Καραγιάννης: Αναβαθμίζουμε σιδηροδρομικά τη Βόρεια Ελλάδα

Ικανοποίηση για την πορεία εργασιών αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη», σύμφωνα με τον Καραγιάννη

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές Γιώργος Καραγιάννης© ΔΤ

Την πορεία των εργασιών αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη» καθώς και της κατασκευής δύο νέων σιδηροδρομικών γεφυρών στον Γαλλικό ποταμό, διαπίστωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές,  Γιώργος Καραγιάννης, στο πλαίσιο επίσκεψης που πραγματοποιεί στη Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Καραγιάννης, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστο Βίνη, μετέβη αρχικά στο εργοτάξιο του «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη» όπου εξελίσσονται εργασίες εγκατάστασης σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων για τον πλήρη εκσυγχρονισμό της.

Μετά την ολοκλήρωση του έργου η γραμμή θα είναι ηλεκτροκίνητη, αυξάνοντας την μεταφορική ικανότητα του δικτύου.

Η συμβατική περίοδος κατασκευής είναι 36 μήνες, ενώ ο ανάδοχος έχει την υποχρέωση συντήρησης των έργων για 36 μήνες από την ολοκλήρωσή τους.

Στη συνέχεια, ο Υφυπουργός Υποδομών επισκέφθηκε τα έργα κατασκευής των δύο νέων σιδηροδρομικών γεφυρών στην κοίτη του Γαλλικού ποταμού. Οι δύο νέες γέφυρες θα αντικαταστήσουν τις υφιστάμενες στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Φλώρινα.Το έργο θα δοθεί προς χρήση στα τέλη του 2022.

Σε δήλωσή μετά τις συσκέψεις και στα δύο σημεία, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε:

«Είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά πώς “τρέχουν” δύο σημαντικά έργα για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και ειδικά της Βόρειας Ελλάδας. Οι εργασίες στη γραμμή “Θεσσαλονίκη – Ειδομένη” έχουν αρχίσει ήδη εδώ και ένα τρίμηνο και αφορούν παρεμβάσεις που θα εκσυγχρονίσουν τα σιδηροδρομικά συστήματα μεγιστοποιώντας την ασφάλεια και προσφέροντας άνεση στο ταξίδι. Το δίκτυο θα είναι εφάμιλλο των υπολοίπων Ευρωπαϊκών Δικτύων και αυτό θα ανοίξει τον δρόμο για διεθνή επιβατικά δρομολόγια που εδώ και χρόνια είναι σχεδόν ανύπαρκτα.

Επίσης, είδαμε από κοντά τις εργασίες στον Γαλλικό ποταμό όπου έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό. Μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι στο τέλος του 2022 θα έχουμε δύο νέες σιδηροδρομικές γέφυρες, στην άνοδο και την κάθοδο, στη γραμμή Θεσσαλονίκης – Φλώρινας. Αντικαθιστούμε, έτσι, τις δύο υφιστάμενες μεταλλικές γέφυρες και μεγιστοποιούμε την ασφάλεια των μεταφορών.

Τα δύο αυτά έργα που είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά, είναι ένα τμήμα των όσων γίνονται στη Θεσσαλονίκη και ευρύτερα στη Βόρεια Ελλάδα. Οι υποδομές βρίσκονται στο προσκήνιο και μέσα από τον εκσυγχρονισμό τους ανοίγει και ο δρόμος της ανάπτυξης για όλους.

Οι παρεμβάσεις μας ειδικά στον σιδηρόδρομο εντάσσονται σε ένα συνολικό, συνεκτικό σχέδιο, στο μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων που έχει γίνει στη χώρα. Επιβεβαιώνουμε, έτσι, την ξεκάθαρη απόφασή μας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με τον Κώστα Καραμανλή, να κάνουμε πραγματικότητα την ανάπτυξη και βελτίωση του πλέον φιλοπεριβαλλοντικού, οικονομικού και πράσινου μέσου μεταφοράς. Με πολιτική βούληση, σωστό σχεδιασμό και στενή επίβλεψη το καταφέρνουμε».

ΟΛΘ
-1.50%
32.80
ΑΣΤΑΚ
3.52%
7.64
ΞΥΛΠ
0.00%
0.00
ΜΠΕΛΑ
-1.86%
28.50
ΟΛΥΜΠ
1.31%
2.32
ΠΡΟΝΤΕΑ
7.63%
6.35
ΧΑΙΔΕ
10.69%
0.88
ΚΟΥΕΣ
-1.52%
7.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0.29%
1.70
ΜΥΤΙΛ
2.70%
45.72
ΑΤΡΑΣΤ
0.71%
8.54
ΚΡΙ
-2.67%
17.52
ΡΕΒΟΙΛ
-0.90%
1.65
ΠΛΑΘ
-0.26%
3.87
ΑΤΤ
-0.39%
0.77
ΦΛΕΞΟ
0.00%
7.80
CNLCAP
0.00%
0.00
ΒΙΟΚΑ
-1.08%
1.83
ΔΟΜΙΚ
-1.07%
1.86
ΑΚΡΙΤ
0.83%
0.97
AEM
0.38%
4.20
ΟΡΙΛΙΝΑ
-6.33%
0.77
ΣΠΙ
0.00%
0.53
CENER
0.54%
9.37
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΑΒΑΞ
-1.63%
1.99
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
ΕΛΤΟΝ
-2.26%
1.73
ΕΚΤΕΡ
0.48%
2.10
OPTIMA
1.21%
18.44
ΜΑΘΙΟ
-0.81%
0.62
EVRR
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
-1.85%
2.65
ΙΛΥΔΑ
-3.76%
2.56
ΕΤΕ
-1.42%
10.40
ΠΑΙΡ
3.08%
0.87
ΚΕΠΕΝ
9.09%
2.04
ΤΡΑΣΤΟΡ
0.00%
1.16
ΙΝΛΟΤ
-0.19%
1.06
ΓΕΒΚΑ
0.00%
1.49
ΕΛΧΑ
2.03%
2.27
ΕΛΠΕ
-1.30%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0.00%
2.25
ΠΕΤΡΟ
-2.97%
9.16
ΛΑΝΑΚ
0.00%
0.90
ΛΕΒΠ
0.00%
0.22
ΕΥΔΑΠ
-1.70%
5.79
ΜΕΒΑ
0.00%
5.15
ΦΑΙΣ
-1.25%
3.56
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΚΕΚΡ
0.00%
1.20
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0.15%
19.43
ΑΤΕΚ
0.00%
0.00
ΕΛΙΝ
0.00%
2.18
ΝΑΥΠ
-1.18%
0.67
ΣΑΡ
-4.00%
13.44
ΕΒΡΟΦ
-2.25%
1.96
ΕΛΛ
1.44%
14.10
ΔΡΟΜΕ
-1.25%
0.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
3.91
ΦΡΙΓΟ
3.57%
0.29
BOCHGR
-0.30%
6.62
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2.59%
1.28
ΟΠΑΠ
-1.74%
20.30
ΒΙΟΤ
0.97%
0.21
ΠΡΕΜΙΑ
-0.61%
1.30
ΒΙΟΣΚ
0.58%
1.72
ΙΚΤΙΝ
-0.57%
0.35
ΜΠΡΙΚ
0.38%
2.67
ΑΛΜΥ
-1.19%
5.00
ΑΝΔΡΟ
-0.90%
6.64
ΑΒΕ
-0.86%
0.46
ΣΕΝΤΡ
1.57%
0.32
ΛΟΓΟΣ
0.00%
1.69
ΠΕΡΦ
-0.51%
5.86
ΙΝΛΙΦ
-0.79%
5.02
ΕΛΒΕ
0.00%
5.15
ΙΑΤΡ
0.28%
1.79
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΙΝΤΕΚ
-0.64%
6.25
ΙΝΤΕΤ
0.00%
1.26
ΑΤΤΙΚΑ
-0.91%
2.17
ΞΥΛΚ
0.44%
0.23
ΛΑΒΙ
-1.27%
0.78
ΣΠΥΡ
1.45%
0.14
ΜΟΝΤΑ
-1.97%
3.98
ΟΤΟΕΛ
1.86%
12.02
ΣΙΔΜΑ
0.00%
1.38
ΑΣΚΟ
0.00%
3.60
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
NOVAL
-2.33%
2.52
ΦΡΛΚ
-0.99%
4.00
ΕΥΑΠΣ
0.31%
3.24
ΝΑΚΑΣ
-1.99%
2.96
ΕΧΑΕ
-1.52%
5.82
DIMAND
-2.60%
8.24
ΠΛΑΚΡ
0.00%
0.00
ΤΖΚΑ
4.14%
1.39
ΔΑΑ
-0.40%
9.92
QLCO
-0.96%
5.90
ΜΙΓ
0.80%
3.77
ΚΤΗΛΑ
0.00%
2.16
ΒΟΣΥΣ
0.93%
2.16
ΠΡΔ
0.81%
0.25
ΔΕΗ
0.68%
13.40
ΙΝΤΚΑ
-1.92%
3.06
ΜΕΡΚΟ
1.65%
37.00
ΠΡΟΦ
-0.51%
5.85
ΚΥΡΙΟ
-2.70%
1.08
ΛΟΥΛΗ
2.30%
4.00
TITC
-2.05%
40.70
ΕΣΥΜΒ
-0.51%
1.18
ACAG
-1.07%
5.54
ΣΠΕΙΣ
-1.20%
6.56
ΑΡΑΙΓ
1.95%
12.54
ΚΑΡΕΛ
1.27%
318.00
ΑΔΜΗΕ
-0.17%
2.98
ΜΕΝΤΙ
-0.41%
2.43
ΟΤΕ
0.66%
16.81
ΛΕΒΚ
0.00%
0.00
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ΒΙΟ
-0.86%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0.60%
2.64
ΑΑΑΚ
0.00%
0.00
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
AKTR
-0.56%
5.35
ΜΟΤΟ
-1.79%
2.75
ΕΕΕ
0.21%
47.00
EVR
0.30%
1.70
ΔΑΙΟΣ
-1.50%
3.94
ΜΟΗ
0.70%
23.08
ΜΙΝ
-0.21%
0.48
ΠΑΠ
-1.44%
2.74
ΛΑΜΔΑ
0.46%
6.54
ΟΛΠ
-0.43%
46.20
ΚΟΡΔΕ
0.00%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-0.69%
1.15
ΠΕΙΡ
-0.10%
5.76