Γ.Δ.
894.74 +0,69%
CENER
+0,78%
2.59
CNLCAP
0,00%
8.45
TITC
+0,67%
15.1
ΑΑΑΚ
0,00%
6.7
ΑΑΑΠ
+3,13%
3.3
ΑΒΑΞ
+0,36%
1.116
ΑΒΕ
+1,61%
0.504
ΑΔΜΗΕ
+1,01%
2.5
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.52
ΑΛΜΥ
0,00%
1.945
ΑΛΦΑ
+2,50%
1.1275
ΑΝΔΡΟ
+0,69%
29.2
ΑΝΕΚ
-4,67%
0.0715
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.09
ΑΡΑΙΓ
-0,19%
5.12
ΑΣΚΟ
-0,48%
2.08
ΑΣΤΑΚ
0,00%
9.05
ΑΤΕΚ
0,00%
0.416
ΑΤΤ
-1,03%
3.855
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
1.08
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.58
ΒΙΟ
+1,02%
4.465
ΒΙΟΚΑ
-8,13%
1.47
ΒΙΟΣΚ
-0,68%
0.586
ΒΙΟΤ
0,00%
0.34
ΒΙΣ
0,00%
1.07
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΒΥΤΕ
+1,48%
2.74
ΓΕΒΚΑ
-0,81%
1.23
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,67%
9.73
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.16
ΔΕΗ
+1,01%
8.99
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
0.754
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.32
ΔΡΟΜΕ
+3,08%
0.402
ΕΒΡΟΦ
+0,20%
1
ΕΕΕ
-0,83%
29.75
ΕΚΤΕΡ
+0,83%
1.215
ΕΛΒΕ
+0,68%
7.45
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-3,24%
0.448
ΕΛΙΝ
0,00%
1.83
ΕΛΛ
-0,24%
16.78
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,02%
1.435
ΕΛΠΕ
+0,66%
6.14
ΕΛΣΤΡ
+1,69%
2.4
ΕΛΤΟΝ
+1,36%
1.865
ΕΛΧΑ
+0,11%
1.9
ΕΝΤΕΡ
-0,82%
4.86
ΕΠΙΛΚ
+2,04%
0.3
ΕΠΣΙΛ
+3,77%
16.5
ΕΣΥΜΒ
+4,10%
0.635
ΕΤΕ
+3,23%
2.56
ΕΥΑΠΣ
+2,89%
4.63
ΕΥΔΑΠ
+0,53%
7.61
ΕΥΠΙΚ
+0,22%
4.65
ΕΥΡΩΒ
+1,95%
0.8696
ΕΧΑΕ
0,00%
3.7
ΙΑΤΡ
+0,28%
1.775
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.793
ΙΛΥΔΑ
-1,43%
1.375
ΙΝΚΑΤ
+0,97%
2.09
ΙΝΛΙΦ
+0,98%
4.12
ΙΝΛΟΤ
+1,22%
0.496
ΙΝΤΕΚ
0,00%
3.44
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,44%
7.05
ΙΝΤΕΤ
+1,65%
0.86
ΙΝΤΚΑ
-0,90%
1.992
ΚΑΜΠ
0,00%
2.43
ΚΑΡΕΛ
0,00%
276
ΚΕΚΡ
-2,84%
2.22
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
-1,43%
0.69
ΚΜΟΛ
-1,34%
2.94
ΚΟΡΔΕ
-0,74%
0.536
ΚΟΥΑΛ
-0,35%
0.287
ΚΟΥΕΣ
+1,54%
14.54
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.184
ΚΡΕΤΑ
0,00%
1.09
ΚΡΙ
+4,19%
7.96
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.9
ΚΥΡΙΟ
+1,16%
1.305
ΛΑΒΙ
-1,91%
0.41
ΛΑΜΔΑ
+0,40%
7.5
ΛΑΜΨΑ
0,00%
19.6
ΛΑΝΑΚ
+9,62%
1.14
ΛΕΒΚ
+4,00%
0.416
ΛΕΒΠ
0,00%
0.382
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.21
ΛΟΓΟΣ
-2,75%
1.06
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.58
ΛΥΚ
-1,31%
1.51
ΜΑΘΙΟ
-5,66%
0.5
ΜΕΒΑ
-0,90%
2.2
ΜΕΝΤΙ
+1,35%
3
ΜΕΡΚΟ
-4,84%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
0.0292
ΜΙΝ
-8,85%
0.515
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,82%
14.59
ΜΟΝΤΑ
+5,45%
0.58
ΜΟΤΟ
-1,08%
1.375
ΜΟΥΖΚ
-0,30%
0.658
ΜΠΕΛΑ
-3,03%
13.42
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,49%
2.05
ΜΠΤΚ
-2,07%
0.71
ΜΥΤΙΛ
+0,13%
14.9
ΝΑΚΑΣ
+1,96%
2.08
ΝΑΥΠ
-0,78%
1.27
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.21
ΞΥΛΚ
+2,90%
0.284
ΞΥΛΠ
0,00%
0.23
ΟΛΘ
+2,33%
26.3
ΟΛΠ
+0,11%
18.8
ΟΛΥΜΠ
+0,59%
1.71
ΟΠΑΠ
+0,75%
13.5
ΟΤΕ
-0,79%
15.605
ΟΤΟΕΛ
0,00%
8
ΠΑΙΡ
-0,64%
0.93
ΠΑΠ
-0,92%
2.15
ΠΕΙΡ
+1,13%
1.438
ΠΕΤΡΟ
+0,27%
7.44
ΠΛΑΘ
+0,28%
7.05
ΠΛΑΙΣ
+2,45%
4.18
ΠΛΑΚΡ
0,00%
17.8
ΠΡΔ
+11,95%
0.356
ΠΡΕΖΤ
0,00%
5.75
ΠΡΕΜΙΑ
-0,66%
1.5
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.65
ΠΡΟΦ
+0,37%
5.44
ΡΕΒΟΙΛ
-0,75%
1.33
ΣΑΡ
+0,79%
8.91
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.45
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0385
ΣΕΝΤΡ
+3,46%
0.299
ΣΙΔΜΑ
-0,75%
2.64
ΣΠΕΙΣ
+1,86%
9.84
ΣΠΙ
+6,04%
0.79
ΣΠΥΡ
0,00%
0.21
ΤΕΝΕΡΓ
+1,77%
11.5
ΤΖΚΑ
+0,97%
3.11
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,13%
0.875
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.175
ΦΙΕΡ
-0,34%
0.578
ΦΛΕΞΟ
-0,74%
6.7
ΦΡΙΓΟ
+0,60%
0.168
ΦΡΛΚ
+1,25%
4.05
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-5,71%
0.66
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Mercedes: Παρουσίασε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Benz EQE

Λίγους μόλις μήνες μετά την κυκλοφορία του EQS, η Mercedes-EQ παρουσίασε το επόμενο μοντέλο, που αποτελεί μέρος του προγράμματος δημιουργίας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων, τη νέα EQE.

Η πρόταση με πολλά σπορ στοιχεία, προσφέρει όλες τις βασικές λειτουργίες της EQS, σε ελαφρώς πιο συμπαγή μορφή. Αρχικά θα λανσαριστούν δυο εκδόσεις όσον αφορά την ισχύ: η EQE 350 με απόδοση 215 kW και η EQE 500 απόδοσης περίπου 500 kW. Η παραγωγή της EQE πραγματοποιείται σε δύο εργοστάσια του παγκόσμιου δικτύου παραγωγής της Mercedes-Benz Cars, στο γερμανικό εργοστάσιο στη Βρέμη για την παγκόσμια αγορά και στη γερμανοκινεζική κοινή επιχείρηση BBAC στο Πεκίνο για την τοπική αγορά.

Σε σύγκριση με το EQS, το EQE είναι πιο εξορθολογισμένο, με ελαφρώς μικρότερο μεταξόνιο, μικρότερες προεξοχές και φέρνει μια νέα ιδέα για την διαμόρφωση του σαλονιού. Η τάση είναι να νοιώθουν οι επιβάτες ότι βρίσκονται στο σαλόνι τους σπιτιού τους, να χαλαρώνουν, να έχουν υψηλά επίπεδα άνεσης και να απολαμβάνουν την κίνηση με τις λιγότερες δυνατές παρεμβάσεις στα συστήματα του αυτοκινήτου.

Στις εξωτερικές διαστάσεις (μήκος/πλάτος/ύψος: 4946/1961/1512 χιλιοστά), το EQE είναι συγκρίσιμο με το CLS. Οι εσωτερικές διαστάσεις ξεπερνούν αυτές της σημερινής E-Class (σειρά μοντέλων 213), στη περιοχή των ώμων μπροστά προστέθηκαν 27 χιλ. και στο εσωτερικό μήκος 80 χιλ..

Με το προαιρετικά διαθέσιμο MBUX Hyperscreen, ολόκληρος ο πίνακας οργάνων είναι μια ευρεία οθόνη. Αυτό καθορίζει την αισθητική ολόκληρου του πιλοτηρίου και του εσωτερικού. Οι οθόνες υψηλής ανάλυσης συγχωνεύονται κάτω από το κοινό γυάλινο κάλυμμα. Η γραφική εμφάνιση του περιεχομένου MBUX τους είναι συντονισμένη. Το MBUX Hyperscreen είναι ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων με μινιμαλιστικό τρόπο.

Η οθόνη OLED 12,3 ιντσών για τον συνοδηγό, παρέχει τη δική του περιοχή ελέγχου. Στην Ευρώπη, επιτρέπεται στον επιβάτη να παρακολουθεί βίντεο, τηλεόραση ή διαδίκτυο, ακόμη και εν κινήσει. Αυτό συμβαίνει επειδή η Mercedes-EQ χρησιμοποιεί μια έξυπνη λογική αποκλεισμού που βασίζεται στην κάμερα: εάν η κάμερα εντοπίσει ότι ο οδηγός κοιτάζει την οθόνη του συνοδηγού, αυτή αυτόματα διακόπτει την προβολή.

Η ζώνη εξαερισμού εκτείνεται σε όλο το πλάτος στην κορυφή και είναι πολύ λεπτή ταυτόχρονα. Αυτές οι ζώνες, μαζί με το γυάλινο περίβλημα του MBUX Hyperscreen, δημιουργούν την αρχιτεκτονική του πιλοτηρίου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!