Γ.Δ.
1481.23 +0,24%
ACAG
-1,00%
5.96
CENER
-4,31%
8.43
CNLCAP
-1,26%
7.85
DIMAND
-1,15%
8.62
OPTIMA
+0,52%
11.7
TITC
-1,26%
31.4
ΑΑΑΚ
0,00%
6
ΑΒΑΞ
-0,25%
1.582
ΑΒΕ
+9,09%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-1,33%
2.23
ΑΚΡΙΤ
-0,63%
0.79
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,06%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,78%
6.88
ΑΡΑΙΓ
-2,10%
12.1
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
+1,46%
8.34
ΑΤΤ
+0,89%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
-1,22%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,98%
6.44
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
-3,25%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-2,24%
1.53
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,36%
16.6
ΔΑΑ
+0,68%
8.28
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+3,12%
4.63
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,78%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+0,61%
1.65
ΕΕΕ
-2,22%
31.68
ΕΚΤΕΡ
-0,74%
4.05
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-2,08%
2.35
ΕΛΛ
+1,78%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,15%
2.59
ΕΛΠΕ
-0,93%
8.5
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.32
ΕΛΤΟΝ
-2,21%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,81%
1.962
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.82
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
-0,33%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.29
ΕΤΕ
+2,34%
8.49
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,34%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+1,87%
2.12
ΕΧΑΕ
-0,78%
5.12
ΙΑΤΡ
-3,01%
1.61
ΙΚΤΙΝ
-0,50%
0.402
ΙΛΥΔΑ
+2,34%
1.75
ΙΝΚΑΤ
+0,97%
5.23
ΙΝΛΙΦ
-0,41%
4.89
ΙΝΛΟΤ
-0,17%
1.152
ΙΝΤΕΚ
+0,49%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,88%
4.6
ΙΝΤΕΤ
+2,01%
1.27
ΙΝΤΚΑ
+1,82%
3.64
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-4,00%
1.44
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,23%
1.65
ΚΟΡΔΕ
-2,66%
0.512
ΚΟΥΑΛ
-1,44%
1.232
ΚΟΥΕΣ
-2,91%
5.34
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-3,10%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-5,43%
1.305
ΛΑΒΙ
-2,96%
0.95
ΛΑΜΔΑ
+1,19%
6.83
ΛΑΜΨΑ
+2,78%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1
ΛΕΒΚ
-3,51%
0.33
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.988
ΜΕΒΑ
+1,05%
3.84
ΜΕΝΤΙ
+2,04%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-1,91%
3.855
ΜΙΝ
+1,89%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,57%
28.44
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.55
ΜΟΤΟ
+0,67%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
27.08
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2
ΜΠΤΚ
+7,21%
0.595
ΜΥΤΙΛ
+1,52%
37.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.94
ΝΑΥΠ
-1,86%
0.948
ΞΥΛΚ
-2,93%
0.265
ΞΥΛΠ
0,00%
0.54
ΟΛΘ
-0,93%
21.3
ΟΛΠ
-1,04%
23.9
ΟΛΥΜΠ
+1,09%
2.77
ΟΠΑΠ
-0,40%
15.02
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,75%
0.937
ΟΤΕ
+2,98%
14.16
ΟΤΟΕΛ
-1,63%
12.1
ΠΑΙΡ
+1,85%
1.1
ΠΑΠ
+0,80%
2.51
ΠΕΙΡ
+0,50%
3.809
ΠΕΤΡΟ
-2,04%
8.64
ΠΛΑΘ
0,00%
4.13
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+1,67%
1.216
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-2,12%
5.09
ΡΕΒΟΙΛ
+2,13%
1.675
ΣΑΡ
+0,54%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,87%
0.367
ΣΙΔΜΑ
+1,33%
1.9
ΣΠΕΙΣ
+0,26%
7.6
ΣΠΙ
-2,86%
0.68
ΣΠΥΡ
-9,88%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.26
ΤΖΚΑ
-5,21%
1.545
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,46%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-4,27%
7.85
ΦΡΙΓΟ
+0,79%
0.256
ΦΡΛΚ
-0,98%
4.04
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.685

Έως τέλος του μήνα ο ανάδοχος της ακτοπλοϊκής γραμμής για Κύπρο

Έως τέλος του μήνα θα έχει ανακοινωθεί από την Κυπριακή Επιτροπή Αξιολόγησης ο ανάδοχος για την κάλυψη της επιδοτούμενης ακτοπλοϊκής γραμμής Πειραιά-Λάρνακα ή Λεμεσό.

Η εκτέλεση της ακτοπλοϊκής επιβατικής σύνδεσης Ελλάδας-Κύπρου αφορά 22 δρομολόγια χωρίς ενδιάμεσο σταθμό. Τα δρομολόγια θα ξεκινούν από Απρίλιο ή Μάιο και θα ολοκληρώνονται Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο.

Στο διαγωνισμό το μάξιμουμ της τιμής του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου που ο πλοιοκτήτης δεν μπορεί να ξεπεράσει, είναι για απλή μία μετάβαση με αεροπορική θέση στα 50 ευρώ και στο μετ’ επιστροφής στα 80 ευρώ. Επίσης το αυτοκίνητο είναι μόνο συνοδευόμενο και η τιμή του θα είναι στα 150 ευρώ μετ’ επιστροφής ενώ στις μηχανές το εισιτήριο μετ’ επιστροφής στα 100 ευρώ. Οι τιμές αυτές είναι οι υψηλότερες που μπορεί να βάλει ο πλοιοκτήτης, ενώ βάσει της επιδότησης έχει το δικαίωμα αν το θελήσει να τις μειώσει προκειμένου η γραμμή να γίνει πιο ανταγωνιστική.

Τελευταία ακτοπλοϊκή σύνδεση πριν από 21 χρόνια

Στόχος της ακτοπλοϊκής σύνδεσης, ανέφεραν πηγές από την Κύπρο, είναι να δοθεί εναλλακτική συνδεσιμότητα μεταξύ της Ελλάδας και Κύπρου καθώς αυτή τη στιγμή γίνεται μόνο αεροπορικώς -αλλά και να προσφέρει στο τουριστικό προϊόν και από τις δύο πλευρές. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία φορά που υπήρχε ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου-Ελλάδος ήταν πριν από 21 χρόνια.

Σημειώνεται ότι στις 28/1 έληξε η προθεσμία υποβολής προσφορών διαγωνισμού για την επιλογή ανάδοχου, ενώ τρεις είναι οι εταιρείες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον: Η SCANDRO HOLDING LTD, η προσφορά της οποίας ανέρχεται στα 15.594.000 ευρώ, η N.Y. BUSINESS TIES LTD, η προσφορά της οποίας ανήλθε στα 14.100.000 ευρώ και η KIARA NAFTIKI ETAIRIA (Όμιλος SeaJets) που πρόσφερε 16.500.000 ευρώ.

Η γραμμή επιδοτείται με 5,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο για τρία χρόνια (σύνολο 16,5 εκατ. ευρώ).

Υπενθυμίζεται ότι ο εν λόγω διαγωνισμός προκηρύχθηκε στις 25 Νοεμβρίου 2021 και οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς υπέβαλαν προσφορά μέσω της ιστοσελίδας της Διεύθυνσης Δημοσίων Συμβάσεων του Γενικού Λογιστηρίου της Κύπρου e-procurement.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!