Γ.Δ.
1022.82 -0,19%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
+0,53%
3.785
CNLCAP
0,00%
7.65
DIMAND
-3,23%
13.5
TITC
+1,25%
14.62
ΑΑΑΚ
0,00%
10
ΑΑΑΠ
-10,14%
6.2
ΑΒΑΞ
-1,57%
0.938
ΑΒΕ
+3,11%
0.53
ΑΔΜΗΕ
-0,30%
1.986
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+2,58%
2.19
ΑΛΦΑ
+2,39%
1.2435
ΑΝΔΡΟ
-0,77%
6.45
ΑΝΕΚ
+2,56%
0.2
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.264
ΑΡΑΙΓ
+1,72%
6.5
ΑΣΚΟ
0,00%
2.15
ΑΣΤΑΚ
-2,36%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+0,85%
4.74
ΑΤΤ
-4,37%
0.14
ΑΤΤΙΚΑ
+0,42%
2.4
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.18
ΒΙΟ
+0,65%
4.67
ΒΙΟΚΑ
+3,13%
1.65
ΒΙΟΣΚ
-3,18%
0.67
ΒΙΟΤ
-3,85%
0.25
ΒΙΣ
-10,00%
0.252
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
-0,80%
1.24
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,48%
12.46
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.2
ΔΕΗ
-1,35%
7.3
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-1,46%
0.808
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,65%
0.331
ΕΒΡΟΦ
-5,15%
0.774
ΕΕΕ
+0,63%
22.24
ΕΚΤΕΡ
-2,14%
1.6
ΕΛΒΕ
0,00%
4.82
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.41
ΕΛΙΝ
+3,26%
1.9
ΕΛΛ
+0,58%
17.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,96%
2.1
ΕΛΠΕ
-0,51%
7.74
ΕΛΣΤΡ
-0,79%
2.5
ΕΛΤΟΝ
-0,88%
2.25
ΕΛΧΑ
-1,70%
1.732
ΕΝΤΕΡ
+5,60%
4.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.135
ΕΠΣΙΛ
+0,60%
6.72
ΕΣΥΜΒ
-3,44%
0.618
ΕΤΕ
-0,09%
4.346
ΕΥΑΠΣ
+1,13%
3.59
ΕΥΔΑΠ
0,00%
7
ΕΥΡΩΒ
+3,20%
1.24
ΕΧΑΕ
-2,44%
3.805
ΙΑΤΡ
-1,49%
1.655
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.574
ΙΛΥΔΑ
+1,71%
1.19
ΙΝΚΑΤ
+2,90%
1.56
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.368
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
3.76
ΙΝΛΟΤ
-0,78%
0.635
ΙΝΤΕΚ
-1,34%
3.68
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΤ
-0,47%
1.07
ΙΝΤΚΑ
-0,66%
1.81
ΚΑΜΠ
+0,81%
2.5
ΚΑΡΕΛ
-2,56%
304
ΚΕΚΡ
+0,64%
1.25
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+5,08%
0.744
ΚΟΡΔΕ
+0,60%
0.502
ΚΟΥΑΛ
+1,64%
0.497
ΚΟΥΕΣ
+1,54%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.216
ΚΡΙ
-0,32%
6.18
ΚΤΗΛΑ
-3,43%
1.69
ΚΥΡΙΟ
-0,91%
1.09
ΛΑΒΙ
-1,34%
0.442
ΛΑΜΔΑ
+2,28%
6.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.226
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
-1,88%
1.045
ΛΟΥΛΗ
-1,20%
2.46
ΛΥΚ
-2,78%
2.45
ΜΑΘΙΟ
-3,50%
0.69
ΜΕΒΑ
0,00%
2.66
ΜΕΝΤΙ
+1,72%
3.55
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
+14,44%
0.0515
ΜΙΝ
0,00%
0.488
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,23%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-3,80%
0.708
ΜΟΤΟ
-1,72%
2.28
ΜΟΥΖΚ
-1,42%
0.692
ΜΠΕΛΑ
-2,89%
16.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.95
ΜΠΤΚ
+11,29%
0.69
ΜΥΤΙΛ
-3,27%
23.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.3
ΝΑΥΠ
0,00%
1.12
ΞΥΛΚ
+2,64%
0.233
ΞΥΛΠ
0,00%
0.24
ΟΛΘ
-1,65%
23.9
ΟΛΠ
-0,46%
17.3
ΟΛΥΜΠ
-0,48%
2.09
ΟΠΑΠ
-1,29%
13.78
ΟΤΕ
-3,15%
14.47
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.3
ΠΑΙΡ
+1,72%
0.946
ΠΑΠ
0,00%
2.48
ΠΕΙΡ
+0,96%
1.889
ΠΕΤΡΟ
+0,33%
6.12
ΠΛΑΘ
-0,45%
4.38
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
-7,63%
0.545
ΠΡΕΜΙΑ
+0,45%
1.12
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.95
ΠΡΟΦ
+0,16%
3.1
ΡΕΒΟΙΛ
-1,53%
1.29
ΣΑΡ
+5,48%
7.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0245
ΣΕΝΤΡ
+0,33%
0.301
ΣΙΔΜΑ
-1,17%
2.53
ΣΠΕΙΣ
+2,56%
6.4
ΣΠΙ
-2,22%
0.616
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-2,15%
20
ΤΖΚΑ
-3,13%
1.86
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.01
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.236
ΦΙΕΡ
-2,91%
0.433
ΦΛΕΞΟ
-1,19%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,82%
0.108
ΦΡΛΚ
-2,16%
3.63
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.53
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Γκερέκου: Η Ελλάδα είναι ένα never ending story φυσικής ομορφιάς και πολιτισμού

Σπούδασε Αρχιτεκτονική στο Πανεπιστήμιο της Ρώμης και υποκριτική στην Ακαδημία Θεατρικών Σπουδών του Λονδίνου, μαθήτευσε στην ομάδα του Ιταλού σκηνοθέτη Φεντερίκο Φελλίνι, όμως πέρα από την υποκριτική που εξακολουθεί να την ασκεί επαγγελματικά, την κέρδισε και ο χώρος της πολιτικής. Η Άντζελα Γκερέκου πρώην υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού και υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, τα τελευταία χρόνια ασκεί καθήκοντα Προέδρου στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, λειτουργώντας ως Πρέσβειρα της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς και του εγχώριου τουριστικού προϊόντος στο εξωτερικό.

Σε συνέντευξη της στο powergame.gr μιλά για τις δράσεις και την επικοινωνιακή πολιτική του ΕΟΤ τα επόμενα χρόνια, για τις προκλήσεις με τις οποίες θα κληθεί να αναμετρηθεί το 2023 η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία, για το πώς τα πολιτιστικά δρώμενα θα γίνουν προσιτά στους ξένους επισκέπτες, ενώ αποκαλύπτει τον τρόπο που ισορροπεί σε καθημερινή βάση μεταξύ δύο αρκετά στρεσογόνων και απαιτητικών ιδιοτήτων, της γυναίκας πολιτικού – ηθοποιού.

  • Κυρία Γκερέκου, ποιες οι προτεραιότητες που έχει θέσει ο ΕΟΤ και ποιο το προσωπικό σας στοίχημα για τα επόμενα χρόνια;

Ο ΕΟΤ, ως η εθνική πύλη προβολής της Ελλάδας στον κόσμο, θα συνεχίσει να  αναδεικνύει τη χώρα ως top of mind, ποιοτικό, υγειονομικά ασφαλή, πολυνησιακό προορισμό -τον μεγαλύτερο στην ευρωπαϊκή ήπειρο- με πολυποίκιλη ενδοχώρα, που προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες θεματικού τουρισμού, σε όλη τη διάρκεια του έτους, ενισχύοντας ταυτόχρονα το παραδοσιακό προϊόν «ήλιος και θάλασσα».

Στο κομμάτι του SEA&SUN η Ελλάδα είναι 3η παγκοσμίως, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Deloitte, που παρουσιάστηκε σε εκδήλωση του ΣΕΤΕ στη PHILOXENIA, στη Θεσσαλονίκη. Τώρα εστιάζουμε ακόμη πιο εντατικά στην προβολή των άλλων θεματικών προϊόντων μας, που προσφέρονται 12 μήνες το χρόνο.

Σύμφωνα λοιπόν με τη στρατηγική, που χαράσσεται από το Υπουργείο, ο Οργανισμός θα συνεχίσει τις καμπάνιες GREECE DOES HAVE A WINTER, GREEKEND, με στόχο την επέκταση της τουριστικής σεζόν. Να υπογραμμίσω ότι η Ελλάδα πρώτη φορά δημιούργησε καμπάνιες τέτοιου περιεχομένου. Όπως και ψηφιακές καμπάνιες αγροτουρισμού, εκοτουρισμού που αποτελούν κορυφαίες τάσεις διεθνώς.

Υψίστη προτεραιότητα και προσωπικό μου στοίχημα όλα αυτά τα χρόνια είναι η ανάδειξη του πολιτιστικού αποθέματος και της ελληνικής μεσογειακής διατροφής. Αποτελούν τεράστια αναξιοποίητα, μέχρι πρότινος, εθνικά κεφάλαια και πρέπει πλέον να τεθούν στην προμετωπίδα της προβολής της χώρας. Όμως το πραγματικά  διαφοροποιό στοιχείο στη στρατηγική μας, που θα αποτελέσει και την αιχμή του δόρατος, είναι η ανάδειξη της Ελλάδας σε αειφόρο προορισμό, όπου το τουριστικό μοντέλο ανάπτυξης υπακούει στις αρχές της βιωσιμότητας.

Σε αυτό το πλαίσιο, έχουμε ήδη δημιουργήσει το microsite Sustainable Greece, όπου αναδεικνύονται τα best practices αειφόρων προορισμών και πολιτικών στον τομέα του τουρισμού. Παράλληλα κάθε επικοινωνιακή μας δράση θα διατρέχεται οριζόντια από τον άξονα της βιωσιμότητας.

  • Σε ποιες αγορές θα στοχεύσετε επικοινωνιακά προκειμένου να «χτίσετε» ένα δυναμικό κοινό που θα συμβάλλει στην ενίσχυση της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας;

Οι αγορές στις οποίες στοχεύουμε είναι οι short haul, μεγάλες και μικρές ευρωπαϊκές αγορές: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία -οι αγορές από όπου έχουμε τις μεγαλύτερες ροές- αλλά και Ιταλία, Σκανδιναβία,  χώρες Κεντρικής Ευρώπης και Βαλκάνια. Η Αμερική έκανε φέτος ολική επαναφορά, ένα κοινό με πολύ υψηλή μέση δαπάνη. Επίσης το Ισραήλ, οι Αραβικές Χώρες και φυσικά η αγορά της Κίνας, όταν ανοίξει ξανά.

  • Έχετε αναφέρει ότι η επένδυση στο τουριστικό προϊόν της Αττικής, βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα των προτεραιοτήτων του ΕΟΤ. Με τι είδους δράσεις σκοπεύετε να τονώσετε την ανταγωνιστικότητά του;

Ο ΕΟΤ  βρίσκεται σε στενή συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής, όπως και με όλες τις Περιφέρειες. Ειδικά για την Αττική, πρόσφατα εγκαινιάσαμε τη συνεργασία μας με τον κορυφαίο οδηγό MICHELIN, με στόχο την ανάδειξη της Αθήνας, της Αττικής Ριβιέρας αλλά και ολόκληρης της Αττικής σε διεθνή γαστρονομικό προορισμό.

Με προσωπική μου πρωτοβουλία, αναδείξαμε τη σπηλιά του Ευριπίδη στην Σαλαμίνα , όπου διοργανώσαμε σεμινάρια και συνέδριο αρχαίου δράματος. Οφείλουμε να ξαναδώσουμε στη Σαλαμίνα, σε αυτό το τεράστιο ιστορικό και πολιτιστικό τοπόσημο, την αίγλη που της αναλογεί.

Τα ψηφιακά μέσα του Οργανισμού – VISIT GREECE- αναδεικνύουν σταθερά προορισμούς, δράσεις και εμπειρίες που προσφέρει η Αττική αλλά και κάθε άλλη Περιφέρεια της χώρας. Και βέβαια ο ΕΟΤ είναι σταθερά αρωγός μεγάλων δράσεων που αφορούν την Περιφέρεια: Rally Acropolis, Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, Ελευσίνα – Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2023 κ.ά.

  • Ποια από τις Περιφέρειες χρήζει αυτή τη στιγμή μεγαλύτερης βοήθειας;

Κεντρικός στόχος μας είναι, πέρα από τα μεγάλα landmarks τουρισμού στη χώρα, να προβάλουμε όλες τις περιοχές της Ελλάδας, νέους, λιγότερο προβεβλημένους προορισμούς, τόσο στην ακτογραμμή μας, όσο και στην ηπειρωτική ενδοχώρα. Αναμφισβήτητα Περιφέρειες όπως η Δυτική  Μακεδονία, η Δυτική Ελλάδα- κυρίως το κομμάτι της Στερεάς Ελλάδας- και η Αν. Μακεδονία και Θράκη χρειάζονται μεγαλύτερη ενίσχυση, αυτή τη στιγμή. Η τουριστική δραστηριότητα θα τονώσει τις τοπικές οικονομίες τους, οι οποίες είναι πιο ασθενείς σε σχέση με άλλες περιοχές της χώρας. Όμως επειδή τουριστικά είναι παρθένες περιοχές, δίχως προβλήματα υπερτουρισμού, μπορούμε να διαμορφώσουμε ένα υγειές αειφόρο μοντέλο ανάπτυξης, με έμφαση στα ανεξερεύνητα φυσικά τοπία, τις αυθεντικές εμπειρίες, τον τοπικό πολιτισμό και τα ποιοτικά ντόπια προϊόντα. Η περίπτωση της Ηπείρου, που γνωρίζει ιδιαίτερη άνθιση τα τελευταία  χρόνια, αποτελεί ένα εξαιρετικό προηγούμενο.

Η δημιουργία τέλος των DMOs και DMMOs θα λειτουργήσει καθοριστικά ώστε όλα τα βήματα τουριστικής ανάπτυξης και προβολής, σε κάθε δήμο και Περιφέρεια, να γίνονται συντονισμένα με βάση το αειφόρο μοντέλο ανάπτυξης που υιοθετούμε.

Ο Μαραθώνιος, το rally Acropolis και ο ποδηλατικός γύρος της Ελλάδας είναι μερικά μόνο από τα αθλητικά δρώμενα τα οποία στήριξε ο ΕΟΤ με στόχο τη διεθνή προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό. Πώς αποτυπώνονται οι εν λόγω επενδύσεις στα τουριστικά έσοδα και ποια η στρατηγική που θα ακολουθήσετε;

Δράσεις, όπως οι παραπάνω, επανατοποθετούν δυναμικά στο χάρτη του αθλητικού τουρισμού την Ελλάδα, τη χώρα που γέννησε το αθλητικό ιδεώδες, ενώ εμπλουτίζουν το συνολικό τουριστικό μας προϊόν.

Αντίστοιχα, πώς ο πολιτισμός μπορεί να δώσει περεταίρω ώθηση στο brand name Ελλάδα; Γιατί μέχρι στιγμής δεν έχει δοθεί έμφαση στη διοργάνωση θεατρικών πχ. παραστάσεων στα αγγλικά, έτσι ώστε ο ξένος που επισκέπτεται τη χώρα μας να έχει και αυτή την εναλλακτική μορφή διασκέδασης ξοδεύοντας επιπλέον χρήματα στις τοπικές κοινωνίες;

Είναι γεγονός ότι στην Ελλάδα έχουμε κάπως επαναπαυθεί στον πολιτιστικό μας πλούτο, κυρίως της αρχαιοελληνικής περιόδου. Όμως το τοπίο στην τουριστική βιομηχανία αλλάζει, ο ανταγωνισμός αυξάνεται και τίποτε δεν είναι δεδομένο… οφείλουμε λοιπόν να επανασυστήσουμε τον πολιτισμό μας. Όχι μόνο τον υλικό μα και την άυλη πολιτιστική κληρονομιά: λαϊκές τέχνες, ήθη, έθιμα, τοπικές κουζίνες.

Επίσης, οφείλουμε να εκμεταλλευτούμε περισσότερο τα οπτικο- ακουστικά μέσα, την ψηφιακή τεχνολογία- εικονική/ επαυξημένη πραγματικότητα, ψηφιακές ξεναγήσεις κλπ. Στον ΕΟΤ με τη βοήθεια της Κοινωνίας της Πληροφορίας θα διαμορφώσουμε ψηφιακό αποθετήριο, με όλο το πολιτιστικό απόθεμα της χώρας. Παράλληλα, έχουμε υπογράψει μνημόνιο συνεργασίας με το Εθνικό Θέατρο προκειμένου να ΄΄τρέξει’’ πιο γρήγορα ο υποτιτλισμός στα αγγλικά αρχαίων παραστάσεων.

  • Πρόεδρος του ΕΟΤ, ηθοποιός και μητέρα. Πώς καταφέρνετε να μοιράσετε το χρόνο σας σε δύο επαγγελματικές ιδιότητες που είναι εξίσου απαιτητικές, αφενός τα πολύωρα γυρίσματα, αφετέρου η καθημερινή ενασχόληση με τα κοινά και στην οικογένεια;

Δεν θα μπορούσα να κάνω αλλιώς… οφείλω να είμαι παρούσα, για την ακρίβεια, θέλω όχι απλά να είμαι παρούσα αλλά να είμαι εκατό τοις εκατό ενεργή και αποτελεσματική πρωτίστως στο έργο μου ως Πρόεδρος του ΕΟΤ. Είναι αλήθεια ότι συχνά, εντός ολίγων ημερών, απαιτείται να κινούμαι από τη μια άκρη της χώρας στην άλλη. Όμως, είναι η αγάπη μου για την Ελλάδα, είναι η πίστη μου στις τεράστιες δυνατότητες αυτής της χώρας, που μου δίνει τη δύναμη και την ενέργεια καθημερινά, προκειμένου να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου. Όσο περισσότερο ταξιδεύω στην πατρίδα μας, τόσο περισσότερο ανακαλύπτω τον τεράστιο πλούτο που διαθέτει. Η Ελλάδα είναι ένα never ending story φυσικής ομορφιάς, πολιτισμού, γαστρονομίας και αυθεντικών βιωματικών εμπειριών, που προσφέρονται απλόχερα κάθε εποχή του χρόνου. Όσον αφορά την ενασχόλησή μου με την πολιτική και τις υποχρεώσεις μου ως μητέρα, σημειωτέων η κόρη μου είναι πλέον ενήλικη, θα σας πω απλά: κοιτάξτε γύρω σας  και θα δείτε χιλιάδες γυναίκες να ανταποκρίνονται καθημερινά σε ένα πλήθος απαιτητικών ρόλων. Δεν είμαι λοιπόν εξαίρεση… είμαι ο κανόνας…

  • Μέσα στην πανδημία η Ελλάδα κατάφερε να αποτελέσει case study, όσον αφορά τον τρόπο που διαχειρίστηκε τον κορονοϊό, την ταχύτητα με την οποία εφάρμοσε τα πρωτόκολλα, στοιχεία που την κατέστησαν ασφαλή τουριστικό προορισμό. Ποιες οι εκτιμήσεις σας για το 2023, όταν στην εξίσωση μπαίνουν η ενεργειακή κρίση και ο πληθωρισμός; Από ποιες ανταγωνίστριες χώρες θα μπορούσαμε να πάρουμε μερίδιο;

Νομίζω ότι ο χειμώνας και η χρονιά που έχουμε μπροστά μας, με μια τέτοια ενεργειακή και πληθωριστική κρίση που βιώνουμε σε διεθνές επίπεδο, καθιστά διάτρητη κάθε πρόβλεψη. Βλέπετε ο Τουρισμός είναι πάντα ιδιαίτερα ευαίσθητος δέκτης των οικονομικο-κοινωνικών κλυδωνισμών.

Βέβαια στην World Travel Market τη μεγάλη τουριστική έκθεση του Λονδίνου, στις αρχές Μαρτίου, είχαμε πολύ θετικά μηνύματα. Παρά την κρίση, οι άνθρωποι είναι αποφασισμένοι να ταξιδέψουν και το 2023 και η Ελλάδα είναι πολύ ψηλά στην ατζέντα τους.

Σε κάθε περίπτωση, η Πολιτεία θα είναι και πάλι πλάι στον κόσμο του τουρισμού. Ο ίδιος ο Πρωθυπουργός ανέφερε στη ΔΕΘ ότι «προκειμένου να επεκταθεί η τουριστική περίοδος και τον χειμώνα, θα εγκρίνουμε πρόσθετα κονδύλια. Θα διατεθούν ώστε η Ελλάδα να διαφημιστεί από κοινού με τον ΕΟΤ, με αεροπορικές εταιρείες, με tour operators, για το διάστημα έως τον Μάρτιο του 2023».

Όπως ανέφερα ήδη οι καμπάνιες του ΕΟΤ: GREECE DOES HAVE A WINTER και GREEKEND, για τον ορεινό τουρισμό και τον τουρισμό πόλεων αντίστοιχα, θα συνεχιστούν σταθερά.

Πριν από λίγες μέρες ανακοινώθηκε ότι από το Πρόγραμμα ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ θα διατεθούν 100 εκατομμύρια για ενεργειακή αναβάθμιση μικρών μονάδων σε ορεινούς όγκους.

Θα μου επιτρέψετε όμως να πω ότι πέρα από τις ενισχύσεις που παρέχει η Πολιτεία, είναι ώρα και για αλλαγή νοοτροπιών. Τώρα είναι η ώρα για ενεργειακή αναβάθμιση, βιοκλιματική αρχιτεκτονική, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ύδατος, όχι μόνο για να αποφύγουμε την εκτίναξη του κόστους και των τιμών των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλά προκειμένου να κάνουμε πράξη ένα τουριστικό μοντέλο με αποδεδειγμένα πράσινο, βιώσιμο πρόσημο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!