Γ.Δ.
1434.87 +0,85%
ACAG
0,00%
6
CENER
+0,14%
7.4
CNLCAP
+1,31%
7.75
DIMAND
-1,09%
9.94
OPTIMA
+1,32%
7.7
TITC
-1,89%
26
ΑΑΑΚ
+3,95%
7.9
ΑΒΑΞ
+0,96%
1.688
ΑΒΕ
+0,80%
0.504
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-3,40%
0.995
ΑΛΜΥ
+0,74%
2.73
ΑΛΦΑ
+3,05%
1.774
ΑΝΔΡΟ
0,00%
7.04
ΑΡΑΙΓ
+0,47%
12.8
ΑΣΚΟ
+0,39%
2.6
ΑΣΤΑΚ
-2,15%
11.4
ΑΤΕΚ
+9,88%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,70%
7.2
ΑΤΤ
-0,46%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+1,32%
2.31
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,33%
6.05
ΒΙΟΚΑ
+5,11%
2.88
ΒΙΟΣΚ
-1,19%
1.25
ΒΙΟΤ
+0,50%
0.4
ΒΙΣ
0,00%
0.246
ΒΟΣΥΣ
-0,88%
2.26
ΓΕΒΚΑ
-0,55%
1.8
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,42%
14.4
ΔΑΑ
+1,22%
8.715
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
-1,09%
11.8
ΔΟΜΙΚ
+0,22%
4.47
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,33%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,59%
1.7
ΕΕΕ
+0,67%
28.7
ΕΚΤΕΡ
-1,73%
3.97
ΕΛΒΕ
-0,80%
4.96
ΕΛΙΝ
+0,42%
2.38
ΕΛΛ
+1,74%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.66
ΕΛΠΕ
-1,34%
8.11
ΕΛΣΤΡ
-0,38%
2.61
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.98
ΕΛΧΑ
+1,35%
2.255
ΕΝΤΕΡ
+6,38%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.15
ΕΠΣΙΛ
+2,54%
10.5
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.145
ΕΤΕ
+0,83%
7.27
ΕΥΑΠΣ
+0,90%
3.36
ΕΥΔΑΠ
-1,77%
5.56
ΕΥΡΩΒ
+1,23%
1.934
ΕΧΑΕ
+0,36%
5.61
ΙΑΤΡ
-2,22%
1.76
ΙΚΤΙΝ
-0,97%
0.512
ΙΛΥΔΑ
+9,29%
1.47
ΙΝΚΑΤ
+0,91%
5.55
ΙΝΛΙΦ
-0,80%
4.98
ΙΝΛΟΤ
-1,13%
1.22
ΙΝΤΕΚ
+0,78%
6.48
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,77%
6.45
ΙΝΤΕΤ
+3,49%
1.335
ΙΝΤΚΑ
-0,50%
4
ΚΑΜΠ
0,00%
2.27
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
-0,63%
1.57
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
+1,88%
1.63
ΚΟΡΔΕ
-0,32%
0.618
ΚΟΥΑΛ
+2,54%
0.888
ΚΟΥΕΣ
+1,58%
5.77
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,46%
10.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.77
ΚΥΡΙΟ
-2,90%
1.17
ΛΑΒΙ
-1,91%
0.922
ΛΑΜΔΑ
+0,51%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29.2
ΛΑΝΑΚ
+6,54%
1.14
ΛΕΒΚ
0,00%
0.32
ΛΕΒΠ
-3,14%
0.308
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,03%
2.93
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
-1,95%
4.02
ΜΕΝΤΙ
-0,32%
3.09
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.8
ΜΙΓ
-0,46%
4.32
ΜΙΝ
-7,14%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,48%
27.4
ΜΟΝΤΑ
+2,31%
2.66
ΜΟΤΟ
+1,35%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.835
ΜΠΕΛΑ
-0,22%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.34
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.93
ΜΠΤΚ
-8,94%
0.56
ΜΥΤΙΛ
+1,21%
36.76
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.8
ΝΑΥΠ
+2,65%
1.16
ΞΥΛΚ
-1,30%
0.38
ΞΥΛΠ
0,00%
0.384
ΟΛΘ
+0,46%
22
ΟΛΠ
-0,39%
25.7
ΟΛΥΜΠ
+0,36%
2.82
ΟΠΑΠ
+1,23%
17.31
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,44%
0.909
ΟΤΕ
+0,29%
13.74
ΟΤΟΕΛ
+0,88%
13.7
ΠΑΙΡ
+0,76%
1.32
ΠΑΠ
-0,82%
2.42
ΠΕΙΡ
+5,82%
4.218
ΠΕΤΡΟ
+0,41%
9.82
ΠΛΑΘ
0,00%
4.175
ΠΛΑΚΡ
+3,23%
16
ΠΡΔ
+0,59%
0.342
ΠΡΕΜΙΑ
-0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+6,21%
4.62
ΡΕΒΟΙΛ
-1,42%
1.735
ΣΑΡ
+0,21%
9.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.053
ΣΕΝΤΡ
+6,41%
0.415
ΣΙΔΜΑ
+1,70%
2.39
ΣΠΕΙΣ
+1,83%
7.78
ΣΠΙ
+0,92%
0.656
ΣΠΥΡ
0,00%
0.21
ΤΕΝΕΡΓ
-0,61%
16.4
ΤΖΚΑ
-0,58%
1.7
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.688
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.2
ΦΙΕΡ
-2,97%
0.392
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
-1,79%
0.33
ΦΡΛΚ
-0,70%
4.26
ΧΑΙΔΕ
-1,88%
0.785

O Μασκ με το νέο Tesla δίνει τη χαριστική βολή στους ανταγωνιστές

Το φαινόμενο Έλον Μασκ ετοιμάζεται να ταράξει πάλι τα νερά με τις επινοήσεις για ένα από τα καμάρια του, την Tesla.

Μπορεί ολόκληρος ο αυτοκινητικός πλανήτης να περιμένει εναγωνίως το νέο Tesla Roadster αλλά και την αντικατάσταση του γερασμένου Model S, ωστόσο, η καλιφορνέζικη φίρμα έχει άλλες προτεραιότητες βλέποντας τους βασικούς ανταγωνιστές της να κλείνουν την απόσταση που τους χώριζε μέχρι σήμερα από την προϊοντική γκάμα της και τις τεχνολογίες που συναντούσε σε αυτήν.

Έτσι η Tesla προχωρά με γοργούς ρυθμούς στη δημιουργία ενός όπλου μαζικής… καταστροφής, το οποίο θα δώσει τη χαριστική βολή στους επίδοξους ανταγωνιστές της.

Ο λόγος για το Model 2, το μικρότερο σε διαστάσεις και πιο προσιτό μοντέλο της αμερικανικής φίρμας, το οποίο αναμένεται να περάσει στην παραγωγή μέσα στα επόμενα δύο χρόνια -οι πιο αισιόδοξοι μιλούν για το 2022- επαναφέροντας την Tesla και πάλι στην πρώτη γραμμή της ευρύτερης κατηγορίας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Και αυτό γιατί με το Model 2, όπως γράφει το caranddriver, ο Μασκ και η παρέα του θα δραστηριοποιηθούν σε μια κατηγορία αυτοκινήτων –εκείνη των μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks- στην οποία μέχρι σήμερα έχουν τον πρώτο λόγο κατασκευαστές από την ευρωπαϊκή ήπειρο, απολαμβάνοντας έναν κρίσιμο όγκο πωλήσεων.

Το Tesla Model 2 πρόκειται να τοποθετηθεί απέναντι στο VW ID.3 και δεν είναι λίγοι εκείνοι που προβλέπουν ότι μπορεί να είναι φθηνότερο από ένα καλοεξοπλισμένο Golf, ξεκινώντας λίγο σχεδόν από τα 22.000 ευρώ.

Μετά σημερινά δεδομένα αυτό ακούγεται… τρελό, μην ξεχνάτε ωστόσο ότι η Tesla εξελίσσει έναν νέο τύπο μπαταριών ο οποίος θα της επιτρέψει –μεταξύ άλλων- να περιορίσει και μάλιστα σημαντικά το κόστος παραγωγής των προτάσεών της χωρίς να αναγκαστεί να προχωρήσει σε εκπτώσεις σε επίπεδο αυτονομίας.

Ένας ακόμα λόγος ο οποίος φέρνει το όνειρο ενός προσιτού Tesla ακόμα πιο κοντά είναι η δημιουργία νέων γραμμών παραγωγής, καθώς πέρα από το εργοστάσιο στην Κίνα και στην καρδιά της γηραιάς ηπείρου (βλέπε Βερολίνο), η καλιφορνέζικη φίρμα δημιουργεί μια δεύτερη μονάδα στις Η.Π.Α. και συγκεκριμένα στην πολιτεία του Τέξας.

Τα καλύτερα έρχονται, λοιπόν, για τους Αμερικανούς και το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές θα έχουν δύσκολο έργο απέναντι σε ένα μοντέλο το οποίο θα αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξης των mainstream προτάσεών τους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!