Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

Αλεξοπούλου: Ξεκίνησαν τα δρομολόγια προς Κάτω Αχαΐα και Ρίο

Τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Πάτρας επισκέφθηκε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου, με αφορμή την ολοκλήρωση των εργασιών ανακαίνισης της γραμμής στο τμήμα από ΣΣ Πάτρας μέχρι το ύψος της οδού Γούναρη.

Παράλληλα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ξεκίνησαν και τα νέα δρομολόγια προς την Κάτω Αχαΐα και το Ρίο.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών βελτιώνεται σημαντικά ο χρόνος της διαδρομής, ενώ αντιστοίχως θα γίνουν ανάλογες εργασίες και στο υπόλοιπο τμήμα μέχρι τον Άγιο Ανδρέα, καθώς και στο τμήμα Πάτρα – Άγιος Διονύσιος, στο πλαίσιο της σχετικής Σύμβασης συνολικού προϋπολογισμού 1.085.000 ευρώ.

Επιπροσθέτως, όπως ανακοίνωσε η κα. Αλεξοπούλου, θα υπάρξει και συμπληρωματική σύμβαση, με κονδύλια του ΟΣΕ, ύψους 500.000 ευρώ, προκειμένου να ολοκληρωθεί η ανακατασκευή της γραμμής στο σύνολό της, έως το τέλος του 2025. Ειδικά για την Κάτω Αχαΐα, θα επεκταθεί η κυκλοφορία των συρμών με δύο ακόμα νέες στάσεις, ώστε να εξυπηρετούνται αποτελεσματικότερα οι επιβάτες του προαστιακού της Δυτικής Αχαΐας.

Ταυτόχρονα σχεδιάστηκαν και ξεκίνησαν από σήμερα, νέα δρομολόγια, σύμφωνα με τις ανάγκες των πολιτών και των χρηστών του προαστιακού και σε συνεργασία με τη Hellenic Train εξυπηρετούνται πλέον οι κάτοικοι και εργαζόμενοι της ευρύτερης περιοχής του βόρειου κλάδου της γραμμής.

Δρομολογήθηκαν παρεμβάσεις με στόχο την πλήρη προσβασιμότητα των ΑμεΑ συμπολιτών στις αποβάθρες, ενώ εντός του Ιουνίου αναμένεται να πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός για την συντήρηση της παλιάς γέφυρας στα Μποζαίτικα, προϋπολογισμού ύψους 120.000 ευρώ.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών συντήρησης, η υποδομή και η επιδομή της γραμμής εκσυγχρονίζονται και εξασφαλίζονται νέα δεδομένα στη λειτουργία του προαστιακού.

Ακολούθως, η Υφυπουργός Μεταφορών και η ηγεσία του ΟΣΕ επισκέφθηκαν τον Δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, όπου σε θετικό κλίμα τέθηκαν επί τάπητος, με χρονοδιαγράμματα, συγκεκριμένοι στόχοι. Στη συζήτηση, συμφωνήθηκε να ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες ώστε να αποδοθεί στον Δήμο επιπλέον χώρος του αμαξοστασίου στον Άγιο Διονύσιο, για να επεκταθεί ο υφιστάμενος χώρος στάθμευσης. Παράλληλα, θα μελετηθεί άμεσα η δημιουργία νέας στάσης του προαστιακού στον Άγιο Διονύσιο, με σκοπό την διευκόλυνση των χρηστών, παρεμβάσεις που μπορούν να ολοκληρωθούν τάχιστα και μάλιστα μέχρι το τέλος του 2024. Ο χώρος θα αξιοποιηθεί και θα αναβαθμιστεί, προς όφελος των πολιτών.

Τέλος, οι δύο πλευρές συζήτησαν τη δυνατότητα αξιοποίησης των υφιστάμενων κτηρίων των Σιδηροδρομικών Σταθμών και του τροχαίου υλικού που δεν χρησιμοποιείται.

Αλεξοπούλου: Συνεχής αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υποδομών

Αμέσως μετά τις σχετικές συναντήσεις η Υφυπουργός Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, δήλωσε:

«Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με συνέπεια, σοβαρότητα, υπευθυνότητα και σκληρή δουλειά, υλοποιεί ένα εκτεταμένο πρόγραμμα συντήρησης και συνεχούς αναβάθμισης των σιδηροδρομικών υποδομών, με στόχο την ασφαλή και αξιόπιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, ικανοποιώντας τις ανάγκες του. Σήμερα παραδώσαμε, ένα τμήμα ενός έργου βαριάς συντήρησης υποδομής, που έπρεπε να έχει υλοποιηθεί πριν από δεκαετίες. Το έργο αυτό αποτελεί την έναρξη ενός ευρύτερου προγράμματος αναβάθμισης και ανάταξης των ελληνικών σιδηροδρόμων. Η αγαστή συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, αποτελεί προϋπόθεση επιτυχούς ολοκλήρωσης των στόχων. Με τον Δήμαρχο Πατρέων σχεδιάζουμε την υλοποίηση έργων σημαντικής κλίμακας, που θα αλλάξουν την καθημερινότητα των συμπολιτών μας. Θέσαμε τις βάσεις και τα χρονοδιαγράμματα για την άμεση εξέλιξη των διαδικασιών και από τα δύο μέρη».

Ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών επεσήμανε: «Η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής υποδομής στοχεύει στην αναβάθμιση της ασφάλειας, την πύκνωση των δρομολογίων και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό. Από εδώ και στο εξής, σταδιακά, παράλληλα με τις εργασίες ανάταξης της υποδομής, θα βελτιώνεται η δρομολογιακή πολιτική, καθιστώντας και πάλι το σιδηρόδρομο ένα ανταγωνιστικό μέσο που θα αποτελεί πρώτη επιλογή για τους πολίτες».

Διαβάστε επίσης:

Πώς το Μαρόκο απέκτησε αυτοκινητοβιομηχανία σε 10 χρόνια

Παρίσι 2024: Το πιο βιώσιμο ολυμπιακό χωριό στην ιστορία

Streem Global: Πώς δημιουργεί ένα ισχυρό δίκτυο πράσινων logistics

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!