Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

ΕΕ – Αυτοκίνητα: Από εταιρικούς στόλους το 58% των πωλήσεων

Το 58% των νέων πωλήσεων αυτοκινήτων αντιπροσωπεύουν οι εταιρικοί στόλοι της Ευρώπης, οι οποίοι αποτελούν την μεγαλύτερη αγορά στη Γηραιά Ήπειρο. Παράλληλα, οι ίδιοι στόλοι ευθύνονται για το 74% των εκπομπών ρύπων των νέων αυτοκινήτων. Ωστόσο, η ηλεκτροκίνηση των εταιρικών αυτοκινήτων θα μείωνε αισθητά τις εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη.

Όλα αυτά συμβαίνουν όταν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει θέσει νέους αυστηρότερους στόχους για το 2030 τόσο για τις οδικές μεταφορές, όσο και για τη θέρμανση, τη γεωργία, τις μικρές βιομηχανικές εγκαταστάσεις και τα απόβλητα.

Πέρυσι το 10,8% των νέων εταιρικών αυτοκινήτων ήταν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα σε σύγκριση με το 14,5% που αφορούσαν λιανικές πωλήσεις. Από σήμερα μέχρι και το 2030 περίπου 11 εκατομμύρια επιπλέον ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους, αντικαθιστώντας τα ρυπογόνα αυτοκίνητα πετρελαίου και βενζίνης. Άλλωστε η ΕΕ είναι αποφασισμένη να παράσχει ισχυρά κίνητρα για να υποστηρίξει τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ στοχεύει να φέρει παραγωγές ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μπαταριών στην Ευρώπη.

8 στους 10 πολίτες της ΕΕ αγοράζουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο

Σήμερα σχεδόν 8 στους 10 πολίτες της ΕΕ αγοράζουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, ενώ υπάρχει μεγάλη προτίμηση στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μέχρι τεσσάρων ετών. Αναλυτές αναφέρουν ότι στόχος είναι η πώληση 12,5 εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2035, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην μείωση των εκπομπών ρύπων.

Απόρροια αυτών των πωλήσεων, αλλά και της αυξανόμενης πορείας των πωλήσεων καινούριων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι οι εισαγωγές πετρελαίου να μειώνονται σταδιακά κάθε χρόνο. Μάλιστα το 2030 η μείωση των πωλήσεων υγρών καυσίμων αναμένεται να είναι μειωμένη κατά 208 εκατομμύρια βαρέλια, ενώ το 2040 η μείωση θα είναι κατά 1,029 εκατομμύρια βαρέλια.

Τέλος, το πιο φιλόδοξο σενάριο, είναι το 100% όλων των νέων εταιρικών αυτοκινήτων να έχουν μηδενικές εκπομπές έως το 2030 και το 2027, ως μεταβατικό στάδιο του τελικού στόχου, να είναι μειωμένες κατά 50%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!