Γ.Δ.
1422.35 +0,34%
ACAG
-2,29%
6.4
CENER
+0,28%
7.15
CNLCAP
-0,67%
7.45
DIMAND
-0,40%
9.88
OPTIMA
+4,30%
8.24
TITC
0,00%
26.55
ΑΑΑΚ
0,00%
8.1
ΑΒΑΞ
-1,37%
1.588
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.265
ΑΚΡΙΤ
-1,09%
0.91
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.69
ΑΛΦΑ
-1,09%
1.63
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
12.54
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.67
ΑΣΤΑΚ
+1,23%
8.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.25
ΑΤΤ
-3,52%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,61%
5.51
ΒΙΟΚΑ
-0,38%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.245
ΒΙΟΤ
0,00%
0.338
ΒΙΣ
0,00%
0.238
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-0,84%
1.78
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,48%
16.88
ΔΑΑ
-0,93%
8.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
+1,48%
11.63
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,55%
0.344
ΕΒΡΟΦ
+1,68%
1.82
ΕΕΕ
+0,44%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+0,25%
3.95
ΕΛΒΕ
+5,94%
5.35
ΕΛΙΝ
+0,38%
2.66
ΕΛΛ
+0,65%
15.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,38%
2.63
ΕΛΠΕ
-2,11%
8.34
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.55
ΕΛΤΟΝ
+1,00%
2.02
ΕΛΧΑ
-0,41%
1.962
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+1,05%
9.6
ΕΣΥΜΒ
+2,41%
1.275
ΕΤΕ
-1,14%
7.256
ΕΥΑΠΣ
+0,58%
3.46
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.97
ΕΥΡΩΒ
-0,34%
1.782
ΕΧΑΕ
+0,18%
5.46
ΙΑΤΡ
0,00%
1.745
ΙΚΤΙΝ
-0,79%
0.5
ΙΛΥΔΑ
-2,12%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.38
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.92
ΙΝΛΟΤ
+3,55%
1.168
ΙΝΤΕΚ
-0,95%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,27%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-1,43%
1.38
ΙΝΤΚΑ
-0,41%
3.665
ΚΑΜΠ
-0,85%
2.33
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+2,29%
1.565
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
+0,68%
1.49
ΚΟΡΔΕ
-1,01%
0.59
ΚΟΥΑΛ
-6,03%
1.325
ΚΟΥΕΣ
+1,20%
5.88
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,68%
11.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+9,00%
1.635
ΛΑΒΙ
+0,23%
0.886
ΛΑΜΔΑ
+0,37%
6.75
ΛΑΜΨΑ
+1,27%
32
ΛΑΝΑΚ
+1,90%
1.07
ΛΕΒΚ
+6,82%
0.376
ΛΕΒΠ
0,00%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.33
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-0,65%
3.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.4
ΜΙΓ
0,00%
4.1
ΜΙΝ
+0,78%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,40%
27.62
ΜΟΝΤΑ
-1,19%
3.32
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.08
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.765
ΜΠΕΛΑ
+1,68%
26.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,60%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
-0,22%
35.76
ΝΑΚΑΣ
+2,94%
2.8
ΝΑΥΠ
+4,63%
1.13
ΞΥΛΚ
+0,30%
0.329
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,86%
28.8
ΟΛΥΜΠ
-2,40%
2.85
ΟΠΑΠ
+2,58%
16.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,24%
0.9
ΟΤΕ
+1,03%
13.67
ΟΤΟΕΛ
+0,30%
13.3
ΠΑΙΡ
0,00%
1.345
ΠΑΠ
+2,52%
2.44
ΠΕΙΡ
+1,15%
3.876
ΠΕΤΡΟ
+1,29%
9.42
ΠΛΑΘ
-0,60%
4.15
ΠΛΑΚΡ
+3,29%
15.7
ΠΡΔ
-2,67%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,69%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,92%
4.41
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.63
ΣΑΡ
+1,21%
11.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.43
ΣΙΔΜΑ
+1,46%
2.09
ΣΠΕΙΣ
+0,51%
7.94
ΣΠΙ
+15,63%
0.932
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
+1,58%
18.02
ΤΖΚΑ
-4,87%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,36%
1.678
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-1,55%
0.38
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+1,33%
0.304
ΦΡΛΚ
-0,35%
4.25
ΧΑΙΔΕ
-1,37%
0.72

Valuelenz: Βάζει την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη του retail tech

Περπατώντας σε έναν εμπορικό δρόμο ο καταναλωτής βλέπει σε μια βιτρίνα ένα προϊόν που τον ενδιαφέρει. Το σκανάρει με το κινητό, το αγοράζει μέσω του smartphone, το πληρώνει ηλεκτρονικά και ζητά να του το στείλουν στο σπίτι ή μπαίνει στο κατάστημα και το παραλαμβάνει.

Ελάχιστα χρόνια νωρίτερα, μια τέτοια εμπειρία θα ήταν εξωπραγματική όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως. Πλέον όχι. Σε μια εποχή όπου τα όρια μεταξύ ψηφιακού και φυσικού κόσμου γίνονται δυσδιάκριτα, οι εταιρείες του λιανεμπορίου -και όχι μόνο- καλούνται να βρουν και αυτές τον δρόμο, ώστε να εξασφαλίσουν στον καταναλωτή απρόσκοπτη πλοήγηση μεταξύ digital και πραγματικού κόσμου μέσα από phygital εμπειρίες.

Αυτό ακριβώς κάνει μια ελληνική startup, η Valuelenz, που ίδρυσαν το 2021 ο Πάνος Κωνσταντινίδης και η Τζένη Ταντίδου, προσφέροντας την πρώτη στην Ελλάδα, αλλά και πανευρωπαϊκά -ίσως και διεθνώς- ολοκληρωμένη λύση υβριδικού εμπορίου.

Η Valuelenz, βάζοντας την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη του retail tech -έναν από τους πιο hot τεχνολογικούς κλάδους- μέσα στον έναν χρόνο λειτουργίας της έχει δώσει ήδη δείγματα γραφής για το πώς μπορεί να διαμορφωθεί το νέο πρόσωπο του λιανεμπορίου, που συνδυάζει τη φυσική με την online εμπειρία χάρη στην τεχνολογία.

Διεθνής επέκταση

Η εταιρεία έχει «τρέξει» έργα υβριδικού εμπορίου για κορυφαίες αλυσίδες στην Ελλάδα, όπως η MediaMarkt, και την Κύπρο, ERA Department Stores και SPAR Cyprus. Αξιοποιώντας την πλατφόρμα της Valuelenz, η οποία χρησιμοποιεί state-of-the-art τεχνολογία, όπως τεχνητή νοημοσύνη, οι πελάτες είδαν εντυπωσιακά αποτελέσματα στη βελτίωση της εμπειρίας των αγορών και τον πολλαπλασιασμό της μέσης αξίας του αγοραστικού καλαθιού.

Ενδιαφέρον για την καινοτόμο λύση της ελληνικής startup εκδηλώνουν, σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντινίδη και την κυρία Ταντίδου, εταιρείες από τον χώρο της ενέργειας, των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, και της μόδας.

Όπως τόνισαν σε χθεσινή ενημερωτική εκδήλωση οι δυο συνιδρυτές της Valuelenz, σήμερα η εταιρεία ήδη δρομολογεί την περαιτέρω επέκτασή της τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, καθώς πλέον η πλατφόρμα είναι λειτουργική σε 26 γλώσσες. Για τη χρηματοδότηση των αναγκών της, η εταιρεία θα αναζητήσει χρηματοδότηση, έχοντας ήδη κάνει κάποια πρώτα βήματα επαφών με venture capitals.

Εκδημοκρατισμός της τεχνολογίας

Σύμφωνα με τους ιδρυτές της, η Valuelenz δεν απευθύνεται μόνο στις μεγάλες εταιρείες, αλλά στόχος της είναι να «εκδημοκρατίσει» την εμπειρία των αγορών με τη συνδρομή της τεχνολογίας, τόσο μέσα στο φυσικό κατάστημα, όσο και online για όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Η καινοτόμος για τα ελληνικά και διεθνή δεδομένα cloud πλατφόρμα, που έχει αναπτύξει η ομάδα της Valuelenz, συνδέει τον κόσμο των online αγορών με εκείνον των offline και δημιουργεί μια ενιαία εμπειρία αγορών, όπου κι αν ψωνίζει κανείς. Χωρίς να χρειάζεται ο καταναλωτής να «κατεβάσει» κάποια εφαρμογή, η επιχείρηση λιανικής, που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα, μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες, όπως online αγορές μέσα στο φυσικό κατάστημα με τη χρήση QR κωδικών και barcodes.

Άλλες υπηρεσίες είναι το self-checkout και παράκαμψη της αναμονής σε ουρές, οι προσωποποιημένες και αποκλειστικές προσφορές, το quick shopping (μπαίνω, σκανάρω, πληρώνω και μου στέλνουν τα προϊόντα σπίτι), το click & collect από τον ίδιο τον καταναλωτή ή click & deliver, personal video shopping με την καθοδήγηση πωλητή (personal shopper).

«Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις λιανικής να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των ψηφιακών τεχνολογιών με υπηρεσίες και εφαρμογές που θα ενισχύσουν τη σχέση με τους πελάτες τους και θα τους προσφέρουν νέες εμπειρίες», επεσήμανε ο Πάνος Κωνσταντινίδης, συν-ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Valuelenz.

«Με την πλατφόρμα της Valuelenz, η εμπειρία των αγορών αλλάζει και τα όρια μεταξύ των φυσικών και των online καταστημάτων καταργούνται», τόνισε χθες η κυρία Τζένη Ταντίδου, συν-ιδρύτρια και chief strategy officer της Valuelenz.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!