Η μερική υιοθέτηση του ονόματος «Τ» ήταν το πρώτο βήμα της Cosmote στη διαδικασία μετασχηματισμού της σε μια πλήρης magenta επιχείρηση. Η ελληνική εταιρεία προχωρά με γοργά βήματα την υιοθέτηση της στρατηγικής ανάπτυξης της T-Mobile US, μια στρατηγική η οποία στην αμερικανική αγορά έκανε θραύση, έβγαλε την εταιρεία από το αδιέξοδο που είχε περιέλθει στις αρχές της δεκαετίας του 2010, κατέστησε την ίδια την μεγαλύτερη εταιρεία στον πλανήτη και το logo «Τ» το πιο ακριβό της τηλεπικοινωνιακής αγοράς.
Η T-Mobile έπνεε τα λοίσθια στις ΗΠΑ πίσω στο 2012. Με κεφαλαιοποίηση λίγο πάνω από τα 20 δισ. δολάρια, η Τ-Μobile US ήταν έτοιμη να πουληθεί από την Deutsche Telekom. O νέος επικεφαλής τότε της εταιρείας, ένας εκκεντρικός Αμερικανός επιχειρηματίας με έφεση στη μαγειρική, ο John Legere, άλλαξε την πορεία της. To 2013 υιοθέτησε την ριζοσπαστική στρατηγική «Un-carrier», που βασίστηκε στην κατάργηση των μακροχρόνιων συμβολαίων, την απλοποίηση των προγραμμάτων και την προσφορά δωρεάν περιαγωγής.
Η στρατηγική αυτή της T-Mobile US έφερε επανάσταση στην αγορά και πέτυχε σημαντική αύξηση πελατών. Μόνο το 2013, η T-Mobile US απέκτησε 4,4 εκατ. νέους πελάτες. Από τότε και για 28 διαδοχικά τρίμηνα, η εταιρεία προσέθετε πάνω από 1 εκατ. νέους πελάτες ανά τρίμηνο — γεγονός που αποτελεί μοναδικό ρεκόρ στον κλάδο.
Σήμερα η εταιρεία είναι Νο 2 στην αμερικανική αγορά σε μερίδιο αγοράς και Νο 1 σε κεφαλαιοποίηση. Είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τηλεπικοινωνιών στον κόσμο με την κεφαλαιοποίησή της να πλησιάζει τα 300 δισ. δολάρια (260 δισ. ευρώ), έχοντας πίσω της την China Mobile (περίπου 230 δισ. δολάρια) και την AT&T (περίπου 200 δισ. δολάρια). Επίσης η εταιρεία αποφέρει πάνω από το 70% των εσόδων στον όμιλο Deutsche Telekom.
Στη επιτυχία αυτή, εκτός από την φιλοσοφία του «Un-carrier», συνέβαλε η συγχώνευση της εταιρείας με τη Sprint, η οποία της έδωσε συχνότητες στο ζώνη των 2,5 GHz, όπου σήμερα αναπτύσσεται πολύ η τεχνολογία 5G, αλλά και η έμφαση που έδωσε στη συγκεκριμένη τεχνολογία. Η εταιρεία επένδυσε σημαντικά στο 5G ξεπερνώντας τους ανταγωνιστές της στη συγκεκριμένη τεχνολογία.
Στη χώρα μας η Cosmote είναι ήδη Νο 1 στην ελληνική αγορά. Ωστόσο προχωρά ασμένως στην υιοθέτηση της στρατηγικής της T-Mobile Αμερικής. Μετά την υιοθέτηση του brand «Τ», η εταιρεία ξεκίνησε τον μετασχηματισμό όλων των προϊόντων της σε προϊόντα magenta. Έφερε το Magenta One και σε λίγο θα φέρει τα Magenta Moments.
Στόχος των Magenta Moments είναι να συνδυάσει τις υπηρεσίες της όχι με την μηνιαία χρέωση όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα, αλλά με άλλες υπηρεσίες που καθιστούν μοναδικά τα δικά της προϊόντα. Με άλλα λόγια επιχειρεί ν’ απορρίψει την φιλοσοφία των ανταγωνιστών της (carriers) με στόχο να προσφέρει κάτι διαφορετικό από αυτούς. Με άλλα λόγια να καταστεί ένας «Un-carrier».
Σύμφωνα με την Cosmote το Magenta Moments, που έρχεται να αντικαταστήσει το «Cosmote Deals For You», φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων και εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών, μεταξύ των οποίων και το Perplexity, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες όπου δραστηριοποιείται η Deutsche Telekom. Διατίθεται μέσα από τα apps της Cosmote Telekom και του What’s Up.
Με το Magenta Moments οι πελάτες της θα συλλέγουν «καρδιές» μέσα από διάφορες ενέργειες (συμμετοχή σε διαγωνισμούς, πληρωμή λογαριασμών, ανανεώσεις υπολοίπου, παραγγελίες από το «ΒΟΧ», αγορές από το G App της Γερμανός, από το site του Cosmote Insurance κ.ά.), τις οποίες μπορούν να εξαργυρώσουν σε μοναδικές εμπειρίες (συναυλίες, ταξίδια, cinema), πολυάριθμα προνόμια, προσφορές, συμμετοχές σε διαγωνισμούς, τηλεπικοινωνιακά δώρα κ.ά. Επίσης, χάρη στο Magenta Moments, οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να έχουν 12 μήνες δωρεάν συνδρομή στο Perplexity Pro την δημοφιλή εφαρμογή ΑΙ.
Παράλληλα η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει σε υποδομές και νέα τεχνολογία. Για παράδειγμα η στρατηγική ανάπτυξης της Σταθερής Ασύρματης Πρόσβασης (Fixed Wireless Access), θα συνεχιστεί με αμείωτη ένταση, όπως συμβαίνει στις ΗΠΑ. Εκεί η T-Mobile US έχει αναπτύξει υπηρεσίες μέσω της τεχνολογίας 5G Stand Alone (SA), που προσφέρουν σταθεροκινητή σύνδεση πολύ μεγάλων ταχυτήτων.
Η αμερικανική εταιρεία ήδη διαθέτει 7 εκατ. πελάτες στις ΗΠΑ, ενώ έχει δημιουργήσει υποδομές ικανές να «χωρέσουν» 70 εκατ. πελάτες που ζουν μακριά από αστικά κέντρα. Η τεχνολογία αυτή εκτιμάται ότι θ’ αξιοποιηθεί συστηματικά στις περιοχές που δεν θα φτάσουν οι οπτικές ίνες. Στη χώρα μας, η υπηρεσία που λανσαρίστηκε πρόσφατα από την Cosmote, προσφέρεται σε 12.000 πελάτες, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα εμπλουτιστεί και με υπηρεσία φωνής, καθιστώντας τη μία ολοκληρωμένη λύση σταθερής.