Γ.Δ.
903.97 -2,00%
CENER
-3,55%
3.125
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
0,00%
13.75
TITC
-1,77%
12.2
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.8
ΑΒΑΞ
-4,21%
0.75
ΑΒΕ
+1,59%
0.51
ΑΔΜΗΕ
-1,95%
1.708
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.44
ΑΛΜΥ
+0,49%
2.07
ΑΛΦΑ
-3,25%
1.013
ΑΝΔΡΟ
0,00%
5.55
ΑΝΕΚ
-0,99%
0.1
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
+0,60%
5.03
ΑΣΚΟ
-2,79%
2.09
ΑΣΤΑΚ
-1,26%
6.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.386
ΑΤΡΑΣΤ
-0,45%
4.38
ΑΤΤ
-2,39%
0.09
ΑΤΤΙΚΑ
-1,87%
0.944
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.222
ΒΙΟ
-3,57%
4.19
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.64
ΒΙΟΣΚ
-2,02%
0.63
ΒΙΟΤ
-12,75%
0.26
ΒΙΣ
0,00%
0.825
ΒΟΣΥΣ
+6,00%
2.12
ΓΕΒΚΑ
-1,24%
1.19
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-3,03%
9.29
ΔΑΙΟΣ
0,00%
2.94
ΔΕΗ
-3,36%
6.48
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
0.852
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
-0,93%
0.319
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.73
ΕΕΕ
-1,73%
23.32
ΕΚΤΕΡ
-4,35%
1.32
ΕΛΒΕ
0,00%
4.76
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+3,03%
0.408
ΕΛΙΝ
0,00%
1.78
ΕΛΛ
+0,31%
16.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,71%
1.69
ΕΛΠΕ
-0,83%
7.15
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.34
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.06
ΕΛΧΑ
-2,44%
1.6
ΕΝΤΕΡ
+0,25%
3.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.116
ΕΠΣΙΛ
+1,59%
6.4
ΕΣΥΜΒ
+1,62%
0.628
ΕΤΕ
-3,35%
3.81
ΕΥΑΠΣ
-0,85%
3.52
ΕΥΔΑΠ
-2,40%
6.9
ΕΥΡΩΒ
-4,58%
1.0615
ΕΧΑΕ
0,00%
3.16
ΙΑΤΡ
-1,09%
1.355
ΙΚΤΙΝ
-0,59%
0.507
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.255
ΙΝΚΑΤ
+0,71%
1.426
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.8
ΙΝΛΟΤ
-4,08%
0.494
ΙΝΤΕΚ
-1,91%
3.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,96%
6.55
ΙΝΤΕΤ
-0,98%
1.01
ΙΝΤΚΑ
-1,11%
1.602
ΚΑΜΠ
0,00%
2.48
ΚΑΡΕΛ
0,00%
270
ΚΕΚΡ
+1,06%
0.95
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.44
ΚΛΜ
+0,82%
0.494
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.48
ΚΟΥΑΛ
-1,80%
0.437
ΚΟΥΕΣ
-4,07%
4.6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.214
ΚΡΙ
-1,67%
5.88
ΚΤΗΛΑ
-2,03%
1.45
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.035
ΛΑΒΙ
0,00%
0.35
ΛΑΒΙΔ
-68,75%
0.0025
ΛΑΜΔΑ
-1,22%
5.65
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.8
ΛΑΝΑΚ
+6,00%
0.742
ΛΕΒΚ
0,00%
0.22
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΙΒΑΝ
-18,92%
0.15
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
+0,48%
2.1
ΛΥΚ
0,00%
1.66
ΜΑΘΙΟ
+2,36%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
2.52
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
3.06
ΜΕΡΚΟ
-2,84%
41
ΜΙΓ
+2,64%
0.035
ΜΙΝ
0,00%
0.474
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20
ΜΟΝΤΑ
-4,35%
0.66
ΜΟΤΟ
-1,37%
2.16
ΜΟΥΖΚ
-3,80%
0.76
ΜΠΕΛΑ
-1,51%
14.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,46%
2.18
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.905
ΜΠΤΚ
0,00%
0.494
ΜΥΤΙΛ
-0,22%
18
ΝΑΚΑΣ
-2,65%
2.2
ΝΑΥΠ
0,00%
1.075
ΞΥΛΚ
-0,49%
0.204
ΞΥΛΠ
0,00%
0.22
ΟΛΘ
-1,26%
23.6
ΟΛΠ
0,00%
16.12
ΟΛΥΜΠ
-1,46%
1.685
ΟΠΑΠ
-1,06%
13.1
ΟΤΕ
-0,94%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-1,73%
11.38
ΠΑΙΡ
-0,24%
0.848
ΠΑΠ
-1,70%
2.31
ΠΕΙΡ
-4,68%
1.325
ΠΕΤΡΟ
0,00%
5.6
ΠΛΑΘ
-1,50%
3.94
ΠΛΑΙΣ
-2,05%
2.86
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.7
ΠΡΔ
0,00%
0.505
ΠΡΕΜΙΑ
-2,38%
1.025
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
+1,56%
2.925
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.27
ΣΑΡ
+0,62%
6.52
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.016
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.278
ΣΙΔΜΑ
-1,46%
2.02
ΣΠΕΙΣ
-1,58%
6.24
ΣΠΙ
-0,31%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-3,43%
18.85
ΤΖΚΑ
-3,01%
1.935
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.147
ΦΙΕΡ
0,00%
0.459
ΦΛΕΞΟ
+7,91%
7.5
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0785
ΦΡΛΚ
-0,50%
3
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.468
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Σκλαβενίτης, e-food, AB Βασιλόπουλος: Μάχη κορυφής στα online σούπερ μάρκετ

Μπορεί οι αγορές που κάνουμε στα online καταστήματα που πωλούν είδη σούπερ μάρκετ να έχουν μειωθεί μετά από την άρση των περιοριστικών μέτρων και τη μείωση της αξίας του καλαθιού, όμως έχουν αυξηθεί σημαντικά οι καταναλωτές που επιλέγουν αυτό το κανάλι για τα ψώνια τους.

Σύμφωνα με έρευνα του Wisdrop που πραγματοποιήθηκε online στις αρχές Ιουλίου με δείγμα 500 ανθρώπων από όλη την Ελλάδα, σχεδόν 4 στους 10 Έλληνες πραγματοποίησαν φέτος online τις αγορές τους σε καταστήματα που πωλούν είδη σούπερ μάρκετ.

Το ποσοστό αυτό είναι σημαντικά αυξημένο κατά 37% σε σχέση με την αντίστοιχη έρευνα που είχε πραγματοποιήσει πέρυσι η εταιρεία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, e-food, Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος δείχνουν να έχουν ξεχωρίσει από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό και να μάχονται για την πρωτοκαθεδρία σε διάφορα πεδία.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, μία από τις πρώτες αλυσίδες που εισήλθε στην εκτέλεση online παραγγελιών σούπερ μάρκετ, παραμένει σύμφωνα με την έρευνα του Wisdrop στην κορυφή ως η πρώτη επιλογή (27,9%) που έρχεται στο μυαλό των καταναλωτών όταν πρόκειται για ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων σούπερ μάρκετ. Σε μικρή απόσταση (25,4%) ακολουθεί η Σκλαβενίτης, η οποία έχει αυτόνομη παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο λιγότερο των δύο ετών και σχετικά περιορισμένη γεωγραφική παρουσία. Σε μεγάλη απόσταση βρίσκονται οι υπόλοιποι παίκτες όπως My Market (6,6%), Skroutz (5,9%), Μασούτης (5,7%), e-fresh (5,7%) και efood (5,5%) κ.α..

Σύμφωνα με την έρευνα του Wisdrop το e-food έχει ξεχωρίσει ως διεκδικητής της κορυφής στην κατηγορία των παικτών που δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στο e-grocery (σ.σ. αν και μετά από την εξαγορά των kiosky’s έχει πλέον και φυσική παρουσία) με το ΒΟΧ της Cosmote να ακολουθεί το προβάδισμα του.

Πρωτιά Σκλαβενίτη στην πιστότητα

Σε ό,τι αφορά στην πιστότητα των καταναλωτών στα online καταστήματα που πωλούν προϊόντα σούπερ μάρκετ η Σκλαβενίτης διατήρησε και αύξησε ελαφρά (31%) το ποσοστό πιστότητας (σ.σ. ποσοστό των καταναλωτών που πραγματοποίησαν τουλάχιστον 2 στις 3 αγορές τους από το ίδιο online κατάστημα στο διάστημα των τελευταίων έξι μηνών) μπροστά από Μασούτη (26%), ΑΒ Βασιλόπουλο (22%) και efood (20%). Και στον τομέα της πιστότητας το Wisdrop βλέπει την efood ως έναν καθαρό διεκδικητή. Είναι χαρακτηριστικό ότι 40,2% των ερωτηθέντων που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές από καταστήματα που πωλούν είδη σούπερ μάρκετ ανέφεραν ότι έστω και μία φορά ήταν μέσω του efood. Τα ποσοστά για Σκλαβενίτη και ΑΒ Βασιλόπουλο διαμορφώνονται σε 39,6% και 35,4% αντίστοιχα.

Τέλος σε ό,τι αφορά τους «οδηγούς» που κατευθύνουν τους καταναλωτές προς τις αγορές τους, οι τιμές κατέλαβαν φέτος την κορυφή με ποσοστό 20% και αύξηση 2,6% σε σχέση με την περασμένη έρευνα το Wisdrop και ακολουθούν η εύκολη ολοκλήρωση των αγορών (17,3%), ο χρόνος παράδοσης (15,5%) – παράγοντας ο οποίος μειώθηκε κατά 4% σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα- και η ποικιλία (14,3%).

To Wisdrop, το οποίο το powergame.gr ευχαριστεί για την παραχώρηση των στοιχείων, είναι μια πρωτοποριακή συνδρομητική υπηρεσία της Braincandy που φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο που οι εταιρείες αντιμετωπίζουν την έρευνα αγοράς. Μέσω του Wisdrop, ακόμα και ο μικρότερος οργανισμός μπορεί να έχει πρόσβαση σε πλούσια και updated γνώση της αγοράς ανά πάσα στιγμή. Με νέες έρευνες κάθε εβδομάδα, live webinars και συμβουλευτικές συναντήσεις, το wisdrop αποτελεί ήδη ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για πολλές εταιρείες σε Ελλάδα και Πολωνία, ενώ από τον Οκτώβριο η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη και στην Ρουμανία. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το www.wisdrop.com.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!