THEPOWERGAME
Μέσα σε δύο χρόνια, οι τρεις ανάδοχοι που θα επικρατήσουν στον διαγωνισμό της ΔΕΗ για την αναβάθμιση του δικτύου πωλήσεων πρέπει να επιλέξουν περίπου 100 ακίνητα που θα στεγάσουν νέα καταστήματα της επιχείρησης, αλλά και να αναβαθμίσουν άλλα 48 υφιστάμενα καταστήματα. Οι προσφορές στο διαγωνισμό των 36 εκατ. ευρώ για το εξαιρετικά σύνθετο έργο θα κατατεθούν στις 22 Δεκεμβρίου.
Η διοίκηση της ΔΕΗ θα επιλέξει τρεις ανάδοχους, που θα μοιραστούν σε αντίστοιχες γεωγραφικές περιοχές οι οποίοι θα αναλάβουν αφενός την ανακατασκευή υφιστάμενων εμπορικών καταστημάτων πώλησης και αφετέρου την επέκταση του υφιστάμενου δικτύου με την εξεύρεση, μίσθωση, μελέτη, αδειοδότηση και κατασκευή νέων εμπορικών καταστημάτων σε όλη την Ελληνική επικράτεια, σε νομούς και πόλεις που η ΔΕΗ θα επιλέξει να αναπτύξει το νέο δίκτυο πωλήσεων της. Συγκεκριμένα θα ανακατασκευαστούν 48 υφιστάμενα καταστήματα και θα δημιουργηθούν 98 νέα με τις συμβάσεις να προβλέπουν πως θα παραδοθούν «με το κλειδί στο χέρι».
Σύμφωνα με το τεύχος του διαγωνισμού, το νέο δίκτυο πωλήσεων της ΔΕΗ θα αποτελείται από τρεις διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, ανάλογα με την επιφάνειά τους, μεγάλα (άνω των 200 τετραγωνικών μέτρων), μεσαία (μεταξύ 80 και 200 τ.μ.) και μικρά (μέχρι 80 τ.μ.). Με την ολοκλήρωση των εργασιών, μέσα στην επόμενη διετία, θα λειτουργούν 58 μεγάλα καταστήματα της ΔΕΗ, 69 μεσαία και 19 μικρά.
Οι τρεις ανάδοχοι θα αναλάβουν δύο κατηγορίες εργασιών ή υπηρεσιών: Στα υφιστάμενα καταστήματα πώλησης, αναλαμβάνουν «τα αντικείμενα των υπηρεσιών μελέτης, αδειοδότησης, κατασκευής με το κλειδί στο χέρι και παροχής υπηρεσιών συντήρησης». Στα νέα καταστήματα αναλαμβάνουν «το αντικείμενο των υπηρεσιών εύρεσης, και ενοικίασης που θα προηγούνται των λοιπών σταδίων (μελέτης, αδειοδότησης, κατασκευής με το κλειδί στο χέρι και παροχής υπηρεσιών συντήρησης που θα είναι κοινά με τα υφιστάμενα καταστήματα)».