Γ.Δ.
1454.45 +0,41%
ACAG
0,00%
6.58
CENER
0,00%
7.94
CNLCAP
0,00%
7.85
DIMAND
0,00%
9.57
OPTIMA
0,00%
10.64
TITC
0,00%
29.75
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.484
ΑΒΕ
0,00%
0.478
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.86
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5925
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.6
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.08
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.8
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.6
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.305
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.78
ΔΑΑ
0,00%
8.31
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.24
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.675
ΕΕΕ
0,00%
30.36
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.375
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.47
ΕΛΛ
0,00%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.62
ΕΛΠΕ
0,00%
8.43
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.36
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.932
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.33
ΕΤΕ
0,00%
7.56
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.72
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.01
ΕΧΑΕ
0,00%
5.16
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4325
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.4
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.26
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.65
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.525
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.635
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.55
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.286
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.8
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.44
ΛΑΒΙ
0,00%
0.851
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.89
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.09
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.35
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.09
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.16
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.24
ΜΟΤΟ
0,00%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
29.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
0,00%
1.01
ΞΥΛΚ
0,00%
0.28
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.342
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
0,00%
24.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
0,00%
15.61
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.896
ΟΤΕ
0,00%
14.28
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.88
ΠΑΙΡ
0,00%
1.18
ΠΑΠ
0,00%
2.62
ΠΕΙΡ
0,00%
3.775
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.69
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.378
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.8
ΣΠΙ
0,00%
0.75
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.24
ΤΖΚΑ
0,00%
1.645
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.72
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.33
ΦΡΛΚ
0,00%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Η Porsche 911 Targa 4 GTS αποδίδει 480 ίππους

Περίπου δυόμισι χρόνια μετά την κυκλοφορία της σειράς 992 στην αγορά, η γκάμα 911 καλωσορίζει τα σπορ μοντέλα GTS στην οικογένεια των πολυτελών σπορ αυτοκινήτων. Πριν από δώδεκα χρόνια, η Porsche παρουσίασε την πρώτη έκδοση GTS της 911. Τώρα, λανσάρεται μια νέα γενιά του δημοφιλούς μοντέλου σπορ αυτοκινήτου -πιο ισχυρή και οπτικά διακριτική και με καλύτερη δυναμική οδήγησης από ποτέ, αναφέρει η μάρκα στην επίσημη ανακοίνωση της. Ο εξακύλινδρος boxer κινητήρας αποδίδει 480 ίππους, είναι 30 ίππους πιο δυνατός από την τρέχουσα 911 Carrera S και την προηγούμενη 911 GTS.

Πέντε εκδόσεις είναι πλέον διαθέσιμες σε τιμές που ξεκινούν από 140.981 ευρώ στη Γερμανία: 911 Carrera GTS με κίνηση στους πίσω τροχούς, ως Coupé και Cabriolet. 911 Carrera 4 GTS με τετρακίνηση, ως Coupé και Cabriolet. 911 Targa 4 GTS με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Ένα οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων Porsche διπλού συμπλέκτη (PDK) ή ένα χειροκίνητο επτά σχέσεων, καθώς και η ειδική ανάρτηση GTS με Porsche Active Suspension Management (PASM) και το σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης από την 911 Turbo, περιλαμβάνονται στο τεχνολογικό υπόβαθρο του πανάκριβου αυτοκινήτου. Η μάρκα ανακοίνωσε ότι το αυτοκίνητο προσφέρει υψηλά οδηγικά χαρακτηριστικά και πως έχει ανώτερη συμπεριφορά στον δρόμο.

Η δυναμική οδήγηση θα βελτιωθεί περαιτέρω με το πακέτο Lightweight Design, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στο GTS για πρώτη φορά και εξοικονομεί βάρος έως και 25 κιλά.

Η τελευταία γενιά Porsche Communication Management (PCM) φέρνει πολυάριθμες βελτιώσεις στη λειτουργία και τη συνδεσιμότητα.

Ο υπερτροφοδοτούμενος τρίλιτρος flat-six στη νέα 911 GTS αποδίδει 480 ίππους. Η μέγιστη ροπή είναι 57,8 χλγμ., αύξηση 2,2 χλγμ. σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το τυπικο τεστ 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 3,3’’ στην 911 Carrera 4 GTS Coupé με το οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Porsche (PDK). Είναι τρία δέκατα ταχύτερη από τον προκάτοχό της. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο επτά σχέσεων με ιδιαίτερα μικρή απόσταση μεταξύ των σχέσεων είναι διαθέσιμο για όλα τα μοντέλα 911 GTS ως εναλλακτική λύση στο PDK. Απευθύνεται στους λάτρεις της οδήγησης με χειροκίνητο κιβώτιο.

Η ανάρτησή προέρχεται από την 911 Turbo, τροποποιήθηκε για την GTS και ανταποκρίνεται στις αυστηρές απαιτήσεις απόδοσης. Χάρη στο στάνταρ Porsche Active Suspension Management (PASM), τα αμορτισέρ ανταποκρίνονται σε δυναμικές αλλαγές με ταχύτατα, αναφέρει η μάρκα. Στα Coupé και Cabriolet, το PASM είναι στάνταρ, σε συνδυασμό με το σπορ πλαίσιο χαμηλωμένο κατά 10 χιλ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!