Γ.Δ.
1447.82 +1,93%
ACAG
+1,56%
6.5
CENER
+0,40%
7.44
CNLCAP
0,00%
6.75
DIMAND
-0,62%
9.69
OPTIMA
-0,77%
10.28
TITC
+4,61%
28.35
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
-0,13%
1.49
ΑΒΕ
0,00%
0.491
ΑΔΜΗΕ
+0,90%
2.25
ΑΚΡΙΤ
+2,82%
0.91
ΑΛΜΥ
+5,66%
2.8
ΑΛΦΑ
+3,64%
1.667
ΑΝΔΡΟ
+0,89%
6.8
ΑΡΑΙΓ
+0,33%
12.33
ΑΣΚΟ
-0,75%
2.66
ΑΣΤΑΚ
-1,33%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.54
ΑΤΤ
+1,35%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,04%
5.77
ΒΙΟΚΑ
-0,75%
2.65
ΒΙΟΣΚ
+0,41%
1.22
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
+0,81%
2.5
ΓΕΒΚΑ
-1,18%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,34%
16.6
ΔΑΑ
+1,17%
8.448
ΔΑΙΟΣ
+5,59%
3.78
ΔΕΗ
+1,78%
11.42
ΔΟΜΙΚ
-1,54%
4.48
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+0,90%
1.685
ΕΕΕ
+1,65%
29.5
ΕΚΤΕΡ
-1,40%
4.225
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
-2,03%
2.41
ΕΛΛ
+0,35%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,34%
2.57
ΕΛΠΕ
+0,54%
8.31
ΕΛΣΤΡ
+0,81%
2.48
ΕΛΤΟΝ
-1,06%
1.86
ΕΛΧΑ
+0,61%
1.97
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.86
ΕΠΙΛΚ
+10,00%
0.143
ΕΠΣΙΛ
+1,37%
9.61
ΕΣΥΜΒ
+0,81%
1.245
ΕΤΕ
+3,99%
7.512
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.27
ΕΥΔΑΠ
+0,87%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+3,36%
1.9845
ΕΧΑΕ
+1,75%
5.23
ΙΑΤΡ
+0,61%
1.65
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.455
ΙΛΥΔΑ
+1,23%
1.65
ΙΝΚΑΤ
+0,60%
5.03
ΙΝΛΙΦ
-0,41%
4.82
ΙΝΛΟΤ
+3,36%
1.17
ΙΝΤΕΚ
+2,07%
6.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,90%
4.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.235
ΙΝΤΚΑ
+1,14%
3.55
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
342
ΚΕΚΡ
-4,49%
1.595
ΚΕΠΕΝ
-5,21%
1.82
ΚΛΜ
-0,31%
1.595
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.54
ΚΟΥΑΛ
+1,28%
1.426
ΚΟΥΕΣ
+1,79%
5.7
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,78%
1.4
ΛΑΒΙ
+0,94%
0.855
ΛΑΜΔΑ
-0,71%
7.03
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32.4
ΛΑΝΑΚ
+1,85%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,71%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+2,23%
2.75
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.065
ΜΕΒΑ
-2,27%
3.87
ΜΕΝΤΙ
-1,02%
2.92
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,26%
3.91
ΜΙΝ
-0,78%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,68%
26.54
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.03
ΜΟΥΖΚ
-0,67%
0.74
ΜΠΕΛΑ
+1,01%
28.06
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.945
ΜΠΤΚ
-10,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+2,54%
38.8
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+6,85%
1.03
ΞΥΛΚ
+1,35%
0.3
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,83%
0.334
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
+0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+6,23%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,06%
16.65
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,34%
0.878
ΟΤΕ
+2,27%
14.42
ΟΤΟΕΛ
-0,77%
12.88
ΠΑΙΡ
-1,21%
1.22
ΠΑΠ
+0,77%
2.62
ΠΕΙΡ
+2,80%
4
ΠΕΤΡΟ
+2,12%
8.66
ΠΛΑΘ
+1,50%
4.07
ΠΛΑΚΡ
+3,33%
15.5
ΠΡΔ
+2,04%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+1,75%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
+6,12%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,60%
4.445
ΡΕΒΟΙΛ
+2,85%
1.625
ΣΑΡ
+1,91%
11.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
-0,48%
2.06
ΣΠΕΙΣ
-2,08%
7.54
ΣΠΙ
+1,58%
0.77
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,27%
18.3
ΤΖΚΑ
+2,13%
1.675
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,81%
1.746
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-1,37%
0.361
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
+8,28%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,24%
4.17
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

ΚΙΑ: Tο μικρό και θαυματουργό Picanto GT Line 1.2

Η KIA τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί σημαντικά και τα μοντέλα της έχου αγαπηθεί από το τον κόσμο.

Ένα από αυτά είναι και το μικρό και θαυματουργό Picanto GT-Line 1.2.

Όπως γράφει το caranddriver, πρόκειται για ένα πολύ σωστό αυτοκίνητο πόλης από την Kia, το Picanto που αν κι έχει λίγα χρονάκια στην πλάτη του δεν παύει να εκπλήσσει με τις συμπαγείς εξωτερικές του διαστάσεις με μήκος μόλις 3,595 μέτρα αλλά συνάμα τους εξαιρετικά ικανοποιητικούς χώρους με μεταξόνιο 2,4 μέτρα μαζί με ποιότητα και φινίρισμα πρώτης γραμμής.

Πηγή: carandriver

Εδώ δε στην έκδοση GT-Line έχουμε πολλά διακοσμητικά καλούδια που κάνουν το, κατά τα άλλα, αθώο αυτοκίνητο να μοιάζει σαν ένα μικρό εργοστάσιο πυρηνικής ενέργειας. Δείτε μάσκα με ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης, φώτα ημέρας και θέσης τεχνολογίας LED, προφυλακτήρα, σπόιλερ και air curtains, δείτε αεροτομή, διαχύτη πίσω και δήθεν διπλή εξάτμιση, δείτε ακόμα τις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και τα 4 δισκόφρενα.

Και τώρα μπείτε μέσα. Περφορέ δέρμα με κόκκινα ένθετα και ραφές, αλουμινένια πεντάλ, flat-bottom δερμάτινο τιμόνι, κανονικό χειρόφρενο και στροφόμετρο στις 8.000 rpm! (όσο και το Golf R με τους σχεδόν 4πλάσιους ίππους).

Πηγή: caranddriver

Για να μην πούμεγια τις λοιπές hi-tech ανέσεις με προεξάρχουσα τη μεγάλη οθόνη αφής που αν και δε μιλά ελληνικά είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτο στην κατηγορία αλλά και εξοπλισμό όπως ESP, Hill-start Assist, Torque Vectoring (το τρομερό σύστημα δυναμικής κατανομής ροπής στις στροφές), 6 αερόσακοι και σύστημα αποφυγή εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόνομο φρενάρισμα και σύστημα αναγνώρισης οχημάτων. Όλα τα καλά λοιπόν και ένα κακό.

Όλα τα προηγούμενα σου ανοίγουν –κυριολεκτικά- την όρεξη να κινηθείς γρήγορα και το ωραίο είναι ότι το πάτωμα, η ρύθμιση των αναρτήσεων και το συνολικό στήσιμο μπορεί να σηκώσει μέχρι και… Ενιαίο πρωτάθλημα.

Πηγή: caranddriver

Όμως ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος (και ήσυχος σε χροιά) κινητήρας των 1,2 λίτρων με απόδοση 84 ίππων συνδυάζεται με ένα νωχελικό 5άρι αυτόματο κιβώτιο που κρατάει αυτό τη μπαγκέτα του μαέστρου και όχι εσείς. Αν το πιέσετε δεν πρόκειται να κερδίσετε πολλά πράγματα επομένως ή το προτιμάτε με μηχανικό κιβώτιο και… ξεσαλώστε υπεύθυνα ή αποκτήστε το με το αυτόματο κιβώτιο για ένα απλό… Respect στην όψη και την ευκολία στις καθημερινές μετακινήσεις.

Με τις εγγυήσεις της KIA τον υπερπλήρη εξοπλισμό (κοσμητικό αλλά και ουσίας) και πέντε χρόνια δωρεάν service τα 15.990 εξαργυρώνουν πολύ ουσία.

Απλά, αν θέλετε αυτό το κάτι παραπάνω, με 700 ευρώ περισσότερα αποκτάτε το GT-Line 1.0Τ ένα κανονικό διαβολάκι με μηχανικό κιβώτιο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!