Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

Η Alibaba εκτοπίζει την Amazon στην Ευρώπη

Επωφελούμενη από τη συνεχή επέκταση  του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη από την αρχή της πανδημίας έως σήμερα, η κινεζική Alibaba ενισχύει σταθερά την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά, αποτελώντας μια από τις εταιρείες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στο Διαδίκτυο. Ως εκ τούτου εντείνεται ο ανταγωνισμός με την αμερικανική Amazon. Επί του παρόντος, η ισχύς της Alibaba κατοχυρώνεται στην αγορά της ανατολικής Ευρώπης αλλά όχι της δυτικής. 

Η Amazon παραμένει η κορυφαία εταιρεία λιανικού εμπορίου στη δυτική Ευρώπη αλλά το μερίδιο της παρέμεινε στάσιμο στο 19,3% το 2020. Από την άλλη πλευρά, το μερίδιο της Alibaba αυξήθηκε από το 2% το 2019 στο 2,9% το 2020.  Στην ανατολική Ευρώπη, ο όμιλος λιανικού εμπορίου με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ήταν πέρσι ο πολωνικός Allegro. Ακολούθησε η ρωσική Wildberries και έπειτα η Alibaba, σύμφωνα με την Euromonitor International. 

Υψηλές προσδοκίες για το φεστιβάλ Singles Day 

Μεγάλους στόχους θέτει ο κινεζικός κολοσσός λιανικού εμπορίου το 13ο έτος των προσφορών που κάνει μέσα στον Νοέμβριο. Πρόκειται για το παγκόσμιο φεστιβάλ Singles Day ή γνωστό και ως Double 11 ή 11.11 διότι δρομολογείται για την 11η ημέρα του 11ου μήνα του έτους. Το φεστιβάλ αυτό ξεκίνησε το 2009 με τη συμμετοχή 27 εμπόρων. Προ διετίας συμμετείχαν 200.000 μάρκες προϊόντων και οι πωλήσεις έφθασαν τα 38,4 δισ δολάρια, με τις κορυφαίες αγορές στο εξωτερικό να είναι οι ΗΠΑ, η Νότια Κορέα, η Αυστραλία και η Γερμανία. Πέρσι οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 74,1 δισ δολάρια, προσελκύοντας περίπου 800 εκατ. καταναλωτές. 

Φέτος η Alibaba εκτιμά πως πάνω από 900 εκατ. καταναλωτές μόνον από την Κίνα θα επισκεφθούν την ιστοσελίδα της, προωθώντας μια σειρά προϊόντων που θα ανταποκρίνονται στις ανησυχίες του κόσμου για το περιβάλλον και την ισότιμη αποδοχή όλων των μελών της κοινωνίας, σύμφωνα με την ενημερωτική ιστοσελίδα Retail Dive. Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής σκοπεύει να προσφέρει κουπόνια συνολικής αξίας 15,7 εκατ. δολαρίων προκειμένου να ενθαρρύνουν πιο περιβαλλοντικά ευσυνείδητες αγορές. 

Αντίστοιχη περίοδο προσφορών έχει η Amazon, την Prime Day. Η Alibaba επιδιώκει μέσα από το παράρτημα AliExpress να αυξήσει τις πωλήσεις στο εξωτερικό, δίνοντας τη δυνατότητα σε μικρές επιχειρήσεις από την Κίνα ή και τη Σιγκαπούρη να διαθέσουν απευθείας σε πώληση τα προϊόντα τους στο εξωτερικό είτε σε καταναλωτές, είτε σε εμπόρους. Μάλιστα, η AliExpress  ανακοίνωσε πως, παρά τη συμφόρηση στα μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου, δεν αύξησε τις δαπάνες αποστολής στους καταναλωτές, ούτε καθυστέρησε στις παραδόσεις προϊόντων λόγω της χρήσης των εναέριων μέσων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!