Γ.Δ.
860.06 +1,04%
CENER
-0,30%
3.31
CNLCAP
0,00%
8.75
TITC
+0,66%
12.24
ΑΑΑΚ
-1,18%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
6.65
ΑΒΑΞ
-0,64%
0.775
ΑΒΕ
+4,92%
0.405
ΑΔΜΗΕ
+0,47%
2.15
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+0,64%
1.878
ΑΛΦΑ
+3,35%
0.9144
ΑΝΔΡΟ
+2,19%
7
ΑΝΕΚ
0,00%
0.0725
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.108
ΑΡΑΙΓ
-0,19%
5.13
ΑΣΚΟ
+0,95%
2.13
ΑΣΤΑΚ
-0,97%
8.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
+1,23%
0.074
ΑΤΤΙΚΑ
-1,08%
0.916
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
-1,97%
3.725
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.49
ΒΙΟΣΚ
0,00%
0.651
ΒΙΟΤ
+0,59%
0.34
ΒΙΣ
0,00%
0.96
ΒΟΣΥΣ
0,00%
1.99
ΒΥΤΕ
+4,10%
3.05
ΓΕΒΚΑ
-0,84%
1.175
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,18%
9.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
+2,26%
6.33
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-2,35%
0.582
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.252
ΔΡΟΜΕ
+5,78%
0.348
ΕΒΡΟΦ
-7,56%
0.758
ΕΕΕ
+1,91%
20.28
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.04
ΕΛΒΕ
-1,96%
5
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-3,28%
0.443
ΕΛΙΝ
+0,60%
1.69
ΕΛΛ
+2,57%
15.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
1.69
ΕΛΠΕ
-1,47%
6.7
ΕΛΣΤΡ
-0,86%
2.31
ΕΛΤΟΝ
-1,98%
1.735
ΕΛΧΑ
+0,26%
1.554
ΕΝΤΕΡ
-2,65%
4.77
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.19
ΕΠΣΙΛ
-0,69%
5.72
ΕΣΥΜΒ
+3,35%
0.556
ΕΤΕ
+4,46%
3.3
ΕΥΑΠΣ
-0,70%
4.24
ΕΥΔΑΠ
-0,28%
7.01
ΕΥΠΙΚ
+0,27%
7.56
ΕΥΡΩΒ
+5,48%
0.9386
ΕΧΑΕ
+1,09%
3.71
ΙΑΤΡ
+1,36%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-0,53%
0.56
ΙΛΥΔΑ
+0,84%
1.2
ΙΝΚΑΤ
-1,57%
2.2
ΙΝΛΙΦ
-0,48%
4.14
ΙΝΛΟΤ
+1,87%
0.545
ΙΝΤΕΚ
+3,16%
3.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
+4,32%
7.25
ΙΝΤΕΤ
+1,88%
0.866
ΙΝΤΚΑ
+0,64%
1.582
ΚΑΜΠ
+6,95%
2
ΚΑΡΕΛ
-2,21%
266
ΚΕΚΡ
-1,01%
1.174
ΚΕΠΕΝ
-7,41%
2.5
ΚΛΜ
0,00%
0.618
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
+3,26%
0.475
ΚΟΥΑΛ
+1,67%
0.427
ΚΟΥΕΣ
+1,78%
5.14
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.15
ΚΡΙ
+1,59%
6.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+2,88%
1.07
ΛΑΒΙ
+6,80%
0.44
ΛΑΜΔΑ
+1,89%
5.93
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.4
ΛΑΝΑΚ
-3,00%
0.84
ΛΕΒΚ
0,00%
0.3
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
+1,00%
1.01
ΛΟΥΛΗ
+3,30%
2.19
ΛΥΚ
-0,30%
1.645
ΜΑΘΙΟ
-0,93%
0.53
ΜΕΒΑ
+3,81%
2.18
ΜΕΝΤΙ
+0,58%
3.49
ΜΕΡΚΟ
+4,55%
57.5
ΜΙΓ
+0,78%
0.0259
ΜΙΝ
0,00%
0.58
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,52%
16.04
ΜΟΝΤΑ
+1,47%
0.688
ΜΟΤΟ
+0,49%
2.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.554
ΜΠΕΛΑ
+2,08%
15.2
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.94
ΜΠΤΚ
+11,76%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+2,26%
15.87
ΝΑΚΑΣ
+4,00%
2.08
ΝΑΥΠ
0,00%
1.095
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
-1,44%
0.205
ΞΥΛΠ
0,00%
0.244
ΟΛΘ
-0,39%
25.5
ΟΛΠ
+4,42%
17
ΟΛΥΜΠ
+1,45%
1.75
ΟΠΑΠ
-2,30%
13.15
ΟΤΕ
-3,11%
17.42
ΟΤΟΕΛ
+2,30%
8.45
ΠΑΙΡ
+5,30%
0.874
ΠΑΠ
-3,41%
2.55
ΠΕΙΡ
+1,69%
1.1155
ΠΕΤΡΟ
0,00%
6.3
ΠΛΑΘ
+2,56%
4.41
ΠΛΑΙΣ
+0,80%
3.76
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.37
ΠΡΕΜΙΑ
+0,37%
1.36
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-0,91%
6.55
ΡΕΒΟΙΛ
+3,59%
1.155
ΣΑΡ
+0,60%
6.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.19
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.03
ΣΕΝΤΡ
+0,72%
0.28
ΣΙΔΜΑ
+2,30%
2
ΣΠΕΙΣ
-0,85%
9.3
ΣΠΙ
+1,36%
0.746
ΣΠΥΡ
0,00%
0.21
ΤΕΝΕΡΓ
+2,18%
16.85
ΤΖΚΑ
+2,23%
2.29
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΥΑΛΚΟ
+19,23%
0.31
ΦΙΕΡ
0,00%
0.596
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.25
ΦΡΙΓΟ
-5,32%
0.089
ΦΡΛΚ
-3,61%
3.2
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-1,74%
0.565
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Καραμανλής: Η επιτυχία έχει το ονοματεπώνυμο της Κυβέρνησης

Στην κύρωση της Συμφωνίας Τροποποίησης της Σύμβασης Παραχώρηση, για τον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στην Βουλή.

Συγκεκριμένα, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι με την εν λόγω τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης ενεργοποιείται το δικαίωμα επαναφοράς του τμήματος Πάτρα – Πύργος του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα, στην Παραχώρηση της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ. «Είμαστε υπερήφανοι, αφού αποτελούσε τη μόνη λογική κίνηση που διαθέταμε, προκειμένου το έργο να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί» σημείωσε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε ότι το συγκεκριμένο σήμερα θα ήταν έτοιμο αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν επέλεγε να το σπάσει σε 8 κομμάτια.

«Όμως με την επιμονή του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και τη συστηματική δουλειά που κάναμε στο υπουργείο Υποδομών κ Μεταφορών καταφέραμε να ‘‘αναστήσουμε’’ το έργο της Πατρών – Πύργου. Δεσμευθήκαμε ότι θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να ξαναφέρουμε το έργο στις ράγες της υλοποίησης. Τίποτε δεν ήταν εύκολο. Όμως τόσο οι μελέτες όσο και το σχέδιό μάς έπεισαν τις Βρυξέλλες ότι το έργο είναι σημαντικό και θα βοηθήσει την περιοχή. Για να λάβουμε την περασμένη εβδομάδα με τον πιο επίσημο και πανηγυρικό τρόπο την έγκριση της Commission και τα εύσημα της Εκτελεστικής Αντιπροέδρου, της κας Βεστάγκερ» σημείωσε χαρακτηριστικά κι επισήμανε ότι τώρα οφείλουμε να τρέξουμε για να δώσουμε στους πολίτες της Ηλείας, της Πάτρας, της Πελοποννήσου, στους χιλιάδες επισκέπτες, ένα δρόμο που τους αξίζει. « Ένα δρόμο, στον οποίο δεν θα θρηνούμε κάθε ημέρα θύματα. Πλέον μπορούμε να πούμε με ειλικρίνεια, ότι το έργο αυτό, όχι απλά κινδύνεψε λόγω της τακτικής της τότε συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αλλά ήταν ουσιαστικά άλλο ένα έργο από αυτά που θα έμεναν απραγματοποίητα. Κι όπως σημείωσα και κατά την υπογραφή και θα το επαναλάβω και σήμερα, χρησιμοποιώντας τα ίδια τα λόγια του ΣΥΡΙΖΑ: ‘‘Η ευθύνη έχει ονοματεπώνυμο’’. Όντως. Το δικό του. Όπως και η επιτυχία έχει ονοματεπώνυμο: της Κυβέρνησης της ΝΔ» τόνισε ο Υπουργός.

Στην συνέχεια, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στην παράταση της διάρκειας της ισχύουσας σύμβασης Υποχρέωσης Δημόσιας Υπηρεσίας της μέχρι τη σύναψη της νέας Σύμβασης.

Η συγκεκριμένη σύμβαση είχε συναφθεί μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πριν την ιδιωτικοποίηση της εταιρίας το 2017 και τώρα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έχει ξεκινήσει τις διαπραγματεύσεις για την υπογραφή της νέας Σύμβασης, η οποία αναμένεται να υπογραφή εντός του Ιανουαρίου του 2022.

« Σκοπός της νέας σύμβασης είναι η η εξασφάλιση προσφοράς υπηρεσιών, που θα είναι – μεταξύ άλλων – πολυπληθέστερες, ασφαλέστερες, υψηλότερης ποιότητας και λιγότερο δαπανηρές, από εκείνες που θα μπορούσαν να προσφέρουν από μόνες τους οι δυνάμεις της αγοράς. Η νέα αυτή σύμβαση, μάλιστα, θα εισάγει για πρώτη φορά πρόβλεψη ουσιαστικών επενδύσεων στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές, θα τροποποιεί τον μηχανισμό αποζημίωσης, δίνοντας έμφαση στην αποτελεσματικότητα και κίνητρα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Παράλληλα το Ελληνικό δημόσιο αποκτά τουλάχιστον 15 νέα πλήρη τραίνα υδρογόνου μηδενικών ρύπων χωρίς καμία δαπάνη. Το συνολικό όφελος του ελληνικού δημοσίου αναμένεται – με συντηρητικές εκτιμήσεις – να αγγίζει το 1 δις ευρώ» υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής.

Σχετικά με το άρθρο 80 που προβλέπει την παράταση της διάρκειας ισχύος του ακατάσχετου της κρατικής χρηματοδότησης του διαχειριστή υποδομής, δηλαδή του Ο.Σ.Ε. ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι «με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζουμε την οικονομική βιωσιμότητα και την απρόσκοπτη λειτουργία του Οργανισμού, με την θέσπιση της της παράτασης διάρκειας ισχύος του ακατάσχετου των τραπεζικών του λογαριασμών στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, την απαγόρευση συμψηφισμού των χρηματοδοτήσεων αυτών για οφειλές του Ο.Σ.Ε. προς το Δημόσιο, ασφαλιστικά ταμεία κλπ καθώς και την απαλλαγή του από την υποχρέωση έκδοσης και προσκόμισης ασφαλιστικής και φορολογικής ενημερότητας, μέχρι την 30η.6.2022».

Επίσης, παρατείνεται έως 30.6.2022 η διάρκεια ισχύος της διάταξης περί αναστολής πληρωμής, συμψηφισμού και διαδικασίας είσπραξης χρεών του ΟΣΕ έναντι του Δημοσίου, βεβαιωμένων ή μη, που προέρχονται από καταπτώσεις εγγυήσεων δανείων. « Έτσι ο Ο.Σ.Ε. θα μπορέσει να εισπράξει τη μηνιαία κρατική χρηματοδότηση και εν γένει χρήματα ώστε να εκτελεί τις οικονομικές του συναλλαγές, όπως πληρωμή μισθοδοσίας προσωπικού, κάλυψη λοιπών αναγκών άκρως ανελαστικών και απτόμενων της ασφάλειας κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών, υπό συνθήκες κανονικότητας» σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!