Γ.Δ.
1453.42 +0,34%
ACAG
-5,93%
6.19
CENER
+0,25%
7.96
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,54%
1.476
ΑΒΕ
+0,42%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-1,92%
2.805
ΑΛΦΑ
-0,57%
1.5835
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,56%
12.67
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.42
ΑΤΕΚ
+9,52%
0.414
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+3,60%
11.5
ΑΤΤΙΚΑ
-1,21%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,52%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-2,31%
2.54
ΒΙΟΣΚ
-1,53%
1.285
ΒΙΟΤ
+7,14%
0.3
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-1,49%
1.65
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,07%
16.6
ΔΑΑ
-0,17%
8.296
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,27%
11.21
ΔΟΜΙΚ
-2,72%
4.655
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,29%
0.348
ΕΒΡΟΦ
-0,90%
1.66
ΕΕΕ
+1,05%
30.68
ΕΚΤΕΡ
+0,80%
4.41
ΕΛΒΕ
+7,29%
5.3
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,57%
2.605
ΕΛΠΕ
-0,36%
8.4
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.79
ΕΛΧΑ
+0,41%
1.94
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,39%
7.816
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
+0,70%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+1,14%
2.033
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.429
ΙΛΥΔΑ
+0,29%
1.735
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.4
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+1,31%
1.545
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,83%
1.605
ΚΟΡΔΕ
-2,91%
0.534
ΚΟΥΑΛ
-1,87%
1.262
ΚΟΥΕΣ
-1,03%
5.74
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
+2,17%
1.88
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,24%
0.849
ΛΑΜΔΑ
-0,29%
6.87
ΛΑΜΨΑ
+1,20%
33.8
ΛΑΝΑΚ
-4,59%
1.04
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+15,43%
0.404
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,91%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-5,50%
1.03
ΜΕΒΑ
-1,52%
3.9
ΜΕΝΤΙ
-3,33%
2.9
ΜΕΡΚΟ
+3,46%
47.8
ΜΙΓ
-1,75%
3.92
ΜΙΝ
-4,69%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,59%
27.32
ΜΟΝΤΑ
+4,32%
3.38
ΜΟΤΟ
+1,82%
3.07
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,96%
29.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-1,48%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.28
ΝΑΚΑΣ
+1,44%
2.82
ΝΑΥΠ
-1,39%
0.996
ΞΥΛΚ
-2,86%
0.272
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,45%
22.3
ΟΛΠ
-0,81%
24.6
ΟΛΥΜΠ
-0,70%
2.83
ΟΠΑΠ
-0,19%
15.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,79%
0.912
ΟΤΕ
-1,33%
14.09
ΟΤΟΕΛ
-0,93%
12.76
ΠΑΙΡ
-5,08%
1.12
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,24%
3.766
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,38%
4.015
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
-9,46%
0.268
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.162
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,21%
4.68
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-1,01%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-1,32%
0.373
ΣΙΔΜΑ
-0,79%
1.885
ΣΠΕΙΣ
-0,77%
7.74
ΣΠΙ
-3,20%
0.726
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,33%
18.3
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-7,88%
0.304
ΦΡΛΚ
+0,60%
4.165
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Volkswagen: Οι αποζημιώσεις μπορεί να φτάσουν τα 127 δισ. τον χρόνο

Η Volkswagen AG ζήτησε από το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ να αναιρέσει μία απόφαση δικαστηρίου στο Οχάιο. Αυτή η απόφαση άνοιξε το δρόμο στην αναφερόμενη πολιτεία για να προχωρήσει με μία αγωγή που είναι σχετική με το σκάνδαλο εκπομπής βλαβερών αερίων από τους πετρελαιοκινητήρες της VW, αλλά και τη χειραγώγηση συστημάτων, σχετικών με τον έλεγχο των ρύπων.

Η γερμανική εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων είχε προηγουμένως ζητήσει από το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ να επανεξετάσει μία δικαστική απόφαση, η οποία έλεγε ότι δύο κομητείες μπορούν να διεκδικήσουν την καταβολή αποζημιώσεων, ενδεχομένως δισεκατομμυρίων δολαρίων, που σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων από πετρελαιοκινητήρες. Αυτό το αίτημα παραμένει να εξεταστεί.

Η VW είχε δηλώσει σε δικαστικά έγγραφα ότι οι ισχυρισμοί του Οχάιο «μπορούν να της κοστίσουν 350 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα ή περισσότερα από 127 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο, για χρονική περίοδο πολλών ετών».

Το σκάνδαλο Volkswagen

Το κουβάρι του μεγάλου σκανδάλου με τα πειραγμένα «μηχανάκια» που έδειχναν μειωμένη εκπομπή ρύπων στα 4κύλινδρα μοντέλα με δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα της Volkswagen Jetta, Beetle, Golf και Audi A3 του 2009-2014, καθώς και Passat του 2014-’15, άρχισε να ξετυλίγεται το 2015.

Στα μέσα εκείνης της χρονιάς, η Volkswagen ανακοίνωνε υπερήφανα ότι είχε πετύχει τον στόχο της να ξεπεράσει την Toyota ως η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. Λίγους μήνες αργότερα, ο Τζακ Γιούινγκ  των New York Times έγραφε ότι η αμερικανική Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος αποκάλυπτε ότι η VW είχε εγκαταστήσει σε 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα λογισμικό το οποίο ξεγελούσε τους μηχανισμούς ελέγχου καυσαερίων. Ως τις αρχές του 2018, η VW είχε συμφωνήσει με τις αμερικανικές αρχές και τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της σε έναν συμβιβασμό ύψους 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με επιπρόσθετες αγωγές να έχουν γίνει κι άλλες να περιμένουν ακόμη την εκδίκασή τους.

Από το 2015, η μετοχή της εταιρείας έχει περάσει από πολλά σκαμπανεβάσματα, όπως και τα «golden boys» της αυτοκινητοβιομηχανίας, που λόγω του σκανδάλου το ένα μετά το άλλο έσπευδαν να υποβάλουν παραιτήσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!