Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Κιάρα Φεράνι: Από αστέρι του Instagram, επιτυχημένη businesswoman

Τα αστέρια του Instagram έχουν τη δύναμη να οδηγούν στα ύψη τις μετοχές των εταιρειών στον χώρο της μόδας και των αξεσουάρ. Πλέον η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί ένα επιχειρηματικό πεδίο που δίνει τα περιθώρια για να καρποφορήσουν επικερδείς συμφωνίες. Ο λόγος γίνεται αυτή τη φορά για την Κιάρα Φεράνι, τη φοιτήτρια Νομικής στο πανεπιστήμιο του Μποκόνι, η οποία εγκατέλειψε τις σπουδές για να εξελιχθεί μιας από τις μεγαλύτερες fashion blogger και influencer στο Instagram. Σήμερα, διαθέτει πάνω από 24 εκατ. ακολούθους, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των μεγάλων εταιρειών που βλέπουν σε εκείνη ένα ιδανικό άτομο για να αναδείξουν τα προϊόντα τους.

Τη Δευτέρα, η μετοχή της Safilo Group εμφάνισε άνοδο έως και 14% στο χρηματιστήριο του Μιλάνο, ύστερα από την ανακοίνωση μιας συνεργασίας με την 34χρόνη Κιάρα Φεράνι. Η εταιρεία οπτικών ειδών θα σχεδιάσει, κατασκευάσει και διανέμει τις ιδέες της διάσημης Ιταλίδας που έκανε τα πρώτα της βήματα στο Διαδίκτυο με τη δημιουργία της ιστοσελίδας της theblondesalad.com το 2009. Τον περασμένο Απρίλιο, η μετοχή της εταιρείας παραγωγής υποδημάτων Tods ανακοίνωσε τον διορισμό της Φεράνι στο διοικητικό συμβούλιο, οδηγώντας τότε τη μετοχή σε κέρδη της τάξεως του 14%.

Μια νέα μορφή μάρκετινγκ

Η Φεράνι όπως και άλλες προσωπικότητες δεν είναι απλά influencers με δεκάδες εκατομμύρια οπαδούς. Ανήκουν σε μια νέα γενιά επιχειρηματιών που έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιούν τη δημόσια εικόνα τους για να προσελκύσουν υποψήφιους καταναλωτές μέσα από μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το Instagram. Είναι μια νέα μορφή μάρκετινγκ που δίνει στο ευρύ κοινό τη δυνατότητα της -online- εγγύτητας για να παρακολουθήσει και τα συσχετιστεί με διάφορες προσωπικότητες. Άνθρωποι από όλων τον κόσμο μπορούν να δουν την Τζένιφερ Λοπέζ να παρουσιάζει τα ομώνυμα προϊόντα για τον καθαρισμό προσώπου από το μπάνιο της. Τις αδελφές Καρντάσιαν να φωτογραφίζονται φορώντας τις δικές τους σειρές ρούχων και καλλυντικών.

Οι συνεργασίες της Κιάρα Φεράνι

Αξιοποιώντας με μεγάλη δεξιοτεχνία την αμεσότητα που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι influencers ορίζουν μια νέα μορφή της επιχειρηματικότητας. Η Φεράνι έχει επίσης συνάψει συνεργασίες με τις Nespresso, Evian, Intimissimi, Swarowski, Pantene και Guess. Μια τετραετία μετά την δημιουργία της ιστοσελίδας της, η Φεράνι δεν δίστασε να πειραματιστεί με τη δική της μάρκα ρούχων, γνωστή με την επωνυμία Chiara Feragni. Τον Ιούνιο απέκτησε το υπόλοιπο 45% της εταιρείας που διαχειρίζεται την ιστοσελίδα της και όλες τις παρεμφερείς δραστηριότητες.  Όταν ακόμη ήταν κάτω από 30 ετών συμπεριλήφθηκε δυο φορές στη λίστα του περιοδικού Forbes με τους πλουσιότερους ανθρώπους της δικής της ηλικιακής ομάδας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!