Γ.Δ.
1483.06 +0,77%
ACAG
-0,16%
6.15
CENER
+0,71%
8.46
CNLCAP
0,00%
8.1
DIMAND
-0,32%
9.38
OPTIMA
+0,17%
11.52
TITC
+0,50%
30.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+3,81%
1.636
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.22
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.88
ΑΛΜΥ
0,00%
2.75
ΑΛΦΑ
+0,90%
1.6265
ΑΝΔΡΟ
+2,07%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+0,15%
13.37
ΑΣΚΟ
-2,24%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.16
ΑΤΕΚ
-9,05%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
+0,48%
8.32
ΑΤΤ
+1,83%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6.01
ΒΙΟΚΑ
+3,85%
2.7
ΒΙΟΣΚ
-0,35%
1.41
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,37%
16.34
ΔΑΑ
+0,91%
8.386
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,49%
11.57
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,81%
0.326
ΕΒΡΟΦ
+0,90%
1.675
ΕΕΕ
+0,06%
31.8
ΕΚΤΕΡ
-1,83%
4.3
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+1,62%
2.51
ΕΛΛ
-1,05%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
2.72
ΕΛΠΕ
-0,12%
8.66
ΕΛΣΤΡ
+0,85%
2.37
ΕΛΤΟΝ
-0,21%
1.858
ΕΛΧΑ
+1,21%
2
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
+0,73%
1.38
ΕΤΕ
+2,33%
8.35
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
+0,50%
5.99
ΕΥΡΩΒ
+1,04%
2.045
ΕΧΑΕ
+0,76%
5.31
ΙΑΤΡ
+1,76%
1.735
ΙΚΤΙΝ
+1,10%
0.4125
ΙΛΥΔΑ
+1,36%
1.86
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.32
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.94
ΙΝΛΟΤ
+0,18%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-1,30%
6.06
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.28
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.265
ΙΝΤΚΑ
+0,57%
3.55
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+1,30%
1.56
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,62%
1.625
ΚΟΡΔΕ
+1,54%
0.528
ΚΟΥΑΛ
+1,43%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-1,01%
5.89
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,37%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-0,37%
1.335
ΛΑΒΙ
+5,92%
0.948
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.98
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
-7,93%
0.302
ΛΕΒΠ
-1,02%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.46
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.01
ΜΕΒΑ
+2,11%
3.88
ΜΕΝΤΙ
+0,33%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.6
ΜΙΓ
0,00%
4.055
ΜΙΝ
0,00%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,94%
27.82
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
+0,17%
3.035
ΜΟΥΖΚ
-2,78%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+0,73%
27.42
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-1,19%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+0,05%
38.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,94%
0.912
ΞΥΛΚ
+1,45%
0.28
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+8,99%
0.388
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
21.5
ΟΛΠ
-0,59%
25.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.81
ΟΠΑΠ
+0,45%
15.57
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,77%
0.922
ΟΤΕ
+1,00%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.7
ΠΑΙΡ
+2,13%
1.2
ΠΑΠ
-0,39%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,03%
3.887
ΠΕΤΡΟ
+0,43%
9.24
ΠΛΑΘ
0,00%
4.04
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.1
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.134
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,38%
5.31
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
+0,18%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,52%
0.385
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-0,25%
7.98
ΣΠΙ
-1,69%
0.696
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.1
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,23%
1.744
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
-0,60%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.685

IΤΑ: H διάδοχος της Alitalia φαίνεται πως προτιμά Airbus

Στην Airbus φαίνεται πως θα καταλήξει ο διαγωνισμός για το νέο στόλο της ITA, της νέας εταιρείας -στις 15 Οκτωβρίου- θα διαδεχθεί την πολύπαθη Alitalia, τον δημόσιο αερομεταφορέα της Ιταλίας. Αυτό τουλάχιστον μετέδωσε την Κυριακή η ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera.

Όπως προβλέπει η συμφωνία που επιτεύχθηκε ανάμεσα στην ιταλική κυβέρνηση και την Κομισιόν, η Alitalia θα σταματήσει να υφίσταται και θα «απογειωθεί» η νέα κρατική αεροπορική IΤΑ.

Σύμφωνα λοιπόν με την ιταλική εφημερίδα, υπάρχει προτίμηση των στελεχών της ITA (Italia Trasporto Aereo SpA) προς την ευρωπαϊκή κατασκευάστρια αεροσκαρφών, αν και -όπως αναφέρεται- δεν έχουν λάβει ακόμη την τελική απόφαση. Η αμερικανική ανταγωνίστρια Boeing παραμένει σε συνομιλίες μαζί τους.

H Boeing, γράφει η εφημερίδα, θα μπορούσε να προσφέρει μια «άνευ προηγουμένου προσφορά πακέτου με έκπτωση στα αεροπλάνα που μπορεί να φτάσει έως και 70%».

Εφόσον προχωρήσει, όπως όλα δείχνουν, η συμφωνία με την Airbus θα ανέλθει στα 5,3 δισ. δολάρια και θα περιλαμβάνει την προμήθεια 81 αεροσκαφών νέας γενιάς εντός τεσσάρων ετών.

Εκπρόσωποι της Airbus και της Boeing αρνήθηκαν να σχολιάσουν το δημοσίευμα.

Τα επόμενα βήματα για την ΙΤΑ

Τα επόμενα βήματα για τη διάδοχο της Alitalia (στην οποία θα είναι μέτοχος και το ιταλικό δημόσιο) προβλέπουν μία ένεση ρευστότητας 700 εκατ. ευρώ για το 2021, 400 εκατ. ευρώ για το 2022 και 250 εκατ. ευρώ για το 2023.

Με την καταβολή της πρώτης πληρωμής, θα δοθεί η εγγύηση για το brand της Alitalia, μαζί με άλλα περιουσιακά στοιχεία.

Ωστόσο, με βάση την συμφωνία με την ΕΕ, η ITA δεν θα συμμετάσχει στο διαγωνισμό για το πρόγραμμα πόντων της Alitalia, Milemiglia.

Όπως επίσης προβλέπεται, ο αρχικός στόλος της νέας εταιρεία θα είναι 52 αεροσκάφη (45 για ευρωπαϊκές πτήσεις και 7 για υπερπόντιες) και θα αυξηθεί σε 78 το 2022. Ως το τέλος του 2025, ο στόλος αναμένεται να φτάσει τα 105 αεροσκάφη, από τα οποία τα 81 θα είναι τα αεροσκάφη νέας γενιάς για τα οποία έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός.

Όσον αφορά στο προσωπικό, η νέα εταιρεία θα ξεκινήσει με 2.750 ως 2.950 εργαζόμενους, ενώ θα προστεθούν ακόμη 5.700 το 2022 ώστε μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς να φτάσει συνολικά τους 8.600, περί τους 1400 λιγότερους από τους υπαλλήλους που απασχολεί σήμερα η Alitalia.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!