με θετικές προοπτικές και για το 2022», πρόσθεσε ο ίδιος.

Οι διαφημιστικές δαπάνες ενισχύθηκαν σε όλες τις μεγάλες αγορές της WPP, με τη Βρετανία και την ηπειρωτική Ευρώπη να παρουσιάζουν την ισχυρότερη ανάπτυξη.

Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους, τα έσοδα της WPP διαμορφώθηκαν στις 6,2 δισ στερλίνες, ενώ ενισχύθηκαν κατά 19,3% κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου από πέρσι. Θετική ήταν επίσης η εικόνα των αποτελεσμάτων των Omnicom και IPG, με τα έσοδα τους επίσης να τονώνονται σε διψήφια ποσοστά μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους, αντικατοπτρίζοντας την αποφασιστικότητα αρκετών επιχειρήσεων να διατηρήσουν ισχυρή παρουσία ακόμη και εν μέσω της πανδημίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!