Μοτοδυναμική: Έτοιμη να ανοίξει την πόρτα της Toyota και στην Αθήνα

Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο αντιπροσώπευσης της Toyota ο Πάρις Κυριακόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Μοτοδυναμικής

O Πάρης Κυριακόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Μοτοδυναμικής © Eurokinissi / ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΡΟΥΚΑΣO Πάρης Κυριακόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Μοτοδυναμικής © Eurokinissi / ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΡΟΥΚΑΣ

Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο αντιπροσώπευσης της Toyota και στην Αθήνα ο Πάρις Κυριακόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Μοτοδυναμικής, καθώς θα θυμίσουμε ότι στις αρχές της χρονιάς οριστικοποίησε την εξαγορά της Toyota Κουβέλης στην Πάτρα και χρίστηκε με αυτόν τον τρόπο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος και επισκευαστής της μάρκας για την Αχαΐα. «Η Αττική είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα, με 69% των ταξινομήσεων να πραγματοποιείται εδώ. Θα θέλαμε να έχουμε παρουσία και στην Αττική, οπότε κάτι τέτοιο θα συμβεί είτε μέσω εξαγοράς από άλλον dealer, είτε μέσω συμφωνίας με την Toyota, εφόσον δημιουργηθεί ο χώρος και οι προϋποθέσεις για την ανάληψη της μάρκας από τον όμιλό μας. Είναι κάτι που θέλουμε, αλλά χρειάζεται πάνω από ένας παίκτης για να επέλθει συμφωνία», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κύριος Κυριακόπουλος, ενημερώνοντας τους χρηματιστηριακούς αναλυτές για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2024 και τα επόμενα βήματα του ομίλου.

Ο ίδιος επισήμανε ότι η Toyota είναι «νούμερο 1 παίκτης» τα τελευταία 25 χρόνια και αποτελεί μία μάρκα που οι Έλληνες εμπιστεύονται. «Δεν έχω λόγο να θεωρώ ότι αυτό θα αλλάξει στο άμεσο μέλλον (σ.σ. η εμπιστοσύνη προς τη μάρκα). Επιπλέον, η Toyota μπαίνει και στον χώρο της ηλεκτροκίνησης, με 4 μοντέλα μέχρι το τέλος του 2025. Πιστεύουμε ότι η αγορά είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, καθώς έχουμε και την εισβολή των Κινέζων, που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε», συμπλήρωσε ο επικεφαλής της Μοτοδυναμικής.

Πρόσθεσε ότι οι νέες δραστηριότητες θα φέρουν τζίρο, ωστόσο υποστήριξε δεν θα φέρουν κερδοφορία από την πρώτη χρονιά.

Διερευνητικές επαφές και για συνεργασία με παίκτη στον τομέα της ηλεκτροκίνησης

Ο Πάρις Κυριακόπουλος στάθηκε και στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, καθώς εκτός της Porsche, της Toyota, της Sixt και της Yamaha σε μοτοσικλέτες και μηχανές θαλάσσης, όπου δραστηριοποιείται, εξετάζει και αυτό το πεδίο. «Εφόσον συνάψουμε κάποια συνεργασία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, θα είναι για ένα αυτοκίνητο του οποίου η μάρκα θα ταιριάζει στις αξίες μας. Είναι ένας χώρος όπου κοιτάζουμε. Υπάρχουν πολλές συζητήσεις και θα έλεγα ότι στο εγγύς μέλλον πιθανότατα θα μπορούμε να πούμε και κάτι παραπάνω».

Αναφερόμενος στην αγορά του αυτοκινήτου, σημείωσε ότι έχει πάρει μία ανάσα τον τελευταίο καιρό σε σχέση με τα χρόνια της κρίσης, όταν η αγορά παρουσίασε σημαντική πτώση. «Στην Porsche δεν το βλέπουμε ακόμα, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θέλουμε να αναπτύσσεται η αγορά».

Για το 2025 στοχεύει σε κερδοφόρα ανάπτυξη με αύξηση του τζίρου και της κερδοφορίας της εταιρείας. Ωστόσο, δεν θέλησε να γίνει συγκεκριμένος, καθώς επιφυλάχθηκε για συγκεκριμένες προβλέψεις στο προσεχές διάστημα. Προς αυτήν την κατεύθυνση η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να δίνει guidance για τις μελλοντικές οικονομικές της επιδόσεις, με τον κ. Κυριακόπουλο να δεσμεύεται ότι μελλοντικά θα γίνει κάτι τέτοιο, υπό την προϋπόθεση ότι αυτό θα αποτυπώνεται στη συνέχεια και στην πράξη κατά τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου.

H πτώση της Σαντορίνης και η Θεσσαλονίκη ως δωδεκάμηνος τουριστικός προορισμός

Σε ό,τι αφορά την πορεία της τουριστικής σεζόν, που επηρεάζει άμεσα την πορεία της εταιρείας ενοικιάσεων Sixt, ο κύριος Κυριακόπουλος ανέφερε ότι «φέτος ο Απρίλιος πήγε πολύ καλά, καθώς συνέπεσαν το καθολικό με το ορθόδοξο Πάσχα, χωρίς να υπάρχει κόπωση από τους Αμερικάνους, που μπορεί να φανταζόμασταν, καθώς είναι ένα γκρουπ που μας ενδιαφέρει για τη Sixt. Με εξαίρεση τη Σαντορίνη είμαστε θετικοί για τη σεζόν, από την άλλη αυξάνεται και η προσφορά και είναι θέμα να εξισορροπήσει η ζήτηση με την προσφορά. Ενδιαφέρον είναι ότι στην Αθήνα και το Βενιζέλος μπορούμε να ξεχάσουμε την ιδέα της σεζόν, καθώς είναι ένα αεροδρόμιο που έχει κίνηση όλο το χρόνο, κάτι που μας ικανοποιεί και ως Sixt, αλλά και γενικότερα ως προς το ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Θεωρώ ότι και η Θεσσαλονίκη θα ακολουθήσει τον ίδιο ρυθμό και θα γίνει ένας δωδεκάμηνος προορισμός, όπως είναι σήμερα η Αθήνα».

Ανοιχτό μέτωπο η φορολογική διαφορά των 867.000 ευρώ

Ανοιχτή παραμένει η υπόθεση για την οποία η εταιρεία έχει προσφύγει στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών και αφορά διαφορές που προέκυψαν μετά το φορολογικό έτος για το 2018 στη θυγατρική Λιόν Ρένταλ (Sixt), και πριν αυτή εξαγοραστεί από τη Μοτοδυναμική. Πρόκειται για διαφορές που ανέρχονται στις 867 χιλιάδες ευρώ, που επιβάρυναν τη λειτουργική κερδοφορία του ομίλου, για τις οποίες ο όμιλος εκτιμά προσεχώς ότι θα δικαιωθεί, όπως επισήμανε σχετικά στη διάρκεια της ενημέρωσης ο κ. Κυριακόπουλος. Θυμίζουμε ότι το 2024 ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε στα 196 εκατομμύρια ευρώ από 169,97 εκατομμύρια ευρώ το 2023 με κέρδη μετά από φόρους 9,74 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με 11,51 εκατομμύρια ευρώ αντίστοιχα τα δύο έτη. Ο δανεισμός στο τέλος του 2024 ήταν 39,1 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 12,8 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2023.

ΙΛΥΔΑ
1.74%
2.34
AKTR
-0.57%
5.28
ΔΕΗ
-0.72%
13.85
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
3.90
ΕΛΠΕ
0.06%
7.88
ΠΕΤΡΟ
-0.90%
8.78
ΟΛΠ
0.12%
42.40
TITC
1.11%
41.15
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0.37%
19.02
ΕΥΑΠΣ
-1.52%
3.25
ΛΟΥΛΗ
0.28%
3.63
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΠΡΕΜΙΑ
0.32%
1.24
NOVAL
0.00%
2.40
ΙΝΤΚΑ
1.31%
3.10
ΧΑΙΔΕ
0.00%
0.00
ΔΡΟΜΕ
-1.27%
0.31
ACAG
0.00%
5.96
ΑΣΚΟ
1.43%
3.54
ΚΥΡΙΟ
-2.23%
1.10
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΛΕΒΚ
0.00%
0.00
ΝΑΚΑΣ
-1.97%
2.98
BOCHGR
-0.32%
6.24
ΚΕΚΡ
0.40%
1.24
ΠΛΑΘ
0.13%
3.86
ΡΕΒΟΙΛ
-1.53%
1.61
ΕΛΛ
-0.36%
13.70
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ΙΚΤΙΝ
-0.43%
0.34
ΟΠΑΠ
1.02%
19.76
ΜΥΤΙΛ
-0.76%
41.82
ΔΟΜΙΚ
0.50%
2.00
ΦΡΛΚ
-0.12%
4.02
ΜΕΡΚΟ
0.00%
0.00
ΣΑΡ
-0.43%
13.74
ΟΤΟΕΛ
0.17%
11.68
ΚΡΙ
0.36%
16.96
ΙΑΤΡ
-0.55%
1.80
ΠΑΙΡ
0.00%
0.00
ΜΟΤΟ
1.85%
2.76
ΣΠΕΙΣ
0.33%
6.04
ΚΟΡΔΕ
1.22%
0.41
ΠΡΟΦ
-0.88%
5.61
ΒΟΣΥΣ
2.86%
2.16
ΕΛΙΝ
0.00%
2.18
OPTIMA
0.37%
16.26
ΑΚΡΙΤ
0.83%
0.97
ΚΕΠΕΝ
0.00%
1.62
EVRR
28.00%
0.32
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΠΡΔ
3.36%
0.25
ΑΑΑΚ
0.00%
0.00
ΑΤΡΑΣΤ
0.23%
8.72
ΒΙΟΚΑ
-0.59%
1.68
ΠΑΠ
-2.95%
2.63
ΙΝΤΕΤ
-0.40%
1.24
ΠΕΙΡ
-0.19%
5.39
ΜΙΝ
0.00%
0.00
ΕΤΕ
-0.74%
10.03
ΒΙΟΤ
0.00%
0.20
ΑΛΜΥ
-1.16%
5.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.31%
1.64
ΜΕΝΤΙ
0.00%
0.00
ΜΟΗ
0.36%
22.60
ΟΛΘ
-0.58%
34.00
ΣΕΝΤΡ
0.00%
0.00
ΕΕΕ
1.59%
44.70
ΚΟΥΕΣ
0.15%
6.83
ΕΥΔΑΠ
-0.52%
5.78
ΜΙΓ
-1.36%
2.90
ΦΛΕΞΟ
0.00%
0.00
ΦΡΙΓΟ
2.13%
0.29
ΔΑΙΟΣ
0.00%
0.00
ΦΑΙΣ
-0.94%
3.70
ΛΑΝΑΚ
2.87%
0.90
CENER
-0.54%
9.17
ΝΑΥΠ
0.86%
0.71
ΙΝΤΕΚ
0.48%
6.29
ΜΑΘΙΟ
0.00%
0.00
ΚΑΡΕΛ
0.63%
322.00
ΑΤΤ
0.39%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
-0.94%
2.10
ΕΣΥΜΒ
0.17%
1.20
ΕΥΡΩΒ
-0.31%
2.58
ΚΤΗΛΑ
0.95%
2.12
ΕΛΣΤΡ
4.63%
2.26
ΑΔΜΗΕ
0.85%
2.98
DIMAND
0.00%
8.64
ΒΙΟΣΚ
0.62%
1.62
ΑΒΑΞ
-0.25%
2.04
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0.95%
1.27
ΠΛΑΚΡ
3.45%
15.00
ΛΑΒΙ
-0.49%
0.82
EVR
4.52%
1.74
ΓΕΒΚΑ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
-2.51%
2.49
ΟΤΕ
-0.93%
17.02
ΜΕΒΑ
0.00%
0.00
ΑΣΤΑΚ
0.00%
0.00
ΞΥΛΠ
3.80%
0.38
ΙΝΛΟΤ
1.32%
1.07
CNLCAP
0.74%
6.80
ΑΤΕΚ
16.96%
1.00
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
ΕΚΤΕΡ
-0.30%
1.99
ΔΑΑ
0.11%
9.09
ΑΝΔΡΟ
-0.29%
6.78
ΞΥΛΚ
-0.84%
0.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0.00%
5.90
ΜΠΕΛΑ
-1.18%
28.56
ΚΟΥΑΛ
-1.98%
1.09
ΕΛΒΕ
1.63%
5.00
ΤΖΚΑ
0.00%
0.00
ΕΛΧΑ
-0.23%
2.15
ΑΡΑΙΓ
0.47%
12.84
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΜΟΝΤΑ
0.00%
4.00
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
ΙΝΛΙΦ
0.60%
5.00
ΟΛΥΜΠ
1.79%
2.28
ΑΒΕ
2.08%
0.49
ΛΟΓΟΣ
0.00%
0.00
ΠΕΡΦ
-0.33%
5.97
ΤΡΑΣΤΟΡ
0.83%
1.21
ΕΛΤΟΝ
-1.48%
1.66
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΛΑΜΔΑ
-0.61%
6.49
AEM
-0.39%
4.09
ΒΙΟ
0.53%
5.73
ΜΠΤΚ
-9.80%
0.46
ΕΧΑΕ
0.52%
5.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1.30%
0.76
ΣΙΔΜΑ
2.11%
1.45
ΣΠΙ
-2.57%
0.53
ΕΒΡΟΦ
-1.31%
1.89
ΜΠΡΙΚ
-0.39%
2.56