Γ.Δ.
822.15 -0,21%
CENER
+1,12%
2.71
CNLCAP
0,00%
8
TITC
-0,18%
11.14
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.12
ΑΒΑΞ
0,00%
0.7
ΑΒΕ
+1,04%
0.389
ΑΔΜΗΕ
+0,85%
1.906
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
-0,12%
1.688
ΑΛΦΑ
+2,60%
0.8684
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.55
ΑΝΕΚ
-3,28%
0.059
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.1
ΑΡΑΙΓ
-1,59%
4.94
ΑΣΚΟ
+2,43%
2.11
ΑΣΤΑΚ
+0,75%
8.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
+0,48%
0.0845
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
0.924
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
-2,64%
3.315
ΒΙΟΚΑ
+1,27%
1.59
ΒΙΟΣΚ
-0,99%
0.5
ΒΙΟΤ
-0,68%
0.294
ΒΙΣ
+5,19%
0.81
ΒΟΣΥΣ
+7,69%
2.24
ΒΥΤΕ
+0,69%
2.9
ΓΕΒΚΑ
-0,84%
1.18
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,32%
9.27
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
+2,33%
5.27
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+4,03%
0.568
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.208
ΔΡΟΜΕ
+0,34%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-3,06%
0.698
ΕΕΕ
-1,13%
20.96
ΕΚΤΕΡ
0,00%
0.956
ΕΛΒΕ
0,00%
4.44
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-0,51%
0.393
ΕΛΙΝ
-1,16%
1.7
ΕΛΛ
+0,66%
15.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,23%
1.718
ΕΛΠΕ
-2,50%
6.23
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.29
ΕΛΤΟΝ
-1,06%
1.87
ΕΛΧΑ
-2,32%
1.348
ΕΝΤΕΡ
-1,01%
3.92
ΕΠΙΛΚ
+8,33%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
5.58
ΕΣΥΜΒ
+1,40%
0.58
ΕΤΕ
-1,44%
2.94
ΕΥΑΠΣ
+2,34%
4.37
ΕΥΔΑΠ
+1,39%
7.3
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.66
ΕΥΡΩΒ
-1,72%
0.87
ΕΧΑΕ
-1,95%
3.26
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.5
ΙΚΤΙΝ
+2,37%
0.518
ΙΛΥΔΑ
-6,05%
0.9
ΙΝΚΑΤ
+13,40%
2.37
ΙΝΛΙΦ
+1,49%
4.08
ΙΝΛΟΤ
+1,85%
0.55
ΙΝΤΕΚ
+1,49%
3.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,54%
6.6
ΙΝΤΕΤ
+1,71%
0.834
ΙΝΤΚΑ
+10,72%
1.446
ΚΑΜΠ
-2,05%
1.915
ΚΑΡΕΛ
-1,56%
252
ΚΕΚΡ
+2,88%
1.07
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
-1,75%
0.56
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
-5,88%
0.432
ΚΟΥΑΛ
-2,95%
0.395
ΚΟΥΕΣ
+0,58%
4.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.112
ΚΡΙ
-3,57%
5.4
ΚΤΗΛΑ
+1,78%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+1,71%
1.19
ΛΑΒΙ
-1,55%
0.382
ΛΑΜΔΑ
-2,95%
5.765
ΛΑΜΨΑ
0,00%
21
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.826
ΛΕΒΚ
0,00%
0.236
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
-5,30%
0.93
ΛΟΥΛΗ
+3,96%
2.1
ΛΥΚ
-0,91%
1.625
ΜΑΘΙΟ
+2,67%
0.77
ΜΕΒΑ
0,00%
2.48
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.85
ΜΕΡΚΟ
-7,84%
47
ΜΙΓ
-0,41%
0.0245
ΜΙΝ
-4,72%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+3,12%
18.17
ΜΟΝΤΑ
-1,82%
0.648
ΜΟΤΟ
+1,89%
1.89
ΜΟΥΖΚ
+5,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,35%
14.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,82%
2.053
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-1,06%
1.86
ΜΠΤΚ
0,00%
0.575
ΜΥΤΙΛ
-1,39%
14.2
ΝΑΚΑΣ
+9,84%
2.12
ΝΑΥΠ
0,00%
1.18
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
-1,51%
0.1955
ΞΥΛΠ
0,00%
0.226
ΟΛΘ
-2,82%
24.1
ΟΛΠ
-1,28%
15.4
ΟΛΥΜΠ
-2,99%
1.62
ΟΠΑΠ
-2,94%
13.86
ΟΤΕ
+1,10%
16.5
ΟΤΟΕΛ
-2,10%
8.4
ΠΑΙΡ
+1,23%
0.82
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,68%
0.9618
ΠΕΤΡΟ
-1,40%
5.62
ΠΛΑΘ
0,00%
3.6
ΠΛΑΙΣ
-1,13%
3.5
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
-2,63%
1.295
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-1,19%
3.33
ΡΕΒΟΙΛ
-0,93%
1.06
ΣΑΡ
0,00%
6.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.019
ΣΕΝΤΡ
+1,20%
0.253
ΣΙΔΜΑ
-0,77%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-1,39%
7.12
ΣΠΙ
-1,56%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
-0,58%
17.14
ΤΖΚΑ
0,00%
2.15
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
+7,20%
0.536
ΦΛΕΞΟ
-0,83%
6
ΦΡΙΓΟ
+3,16%
0.098
ΦΡΛΚ
-3,10%
2.97
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.52
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Το ψηφιακό marketing ισχυρό όπλο στα χέρια των γυναικών επιχειρηματιών

Το ότι οι γυναίκες διεκδικούν σταθερά και δυναμικά τη θέση τους στην αγορά εργασίας είναι κοινή παραδοχή, όπως επίσης είναι γεγονός ότι αυξάνεται διαρκώς ο αριθμός εκείνων που επιλέγουν να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι δεν θα έχουν ίσες ευκαιρίες, ούτε ίδια πρόσβαση στην απόκτηση χρηματοδότησης και στην αξιοποίηση τεχνολογικών εργαλείων που θα τις βοηθήσουν να εξελίξουν και να μεγαλώσουν την εταιρεία τους.

Το στοιχείο όμως που εξακολουθεί να δείχνει αμετάβλητο είναι η ενασχόλησή τους με τον χώρο της τεχνολογίας, είτε σε επίπεδο δεξιοτήτων, είτε σε επίπεδο επιχειρηματικής επένδυσης σε έναν κλάδο πολλά υποσχόμενο. Μαθαίνοντας για τις νέες τεχνολογίες και το πώς μπορούν να ωφελήσουν την επιχείρησή τους, οι γυναίκες έχουν τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν ευκαιρίες που διαφορετικά θα είχαν χάσει.

Το ψηφιακό τοπίο εξελίσσεται ταχύτατα και οι γυναίκες ηγέτες- επιχειρηματίες δεν πρέπει να αποφεύγουν τις αλλαγές, αλλά αντίθετα, επιβάλλεται να προσαρμόζονται σε αυτές και να τις αγκαλιάζουν. Πώς θα το πετύχουν αυτό;

  1. Αντίληψη του ψηφιακού περιβάλλοντος και των αλλαγών του

Αρχικά, χρειάζεται να βεβαιωθούμε ότι παρακολουθούν τα νέα και τις εξελίξεις του κλάδου. Ο άμεσος εντοπισμός των τάσεων δίνει μια καλύτερη κατανόηση της χρήσης αυτών των καινοτομιών τόσο προς όφελός τους, αλλά και του τρόπου με τον οποίο μπορεί να επηρεαστεί η ανάπτυξη της επιχείρησης τους. Ένα τέτοιο παράδειγμα αλλαγής στον ψηφιακό κόσμο αυτή τη στιγμή είναι το metaverse το οποίο φέρνει τα πάνω κάτω στο παγκόσμιο επιχειρηματικό σκηνικό έτσι όπως το γνωρίζαμε μέχρι στιγμής.

Μια έξυπνη κίνηση είναι η δικτύωση με γκουρού τεχνολογίας που θα ρίξουν φως στις σκοτεινές πτυχές της νέας ψηφιακής πραγματικότητας και των επιταγών της.

  1. Εστιάστε στην εμπειρία του πελάτη

Οι γυναίκες μπορούν να επιτύχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο ψηφιακό μάρκετινγκ κατανοώντας καλύτερα τον καταναλωτή.

Κοινώς να επιστρατεύσουν το δυνατό τους χαρτί που ακούει στο όνομα “ενσυναίσθηση” για να δημιουργήσουν καλύτερες εμπειρίες χρήστη. Ορισμένες γυναίκες είναι φυσικά συντονισμένες με τα συναισθήματα των άλλων, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες ανταποκρίνονται στο προϊόν ή την υπηρεσία τους.

Επιπλέον, η λεπτομερής και δημιουργική επικοινωνία μπορεί να είναι επωφελής για τη δημιουργία στοχευμένων μηνυμάτων μάρκετινγκ και το σχεδιασμό φιλικών προς τον χρήστη διεπαφών. Αξιοποιώντας τις δεξιότητές και τα χαρίσματα που απορρέουν από το φύλο τους, οι γυναίκες μπορούν να δημιουργήσουν πιο αποτελεσματικές και επιτυχημένες εκστρατείες ψηφιακού μάρκετινγκ.

  1. Κάντε focus στις γυναίκες

Όχι ως προκατάληψη ως προς το φύλο, αλλά ως τρόπος χρήσης της «εσωτερικής γνώσης» τους, οι γυναίκες επικεφαλής επιχειρήσεων μπορούν και πρέπει να επωφεληθούν από την κατανόηση που έχουν αναφορικά με το πώς αντιδρά και τι θέλει το γυναικείο φύλο. Οι γυναίκες που ξεκινούν επιχειρήσεις συχνά μπαίνουν στη διαδικασία ανοίγματος καταστημάτων όπως κομμωτήρια/ «νυχάδικα» ή επιχειρήσεων φροντίδας κατοικίδιων, αλλά μπορεί να μην καταλαβαίνουν ή να μην αξιοποιούν τις έμφυτες γνώσεις τους κατά την εμπορία των προϊόντων τους στο διαδίκτυο. Όσοι πωλούν προϊόντα που απευθύνονται σε γυναίκες θα πρέπει να σχεδιάζουν ιστοσελίδες φιλικές προς τον χρήστη και, ακόμη πιο σημαντικό, ιστοσελίδες φιλικές προς τις γυναίκες. Μπορούν να κάνουν τις ιστοσελίδες τους φιλικές προς τις γυναίκες αποφεύγοντας γενικό ή γενικευμένο περιεχόμενο που δεν συνδέεται σε προσωπικό επίπεδο με αυτές και τα ενδιαφέροντά τους.

  1. Το παιχνίδι γίνεται στα social media

Μια γυναίκα επιχειρηματίας πρέπει να οραματίζεται τον εαυτό της ως ηγέτη ακόμα και όταν η επιχείρησή της είναι μικρή σε μέγεθος. Η σκέψη αυτή θα της δώσει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τα πολυάριθμα διαδικτυακά εργαλεία προκειμένου να φτάσει αποτελεσματικά το στοχευμένο κοινό της.

Καθώς οι γυναίκες έχουν συνήθως μεγαλύτερους ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους άντρες ομολόγους τους, αυτή είναι μια καλή ευκαιρία να αναπτύξουν τις επωνυμίες τους. Επιπλέον, οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης όπως το LinkedIn μπορούν να βοηθήσουν τους ηγέτες των επιχειρήσεων και τους επιχειρηματίες να αποκτήσουν περισσότερη εμπιστοσύνη στις επαγγελματικές τους προσπάθειες.

  1. Συνδεθείτε με άλλους επιχειρηματίες στο διαδίκτυο

Η αξία της δικτύωσης στον ψηφιακό επιχειρηματικό κόσμο, σε καμία περίπτωση, δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί. Όμως η σύνδεσή μας με άλλους επιχειρηματίες και ηγέτες επιχειρήσεων στο Διαδίκτυο, επιτρέπει την πρόσβαση σε πληθώρα γνώσεων, πόρων και συνδέσεων για να πάμε την επιχείρησή μας στο επόμενο επίπεδο. Ένας τρόπος για να δημιουργήσετε το κατάλληλο δίκτυο είναι να βρείτε και να συμμετέχετε ενεργά σε επαγγελματικά και επιχειρηματικά φόρουμ.

Θα μπορούσατε επίσης να αναζητήσετε δημοσιεύσεις και ιστοτόπους που σχετίζονται με τη βιομηχανία ή να επιδιώξετε μιλήσετε σε εκδηλώσεις με μεγάλη επίδραση για να γίνετε περισσότερο «ορατές».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!