Γ.Δ.
1448.7 +0,06%
ACAG
+1,54%
6.6
CENER
+1,75%
7.57
CNLCAP
+2,96%
6.95
DIMAND
-0,10%
9.68
OPTIMA
+3,70%
10.66
TITC
-0,53%
28.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,40%
1.484
ΑΒΕ
+0,61%
0.494
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.23
ΑΚΡΙΤ
+1,10%
0.92
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.627
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,24%
12.3
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.65
ΑΣΤΑΚ
-1,08%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+6,37%
8.02
ΑΤΤ
-0,44%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
+1,27%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,69%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.65
ΒΙΟΣΚ
+0,41%
1.225
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-3,89%
1.605
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,96%
16.44
ΔΑΑ
+0,12%
8.458
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.36
ΔΟΜΙΚ
+1,45%
4.545
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,29%
0.349
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
0,00%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+3,31%
4.365
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
0,00%
2.41
ΕΛΛ
-1,39%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,97%
2.595
ΕΛΠΕ
-0,36%
8.28
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.48
ΕΛΤΟΝ
+0,43%
1.868
ΕΛΧΑ
-1,02%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
+9,79%
0.157
ΕΠΣΙΛ
+5,10%
10.1
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
+1,92%
7.656
ΕΥΑΠΣ
-0,61%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,86%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,64%
2.017
ΕΧΑΕ
-1,91%
5.13
ΙΑΤΡ
-0,61%
1.64
ΙΚΤΙΝ
-1,76%
0.447
ΙΛΥΔΑ
-3,03%
1.6
ΙΝΚΑΤ
-0,60%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,83%
4.78
ΙΝΛΟΤ
-2,56%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-2,66%
6.23
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,91%
4.38
ΙΝΤΕΤ
+3,24%
1.275
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
3.525
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-0,63%
1.585
ΚΕΠΕΝ
+9,89%
2
ΚΛΜ
-1,88%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-2,59%
0.526
ΚΟΥΑΛ
-3,23%
1.38
ΚΟΥΕΣ
-1,93%
5.59
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,91%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,14%
1.43
ΛΑΒΙ
-1,05%
0.846
ΛΑΜΔΑ
-1,56%
6.92
ΛΑΜΨΑ
+1,85%
33
ΛΑΝΑΚ
+3,64%
1.14
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+2,55%
2.82
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.06
ΜΕΒΑ
+2,33%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,03%
2.95
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+1,02%
3.95
ΜΙΝ
+2,36%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,79%
27.28
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
-0,99%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.74
ΜΠΕΛΑ
+1,14%
28.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,29%
38.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,49%
1.035
ΞΥΛΚ
-1,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-2,40%
0.326
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
+0,61%
24.9
ΟΛΥΜΠ
-1,03%
2.87
ΟΠΑΠ
-0,42%
16.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.878
ΟΤΕ
-0,97%
14.28
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.86
ΠΑΙΡ
-1,64%
1.2
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4
ΠΕΤΡΟ
-0,69%
8.6
ΠΛΑΘ
-0,74%
4.04
ΠΛΑΚΡ
+0,65%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,69%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.63
ΣΑΡ
+1,02%
11.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,53%
0.378
ΣΙΔΜΑ
-1,94%
2.02
ΣΠΕΙΣ
+0,80%
7.6
ΣΠΙ
-3,90%
0.74
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,04%
18.11
ΤΖΚΑ
-4,48%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,92%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,39%
0.366
ΦΛΕΞΟ
-3,03%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,27%
0.318
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.175
ΧΑΙΔΕ
+2,29%
0.67

Mercedes: Παρουσίασε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Benz EQE

Λίγους μόλις μήνες μετά την κυκλοφορία του EQS, η Mercedes-EQ παρουσίασε το επόμενο μοντέλο, που αποτελεί μέρος του προγράμματος δημιουργίας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων, τη νέα EQE.

Η πρόταση με πολλά σπορ στοιχεία, προσφέρει όλες τις βασικές λειτουργίες της EQS, σε ελαφρώς πιο συμπαγή μορφή. Αρχικά θα λανσαριστούν δυο εκδόσεις όσον αφορά την ισχύ: η EQE 350 με απόδοση 215 kW και η EQE 500 απόδοσης περίπου 500 kW. Η παραγωγή της EQE πραγματοποιείται σε δύο εργοστάσια του παγκόσμιου δικτύου παραγωγής της Mercedes-Benz Cars, στο γερμανικό εργοστάσιο στη Βρέμη για την παγκόσμια αγορά και στη γερμανοκινεζική κοινή επιχείρηση BBAC στο Πεκίνο για την τοπική αγορά.

Σε σύγκριση με το EQS, το EQE είναι πιο εξορθολογισμένο, με ελαφρώς μικρότερο μεταξόνιο, μικρότερες προεξοχές και φέρνει μια νέα ιδέα για την διαμόρφωση του σαλονιού. Η τάση είναι να νοιώθουν οι επιβάτες ότι βρίσκονται στο σαλόνι τους σπιτιού τους, να χαλαρώνουν, να έχουν υψηλά επίπεδα άνεσης και να απολαμβάνουν την κίνηση με τις λιγότερες δυνατές παρεμβάσεις στα συστήματα του αυτοκινήτου.

Στις εξωτερικές διαστάσεις (μήκος/πλάτος/ύψος: 4946/1961/1512 χιλιοστά), το EQE είναι συγκρίσιμο με το CLS. Οι εσωτερικές διαστάσεις ξεπερνούν αυτές της σημερινής E-Class (σειρά μοντέλων 213), στη περιοχή των ώμων μπροστά προστέθηκαν 27 χιλ. και στο εσωτερικό μήκος 80 χιλ..

Με το προαιρετικά διαθέσιμο MBUX Hyperscreen, ολόκληρος ο πίνακας οργάνων είναι μια ευρεία οθόνη. Αυτό καθορίζει την αισθητική ολόκληρου του πιλοτηρίου και του εσωτερικού. Οι οθόνες υψηλής ανάλυσης συγχωνεύονται κάτω από το κοινό γυάλινο κάλυμμα. Η γραφική εμφάνιση του περιεχομένου MBUX τους είναι συντονισμένη. Το MBUX Hyperscreen είναι ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων με μινιμαλιστικό τρόπο.

Η οθόνη OLED 12,3 ιντσών για τον συνοδηγό, παρέχει τη δική του περιοχή ελέγχου. Στην Ευρώπη, επιτρέπεται στον επιβάτη να παρακολουθεί βίντεο, τηλεόραση ή διαδίκτυο, ακόμη και εν κινήσει. Αυτό συμβαίνει επειδή η Mercedes-EQ χρησιμοποιεί μια έξυπνη λογική αποκλεισμού που βασίζεται στην κάμερα: εάν η κάμερα εντοπίσει ότι ο οδηγός κοιτάζει την οθόνη του συνοδηγού, αυτή αυτόματα διακόπτει την προβολή.

Η ζώνη εξαερισμού εκτείνεται σε όλο το πλάτος στην κορυφή και είναι πολύ λεπτή ταυτόχρονα. Αυτές οι ζώνες, μαζί με το γυάλινο περίβλημα του MBUX Hyperscreen, δημιουργούν την αρχιτεκτονική του πιλοτηρίου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!