Θα είχε ενδιαφέρον μία συζήτηση για 13ο μισθό

Είναι, πράγματι, ένα θέμα υψηλού ενδιαφέροντος και μία μεγάλη πρόκληση για όλα ανεξαιρέτως τα κόμματα

Κατώτατος μισθός ©ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI

Το πρώτο αγαπημένο θέμα των συζητήσεων, είναι εάν θα γίνουν οι εκλογές το φθινόπωρο ή την άνοιξη. Το δεύτερο, σε συνδυασμό με το πρώτο, είναι εάν ο πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης θα εξαγγείλει ή δεν θα εξαγγείλει στη ΔΕΘ, τον 13ο μισθό στους υπαλλήλους του Δημοσίου. Σημαντικό θέμα, για μία μεγάλη κατηγορία εκατοντάδων χιλιάδων εργαζομένων, αλλά – στην προκειμένη περίοδο – και ψηφοφόρων! Είναι ένα ζήτημα καυτό συνεπώς, που χρήζει αρκετής και σοβαρής συζήτησης. Με πολιτικές προτάσεις συγκεκριμένες και κοστολογημένες… όπως λένε διάφοροι και στα τηλεοπτικά πάνελ. Είναι, πράγματι, ένα θέμα υψηλού ενδιαφέροντος και μία μεγάλη πρόκληση για όλα ανεξαιρέτως τα κόμματα.