Το Honda CR-V έγινε υβριδικό και φέρει το διακριτικό e:HEV

Η Honda μεγαλώνει την υβριδική οικογένειά της και βρίσκεται μέσα στο πλαίσιο της δέσμευσής της για να εξηλεκτρίσει το 100% των κύριων ευρωπαϊκών μοντέλων της μέχρι το 2022

Η ανανεωμένη γκάμα του CR-V έγινε και υβριδική και φέρει πλέον το διακριτικό e:HEV. Η Honda μεγαλώνει την υβριδική οικογένειά της και βρίσκεται μέσα στο πλαίσιο της δέσμευσής της για να εξηλεκτρίσει το 100% των κύριων ευρωπαϊκών μοντέλων της μέχρι το 2022.

Εκτός από την προσθήκη του διακριτικού e:HEV στην ονομασία τους, τα CR-V φέρουν επίσης το νέο λογότυπο Honda με μπλε περίγραμμα, ως ένδειξη των μοντέλων χαμηλών ρύπων. Το CR-V e:HEV υιοθετεί την αποδοτική και προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο CR-V το 2019.

Τα χαρακτηριστικά του νέου υβριδικού Honda CR-V

Η τεχνολογία Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, καινοτόμο κιβώτιο και τρία ευφυή προγράμματα οδήγησης προσφέροντας κορυφαία επίπεδα αθόρυβης και αποδοτικής λειτουργίας.

Διατίθεται σε προσθιοκίνητες (FWD) και τετρακίνητες (AWD) εκδόσεις. Το CR-V διατηρεί το στιλ του, με φαρδιά, μυώδη τόξα θόλων τροχών, έντονες καμπύλες στο καπό και στα πίσω πλαϊνά πάνελ, ενώ φέρει και χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς. Αξιοποιεί στο έπακρο τους εσωτερικούς χώρους, προσφέροντας ευρυχωρία και βαθύ χώρο αποσκευών με μεγάλη επιφάνεια φόρτωσης.

honda cr-v e:hev

Μία hands-free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει την πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης σε ορισμένες εκδόσεις. Παράλληλα υιοθετεί πολλά έξυπνα χαρακτηριστικά που το καθιστούν πιο πρακτικό για καθημερινή χρήση. Για παράδειγμα, το ύψος της πίσω πόρτας όταν ανοίγει, μπορεί να ρυθμίζεται για αποφυγή επαφής με χαμηλά ταβάνια, ενώ η ευελιξία της καμπίνας αυξάνεται με έναν αποθηκευτικό χώρο στην κεντρική κονσόλα τριών διατάξεων και βύθιση των διαιρούμενων κατά 60:40 των αναδιπλούμενων πλατών των καθισμάτων της δεύτερης σειράς, για ταχύτερη και ευκολότερη φόρτωση.

Το Honda CR-V e:HEV εφοδιάζεται με ένα αποδοτικό δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 107 kW (145 ίπποι) στις 6.200 σ.α.λ και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 135 kW (184 ίπποι) με ροπή 315 Nm. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα – βενζινοκινητήρα επιταχύνει το CR-V e:HEV από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8,6 δεύτερα σε FWD εκδοχή και σε 8,9 δευτερόλεπτα σε έκδοση AWD, με τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα.

Το αποδοτικό υβριδικό σύστημα πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 151 γρ./χλμ. (WLTP μικτός κύκλος) και κατανάλωση καυσίμου 6,6 λίτρων/100 χλμ. (WLTP μικτός κύκλος) στα προσθιοκίνητα μοντέλα και εκπομπές CO2 από 161 γρ./χλμ. (WLTP μικτός κύκλος) και κατανάλωση καυσίμου 7.1 λίτρων/100χλμ (WLTP μικτός κύκλος) στις AWD εκδόσεις.

Τέλος, οι μηχανικοί προσπάθησαν να εξασφαλίσουν ότι η αλλαγή από τη μία πηγή ισχύος στην άλλη, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας stop-start, είναι σχεδόν ανεπαίσθητη στον οδηγό και τους επιβάτες. Η ομαλή μεταφορά ροπής σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κραδασμοί από τη μετάδοση, ούτε ανεπιθύμητο feedback μέσω των πεντάλ ή του τιμονιού. Το νέο Honda CR-V είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά.

googlenews
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!
DIMAND
-0.82%
8.50
ΕΛΣΤΡ
1.76%
2.31
ΚΥΡΙΟ
-0.64%
0.93
ΟΛΠ
0.46%
33.10
CENER
0.43%
9.42
ΙΝΤΕΤ
3.21%
1.13
ΕΕΕ
1.37%
41.46
ΟΛΥΜΠ
-1.21%
2.45
ΙΚΤΙΝ
8.45%
0.37
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΜΥΤΙΛ
0.99%
38.66
ΟΤΟΕΛ
0.50%
12.08
ΕΒΡΟΦ
-1.60%
1.85
ΡΕΒΟΙΛ
0.00%
1.69
ΜΟΝΤΑ
1.08%
3.73
ΠΑΙΡ
-0.21%
0.94
ΚΟΥΕΣ
-0.16%
6.28
ΑΡΑΙΓ
-0.25%
11.84
ΜΙΝ
6.93%
0.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
3.85
ΤΕΝΕΡΓ
0.80%
20.28
ΑΣΤΑΚ
-3.01%
7.08
ΙΝΛΙΦ
0.41%
4.85
ΔΡΟΜΕ
1.82%
0.34
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0.76%
1.30
ΠΕΙΡ
2.28%
5.30
ΠΡΔ
-3.57%
0.27
ΦΡΛΚ
-1.22%
4.05
AKTR
1.11%
5.49
ΛΑΜΔΑ
-0.90%
6.58
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
2.12%
1.64
ΚΑΡΕΛ
1.27%
318.00
ΙΝΤΚΑ
0.00%
3.11
ΚΤΗΛΑ
-0.96%
2.06
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΜΟΥΖΚ
1.74%
0.59
ΒΙΟΚΑ
3.50%
1.78
ΟΛΘ
-0.35%
28.10
ΚΟΥΑΛ
-0.63%
1.27
ΝΑΚΑΣ
-3.23%
3.00
ΙΝΤΕΚ
0.32%
6.22
ΝΑΥΠ
1.55%
0.79
ΜΕΒΑ
0.50%
4.05
ΠΕΤΡΟ
0.50%
8.02
ΚΕΚΡ
4.00%
1.30
ΠΡΟΦ
-0.58%
5.15
BOCHGR
3.93%
5.82
ΕΥΔΑΠ
-0.33%
5.99
ΜΟΤΟ
-0.53%
2.80
ΦΡΙΓΟ
2.73%
0.23
ΜΠΡΙΚ
2.06%
2.48
ΠΡΟΝΤΕΑ
0.83%
6.05
ΔΟΜΙΚ
-0.58%
2.56
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΚΟΡΔΕ
2.14%
0.43
ΜΕΝΤΙ
1.78%
2.29
ΜΕΡΚΟ
-0.53%
37.60
ΑΑΑΚ
-9.20%
4.54
ΛΟΥΛΗ
1.20%
3.37
ΕΥΑΠΣ
-1.44%
3.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2.26%
0.78
ΟΤΕ
0.07%
15.30
ΔΕΗ
-0.07%
13.74
ΕΛΙΝ
0.00%
2.13
ΛΟΓΟΣ
0.00%
0.00
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
AEM
-1.03%
4.60
ΑΣΚΟ
1.24%
3.27
ΙΝΛΟΤ
2.71%
1.06
ΛΑΒΙ
9.03%
0.87
ΕΣΥΜΒ
1.34%
1.14
ΛΑΜΨΑ
-2.15%
36.40
ΑΤΡΑΣΤ
0.23%
8.78
ΑΝΔΡΟ
1.53%
6.62
ΔΑΑ
2.38%
9.05
ΒΟΣΥΣ
0.00%
2.36
EVR
2.80%
1.65
ΚΡΙ
1.53%
16.55
ΚΕΠΕΝ
0.00%
0.00
ΠΕΡΦ
0.19%
5.14
ΠΛΑΘ
3.47%
4.17
ΙΛΥΔΑ
0.29%
1.75
ΕΚΤΕΡ
-0.25%
2.04
ΒΙΟ
2.20%
6.03
ΛΑΝΑΚ
0.00%
0.95
TITC
0.37%
41.20
ΜΟΗ
-1.70%
21.96
ΣΙΔΜΑ
0.66%
1.52
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΞΥΛΠ
-8.33%
0.33
ΑΔΜΗΕ
1.66%
2.75
ΒΙΟΣΚ
1.03%
1.48
ΙΑΤΡ
-0.26%
1.95
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΣΠΙ
1.06%
0.57
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ACAG
1.68%
6.07
ΕΧΑΕ
0.19%
5.38
ΠΑΠ
0.38%
2.62
ΟΠΑΠ
0.17%
17.50
ΑΒΑΞ
1.84%
2.22
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0.43%
2.31
ΜΠΕΛΑ
-0.15%
27.00
ΣΑΡ
-3.56%
13.00
ΔΑΙΟΣ
0.00%
0.00
ΕΛΠΕ
-0.58%
7.73
ΕΥΡΩΒ
-1.17%
2.61
ΜΑΘΙΟ
0.00%
0.00
ΑΛΜΥ
6.67%
4.80
NOVAL
1.82%
2.52
ΑΤΤ
6.95%
0.80
ΧΑΙΔΕ
3.47%
0.75
ΑΤΤΙΚΑ
0.00%
2.34
ΕΛΒΕ
5.88%
5.40
ΕΛΧΑ
2.07%
2.22
ΒΙΟΤ
-7.56%
0.22
OPTIMA
3.32%
15.56
ΓΕΒΚΑ
0.35%
1.45
ΦΛΕΞΟ
0.68%
7.35
ΑΤΕΚ
-6.52%
0.86
ΠΡΕΜΙΑ
-0.16%
1.28
ΣΠΕΙΣ
12.42%
6.70
ΕΛΛ
1.38%
14.65
CNLCAP
0.00%
7.00
ΑΚΡΙΤ
0.65%
0.77
ΜΙΓ
0.89%
2.82
ΑΛΦΑ
2.68%
2.34
ΤΖΚΑ
2.19%
1.40
ΕΛΤΟΝ
1.69%
1.81
ΣΕΝΤΡ
0.00%
0.34
ΛΕΒΚ
-0.87%
0.23
ΑΒΕ
0.00%
0.43
ΞΥΛΚ
1.15%
0.26
ΕΤΕ
-1.13%
10.09
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0.64%
18.64
ΠΛΑΚΡ
-2.76%
14.10