Γ.Δ.
1422.32 +1,30%
ACAG
+0,86%
5.89
CENER
+2,56%
9.2
CNLCAP
0,00%
7.5
DIMAND
-0,24%
8.18
NOVAL
-0,37%
2.7
OPTIMA
+0,68%
11.86
TITC
+3,45%
30
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
+2,97%
1.456
ΑΒΕ
+6,22%
0.461
ΑΔΜΗΕ
+3,77%
2.2
ΑΚΡΙΤ
-8,51%
0.86
ΑΛΜΥ
+0,55%
2.75
ΑΛΦΑ
+1,57%
1.548
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.54
ΑΡΑΙΓ
+2,25%
11.37
ΑΣΚΟ
0,00%
2.7
ΑΣΤΑΚ
-3,17%
6.72
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,71%
8.38
ΑΤΤ
0,00%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.27
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,50%
5.93
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.39
ΒΙΟΣΚ
-0,78%
1.28
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,70%
1.425
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,61%
16.4
ΔΑΑ
+2,07%
7.982
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
+3,10%
10.96
ΔΟΜΙΚ
+0,50%
4
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,81%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,34%
1.47
ΕΕΕ
-0,63%
31.62
ΕΚΤΕΡ
+0,72%
4.19
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+3,56%
2.33
ΕΛΛ
0,00%
13.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+5,11%
2.47
ΕΛΠΕ
+1,56%
8.14
ΕΛΣΤΡ
-0,46%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+0,96%
1.68
ΕΛΧΑ
+1,88%
1.846
ΕΝΤΕΡ
+0,51%
7.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.28
ΕΤΕ
+3,24%
8.1
ΕΥΑΠΣ
-1,29%
3.06
ΕΥΔΑΠ
+1,24%
5.7
ΕΥΡΩΒ
+0,98%
2.054
ΕΧΑΕ
+0,40%
5.04
ΙΑΤΡ
+2,67%
1.54
ΙΚΤΙΝ
+0,58%
0.349
ΙΛΥΔΑ
+0,61%
1.65
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.08
ΙΝΛΙΦ
+1,07%
4.71
ΙΝΛΟΤ
-0,36%
1.096
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.74
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,56%
4.8
ΙΝΤΕΤ
+2,14%
1.195
ΙΝΤΚΑ
+1,70%
3.29
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
332
ΚΕΚΡ
+0,39%
1.3
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+3,18%
1.62
ΚΟΡΔΕ
-1,23%
0.483
ΚΟΥΑΛ
-0,70%
1.136
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.22
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+2,65%
1.16
ΛΑΒΙ
+1,15%
0.876
ΛΑΜΔΑ
-0,30%
6.7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-3,23%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.292
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.35
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
-0,86%
0.92
ΜΕΒΑ
+1,81%
3.94
ΜΕΝΤΙ
-1,06%
2.8
ΜΕΡΚΟ
-7,23%
43.6
ΜΙΓ
-2,13%
3.67
ΜΙΝ
+0,82%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,15%
24.68
ΜΟΝΤΑ
+1,45%
3.5
ΜΟΤΟ
+1,94%
2.89
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,61%
26.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
+1,34%
1.89
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
+0,34%
35.76
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.928
ΞΥΛΚ
+2,32%
0.265
ΞΥΛΠ
+5,61%
0.565
ΟΛΘ
0,00%
21.5
ΟΛΠ
+1,01%
25.1
ΟΛΥΜΠ
-1,63%
2.41
ΟΠΑΠ
-0,34%
14.75
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.921
ΟΤΕ
+0,07%
13.5
ΟΤΟΕΛ
+2,08%
11.76
ΠΑΙΡ
0,00%
1.095
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
+1,39%
3.565
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.1
ΠΛΑΘ
+1,17%
3.895
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
+0,89%
1.14
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,67%
4.52
ΡΕΒΟΙΛ
+1,91%
1.6
ΣΑΡ
-0,18%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+2,42%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-0,83%
1.8
ΣΠΕΙΣ
+3,41%
6.68
ΣΠΙ
-1,55%
0.636
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+1,40%
18.88
ΤΖΚΑ
0,00%
1.43
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+2,04%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
+2,47%
3.945
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.615

Καραμανλής: Η επιτυχία έχει το ονοματεπώνυμο της Κυβέρνησης

Στην κύρωση της Συμφωνίας Τροποποίησης της Σύμβασης Παραχώρηση, για τον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στην Βουλή.

Συγκεκριμένα, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι με την εν λόγω τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης ενεργοποιείται το δικαίωμα επαναφοράς του τμήματος Πάτρα – Πύργος του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα, στην Παραχώρηση της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ. «Είμαστε υπερήφανοι, αφού αποτελούσε τη μόνη λογική κίνηση που διαθέταμε, προκειμένου το έργο να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί» σημείωσε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε ότι το συγκεκριμένο σήμερα θα ήταν έτοιμο αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν επέλεγε να το σπάσει σε 8 κομμάτια.

«Όμως με την επιμονή του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και τη συστηματική δουλειά που κάναμε στο υπουργείο Υποδομών κ Μεταφορών καταφέραμε να ‘‘αναστήσουμε’’ το έργο της Πατρών – Πύργου. Δεσμευθήκαμε ότι θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να ξαναφέρουμε το έργο στις ράγες της υλοποίησης. Τίποτε δεν ήταν εύκολο. Όμως τόσο οι μελέτες όσο και το σχέδιό μάς έπεισαν τις Βρυξέλλες ότι το έργο είναι σημαντικό και θα βοηθήσει την περιοχή. Για να λάβουμε την περασμένη εβδομάδα με τον πιο επίσημο και πανηγυρικό τρόπο την έγκριση της Commission και τα εύσημα της Εκτελεστικής Αντιπροέδρου, της κας Βεστάγκερ» σημείωσε χαρακτηριστικά κι επισήμανε ότι τώρα οφείλουμε να τρέξουμε για να δώσουμε στους πολίτες της Ηλείας, της Πάτρας, της Πελοποννήσου, στους χιλιάδες επισκέπτες, ένα δρόμο που τους αξίζει. « Ένα δρόμο, στον οποίο δεν θα θρηνούμε κάθε ημέρα θύματα. Πλέον μπορούμε να πούμε με ειλικρίνεια, ότι το έργο αυτό, όχι απλά κινδύνεψε λόγω της τακτικής της τότε συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αλλά ήταν ουσιαστικά άλλο ένα έργο από αυτά που θα έμεναν απραγματοποίητα. Κι όπως σημείωσα και κατά την υπογραφή και θα το επαναλάβω και σήμερα, χρησιμοποιώντας τα ίδια τα λόγια του ΣΥΡΙΖΑ: ‘‘Η ευθύνη έχει ονοματεπώνυμο’’. Όντως. Το δικό του. Όπως και η επιτυχία έχει ονοματεπώνυμο: της Κυβέρνησης της ΝΔ» τόνισε ο Υπουργός.

Στην συνέχεια, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στην παράταση της διάρκειας της ισχύουσας σύμβασης Υποχρέωσης Δημόσιας Υπηρεσίας της μέχρι τη σύναψη της νέας Σύμβασης.

Η συγκεκριμένη σύμβαση είχε συναφθεί μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πριν την ιδιωτικοποίηση της εταιρίας το 2017 και τώρα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έχει ξεκινήσει τις διαπραγματεύσεις για την υπογραφή της νέας Σύμβασης, η οποία αναμένεται να υπογραφή εντός του Ιανουαρίου του 2022.

« Σκοπός της νέας σύμβασης είναι η η εξασφάλιση προσφοράς υπηρεσιών, που θα είναι – μεταξύ άλλων – πολυπληθέστερες, ασφαλέστερες, υψηλότερης ποιότητας και λιγότερο δαπανηρές, από εκείνες που θα μπορούσαν να προσφέρουν από μόνες τους οι δυνάμεις της αγοράς. Η νέα αυτή σύμβαση, μάλιστα, θα εισάγει για πρώτη φορά πρόβλεψη ουσιαστικών επενδύσεων στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές, θα τροποποιεί τον μηχανισμό αποζημίωσης, δίνοντας έμφαση στην αποτελεσματικότητα και κίνητρα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Παράλληλα το Ελληνικό δημόσιο αποκτά τουλάχιστον 15 νέα πλήρη τραίνα υδρογόνου μηδενικών ρύπων χωρίς καμία δαπάνη. Το συνολικό όφελος του ελληνικού δημοσίου αναμένεται – με συντηρητικές εκτιμήσεις – να αγγίζει το 1 δις ευρώ» υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής.

Σχετικά με το άρθρο 80 που προβλέπει την παράταση της διάρκειας ισχύος του ακατάσχετου της κρατικής χρηματοδότησης του διαχειριστή υποδομής, δηλαδή του Ο.Σ.Ε. ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι «με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζουμε την οικονομική βιωσιμότητα και την απρόσκοπτη λειτουργία του Οργανισμού, με την θέσπιση της της παράτασης διάρκειας ισχύος του ακατάσχετου των τραπεζικών του λογαριασμών στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, την απαγόρευση συμψηφισμού των χρηματοδοτήσεων αυτών για οφειλές του Ο.Σ.Ε. προς το Δημόσιο, ασφαλιστικά ταμεία κλπ καθώς και την απαλλαγή του από την υποχρέωση έκδοσης και προσκόμισης ασφαλιστικής και φορολογικής ενημερότητας, μέχρι την 30η.6.2022».

Επίσης, παρατείνεται έως 30.6.2022 η διάρκεια ισχύος της διάταξης περί αναστολής πληρωμής, συμψηφισμού και διαδικασίας είσπραξης χρεών του ΟΣΕ έναντι του Δημοσίου, βεβαιωμένων ή μη, που προέρχονται από καταπτώσεις εγγυήσεων δανείων. « Έτσι ο Ο.Σ.Ε. θα μπορέσει να εισπράξει τη μηνιαία κρατική χρηματοδότηση και εν γένει χρήματα ώστε να εκτελεί τις οικονομικές του συναλλαγές, όπως πληρωμή μισθοδοσίας προσωπικού, κάλυψη λοιπών αναγκών άκρως ανελαστικών και απτόμενων της ασφάλειας κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών, υπό συνθήκες κανονικότητας» σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!