Γ.Δ.
1604.29 +0,21%
ACAG
+0,33%
6.01
AEM
+1,08%
4.498
AKTR
+5,75%
5.33
BOCHGR
+0,79%
5.08
CENER
-0,94%
9.46
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
+0,24%
8.5
EVR
+0,68%
1.49
NOVAL
+0,78%
2.6
OPTIMA
+3,29%
13.8
TITC
-0,23%
43
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+1,18%
2.15
ΑΒΕ
-1,32%
0.45
ΑΔΜΗΕ
+2,15%
2.85
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.755
ΑΛΜΥ
-1,19%
4.15
ΑΛΦΑ
+1,19%
1.8695
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.54
ΑΡΑΙΓ
+0,19%
10.75
ΑΣΚΟ
+3,13%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-2,67%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.8
ΑΤΤ
+0,55%
0.73
ΑΤΤΙΚΑ
-1,22%
2.43
ΒΙΟ
+1,03%
5.86
ΒΙΟΚΑ
+3,34%
1.855
ΒΙΟΣΚ
+0,99%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+1,03%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,42%
19.06
ΔΑΑ
+0,36%
8.44
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.46
ΔΕΗ
+0,73%
13.8
ΔΟΜΙΚ
+3,80%
2.865
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,17%
0.375
ΕΒΡΟΦ
-0,49%
2.05
ΕΕΕ
+0,47%
38.68
ΕΚΤΕΡ
+3,22%
2.245
ΕΛΒΕ
+1,98%
5.15
ΕΛΙΝ
0,00%
2.22
ΕΛΛ
0,00%
14.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,44%
2.285
ΕΛΠΕ
+1,46%
7.985
ΕΛΣΤΡ
+1,31%
2.32
ΕΛΤΟΝ
+1,09%
1.85
ΕΛΧΑ
+0,24%
2.065
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.15
ΕΤΕ
-2,14%
8.416
ΕΥΑΠΣ
+1,80%
3.39
ΕΥΔΑΠ
+0,66%
6.12
ΕΥΡΩΒ
-0,65%
2.444
ΕΧΑΕ
+1,40%
5.07
ΙΑΤΡ
+3,80%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,22%
0.3635
ΙΛΥΔΑ
+0,28%
1.82
ΙΝΛΙΦ
+1,23%
4.92
ΙΝΛΟΤ
-0,18%
1.112
ΙΝΤΕΚ
+0,67%
5.99
ΙΝΤΕΤ
+0,88%
1.15
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.13
ΚΑΡΕΛ
-0,62%
320
ΚΕΚΡ
0,00%
1.27
ΚΕΠΕΝ
+6,01%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-0,89%
0.448
ΚΟΥΑΛ
+3,67%
1.356
ΚΟΥΕΣ
+0,62%
6.48
ΚΡΙ
-0,90%
16.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,21%
0.962
ΛΑΒΙ
+0,12%
0.836
ΛΑΜΔΑ
-0,43%
6.97
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.244
ΛΟΓΟΣ
-0,57%
1.75
ΛΟΥΛΗ
+0,31%
3.22
ΜΑΘΙΟ
-3,84%
0.702
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
-0,43%
2.33
ΜΕΡΚΟ
0,00%
37.4
ΜΙΓ
-1,04%
2.845
ΜΙΝ
-4,07%
0.472
ΜΟΗ
+1,98%
22.64
ΜΟΝΤΑ
-0,54%
3.67
ΜΟΤΟ
+1,76%
2.895
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
-1,44%
27.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,53%
3.81
ΜΠΡΙΚ
+0,84%
2.39
ΜΠΤΚ
-0,76%
0.65
ΜΥΤΙΛ
+0,39%
36.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.24
ΝΑΥΠ
0,00%
0.778
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.267
ΞΥΛΠ
0,00%
0.328
ΟΛΘ
-1,05%
28.2
ΟΛΠ
+1,36%
33.6
ΟΛΥΜΠ
+2,34%
2.62
ΟΠΑΠ
-1,17%
16.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.799
ΟΤΕ
+2,38%
15.07
ΟΤΟΕΛ
-0,55%
10.94
ΠΑΙΡ
+0,90%
1.005
ΠΑΠ
+0,37%
2.68
ΠΕΙΡ
+0,26%
4.672
ΠΕΡΦ
+1,70%
5.39
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.94
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.09
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.268
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.296
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,81%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
-0,88%
1.69
ΣΑΡ
+0,66%
12.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,85%
0.349
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.57
ΣΠΕΙΣ
+2,11%
5.8
ΣΠΙ
+0,68%
0.594
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-1,31%
1.505
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,65%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,48%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
+9,80%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,23%
4.3
ΧΑΙΔΕ
-8,27%
0.61

Η Tesla ξεπερνά την Audi στις παγκόσμιες πωλήσεις για πρώτη φορά

Η Tesla σημείωσε σημαντική επιτυχία το 2024, ξεπερνώντας την Audi της Volkswagen AG στις παγκόσμιες πωλήσεις, παρότι τα οχήματα που πούλησε ήταν λιγότερα του αναμενόμενου. Η Tesla παρέδωσε 1,79 εκατομμύρια οχήματα, έναντι 1,67 εκατομμυρίων της Audi, σημειώνοντας το προβάδισμά της στην αγορά των premium αυτοκινήτων.

Η Audi σημείωσε μείωση πωλήσεων κατά 12% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, κυρίως λόγω χαμηλής ζήτησης στην Ευρώπη και την Κίνα, καθώς και ασθενούς ενδιαφέροντος για τα ηλεκτρικά της μοντέλα, σημειώνει το Bloomberg. Οι παραδόσεις πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων της Audi μειώθηκαν κατά 8%, φτάνοντας μόλις τις 164.000 μονάδες. Αντίθετα, το Model Y της Tesla κατατάχθηκε ανάμεσα στα κορυφαία σε πωλήσεις οχήματα παγκοσμίως, με την εταιρεία να ανανεώνει το μοντέλο φέτος για περαιτέρω ενίσχυση.

Οι προκλήσεις για Tesla και Audi

Παρά τη συνολική επιτυχία της, η Tesla αντιμετώπισε την πρώτη ετήσια πτώση παραδόσεων σε πάνω από μια δεκαετία, ενώ διατήρησε οριακά το προβάδισμά της έναντι της BYD Co., της κινεζικής εταιρείας που την ανταγωνίζεται σκληρά. Οι αλλαγές στις επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων σε χώρες της Ευρώπης συνέβαλαν σε αυτή την πτώση.

Η Audi, με στόχο την ανάκαμψη, ανακοίνωσε ότι θα ανανεώσει τα μοντέλα A7 και Q3, ενώ θα εισάγει περισσότερα plug-in υβριδικά οχήματα. Παρόλα αυτά, η εταιρεία σχεδιάζει να κλείσει εργοστάσιο στις Βρυξέλλες λόγω χαμηλής ζήτησης για το ηλεκτρικό Q8 e-tron, που σημείωσε μειωμένες πωλήσεις.

Ο rόλος της Κίνας και της Ευρώπης

Η ασθενής ανάκαμψη της κινεζικής αγοράς, σε συνδυασμό με την αυξημένη πίεση από τους τοπικούς κατασκευαστές, δημιούργησε προβλήματα στις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Στην Ευρώπη, η μείωση των κρατικών επιδοτήσεων για ηλεκτρικά οχήματα οδήγησε σε υποτονικές πωλήσεις.

Η Tesla, αν και αντιμετώπισε προκλήσεις, κατάφερε να επωφεληθεί από τις δυσκολίες των καθιερωμένων παικτών. Αντίθετα, η Audi και άλλες γερμανικές μάρκες καλούνται να αντιμετωπίσουν την αβεβαιότητα στις βασικές τους αγορές και να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Διαβάστε επίσης

Κουπόνια και επιδόματα άνω των 2,2 δισ. από ΕΣΠΑ και Ταμείο Ανάκαμψης

Έρικ Μορεκάμπε: 20.000 λίρες για τα γυαλιά του κωμικού ηθοποιού

Τα 5 μεγάλα ερωτήματα για τον ενεργειακό τομέα φέτος

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!