Γ.Δ.
1438.87 -0,30%
ACAG
+0,85%
5.93
CENER
+0,63%
9.62
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
+0,41%
9.69
NOVAL
0,00%
2.68
OPTIMA
-1,06%
13.06
TITC
+0,31%
31.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
0,00%
1.368
ΑΒΕ
0,00%
0.443
ΑΔΜΗΕ
-2,27%
2.155
ΑΚΡΙΤ
-2,47%
0.79
ΑΛΜΥ
-0,69%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.5545
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.56
ΑΡΑΙΓ
-0,44%
11.39
ΑΣΚΟ
+0,35%
2.84
ΑΣΤΑΚ
-3,49%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,20%
9.8
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.71
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2
ΒΙΟΣΚ
+1,17%
1.73
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-1,27%
1.555
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.4
ΔΑΑ
-0,31%
7.836
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-0,26%
11.66
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.285
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,77%
0.306
ΕΒΡΟΦ
+1,23%
1.65
ΕΕΕ
-0,59%
33.5
ΕΚΤΕΡ
-0,10%
1.98
ΕΛΒΕ
0,00%
5.75
ΕΛΙΝ
0,00%
2.09
ΕΛΛ
-1,45%
13.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.01
ΕΛΠΕ
0,00%
7.17
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.14
ΕΛΤΟΝ
+0,84%
1.684
ΕΛΧΑ
-1,30%
1.816
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,17%
1.295
ΕΤΕ
+0,34%
7.616
ΕΥΑΠΣ
-2,74%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-0,34%
2.023
ΕΧΑΕ
+0,21%
4.67
ΙΑΤΡ
0,00%
1.595
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3785
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.63
ΙΝΚΑΤ
-0,30%
4.98
ΙΝΛΙΦ
+2,45%
5.02
ΙΝΛΟΤ
-0,34%
1.176
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.77
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΚΑ
+2,09%
3.18
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
0,00%
1.425
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+3,56%
1.6
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.467
ΚΟΥΑΛ
+1,40%
1.16
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.34
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,21%
12.5
ΚΤΗΛΑ
-4,92%
1.74
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.135
ΛΑΒΙ
+0,96%
0.84
ΛΑΜΔΑ
-0,84%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-1,12%
0.88
ΛΕΒΚ
0,00%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.55
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.51
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,42%
3.46
ΜΙΝ
0,00%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,36%
22.2
ΜΟΝΤΑ
-3,65%
3.7
ΜΟΤΟ
-1,10%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-1,29%
24.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,59%
33.92
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.74
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.924
ΞΥΛΚ
+0,33%
0.305
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
0,00%
20.7
ΟΛΠ
0,00%
27
ΟΛΥΜΠ
-2,02%
2.42
ΟΠΑΠ
+0,13%
16
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,12%
0.844
ΟΤΕ
+0,07%
15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.22
ΠΑΙΡ
-1,96%
1
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
-0,28%
3.97
ΠΕΡΦ
+0,15%
6.79
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
+0,90%
3.915
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.216
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,90%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-0,53%
1.885
ΣΑΡ
-0,36%
11.06
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+3,35%
0.37
ΣΙΔΜΑ
-0,30%
1.68
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.6
ΣΠΙ
+1,51%
0.674
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,31%
19.31
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,61%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.218
ΦΡΛΚ
+0,39%
3.905
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Γερμανία: Ενέκρινε φορολογικά κίνητρα για EV

Το υπουργικό συμβούλιο του Γερμανού καγκελάριου Όλαφ Σολτς ενέκρινε πρόσθετα φορολογικά κίνητρα για εταιρικούς στόλους ηλεκτρικών αυτοκινήτων, λίγες μόνο ημέρες αφότου η Volkswagen AG απείλησε να κλείσει για πρώτη φορά εργοστάσια στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης.

Οι φορολογικές ελαφρύνσεις, μέρος μιας ευρύτερης δέσμης μέτρων που αποσκοπεί στην ανάκαμψη της υποτονικής ανάπτυξης και συμφωνήθηκε τον Ιούλιο, θα έχουν αξία περίπου 465 εκατ. ευρώ (514 εκατ. δολάρια) κατά μέσο όρο ετησίως μεταξύ 2024 και 2028, σύμφωνα με ενημερωτικό κυβερνητικό έγγραφα.

Ο κυβερνητικός συνασπισμός του Σολτς κατάργησε πέρυσι ορισμένα κίνητρα αγοράς ηλεκτρονικών αυτοκινήτων μετά από μια αιφνιδιαστική απόφαση του συνταγματικού δικαστηρίου της Γερμανίας που ανέτρεψε τον δημοσιονομικό της σχεδιασμό και επέβαλε σημαντικό συμμάζεμα της ζώνης.

Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, οι οποίοι χρειάζονται ακόμη την υποστήριξη των νομοθετών, οι εταιρείες θα μπορούν να επωφεληθούν από μια σειρά αποσβέσεων, ξεκινώντας από 40% τον πρώτο χρόνο. Η κυβέρνηση θα επιτρέψει επίσης στα πιο ακριβά εταιρικά οχήματα να τύχουν φορολογικών ελαφρύνσεων όταν χρησιμοποιούνται ιδιωτικά.

Υπενθυμίζεται ότι η Volkswagen Group δεν αποκλείει να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία για πρώτη φορά στην 87χρονη ιστορία της. Όπως μετέδωσε το CNBC, υπάρχει ανάγκη για σημαντικές περικοπές στα λειτουργικά κόστη, ύψους αρκετών δισ. ευρώ, προκειμένου να αυξηθούν τα επίπεδα βιωσιμότητας της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας μέσα σ’ ένα διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

«Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μια πολύ απαιτητική και σοβαρή κατάσταση» ανέφερε σε δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Όλιβερ Μπλουμ. Και εξήγησε: «Το οικονομικό περιβάλλον έγινε ακόμη πιο σκληρό και νέοι ανταγωνιστές εισέρχονται στην ευρωπαϊκή αγορά. Επιπλέον, η Γερμανία, ιδίως ως τόπος παραγωγής, υπολείπεται ακόμη περισσότερο από πλευράς ανταγωνιστικότητας». Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω, η Volkswagen Group «πρέπει τώρα να δράσει αποφασιστικά».

Διαβάστε επίσης

COMO: H ανακύκλωση στην κλωστοϋφαντουργία και η επένδυση σε μονωτικά από ”κουρέλια”

Politico: Κορυφαίος λομπίστας της ΕΕ ο σύζυγος της Μέτσολα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!