Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χλμ. έχει πλέον η νέα Mercedes GLC

Η νέα GLC διατίθεται μόνον ως υβριδικό όχημα, είτε ως plug-in υβριδικό μοντέλο είτε ως ήπιο υβριδικό με τεχνολογία 48 volt και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει αποκλειστικά τετρακύλινδρους κινητήρες από την τρέχουσα οικογένεια αρθρωτών κινητήρων της Mercedes-Benz.

Αντίστοιχα, με τον εξηλεκτρισμό βάσει αναγκών, η γκάμα κινητήρων συμβάλλει σημαντικά στην ευελιξία του διεθνούς δικτύου παραγωγής. Τέσσερις από αυτούς τους κινητήρες είναι ήπιες υβριδικές μονάδες που ενισχύονται έξυπνα στις χαμηλές στροφές από μια ενσωματωμένη μίζα-δυναμό δεύτερης γενιάς. Τρεις ακόμη εκδόσεις κινητήρων είναι πλήρως υβριδικές μονάδες με πρόσθετη ηλεκτρική ισχύ 100 kW και ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων.

Η ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG) εξασφαλίζει άριστη απόδοση ενέργειας. Το σύστημα περιλαμβάνει το ηλεκτρικό κύκλωμα 48 volt, το οποίο επιτρέπει λειτουργίες όπως «κύλιση», ενίσχυση ή ανάκτηση ενέργειας και, ως εκ τούτου, σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου. Επιπλέον, η εκκίνηση των κινητήρων γίνεται πολύ γρήγορα και άνετα χάρη στην ενσωματωμένη μίζα-δυναμό, με αποτέλεσμα η λειτουργία Start-Stop να είναι σχεδόν ανεπαίσθητη για τον οδηγό, όπως και η μετάβαση από την ελεύθερη κύλιση με απενεργοποιημένο κινητήρα στην έντονη επιτάχυνση με ισχύ από τον κινητήρα. Στο ρελαντί, η έξυπνη αλληλεπίδραση ανάμεσα στην ενσωματωμένη μίζα-δυναμό και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης φροντίζει για εξαιρετικά ομαλή λειτουργία.

Παράλληλα το νέο μοντέλο έχει επίσης αποκτήσει το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης τέταρτης γενιάς. Αξιοποιώντας τους ίδιους βασικούς κινητήρες, ο εξηλεκτρισμός έχει κάνει άλλο ένα μεγάλο βήμα. Με ηλεκτρική ισχύ πλέον 100 kW, ροπή στρέψης 440 Nm και συνολική ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP), οι καθημερινές διαδρομές εντός και εκτός πόλης μπορούν να γίνουν εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά.

Δύο προγράμματα οδήγησης επιτρέπουν στον οδηγό να χρησιμοποιήσει τις δυνατότητες του συστήματος κίνησης plug-in. Το battery Hold δίνει προτεραιότητα στη διατήρηση της κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης, π.χ. όταν έχει προγραμματιστεί για αργότερα οδήγηση στο κέντρο της πόλης ή σε ζώνη χαμηλών εκπομπών. Το υβριδικό σύστημα κίνησης επιλέγει το κατάλληλο πρόγραμμα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση.

Το άλλο πρόγραμμα είναι το electric για ηλεκτρική οδήγηση έως 140 χλμ/ώρα, ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας, ενεργοποίηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης μετά το σημείο πίεσης του πεντάλ γκαζιού. Στα προγράμματα οδήγησης Hybrid και Electric, καθώς και Battery Hold, το σύστημα υποβοήθησης ECO αξιολογεί επίσης τα δεδομένα της διαδρομής και υποστηρίζει τη μέγιστη δυνατή αποδοτικότητα και ανάκτηση ενέργειας ανάλογα με τη διαδρομή. Εάν ο χάρτης πλοήγησης ή οι αισθητήρες και οι κάμερες ανιχνεύσουν, για παράδειγμα, έναν κυκλικό κόμβο, μια στροφή φουρκέτα, μια κλειστή στροφή, μια διασταύρωση, μια ανηφόρα, ένα προπορευόμενο όχημα ή κάποιο όριο ταχύτητας, το σύστημα υποβοήθησης ECO υπολογίζει τη βέλτιστη ταχύτητα του οχήματος με βάση την απόσταση, την ταχύτητα και την κλίση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!