Γ.Δ.
838.63 +0,46%
CENER
+1,09%
2.77
CNLCAP
0,00%
8.1
TITC
0,00%
11.3
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.12
ΑΒΑΞ
-0,13%
0.752
ΑΒΕ
0,00%
0.39
ΑΔΜΗΕ
-0,50%
1.988
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+2,82%
1.748
ΑΛΦΑ
+1,42%
0.8698
ΑΝΔΡΟ
+0,76%
6.6
ΑΝΕΚ
0,00%
0.058
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.1
ΑΡΑΙΓ
+2,37%
5.18
ΑΣΚΟ
+2,45%
2.09
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
0,00%
0.09
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
0.93
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
+1,62%
3.46
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.62
ΒΙΟΣΚ
+2,08%
0.539
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.77
ΒΟΣΥΣ
+8,91%
2.2
ΒΥΤΕ
+1,37%
2.96
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.14
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,21%
9.52
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
-1,10%
5.39
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+6,51%
0.556
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.208
ΔΡΟΜΕ
+1,61%
0.316
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.678
ΕΕΕ
+0,24%
21.15
ΕΚΤΕΡ
+1,05%
0.96
ΕΛΒΕ
0,00%
4.44
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+1,41%
0.431
ΕΛΙΝ
0,00%
1.665
ΕΛΛ
+2,61%
15.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,23%
1.722
ΕΛΠΕ
-1,22%
6.47
ΕΛΣΤΡ
+1,30%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+1,60%
1.91
ΕΛΧΑ
+3,16%
1.438
ΕΝΤΕΡ
+0,50%
4.02
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.137
ΕΠΣΙΛ
-1,08%
5.52
ΕΣΥΜΒ
+0,68%
0.588
ΕΤΕ
+2,78%
3.033
ΕΥΑΠΣ
-0,69%
4.33
ΕΥΔΑΠ
-2,77%
7.38
ΕΥΠΙΚ
-1,30%
7.6
ΕΥΡΩΒ
+0,96%
0.9046
ΕΧΑΕ
+0,58%
3.44
ΙΑΤΡ
0,00%
1.55
ΙΚΤΙΝ
+0,55%
0.544
ΙΛΥΔΑ
+2,90%
0.994
ΙΝΚΑΤ
+0,73%
2.06
ΙΝΛΙΦ
+1,95%
4.18
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.545
ΙΝΤΕΚ
-0,29%
3.46
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.7
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.908
ΙΝΤΚΑ
+2,81%
1.388
ΚΑΜΠ
0,00%
1.97
ΚΑΡΕΛ
+2,38%
258
ΚΕΚΡ
0,00%
1.104
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
+0,35%
0.578
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
+1,28%
0.476
ΚΟΥΑΛ
+0,49%
0.411
ΚΟΥΕΣ
+0,70%
4.32
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.112
ΚΡΙ
0,00%
5.66
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.37
ΛΑΜΔΑ
+0,34%
5.91
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.826
ΛΕΒΚ
0,00%
0.236
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.982
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.05
ΛΥΚ
+3,13%
1.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.725
ΜΕΒΑ
0,00%
2.54
ΜΕΝΤΙ
+0,99%
3.06
ΜΕΡΚΟ
+3,77%
55
ΜΙΓ
+1,21%
0.025
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,33%
18.26
ΜΟΝΤΑ
+6,06%
0.7
ΜΟΤΟ
0,00%
1.9
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.628
ΜΠΕΛΑ
+0,34%
14.59
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.0895
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+1,30%
1.955
ΜΠΤΚ
0,00%
0.705
ΜΥΤΙΛ
+0,34%
14.58
ΝΑΚΑΣ
0,00%
1.96
ΝΑΥΠ
0,00%
1.16
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
+1,26%
0.201
ΞΥΛΠ
0,00%
0.226
ΟΛΘ
0,00%
24.6
ΟΛΠ
+0,38%
15.76
ΟΛΥΜΠ
-0,30%
1.67
ΟΠΑΠ
+0,86%
14.05
ΟΤΕ
+1,16%
16.56
ΟΤΟΕΛ
-0,68%
8.72
ΠΑΙΡ
0,00%
0.806
ΠΑΠ
+2,77%
2.6
ΠΕΙΡ
+1,16%
1.01
ΠΕΤΡΟ
+2,13%
5.76
ΠΛΑΘ
+0,84%
3.6
ΠΛΑΙΣ
+0,85%
3.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,38%
1.315
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-0,87%
3.42
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.1
ΣΑΡ
+0,45%
6.77
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.019
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.26
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.935
ΣΠΕΙΣ
+0,26%
7.72
ΣΠΙ
+1,59%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
+0,89%
18.16
ΤΖΚΑ
0,00%
2.18
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
0,00%
0.52
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.1
ΦΡΛΚ
+0,16%
3.205
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.52
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Valuelenz: Βάζει την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη του retail tech

Περπατώντας σε έναν εμπορικό δρόμο ο καταναλωτής βλέπει σε μια βιτρίνα ένα προϊόν που τον ενδιαφέρει. Το σκανάρει με το κινητό, το αγοράζει μέσω του smartphone, το πληρώνει ηλεκτρονικά και ζητά να του το στείλουν στο σπίτι ή μπαίνει στο κατάστημα και το παραλαμβάνει.

Ελάχιστα χρόνια νωρίτερα, μια τέτοια εμπειρία θα ήταν εξωπραγματική όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως. Πλέον όχι. Σε μια εποχή όπου τα όρια μεταξύ ψηφιακού και φυσικού κόσμου γίνονται δυσδιάκριτα, οι εταιρείες του λιανεμπορίου -και όχι μόνο- καλούνται να βρουν και αυτές τον δρόμο, ώστε να εξασφαλίσουν στον καταναλωτή απρόσκοπτη πλοήγηση μεταξύ digital και πραγματικού κόσμου μέσα από phygital εμπειρίες.

Αυτό ακριβώς κάνει μια ελληνική startup, η Valuelenz, που ίδρυσαν το 2021 ο Πάνος Κωνσταντινίδης και η Τζένη Ταντίδου, προσφέροντας την πρώτη στην Ελλάδα, αλλά και πανευρωπαϊκά -ίσως και διεθνώς- ολοκληρωμένη λύση υβριδικού εμπορίου.

Η Valuelenz, βάζοντας την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη του retail tech -έναν από τους πιο hot τεχνολογικούς κλάδους- μέσα στον έναν χρόνο λειτουργίας της έχει δώσει ήδη δείγματα γραφής για το πώς μπορεί να διαμορφωθεί το νέο πρόσωπο του λιανεμπορίου, που συνδυάζει τη φυσική με την online εμπειρία χάρη στην τεχνολογία.

Διεθνής επέκταση

Η εταιρεία έχει «τρέξει» έργα υβριδικού εμπορίου για κορυφαίες αλυσίδες στην Ελλάδα, όπως η MediaMarkt, και την Κύπρο, ERA Department Stores και SPAR Cyprus. Αξιοποιώντας την πλατφόρμα της Valuelenz, η οποία χρησιμοποιεί state-of-the-art τεχνολογία, όπως τεχνητή νοημοσύνη, οι πελάτες είδαν εντυπωσιακά αποτελέσματα στη βελτίωση της εμπειρίας των αγορών και τον πολλαπλασιασμό της μέσης αξίας του αγοραστικού καλαθιού.

Ενδιαφέρον για την καινοτόμο λύση της ελληνικής startup εκδηλώνουν, σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντινίδη και την κυρία Ταντίδου, εταιρείες από τον χώρο της ενέργειας, των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, και της μόδας.

Όπως τόνισαν σε χθεσινή ενημερωτική εκδήλωση οι δυο συνιδρυτές της Valuelenz, σήμερα η εταιρεία ήδη δρομολογεί την περαιτέρω επέκτασή της τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, καθώς πλέον η πλατφόρμα είναι λειτουργική σε 26 γλώσσες. Για τη χρηματοδότηση των αναγκών της, η εταιρεία θα αναζητήσει χρηματοδότηση, έχοντας ήδη κάνει κάποια πρώτα βήματα επαφών με venture capitals.

Εκδημοκρατισμός της τεχνολογίας

Σύμφωνα με τους ιδρυτές της, η Valuelenz δεν απευθύνεται μόνο στις μεγάλες εταιρείες, αλλά στόχος της είναι να «εκδημοκρατίσει» την εμπειρία των αγορών με τη συνδρομή της τεχνολογίας, τόσο μέσα στο φυσικό κατάστημα, όσο και online για όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Η καινοτόμος για τα ελληνικά και διεθνή δεδομένα cloud πλατφόρμα, που έχει αναπτύξει η ομάδα της Valuelenz, συνδέει τον κόσμο των online αγορών με εκείνον των offline και δημιουργεί μια ενιαία εμπειρία αγορών, όπου κι αν ψωνίζει κανείς. Χωρίς να χρειάζεται ο καταναλωτής να «κατεβάσει» κάποια εφαρμογή, η επιχείρηση λιανικής, που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα, μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες, όπως online αγορές μέσα στο φυσικό κατάστημα με τη χρήση QR κωδικών και barcodes.

Άλλες υπηρεσίες είναι το self-checkout και παράκαμψη της αναμονής σε ουρές, οι προσωποποιημένες και αποκλειστικές προσφορές, το quick shopping (μπαίνω, σκανάρω, πληρώνω και μου στέλνουν τα προϊόντα σπίτι), το click & collect από τον ίδιο τον καταναλωτή ή click & deliver, personal video shopping με την καθοδήγηση πωλητή (personal shopper).

«Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις λιανικής να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των ψηφιακών τεχνολογιών με υπηρεσίες και εφαρμογές που θα ενισχύσουν τη σχέση με τους πελάτες τους και θα τους προσφέρουν νέες εμπειρίες», επεσήμανε ο Πάνος Κωνσταντινίδης, συν-ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Valuelenz.

«Με την πλατφόρμα της Valuelenz, η εμπειρία των αγορών αλλάζει και τα όρια μεταξύ των φυσικών και των online καταστημάτων καταργούνται», τόνισε χθες η κυρία Τζένη Ταντίδου, συν-ιδρύτρια και chief strategy officer της Valuelenz.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!