Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Συμμαχία Γερμανίας – Γαλλίας για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Οι στόχοι για μείωση των ρύπων διχάζουν την ΕΕ

-Ετοιμαστείτε για μεγάλο πόλεμο ή για μεγάλη κωλοτούμπα. Οι Ευρωπαίοι ηγέτες θα  συζητήσουν σήμερα το πώς ακριβώς θα πετύχει η Ευρώπη τους νέους, πολύ πιο απαιτητικούς στόχους για τη μείωση της εκπομπής ρύπων και ήδη οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες– οι οποίες ξέρετε πού ακριβώς εδρεύουν- έχουν πάρει θέσεις μάχης. Τι πρέπει να πετύχει η Ευρώπη ως το 2030, δηλαδή σε λιγότερα από δέκα χρόνια; Να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά τουλάχιστον 55% σε σχέση με τα επίπεδα του 1990, όταν ο προηγούμενος στόχος ήταν για 40%!

-Ένα από τα μέτρα, που θα πρέπει να συμφωνηθούν, είναι οι πολύ αυστηρότερες προδιαγραφές για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης κι αν πιστέψουμε αυτά που λένε οι αυτοκινητοβιομηχανίες, θα πρέπει να έρθουν τα πάνω- κάτω. Κι ένα ωραίο στοιχείο: το 2020 η Ευρώπη εξήγαγε περίπου 5,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Από αυτά, το 64% ήταν βενζινοκίνητα, το 22% πετρελαιοκίνητα και μόλις το 14% υβριδικά ή ηλεκτρικά. Για έναν περίεργο λόγο αισθανόμαστε ότι Γερμανία και Γαλλία, θα έχουν κοινή φωνή στη μάχη…

-Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο στο πώς θα πρέπει να προσαρμοστούν οι βιομηχανίες στους νέους στόχους, αλλά και πώς θα ανταπεξέλθουν οι λιγότερο αναπτυγμένες χώρες της Ένωσης. Αν ως κριτήριο της συμβολής τους, στη μείωση των ρύπων, ληφθεί το κατά κεφαλήν ΑΕΠ, έχει καλώς. Αν οι πλούσιοι του Βορρά επιβάλουν, όμως, διαφορετικούς κανόνες, τότε πάμε για διεύρυνση των ανισοτήτων στην Ευρώπη και μάλιστα σε μια συγκυρία όπου οι Ευρωπαίοι ετοιμάζονται να συζητήσουν για αλλαγές στο Σύμφωνο Σταθερότητας…

!Περί το 1,5 δισ. ευρώ είναι οι κρατικές εγγυήσεις σε ιδιωτικές επιχειρήσεις κι άλλα 1,7 δισ. ευρώ σε πληγέντες από φυσικές καταστροφές. Πόσες είναι σε οι κρατικές εγγυήσεις σε ΔΕΗ, Μετρό, ΟΣΕ και άλλες ΔΕΚΟ; Περί τα 5,8 δισ ευρώ. Ουδέν σχόλιον…

Απαισιόδοξο το βασικό σενάριο για τις πτήσεις

-Αισιοδοξία υπάρχει αλλά οι επαγγελματίες του Τουρισμού δεν πετάνε στα σύννεφα, έχοντας πλήρη επίγνωση του ότι αν δεν «ανοίξουν» οι πτήσεις και η φετινή χρονιά θα είναι πολύ δύσκολη. Ενδιαφέρον από ξένους σίγουρα υπάρχει, αλλά η μαζικότητα κρατήσεων και επισκέψεων παραμένει ζητούμενο.  Ακόμα και με το βασικό σενάριο του Eurocontrol, θα περιμένουμε ως το 2024 για να επιστρέψουμε στα επίπεδα του 2019, όσον αφορά στις πτήσεις, ενώ αν πιάσουμε το κακό σενάριο…. κλάψτα Χαράλαμπε….

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!