Γ.Δ.
1448.93 +0,08%
ACAG
0,00%
6.5
CENER
0,00%
7.44
CNLCAP
0,00%
6.75
DIMAND
0,00%
9.69
OPTIMA
0,00%
10.28
TITC
0,00%
28.35
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.49
ΑΒΕ
0,00%
0.491
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.25
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.91
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
0,00%
1.667
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.33
ΑΣΚΟ
0,00%
2.66
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.54
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.77
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.22
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.6
ΔΑΑ
0,00%
8.448
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.42
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.48
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.35
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.685
ΕΕΕ
0,00%
29.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.225
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
0,00%
2.41
ΕΛΛ
0,00%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.57
ΕΛΠΕ
0,00%
8.31
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.48
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.86
ΕΛΧΑ
0,00%
1.97
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.143
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.61
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
0,00%
7.512
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.27
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.9845
ΕΧΑΕ
0,00%
5.23
ΙΑΤΡ
0,00%
1.65
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.455
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.65
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.03
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.82
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.17
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.235
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.55
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.595
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.595
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.54
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.426
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.4
ΛΑΒΙ
0,00%
0.855
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.03
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.065
ΜΕΒΑ
0,00%
3.87
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.92
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
3.91
ΜΙΝ
0,00%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
26.54
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.74
ΜΠΕΛΑ
0,00%
28.06
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.945
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.8
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
1.03
ΞΥΛΚ
0,00%
0.3
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
0,00%
24.75
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.9
ΟΠΑΠ
0,00%
16.65
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.878
ΟΤΕ
0,00%
14.42
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.88
ΠΑΙΡ
0,00%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.62
ΠΕΙΡ
0,00%
4
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.66
ΠΛΑΘ
0,00%
4.07
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.445
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.625
ΣΑΡ
0,00%
11.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.38
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.06
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.54
ΣΠΙ
0,00%
0.77
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.3
ΤΖΚΑ
0,00%
1.675
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.746
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.361
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.314
ΦΡΛΚ
0,00%
4.17
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

O Μασκ με το νέο Tesla δίνει τη χαριστική βολή στους ανταγωνιστές

Το φαινόμενο Έλον Μασκ ετοιμάζεται να ταράξει πάλι τα νερά με τις επινοήσεις για ένα από τα καμάρια του, την Tesla.

Μπορεί ολόκληρος ο αυτοκινητικός πλανήτης να περιμένει εναγωνίως το νέο Tesla Roadster αλλά και την αντικατάσταση του γερασμένου Model S, ωστόσο, η καλιφορνέζικη φίρμα έχει άλλες προτεραιότητες βλέποντας τους βασικούς ανταγωνιστές της να κλείνουν την απόσταση που τους χώριζε μέχρι σήμερα από την προϊοντική γκάμα της και τις τεχνολογίες που συναντούσε σε αυτήν.

Έτσι η Tesla προχωρά με γοργούς ρυθμούς στη δημιουργία ενός όπλου μαζικής… καταστροφής, το οποίο θα δώσει τη χαριστική βολή στους επίδοξους ανταγωνιστές της.

Ο λόγος για το Model 2, το μικρότερο σε διαστάσεις και πιο προσιτό μοντέλο της αμερικανικής φίρμας, το οποίο αναμένεται να περάσει στην παραγωγή μέσα στα επόμενα δύο χρόνια -οι πιο αισιόδοξοι μιλούν για το 2022- επαναφέροντας την Tesla και πάλι στην πρώτη γραμμή της ευρύτερης κατηγορίας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Και αυτό γιατί με το Model 2, όπως γράφει το caranddriver, ο Μασκ και η παρέα του θα δραστηριοποιηθούν σε μια κατηγορία αυτοκινήτων –εκείνη των μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks- στην οποία μέχρι σήμερα έχουν τον πρώτο λόγο κατασκευαστές από την ευρωπαϊκή ήπειρο, απολαμβάνοντας έναν κρίσιμο όγκο πωλήσεων.

Το Tesla Model 2 πρόκειται να τοποθετηθεί απέναντι στο VW ID.3 και δεν είναι λίγοι εκείνοι που προβλέπουν ότι μπορεί να είναι φθηνότερο από ένα καλοεξοπλισμένο Golf, ξεκινώντας λίγο σχεδόν από τα 22.000 ευρώ.

Μετά σημερινά δεδομένα αυτό ακούγεται… τρελό, μην ξεχνάτε ωστόσο ότι η Tesla εξελίσσει έναν νέο τύπο μπαταριών ο οποίος θα της επιτρέψει –μεταξύ άλλων- να περιορίσει και μάλιστα σημαντικά το κόστος παραγωγής των προτάσεών της χωρίς να αναγκαστεί να προχωρήσει σε εκπτώσεις σε επίπεδο αυτονομίας.

Ένας ακόμα λόγος ο οποίος φέρνει το όνειρο ενός προσιτού Tesla ακόμα πιο κοντά είναι η δημιουργία νέων γραμμών παραγωγής, καθώς πέρα από το εργοστάσιο στην Κίνα και στην καρδιά της γηραιάς ηπείρου (βλέπε Βερολίνο), η καλιφορνέζικη φίρμα δημιουργεί μια δεύτερη μονάδα στις Η.Π.Α. και συγκεκριμένα στην πολιτεία του Τέξας.

Τα καλύτερα έρχονται, λοιπόν, για τους Αμερικανούς και το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές θα έχουν δύσκολο έργο απέναντι σε ένα μοντέλο το οποίο θα αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξης των mainstream προτάσεών τους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!