Γ.Δ.
905.55 -1,01%
CENER
+0,19%
2.66
CNLCAP
0,00%
8.6
TITC
-0,70%
17
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΑΑΠ
0,00%
2.82
ΑΒΑΞ
-3,58%
1.022
ΑΒΕ
+2,41%
0.425
ΑΔΜΗΕ
-1,11%
2.68
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
+1,67%
0.61
ΑΛΜΥ
-1,75%
1.96
ΑΛΦΑ
-1,39%
1.1
ΑΝΔΡΟ
0,00%
27.8
ΑΝΕΚ
-3,23%
0.045
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.081
ΑΡΑΙΓ
+2,26%
5.44
ΑΡΑΙΓΔ
0,00%
0.59
ΑΣΚΟ
0,00%
2.31
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.85
ΑΤΕΚ
0,00%
0.466
ΑΤΤ
+3,26%
0.19
ΑΤΤΙΚΑ
-0,95%
1.04
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.306
ΒΙΟ
-2,57%
4.55
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.63
ΒΙΟΣΚ
0,00%
0.418
ΒΙΟΤ
+1,22%
0.496
ΒΙΣ
+0,50%
1
ΒΟΣΥΣ
-2,54%
1.92
ΒΥΤΕ
-0,44%
2.27
ΓΕΒΚΑ
+2,40%
1.065
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,31%
9.71
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.18
ΔΕΗ
+0,05%
9.2
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-3,70%
0.78
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.408
ΔΡΟΜΕ
-1,43%
0.482
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.1
ΕΕΕ
-0,81%
30.5
ΕΚΤΕΡ
-5,16%
1.195
ΕΛΒΕ
+1,43%
7.1
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-1,35%
0.365
ΕΛΙΝ
+1,00%
2.02
ΕΛΛ
-1,18%
15.12
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,98%
1.547
ΕΛΠΕ
-3,20%
6.35
ΕΛΣΤΡ
-0,75%
1.975
ΕΛΤΟΝ
-1,64%
1.8
ΕΛΧΑ
-0,23%
2.14
ΕΝΤΕΡ
+1,11%
3.64
ΕΠΙΛΚ
-0,91%
0.218
ΕΠΣΙΛ
-0,76%
7.84
ΕΣΥΜΒ
-2,48%
0.59
ΕΤΕ
-3,27%
2.544
ΕΥΑΠΣ
0,00%
5.2
ΕΥΔΑΠ
-2,28%
8.58
ΕΥΠΙΚ
0,00%
5.04
ΕΥΡΟΜ
0,00%
0.448
ΕΥΡΩΒ
-0,40%
0.8498
ΕΧΑΕ
-2,23%
4.165
ΙΑΣΩ
0,00%
1.5
ΙΑΤΡ
+0,29%
1.71
ΙΚΤΙΝ
+1,61%
0.949
ΙΛΥΔΑ
-11,96%
1.435
ΙΝΚΑΤ
-2,22%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-2,29%
4.26
ΙΝΛΟΤ
-2,53%
0.193
ΙΝΤΕΚ
-10,95%
3.01
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
7
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.808
ΙΝΤΚΑ
-1,42%
1.526
ΚΑΜΠ
+1,44%
2.12
ΚΑΡΕΛ
0,00%
302
ΚΕΚΡ
-0,22%
1.838
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
-1,07%
0.738
ΚΜΟΛ
-1,27%
3.1
ΚΟΡΔΕ
-7,65%
0.471
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.261
ΚΟΥΕΣ
+1,14%
14.14
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.252
ΚΡΕΤΑ
0,00%
1.09
ΚΡΙ
-0,74%
8.04
ΚΤΗΛΑ
-1,32%
1.5
ΚΥΡΙΟ
-2,16%
1.36
ΛΑΒΙ
-2,16%
0.454
ΛΑΜΔΑ
-0,26%
7.65
ΛΑΜΨΑ
0,00%
19.2
ΛΑΝΑΚ
-5,71%
1.65
ΛΕΒΚ
-1,60%
0.368
ΛΕΒΠ
-7,51%
0.32
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.16
ΛΟΓΟΣ
-0,85%
1.17
ΛΟΥΛΗ
-0,71%
2.78
ΛΥΚ
-3,11%
1.56
ΜΑΘΙΟ
-4,41%
0.65
ΜΕΒΑ
+5,37%
2.16
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.32
ΜΕΡΚΟ
-7,56%
55
ΜΙΓ
+1,66%
0.0245
ΜΙΝ
+6,11%
0.695
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,00%
14.79
ΜΟΝΤΑ
-2,99%
0.65
ΜΟΤΟ
-4,17%
1.38
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.586
ΜΠΕΛΑ
-2,64%
14.41
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,99%
2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-0,50%
15.82
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.1
ΝΑΥΠ
+1,82%
1.12
ΝΑΥΤ
0,00%
0.107
ΝΕΩΡΣ
0,00%
0.125
ΝΙΚΑΣ
-7,91%
1.28
ΝΙΟΥΣ
-1,57%
0.5
ΞΥΛΚ
0,00%
0.23
ΞΥΛΠ
0,00%
0.33
ΟΛΘ
-0,70%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
19.88
ΟΛΥΜΠ
+2,77%
1.634
ΟΠΑΠ
-0,15%
12.98
ΟΤΕ
-1,66%
15.065
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
7.5
ΠΑΙΡ
-3,42%
1.13
ΠΑΠ
-2,74%
2.13
ΠΕΙΡ
-1,04%
1.524
ΠΕΤΡΟ
+0,29%
6.88
ΠΛΑΘ
-0,94%
6.31
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.09
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.9
ΠΠΑΚ
0,00%
6.7
ΠΡΔ
0,00%
0.21
ΠΡΕΖΤ
0,00%
5.65
ΠΡΕΜΙΑ
-0,57%
1.74
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.5
ΠΡΟΦ
-0,64%
4.63
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.48
ΣΑΡ
+0,34%
8.93
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.37
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.033
ΣΕΝΤΡ
+3,95%
0.316
ΣΙΔΜΑ
+3,00%
1.03
ΣΠΕΙΣ
-0,26%
7.66
ΣΠΙ
-4,35%
0.88
ΣΠΥΡ
-3,93%
0.171
ΤΕΝΕΡΓ
-1,99%
11.82
ΤΖΚΑ
-0,39%
2.55
ΤΖΚΑΔ
0,00%
0.197
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,69%
0.87
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.13
ΦΙΕΡ
-5,20%
0.51
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.8
ΦΡΙΓΟ
-4,17%
0.115
ΦΡΛΚ
-0,11%
4.43
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-0,67%
0.745
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

ΚΙΑ: Tο μικρό και θαυματουργό Picanto GT Line 1.2

Η KIA τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί σημαντικά και τα μοντέλα της έχου αγαπηθεί από το τον κόσμο.

Ένα από αυτά είναι και το μικρό και θαυματουργό Picanto GT-Line 1.2.

Όπως γράφει το caranddriver, πρόκειται για ένα πολύ σωστό αυτοκίνητο πόλης από την Kia, το Picanto που αν κι έχει λίγα χρονάκια στην πλάτη του δεν παύει να εκπλήσσει με τις συμπαγείς εξωτερικές του διαστάσεις με μήκος μόλις 3,595 μέτρα αλλά συνάμα τους εξαιρετικά ικανοποιητικούς χώρους με μεταξόνιο 2,4 μέτρα μαζί με ποιότητα και φινίρισμα πρώτης γραμμής.

Πηγή: carandriver

Εδώ δε στην έκδοση GT-Line έχουμε πολλά διακοσμητικά καλούδια που κάνουν το, κατά τα άλλα, αθώο αυτοκίνητο να μοιάζει σαν ένα μικρό εργοστάσιο πυρηνικής ενέργειας. Δείτε μάσκα με ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης, φώτα ημέρας και θέσης τεχνολογίας LED, προφυλακτήρα, σπόιλερ και air curtains, δείτε αεροτομή, διαχύτη πίσω και δήθεν διπλή εξάτμιση, δείτε ακόμα τις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και τα 4 δισκόφρενα.

Και τώρα μπείτε μέσα. Περφορέ δέρμα με κόκκινα ένθετα και ραφές, αλουμινένια πεντάλ, flat-bottom δερμάτινο τιμόνι, κανονικό χειρόφρενο και στροφόμετρο στις 8.000 rpm! (όσο και το Golf R με τους σχεδόν 4πλάσιους ίππους).

Πηγή: caranddriver

Για να μην πούμεγια τις λοιπές hi-tech ανέσεις με προεξάρχουσα τη μεγάλη οθόνη αφής που αν και δε μιλά ελληνικά είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτο στην κατηγορία αλλά και εξοπλισμό όπως ESP, Hill-start Assist, Torque Vectoring (το τρομερό σύστημα δυναμικής κατανομής ροπής στις στροφές), 6 αερόσακοι και σύστημα αποφυγή εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόνομο φρενάρισμα και σύστημα αναγνώρισης οχημάτων. Όλα τα καλά λοιπόν και ένα κακό.

Όλα τα προηγούμενα σου ανοίγουν –κυριολεκτικά- την όρεξη να κινηθείς γρήγορα και το ωραίο είναι ότι το πάτωμα, η ρύθμιση των αναρτήσεων και το συνολικό στήσιμο μπορεί να σηκώσει μέχρι και… Ενιαίο πρωτάθλημα.

Πηγή: caranddriver

Όμως ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος (και ήσυχος σε χροιά) κινητήρας των 1,2 λίτρων με απόδοση 84 ίππων συνδυάζεται με ένα νωχελικό 5άρι αυτόματο κιβώτιο που κρατάει αυτό τη μπαγκέτα του μαέστρου και όχι εσείς. Αν το πιέσετε δεν πρόκειται να κερδίσετε πολλά πράγματα επομένως ή το προτιμάτε με μηχανικό κιβώτιο και… ξεσαλώστε υπεύθυνα ή αποκτήστε το με το αυτόματο κιβώτιο για ένα απλό… Respect στην όψη και την ευκολία στις καθημερινές μετακινήσεις.

Με τις εγγυήσεις της KIA τον υπερπλήρη εξοπλισμό (κοσμητικό αλλά και ουσίας) και πέντε χρόνια δωρεάν service τα 15.990 εξαργυρώνουν πολύ ουσία.

Απλά, αν θέλετε αυτό το κάτι παραπάνω, με 700 ευρώ περισσότερα αποκτάτε το GT-Line 1.0Τ ένα κανονικό διαβολάκι με μηχανικό κιβώτιο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!