Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Υλοποιούμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων μετά το 2004

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Τα έργα υποδομών σημαίνουν ανάπτυξη, όχι όμως στα λόγια. Είναι έργα χειροπιαστά, είναι έργα αληθινά, τα οποία ο τόπος μας περίμενε εδώ και χρόνια και επιτέλους γίνονται πραγματικότητα. Εργα τα οποία βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών, αναζωογονούν τις τοπικές οικονομίες, αλλάζουν το παραγωγικό μοντέλο της χώρας και δημιουργούν θέσεις απασχόλησης.

Δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα, χάρη στο μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων που υλοποιείται στην πατρίδα μας μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, ο κατασκευαστικός κλάδος πρωταγωνιστεί στη μάχη του λεγόμενου brain gain. Αξιοι επαγγελματίες που τα χρόνια της κρίσης έφυγαν στο εξωτερικό, επιστρέφουν στην πατρίδα μας για να δουλέψουν για τα έργα υποδομών.

Τα τρία τελευταία χρόνια δουλέψαμε συστηματικά, με σχέδιο και σοβαρότητα. Πλέον βλέπουμε σε όλη τη χώρα τα αποτελέσματα αυτής της δουλειάς. Από τη μία άκρη της χώρας έως την άλλη υλοποιούνται έργα που ο τόπος μας είχε ανάγκη. Ανάμεσά τους έργα που παραλάβαμε μπλοκαρισμένα και που κινδύνευαν να μη γίνουν ποτέ. Αλλά και έργα που οι πολίτες χρόνια περίμεναν.

Όπως ο νέος σύγχρονος αυτοκινητόδρομος Πάτρας – Πύργου. Ο ΒΟΑΚ στην Κρήτη. Ο Ε65 στην Κεντρική Ελλάδα. Το Ακτιο – Αμβρακία. Η νέα Γραμμή 4 του μετρό αλλά και οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού στην Αθήνα. Το μετρό αλλά και η νέα περιφερειακή οδός Thessaloniki FlyOver στη Θεσσαλονίκη. Παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στους αυτοκινητόδρομους όλης της χώρας. Το μεγάλο πρόγραμμα έργων αντιπλημμυρικής θωράκισης και διαχείρισης υδάτινων πόρων, ύψους 1,5 δισ. ευρώ.

Και βέβαια, το μεγαλύτερο πακέτο σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα, συνολικού ύψους 4,5 δισ. ευρώ. Στον Βορρά, για παράδειγμα, δημιουργούμε τη λεγόμενη «σιδηροδρομική Εγνατία»: Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Τοξότες και Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο – ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Αυτό το ισχυρό σιδηροδρομικό τόξο, που ενώνει τα βόρεια λιμάνια μας και αναβαθμίζει τον ρόλο τους, βάζει τη χώρα δυναμικά στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών, δημιουργώντας νέους διαδρόμους εμπορευματικών μεταφορών.

Το ίδιο κάνουμε σε όλη τη χώρα. Τα έργα που έχουμε σχεδιάσει και υλοποιούμε δεν είναι αποκομμένα το ένα από το άλλο. Ολα τα λιμάνια της χώρας, ο Πειραιάς, η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αλεξανδρούπολη, θα συνδέονται πλέον με το σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο. Εργα όπως το Θριάσιο καθιστούν τη χώρα διεθνή κόμβο logistics, καθώς διασυνδέεται με όλα τα δίκτυα μεταφοράς: το λιμάνι του Πειραιά, το λιμάνι της Ελευσίνας, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και το οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο.

Ταυτόχρονα με όλα τα απαραίτητα έργα υποδομής θέτουμε τις προϋποθέσεις και για την αναβάθμιση του ρόλου της χώρας μας και στον τομέα της ενέργειας. Ήδη βλέπουμε ότι στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης το σχέδιο αυτό έχει αρχίσει και γίνεται πραγματικότητα. Τα τελευταία τρία χρόνια η κυβέρνηση Μητσοτάκη κλήθηκε να διαχειριστεί αλλεπάλληλες και σύνθετες εξωγενείς κρίσεις. Καταφέραμε να κρατήσουμε τη χώρα όρθια. Στηρίξαμε την κοινωνία και την οικονομία, γιατί το ένα δεν υπάρχει χωρίς το άλλο.

Σταθήκαμε και στεκόμαστε δίπλα σε κάθε πολίτη ενεργά, στηρίζοντας έμπρακτα τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις τόσο κατά την περίοδο της πανδημίας όσο και τώρα με τη διεθνή ενεργειακή κρίση.

Και παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες, μείναμε και παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι στον στόχο της ανάπτυξης, που για εμάς δεν μπορεί παρά να είναι ανάπτυξη για όλους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!