Γ.Δ.
1054.59 +0,84%
ACAG
+0,42%
12.04
CENER
0,00%
3.91
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
+0,42%
12.05
TITC
+0,69%
14.66
ΑΑΑΚ
0,00%
12.9
ΑΑΑΠ
0,00%
10.7
ΑΒΑΞ
+0,52%
0.772
ΑΒΕ
+0,76%
0.528
ΑΔΜΗΕ
+2,33%
1.76
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+1,17%
2.165
ΑΛΦΑ
-0,71%
1.125
ΑΝΔΡΟ
+4,07%
6.4
ΑΝΕΚ
-0,91%
0.218
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.38
ΑΡΑΙΓ
0,00%
7.6
ΑΣΚΟ
+0,45%
2.22
ΑΣΤΑΚ
+0,48%
8.36
ΑΤΕΚ
0,00%
0.35
ΑΤΡΑΣΤ
+1,94%
5.25
ΑΤΤ
+1,83%
13.32
ΑΤΤΔ
+41,99%
1.4
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,60%
4.22
ΒΙΟΚΑ
-3,43%
1.97
ΒΙΟΣΚ
+0,65%
0.617
ΒΙΟΤ
-6,90%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.179
ΒΟΣΥΣ
-3,67%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,50%
1.35
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,37%
10.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
+2,57%
7.98
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,29%
0.788
ΔΟΥΡΟ
-3,85%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,64%
0.311
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.77
ΕΕΕ
+0,84%
25.23
ΕΚΤΕΡ
+2,14%
1.43
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-0,97%
0.407
ΕΛΙΝ
0,00%
2.1
ΕΛΛ
+0,30%
16.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,50%
2.025
ΕΛΠΕ
+2,16%
7.56
ΕΛΣΤΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΤΟΝ
+0,88%
2.29
ΕΛΧΑ
+0,49%
1.652
ΕΝΤΕΡ
+1,06%
3.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.145
ΕΠΣΙΛ
+0,27%
7.48
ΕΣΥΜΒ
+1,31%
0.618
ΕΤΕ
+0,27%
4.47
ΕΥΑΠΣ
-1,18%
3.36
ΕΥΔΑΠ
-0,61%
6.5
ΕΥΡΩΒ
-0,65%
1.217
ΕΧΑΕ
-0,13%
3.925
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+0,52%
0.577
ΙΛΥΔΑ
-0,42%
1.19
ΙΝΚΑΤ
+0,63%
1.59
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.62
ΙΝΛΟΤ
+1,56%
0.65
ΙΝΤΕΚ
+1,64%
4.34
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΤ
+2,62%
1.02
ΙΝΤΚΑ
+1,22%
1.82
ΚΑΜΠ
-5,43%
2.44
ΚΑΡΕΛ
0,00%
314
ΚΕΚΡ
+3,83%
1.084
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.14
ΚΛΜ
+0,83%
0.968
ΚΟΡΔΕ
+1,74%
0.586
ΚΟΥΑΛ
+0,74%
0.544
ΚΟΥΕΣ
-0,39%
5.05
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.308
ΚΡΙ
+1,60%
6.34
ΚΤΗΛΑ
+5,45%
1.74
ΚΥΡΙΟ
+3,20%
1.13
ΛΑΒΙ
+0,99%
0.407
ΛΑΜΔΑ
+3,09%
5.83
ΛΑΜΨΑ
0,00%
23
ΛΑΝΑΚ
-0,88%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.306
ΛΕΒΠ
-9,62%
0.282
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.982
ΛΟΥΛΗ
+1,96%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.8
ΜΕΒΑ
0,00%
3.14
ΜΕΝΤΙ
-0,28%
3.56
ΜΕΡΚΟ
0,00%
51
ΜΙΓ
0,00%
0.217
ΜΙΝ
-0,81%
0.492
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,87%
23.68
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.716
ΜΟΤΟ
-0,33%
2.98
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
19.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,89%
2.28
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.56
ΜΥΤΙΛ
+1,55%
26.2
ΝΑΚΑΣ
+7,14%
2.4
ΝΑΥΠ
0,00%
0.998
ΞΥΛΚ
+1,54%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.26
ΟΛΘ
+1,65%
24.7
ΟΛΠ
+1,05%
19.18
ΟΛΥΜΠ
-0,49%
2.04
ΟΠΑΠ
-1,47%
14.79
ΟΤΕ
+0,97%
13.49
ΟΤΟΕΛ
-0,82%
12.16
ΠΑΙΡ
0,00%
0.924
ΠΑΠ
+1,29%
2.36
ΠΕΙΡ
+2,23%
1.9975
ΠΕΤΡΟ
+0,89%
6.8
ΠΛΑΘ
+1,13%
4.045
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.49
ΠΡΕΜΙΑ
-1,31%
1.13
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.6
ΠΡΟΦ
+1,93%
2.9
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.275
ΣΑΡ
+0,44%
6.83
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+1,80%
0.283
ΣΙΔΜΑ
+1,30%
2.34
ΣΠΕΙΣ
-2,42%
6.44
ΣΠΙ
+1,69%
0.6
ΣΠΥΡ
-2,70%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+1,55%
19.66
ΤΖΚΑ
+0,53%
1.89
ΤΡΑΣΤΟΡ
+2,91%
1.06
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.19
ΦΙΕΡ
0,00%
0.425
ΦΛΕΞΟ
-0,58%
8.55
ΦΡΙΓΟ
+2,73%
0.0565
ΦΡΛΚ
+1,14%
3.54
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+2,94%
0.525
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Γιατί εντυπωσιάζει το νέο Ford Kuga Plug-In Hybrid

Η υβριδική τεχνολογία στα καλύτερά της στο νέο Ford Kuga Plug-in Hybrid, το οποίο εντυπωσιάζει προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις και υψηλή αποδοτικότητα.

Το νέο μοντέλο της Ford είναι ένα SUV με premium χαρακτήρα που συνδυάζει ιδανικά την αυτονομία και ελευθερία κίνησης που παραδοσιακά προσφέρει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης με την απόδοση, τις μηδενικές εκπομπές ρύπων και την αθόρυβη λειτουργία ενός ηλεκτροκινητήρα.

Όπως γράφει το caranddriver.gr, η τεχνολογικά προηγμένη αρχιτεκτονική του συστήματος κίνησης του νέου Kuga Plug-in Hybrid συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, καθώς και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh, με τη μέγιστη απόδοση να ανέρχεται στους 225 ίππους.

Το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 72 km NEDC (56 km WLTP), κατανάλωση από 1,2 l/100 km NEDC (από 1,4 l/100 km WLTP) και εκπομπές CO2 από 26 g/km NEDC (από 32 g/km WLTP)

Η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται μέσω μιας υποδοχής φόρτισης στον εμπρός προφυλακτήρα.

Επίσης, η τελευταία φορτίζεται αυτόματα εν κινήσει μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής πέδησης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα.

Μία πλήρης φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερική ηλεκτρική παροχή 230-volt ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 6 ώρες.

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προφίλ EVAuto, EVNow, EV Later και EVCharge.

Όταν η μπαταρία φτάνει στο κατώτερο επίπεδο φόρτισης, το Kuga αυτόματα επιστρέφει στο πρόγραμμα EV Auto συμπληρώνοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα με χρήση της ανακτημένης ενέργειας για βελτιστοποιημένη οικονομία καυσίμου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!