Γ.Δ.
1407.14 0,00%
ACAG
0,00%
5.61
BOCHGR
0,00%
4.29
CENER
0,00%
8.62
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.23
NOVAL
0,00%
2.505
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
32.35
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.442
ΑΒΕ
0,00%
0.488
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
3.15
ΑΛΦΑ
0,00%
1.438
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.34
ΑΣΚΟ
0,00%
2.61
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
0,00%
125
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.51
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.78
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.565
ΒΙΟΤ
0,00%
0.35
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.36
ΔΑΑ
0,00%
7.55
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
0,00%
11.7
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.287
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.47
ΕΕΕ
0,00%
33.34
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.544
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.05
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.798
ΕΛΠΕ
0,00%
6.97
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.796
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.165
ΕΤΕ
0,00%
7.324
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.62
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.8905
ΕΧΑΕ
0,00%
4.35
ΙΑΤΡ
0,00%
1.475
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.289
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.87
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.4
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.08
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.13
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.31
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.55
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.412
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.1
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΙ
0,00%
13.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.777
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.298
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.29
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
0,00%
3.68
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.215
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.66
ΜΟΤΟ
0,00%
2.61
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
28.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.45
ΟΠΑΠ
0,00%
15.76
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.812
ΟΤΕ
0,00%
15.73
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
0,00%
2.29
ΠΕΙΡ
0,00%
3.71
ΠΕΡΦ
0,00%
6.14
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
0,00%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.61
ΣΑΡ
0,00%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.28
ΣΠΙ
0,00%
0.584
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.65
ΤΖΚΑ
0,00%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.765
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.615

AS Company: Κλείνει το deal με Chicco και ενισχύει τα προϊόντα AS

Μέχρι τέλος Ιουλίου η διοίκηση της AS Company εκτιμά ότι θα έχει κλείσει τα deal εξαγοράς δικαιωμάτων διανομής σημάτων βρεφικών ειδών και εξοπλισμού που διαπραγματεύεται το τελευταίο διάστημα ενώ μετατοπίζει τη στρατηγική της στην ανάπτυξη των δικών της σημάτων τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και μέσω εξαγωγών ποντάροντας σε υψηλότερα περιθώρια κέρδους.

Σημειώνεται ότι η εισηγμένη εταιρεία συζητά με την ιταλική Artsana Spa, για την αντιπροσώπευση των σημάτων Chicco και Boppy, σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και με την ολλανδική εταιρεία Maxi Miliaan BV (Dorel), όσον αφορά στα προϊόντα της με τα σήματα Bébé Comfort και Safety First, για την Ελλάδα. Μάλιστα έχει ήδη υπογράψει συμφωνητικό με την Β. & Μ. Σκαρμούτσος ΑΕ, που είναι αποκλειστική διανομέας σήμερα για την απόκτηση των αποθεμάτων που διατηρεί, έναντι 1,7 εκατ. ευρώ. Επίσης, η AS Company φέρεται να μελετά παρόμοια συμφωνία για τη Ρουμανία σε δεύτερο χρόνο.

Όπως ανέφερε στο περιθώριο της γενικής συνέλευσης των μετόχων της AS Company ο Στράτος Ανδρεάδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, μετά τις καλές οικονομικές επιδόσεις εν μέσω κρίσεων και έχοντας στελεχωθεί επαρκώς η AS Company είναι σε θέση να μιλά για εξαγορά δικαιωμάτων διανομής. Υπενθυμίζεται ότι το 2023 έκλεισε με καθαρά κέρδη πάνω από 4,5 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 75,6%, με EBITDA 5,5 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 18%, με κύκλο εργασιών 28,7 εκατ. ευρώ και με καθαρό ταμείο 14,3 εκατ. ευρώ. Μάλιστα οι ενδείξεις για το 2024 προοιωνίζονται μια ακόμη καλή χρονιά για την ελληνική εταιρεία, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, που αναπτύσσει και εμπορεύεται παιχνίδια. Πάντως, η αύξηση του μεταφορικού κόστους δημιουργεί σχετικό προβληματισμό. Σημειώνεται ότι πληρώνει το κοντέινερ 6.600 δολ. από 2.500 δολ. πέρυσι.

Ενίσχυση των προϊόντων AS

Σύμφωνα με τον κ. Ανδρεάδη τα τελευταία 10 χρόνια η AS Company εφαρμόζει ένα στρατηγικό σχέδιο με επίκεντρο τους ανθρώπους ενώ πριν 5-6 χρόνια αποφάσισε να ενισχύσει το μερίδιο του τζίρου της που έρχεται από ιδιόκτητα προϊόντα. Πέρυσι αυτό το ποσοστό έκλεισε στο 33% έναντι 67% που ήταν το μερίδιο των διανομών ενώ το 2024 στόχος είναι να αυξήσει περαιτέρω τις πωλήσεις των προϊόντων με τα σήματα AS στο 38%, κάτι εφικτό αφού στο α’ εξάμηνο του 2024 το μερίδιο ανήλθε σε 45%, λόγω όμως εποχικότητας. Η έμφαση που δίνει η εταιρεία στη διαχείριση των προϊόντων φαίνεται και στην απόφασή της να αναπτύξει πρότυπο τμήμα product management και marketing το οποίο έχει επανδρώσει με 20 άτομα προσωπικό, που της δίνει προβάδισμα έναντι άλλων εταιρειών στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη, με εξαίρεση ίσως 2-3 ευρωπαϊκούς κολοσσούς του παιχνιδιού.

Έτσι η AS Company σχεδιάζει να υποστηρίξει τη στρατηγική της για περαιτέρω ανάπτυξη των ιδιόκτητων σημάτων της, που της αποφέρουν μικτό περιθώριο κέρδους περίπου 15 μονάδες πάνω από τα προϊόντα που διανέμει. Αυτή η στρατηγική άλλωστε βοήθησε την εταιρεία και στις πρόσφατες κρίσεις, όπως με την έκρηξη των μεταφορικού κόστους, αλλά και σε κρίσεις δολαρίου, πανδημίας κ.ο.κ.. Η εταιρεία έχει δεσμευθεί να επενδύσει σε αυτόν τον πυλώνα στρατηγικής, όπως τόνισε ο κ. Ανδρεάδης, με στόχο την επόμενη πενταετία το μερίδιο των δικών της προϊόντων να φτάσει στο 60% του τζίρου, εκτός βέβαια κι αν προκύψουν μεγάλες διανομές, που ενδεχομένως θα κατεβάσουν τον πήχη. Αλλά και πάλι, σε απόλυτο νούμερο, τα ιδιόκτητα σήματα θα απολαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος.

Η άμυνα στην πρόκληση της υπογεννητικότητας

Αυτή η στρατηγική, που αποτέλεσε άμυνα της εταιρείας απέναντι στις προκλήσεις των τελευταίων ετών συνδυάζεται και με την ανταπόκρισή της στις νέες τάσεις της αγοράς. Με την υπογεννητικότητα -στην Ευρώπη ευρύτερα και όχι μόνο στην Ελλάδα- να αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στον κλάδο του παιχνιδιού, η AS Company καταφέρνει να ενισχύει το μερίδιό της και την ανταγωνιστικότητά της απέναντι σε διεθνείς εταιρείες σε όλες τις χώρες που αναπτύσσει παρουσία κάνοντας τη στροφή σε προϊόντα που συνδυάζουν παιχνίδι και gadget και προϊόντα για μεγαλύτερες ηλικίες. Με άλλα λόγια, πλέον δεν είναι αποκλειστικός της στόχος τα παιδιά 3-9 ετών αλλά και τα 8+, καθώς και τα παιχνίδια για ενήλικες, κατηγορία που αναπτύσσει η AS Company τα τελευταία χρόνια με καλά αποτελέσματα. Τέτοια προϊόντα σχεδιάζει να τα εξάγει και σε άλλες αγορές. Επίσης, μέσω της εξαγοράς δικαιωμάτων διανομής σημάτων όπως η Chicco, βλέπει συνέργειες στο λιανεμπόριο με τα παιχνίδια AS. Εξάλλου, η διοίκηση της AS Company πιστεύει ότι μπορεί να αναπτύξει περαιτέρω την Chicco αυξάνοντας το τζίρο της που κυμαίνεται στα 5 εκατ. ευρώ.

Αναφορικά με την επένδυση στα ακίνητα, σχεδιάζει να αξιοποιήσει τα οικόπεδα που έχει αποκτήσει και θα λάβει αποφάσεις στο μέλλον.

Η διοίκηση της εταιρείας δηλώνει αισιόδοξη για τα επόμενα χρόνια θεωρώντας ότι η στρατηγική που εφαρμόζει θα ενισχύσει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στον κλάδο παιχνιδιού. Αναγνωρίζει ωστόσο την ανάγκη μεγαλύτερης εξωστρέφειας και δέσμευσης απέναντι στο επενδυτικό κοινό με συγκεκριμένους στόχους για το μέλλον.

Διαβάστε επίσης:

Μονιμοποιείται ο μειωμένος ΦΠΑ στον καφέ και επιβάλλεται συνεισφορά 33% στα κέρδη των διυλιστηρίων

ΑΑΔΕ: Άλλα τέσσερα “λουκέτα” σε πολυεθνική αλυσίδα ρούχων

Κυβερνητικό σχέδιο για κοινές επενδύσεις σε data center και ΑΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!