Γ.Δ.
823.18 -1,40%
CENER
-4,01%
2.63
CNLCAP
0,00%
8.1
TITC
-0,89%
11.2
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.12
ΑΒΑΞ
-5,05%
0.715
ΑΒΕ
0,00%
0.39
ΑΔΜΗΕ
-4,40%
1.91
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
-1,76%
1.67
ΑΛΦΑ
-2,64%
0.835
ΑΝΔΡΟ
-1,53%
6.45
ΑΝΕΚ
+5,17%
0.061
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.1
ΑΡΑΙΓ
0,00%
5.06
ΑΣΚΟ
+1,47%
2.07
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
-2,22%
0.088
ΑΤΤΙΚΑ
-0,22%
0.928
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
-1,32%
3.36
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.62
ΒΙΟΣΚ
-3,41%
0.51
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.77
ΒΟΣΥΣ
+7,92%
2.18
ΒΥΤΕ
-0,68%
2.9
ΓΕΒΚΑ
+3,51%
1.18
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,47%
9.36
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
-4,59%
5.2
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,53%
0.53
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.208
ΔΡΟΜΕ
-3,54%
0.3
ΕΒΡΟΦ
+9,14%
0.74
ΕΕΕ
0,00%
21.1
ΕΚΤΕΡ
+1,47%
0.964
ΕΛΒΕ
0,00%
4.44
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-5,18%
0.403
ΕΛΙΝ
0,00%
1.665
ΕΛΛ
+0,33%
15.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,12%
1.716
ΕΛΠΕ
-2,29%
6.4
ΕΛΣΤΡ
-0,43%
2.29
ΕΛΤΟΝ
+1,60%
1.91
ΕΛΧΑ
-1,72%
1.37
ΕΝΤΕΡ
0,00%
4
ΕΠΙΛΚ
-5,11%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
5.58
ΕΣΥΜΒ
+0,34%
0.586
ΕΤΕ
+0,03%
2.952
ΕΥΑΠΣ
-0,69%
4.33
ΕΥΔΑΠ
-1,71%
7.46
ΕΥΠΙΚ
-1,30%
7.6
ΕΥΡΩΒ
-0,11%
0.895
ΕΧΑΕ
-1,46%
3.37
ΙΑΤΡ
-0,65%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-4,44%
0.517
ΙΛΥΔΑ
+1,45%
0.98
ΙΝΚΑΤ
-0,24%
2.04
ΙΝΛΙΦ
+1,95%
4.18
ΙΝΛΟΤ
-0,92%
0.54
ΙΝΤΕΚ
-5,48%
3.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.7
ΙΝΤΕΤ
-9,69%
0.82
ΙΝΤΚΑ
-4,00%
1.296
ΚΑΜΠ
0,00%
1.97
ΚΑΡΕΛ
+2,38%
258
ΚΕΚΡ
-6,16%
1.036
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
0,00%
0.576
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.47
ΚΟΥΑΛ
-2,20%
0.4
ΚΟΥΕΣ
-0,47%
4.27
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.112
ΚΡΙ
+1,41%
5.74
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.37
ΛΑΜΔΑ
-1,78%
5.785
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.826
ΛΕΒΚ
0,00%
0.236
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.982
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.05
ΛΥΚ
+0,31%
1.605
ΜΑΘΙΟ
+7,59%
0.78
ΜΕΒΑ
-3,94%
2.44
ΜΕΝΤΙ
-4,29%
2.9
ΜΕΡΚΟ
-5,66%
50
ΜΙΓ
+0,81%
0.0249
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,65%
17.9
ΜΟΝΤΑ
+5,45%
0.696
ΜΟΤΟ
0,00%
1.9
ΜΟΥΖΚ
+0,32%
0.63
ΜΠΕΛΑ
-1,31%
14.35
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.0895
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-2,59%
1.88
ΜΠΤΚ
-4,96%
0.67
ΜΥΤΙΛ
-3,65%
14
ΝΑΚΑΣ
-1,53%
1.93
ΝΑΥΠ
0,00%
1.16
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
-3,02%
0.1925
ΞΥΛΠ
0,00%
0.226
ΟΛΘ
+1,63%
25
ΟΛΠ
-0,64%
15.6
ΟΛΥΜΠ
-0,30%
1.67
ΟΠΑΠ
+0,65%
14.02
ΟΤΕ
-0,31%
16.32
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
8.55
ΠΑΙΡ
-1,99%
0.79
ΠΑΠ
+2,77%
2.6
ΠΕΙΡ
-3,89%
0.9596
ΠΕΤΡΟ
+1,06%
5.7
ΠΛΑΘ
-0,56%
3.55
ΠΛΑΙΣ
+0,28%
3.56
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,76%
1.32
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-1,45%
3.4
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.1
ΣΑΡ
-0,59%
6.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.019
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.26
ΣΙΔΜΑ
+2,84%
1.99
ΣΠΕΙΣ
-3,90%
7.4
ΣΠΙ
+1,59%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
-2,56%
17.54
ΤΖΚΑ
-2,75%
2.12
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
-5,77%
0.49
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.05
ΦΡΙΓΟ
-5,00%
0.095
ΦΡΛΚ
-1,88%
3.14
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.52
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

ΕΦΚΑ: Τι αλλάζει στην εξυπηρέτηση το 2022 – Όλες οι δράσεις

Αλλαγές έρχονται από τη νέα χρονιά στον ΕΦΚΑ.

Μέχρι πρότινος, η εμπειρία των πολιτών από τον Οργανισμό είχε συνδεθεί με το «κακό» πρόσωπο της δημόσιας διοίκησης: με τη γραφειοκρατία, την αδυναμία επικοινωνίας, την ταλαιπωρία και τον εκνευρισμό. Σήμερα, η κατάσταση έχει βελτιωθεί αισθητά.

Τους τελευταίους μήνες ο ΕΦΚΑ εφαρμόζει μια σειρά από δράσεις, με στόχο την οριστική αντιμετώπιση προβλημάτων που υποβαθμίζουν την εξυπηρέτηση του πολίτη. Στο επίκεντρό τους βρίσκεται η αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας, για την παροχή πάνω από 50 ηλεκτρονικών υπηρεσιών, τη δυνατότητα για ηλεκτρονικά ραντεβού, την υπηρεσία myEFKAlive κ.ά.

Καθοριστικό, επίσης, ρόλο στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών έχει η λειτουργία του 1555, του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, χωρίς χρέωση και με ελάχιστο χρόνο αναμονής. Μέχρι τώρα, το νέο τηλεφωνικό κέντρο έχει δεχθεί περίπου 400.000 κλήσεις πολιτών, από τις οποίες έχει εξυπηρετηθεί το 96%.

Η προσπάθεια, όμως, για τον οργανωτικό και ψηφιακό μετασχηματισμό του ΕΦΚΑ είναι συνεχής. Εντός του 2022, στον ΕΦΚΑ υλοποιούνται νέες, ή επεκτείνονται υφιστάμενες δράσεις, οι οποίες ενισχύουν περαιτέρω το ψηφιακό προφίλ του οργανισμού και αναβαθμίζουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών.

Οι δράσεις

Ειδικότερα, έχουν ήδη δρομολογηθεί οι εξής δράσεις:

Καταργείται σταδιακά η ανάγκη τηλεφωνικής επικοινωνίας με φυσικά υποκαταστήματα, καθώς το σύνολο της εξυπηρέτησης των πολιτών θα γίνεται μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου 1555.

Αναπτύσσονται 15 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, οι οποίες θα μειώσουν ακόμη περισσότερο την ανάγκη για φυσική παρουσία και αναμονή στα υποκαταστήματα του φορέα. Ήδη κάθε μήνα πραγματοποιούνται περίπου 1,2 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές, αποτρέποντας αντίστοιχες μετακινήσεις και περιορίζοντας δραστικά την ταλαιπωρία των πολιτών.

Ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος του 2021 η συγχώνευση των φυσικών υποκαταστημάτων του ΕΦΚΑ, με σκοπό να δημιουργηθεί σε κάθε νομό μια ενιαία διεύθυνση. Έτσι αποφεύγονται οι περιττές μετακινήσεις, η σύγχυση και η ταλαιπωρία των πολιτών, ενώ βελτιώνεται και ο συντονισμός μεταξύ των υπαλλήλων.

Καταργούνται σταδιακά οι επισκέψεις στα φυσικά υποκαταστήματα για υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά. Με τον τρόπο αυτό θα αποσυμφορηθούν ακόμη περισσότερο τα υποκαταστήματα, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των πολιτών που χρειάζεται να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία, αλλά και την καθημερινότητα των εργαζομένων του ΕΦΚΑ.

Επεκτείνεται παντού η υπηρεσία myefkalive, μέσω της οποίας οι ασφαλισμένοι εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως, με τηλεδιάσκεψη ή βιντεοκλήση. Η υπηρεσία ξεκίνησε καλύπτοντας αρχικά τους κατοίκους των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων. Σήμερα έχει επεκταθεί και στα νησιά του Ιονίου και του Βορειοανατολικού Αιγαίου, ενώ σταδιακά θα προστεθούν όλες οι περιοχές της Ελλάδας.

Μονιμοποιείται η υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού, για τις υποθέσεις όπου είναι απαραίτητη η επίσκεψη στα φυσικά υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ. Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί 860.000 ηλεκτρονικά ραντεβού, ενώ από τον Ιούλιο του 2021 τα διαθέσιμα ραντεβού έχουν επεκταθεί από τις δύο εβδομάδες στις πέντε.

Παράλληλα με την αναβάθμιση των υπηρεσιών του, παραμένει προτεραιότητα για τον ΕΦΚΑ η επιτάχυνση της εκκαθάρισης των εκκρεμών συντάξεων. Στο πλαίσιο αυτό, έχει τεθεί σε λειτουργία ο Πύργος Ελέγχου, για την παρακολούθηση της πορείας των αιτημάτων συνταξιοδότησης σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, εντός του Νοεμβρίου ανέλαβαν σε πρώτη φάση δράση 179 πιστοποιημένοι ιδιώτες δικηγόροι και λογιστές, προκειμένου να βοηθήσουν ως εξωτερικοί συνεργάτες στην επιτάχυνση της διαδικασίας απονομής συντάξεων.

Είναι αλήθεια ότι ο ΕΦΚΑ καλείται να φέρει σε πέρας μια τεράστια και δύσκολη αποστολή, που δυσχεραίνεται από οργανωτικές παθογένειες και κακές νοοτροπίες του παρελθόντος. Τα προβλήματα αυτά, προφανώς, δεν μπορούν να λυθούν αυτόματα. Όμως, η αρχή έχει γίνει και ο ΕΦΚΑ σταδιακά μετατρέπεται, από εστία ταλαιπωρίας, σε έναν οργανισμό που σέβεται και υπηρετεί τον πολίτη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!