Γ.Δ.
1471.24 -0,16%
ACAG
-0,79%
6.27
CENER
+0,36%
8.38
CNLCAP
+1,25%
8.1
DIMAND
0,00%
9.67
OPTIMA
+0,73%
11.1
TITC
+4,32%
31.4
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,35%
1.462
ΑΒΕ
-0,21%
0.47
ΑΔΜΗΕ
-1,35%
2.195
ΑΚΡΙΤ
-3,68%
0.915
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,99%
1.6045
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,47%
12.73
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
-1,64%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
-1,75%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,17%
6.06
ΒΙΟΚΑ
-1,57%
2.5
ΒΙΟΣΚ
+7,01%
1.45
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-1,71%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+1,82%
1.68
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,36%
16.64
ΔΑΑ
0,00%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+2,82%
11.66
ΔΟΜΙΚ
-0,42%
4.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.359
ΕΒΡΟΦ
+0,60%
1.665
ΕΕΕ
+0,32%
31.52
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.465
ΕΛΒΕ
+2,97%
5.2
ΕΛΙΝ
-1,62%
2.43
ΕΛΛ
-1,05%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,19%
2.595
ΕΛΠΕ
+0,84%
8.4
ΕΛΣΤΡ
+0,43%
2.35
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.79
ΕΛΧΑ
0,00%
2.02
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
-7,14%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+0,38%
1.335
ΕΤΕ
-0,74%
8.08
ΕΥΑΠΣ
+2,52%
3.26
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+1,33%
2.061
ΕΧΑΕ
+1,94%
5.26
ΙΑΤΡ
+0,88%
1.715
ΙΚΤΙΝ
-2,38%
0.41
ΙΛΥΔΑ
+1,14%
1.77
ΙΝΚΑΤ
-1,67%
5.3
ΙΝΛΙΦ
+0,60%
5.02
ΙΝΛΟΤ
-0,52%
1.144
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.22
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+1,99%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.67
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+3,00%
1.545
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,62%
1.635
ΚΟΡΔΕ
-3,77%
0.51
ΚΟΥΑΛ
-0,80%
1.246
ΚΟΥΕΣ
+1,77%
5.74
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,94%
10.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-1,43%
1.38
ΛΑΒΙ
-0,58%
0.855
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.94
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.08
ΜΕΒΑ
-0,77%
3.87
ΜΕΝΤΙ
-1,02%
2.9
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
+0,76%
3.995
ΜΙΝ
-4,76%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,37%
27.14
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,33%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-7,40%
27.78
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-0,20%
38.98
ΝΑΚΑΣ
+0,72%
2.8
ΝΑΥΠ
-1,01%
0.98
ΞΥΛΚ
+0,75%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,47%
0.358
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.2
ΟΛΠ
-0,20%
24.7
ΟΛΥΜΠ
-1,38%
2.86
ΟΠΑΠ
+0,19%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.92
ΟΤΕ
+0,84%
14.42
ΟΤΟΕΛ
+0,78%
12.84
ΠΑΙΡ
+2,13%
1.2
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
-1,08%
3.748
ΠΕΤΡΟ
-1,57%
8.8
ΠΛΑΘ
-0,12%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,52%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.8
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.685
ΣΑΡ
+0,69%
11.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,54%
0.37
ΣΙΔΜΑ
-0,26%
1.9
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.94
ΣΠΙ
-2,20%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,70%
18.59
ΤΖΚΑ
-4,02%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,70%
1.702
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,23%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.29
ΦΡΛΚ
-0,96%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

ΥΠΑ: Το χρονικό της συντριβής του Antonov

Τις ενέργειες που έγιναν από την στιγμή που το Antonov ανέφερε πρόβλημα στον κινητήρα και το χρονικό της συντριβής του αεροσκάφους δυτικά της Καβάλας παρουσιάζει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας σε ανακοίνωση που εξέδωσε σχετικά με το δυστύχημα.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, το ουκρανικού νηολογίου αεροσκάφος τύπου Antonov 12, απογειώθηκε από τον αερολιμένα της Νις στην Σερβία με οκταμελές πλήρωμα και 11,5 τόνους επικίνδυνο φορτίο (dangerous goods). Σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης που είχε καταθέσει στις αρμόδιες αρχές της Σερβίας, το αεροσκάφος θα πραγματοποιούσε πτήση cargo προς το Μπανγκλαντές (Ντάκα) με ενδιάμεσους σταθμούς την Ιορδανία (Αμμάν) και την Σαουδική Αραβία (Ριάντ).

Στον ελληνικό εναέριο χώρο εισήρθε στις 22:09 τοπική ώρα. Το αεροπλάνο στις 22:37 ενημέρωσε το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών – Μακεδονίας (ΚΕΠΑΘΜ) ότι λόγω προβλήματος (operation reasons) δεν θα συνεχίσει για το τελικό του προορισμό και ότι θα γυρίσει πίσω στο αεροδρόμιο αναχώρησης. Στις 22:42 πετώντας ανατολικά της Χαλκιδικής ενημέρωσε τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας στην προσέγγιση Θεσσαλονίκης ότι έχει πρόβλημα στον κινητήρα νούμερο τέσσερα αναφέροντας: «may day φωτιά στον κινητήρα τέσσερα».

Η ΥΠΑ άμεσα κήρυξε κατάσταση κινδύνου με την ενεργοποίηση των σχετικών διαδικασιών που προβλέπονται. Στις 22:45 το αεροσκάφος είχε συνομιλία με τον πύργο ελέγχου Καβάλας και ενημέρωσε ότι κατευθύνεται για αναγκαστική προσγείωση. Αμέσως δόθηκε άδεια προσγείωσης για το αεροδρόμιο της Χρυσούπολης στην Καβάλα. Στις 22:47 το στίγμα του αεροσκάφους χάθηκε από τα ραντάρ της εναέριας κυκλοφορίας.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ενημέρωσε το Εθνικό Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης για την κατάσταση κινδύνου και εν συνεχεία για την απώλεια επικοινωνίας και ξεκίνησε άμεσα η διαδικασία εντοπισμού, έρευνας και διάσωσης. Παράλληλα κινητοποιήθηκαν όλοι οι αρμόδιοι φορείς (Πυροσβεστική Υπηρεσία, Ελληνική Αστυνομία, Πολιτική Προστασία, Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και τοπικοί φορείς) για την απώλεια στίγματος του αεροπλάνου στην ευρύτερη περιοχή της Καβάλας.

Σύμφωνα με την ΥΠΑ, για το αεροπορικό δυστύχημα έχει επιληφθεί η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ).

Σημειώνεται πως όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος, επιπυραγός Γιάννης Αρτοποιός, σε έκτακτη ενημέρωση σχετικά με το δυστύχημα, σύμφωνα με τις μετρήσεις που έγιναν στο σημείο συντριβής δεν εντοπίστηκαν επικίνδυνες ουσίες. Ο κ. Αρτοποιός είπε πως ήδη έχει ανασυρθεί μία σορός και έχει εντοπιστεί μία ακόμη, ενώ συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό και την ανάσυρση των υπολοίπων μελών του πληρώματος.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Πυροσβεστικής, αυτή τη στιγμή έχει ξεκινήσει η δεύτερη φάση της επιχείρησης με τη συμμετοχή ειδικού προσωπικού του ελληνικού στρατού και 30 πυροσβεστών για τη δημιουργία οδών ασφαλους διέλευσης και μεταφοράς σορών σε χώρο απολύμανσης.

Τις έρευνες συνδράμουν δυνάμεις της ΕΛΑΣ, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης καθώς και ελικόπτερο του Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου Έρευνας και Διάσωσης, ενώ όλες οι ενέργειες πραγματοποιούνται σε συνεργασία με δυνάμεις που έχει διαθέσει το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας. Επιπλέον στην περιοχή του δυστυχήματος έχει μεταβεί κλιμάκιο επιθεωρητών περιβάλλοντος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!