Γ.Δ.
1496.35 -0,43%
ACAG
+1,15%
6.15
CENER
+3,28%
8.82
CNLCAP
-0,63%
7.85
DIMAND
-0,32%
9.27
OPTIMA
+2,46%
11.68
TITC
0,00%
31.35
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.64
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+3,16%
2.285
ΑΚΡΙΤ
+1,76%
0.865
ΑΛΜΥ
-1,24%
2.795
ΑΛΦΑ
+0,94%
1.768
ΑΝΔΡΟ
-1,46%
6.76
ΑΡΑΙΓ
-0,47%
12.65
ΑΣΚΟ
-1,10%
2.69
ΑΣΤΑΚ
+1,41%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
-0,71%
8.34
ΑΤΤ
0,00%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,85%
6.49
ΒΙΟΚΑ
+1,53%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
+8,13%
2.66
ΓΕΒΚΑ
-1,26%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,12%
16.52
ΔΑΑ
-2,61%
8.14
ΔΑΙΟΣ
-3,70%
3.64
ΔΕΗ
-0,50%
11.92
ΔΟΜΙΚ
+1,99%
4.61
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,54%
0.37
ΕΒΡΟΦ
-3,55%
1.63
ΕΕΕ
-0,49%
32.6
ΕΚΤΕΡ
-2,13%
4.14
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-0,41%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,66%
2.7
ΕΛΠΕ
-0,23%
8.695
ΕΛΣΤΡ
-2,07%
2.37
ΕΛΤΟΝ
-0,42%
1.88
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.095
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-1,45%
1.36
ΕΤΕ
-0,52%
8.476
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
-0,33%
6.01
ΕΥΡΩΒ
-0,75%
2.125
ΕΧΑΕ
+0,76%
5.29
ΙΑΤΡ
0,00%
1.695
ΙΚΤΙΝ
+1,23%
0.41
ΙΛΥΔΑ
-1,46%
1.69
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.22
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
-0,84%
1.176
ΙΝΤΕΚ
+0,65%
6.15
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,75%
4.48
ΙΝΤΕΤ
-1,61%
1.22
ΙΝΤΚΑ
-1,32%
3.725
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.5
ΚΕΠΕΝ
+4,00%
2.08
ΚΛΜ
0,00%
1.675
ΚΟΡΔΕ
-1,47%
0.536
ΚΟΥΑΛ
+3,54%
1.286
ΚΟΥΕΣ
+0,52%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-3,23%
1.35
ΛΑΒΙ
+0,62%
0.968
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-3,77%
1.02
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
+1,04%
3.9
ΜΕΝΤΙ
-1,01%
2.94
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-0,50%
3.98
ΜΙΝ
+2,65%
0.58
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,51%
27.14
ΜΟΝΤΑ
+1,82%
3.35
ΜΟΤΟ
0,00%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-0,65%
27.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.99
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
0,00%
39
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,41%
0.974
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.277
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.53
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,46%
21.7
ΟΛΠ
-1,20%
24.8
ΟΛΥΜΠ
-0,36%
2.77
ΟΠΑΠ
-0,72%
15.24
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,96%
0.927
ΟΤΕ
-0,07%
14.23
ΟΤΟΕΛ
-1,75%
12.34
ΠΑΙΡ
-2,17%
1.125
ΠΑΠ
-1,19%
2.49
ΠΕΙΡ
+0,21%
3.858
ΠΕΤΡΟ
-3,02%
9
ΠΛΑΘ
+0,49%
4.07
ΠΛΑΚΡ
-3,75%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-2,17%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-2,69%
5.06
ΡΕΒΟΙΛ
+0,60%
1.675
ΣΑΡ
-0,88%
11.32
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
+7,94%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.9
ΣΠΕΙΣ
+0,52%
7.76
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,16%
18.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,24%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
+1,21%
4.17
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

ΥΠΑ: Το χρονικό της συντριβής του Antonov

Τις ενέργειες που έγιναν από την στιγμή που το Antonov ανέφερε πρόβλημα στον κινητήρα και το χρονικό της συντριβής του αεροσκάφους δυτικά της Καβάλας παρουσιάζει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας σε ανακοίνωση που εξέδωσε σχετικά με το δυστύχημα.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, το ουκρανικού νηολογίου αεροσκάφος τύπου Antonov 12, απογειώθηκε από τον αερολιμένα της Νις στην Σερβία με οκταμελές πλήρωμα και 11,5 τόνους επικίνδυνο φορτίο (dangerous goods). Σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης που είχε καταθέσει στις αρμόδιες αρχές της Σερβίας, το αεροσκάφος θα πραγματοποιούσε πτήση cargo προς το Μπανγκλαντές (Ντάκα) με ενδιάμεσους σταθμούς την Ιορδανία (Αμμάν) και την Σαουδική Αραβία (Ριάντ).

Στον ελληνικό εναέριο χώρο εισήρθε στις 22:09 τοπική ώρα. Το αεροπλάνο στις 22:37 ενημέρωσε το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών – Μακεδονίας (ΚΕΠΑΘΜ) ότι λόγω προβλήματος (operation reasons) δεν θα συνεχίσει για το τελικό του προορισμό και ότι θα γυρίσει πίσω στο αεροδρόμιο αναχώρησης. Στις 22:42 πετώντας ανατολικά της Χαλκιδικής ενημέρωσε τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας στην προσέγγιση Θεσσαλονίκης ότι έχει πρόβλημα στον κινητήρα νούμερο τέσσερα αναφέροντας: «may day φωτιά στον κινητήρα τέσσερα».

Η ΥΠΑ άμεσα κήρυξε κατάσταση κινδύνου με την ενεργοποίηση των σχετικών διαδικασιών που προβλέπονται. Στις 22:45 το αεροσκάφος είχε συνομιλία με τον πύργο ελέγχου Καβάλας και ενημέρωσε ότι κατευθύνεται για αναγκαστική προσγείωση. Αμέσως δόθηκε άδεια προσγείωσης για το αεροδρόμιο της Χρυσούπολης στην Καβάλα. Στις 22:47 το στίγμα του αεροσκάφους χάθηκε από τα ραντάρ της εναέριας κυκλοφορίας.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ενημέρωσε το Εθνικό Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης για την κατάσταση κινδύνου και εν συνεχεία για την απώλεια επικοινωνίας και ξεκίνησε άμεσα η διαδικασία εντοπισμού, έρευνας και διάσωσης. Παράλληλα κινητοποιήθηκαν όλοι οι αρμόδιοι φορείς (Πυροσβεστική Υπηρεσία, Ελληνική Αστυνομία, Πολιτική Προστασία, Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και τοπικοί φορείς) για την απώλεια στίγματος του αεροπλάνου στην ευρύτερη περιοχή της Καβάλας.

Σύμφωνα με την ΥΠΑ, για το αεροπορικό δυστύχημα έχει επιληφθεί η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ).

Σημειώνεται πως όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος, επιπυραγός Γιάννης Αρτοποιός, σε έκτακτη ενημέρωση σχετικά με το δυστύχημα, σύμφωνα με τις μετρήσεις που έγιναν στο σημείο συντριβής δεν εντοπίστηκαν επικίνδυνες ουσίες. Ο κ. Αρτοποιός είπε πως ήδη έχει ανασυρθεί μία σορός και έχει εντοπιστεί μία ακόμη, ενώ συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό και την ανάσυρση των υπολοίπων μελών του πληρώματος.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Πυροσβεστικής, αυτή τη στιγμή έχει ξεκινήσει η δεύτερη φάση της επιχείρησης με τη συμμετοχή ειδικού προσωπικού του ελληνικού στρατού και 30 πυροσβεστών για τη δημιουργία οδών ασφαλους διέλευσης και μεταφοράς σορών σε χώρο απολύμανσης.

Τις έρευνες συνδράμουν δυνάμεις της ΕΛΑΣ, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης καθώς και ελικόπτερο του Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου Έρευνας και Διάσωσης, ενώ όλες οι ενέργειες πραγματοποιούνται σε συνεργασία με δυνάμεις που έχει διαθέσει το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας. Επιπλέον στην περιοχή του δυστυχήματος έχει μεταβεί κλιμάκιο επιθεωρητών περιβάλλοντος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!