Γ.Δ.
1280.11 +0,39%
ACAG
+2,52%
6.1
CENER
+1,72%
7.1
CNLCAP
+1,39%
7.3
DIMAND
-0,93%
10.7
OPTIMA
-0,64%
7.8
TITC
+0,41%
19.82
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
+4,06%
1.59
ΑΒΕ
-0,77%
0.516
ΑΔΜΗΕ
+1,90%
2.14
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.715
ΑΛΜΥ
+1,92%
2.65
ΑΛΦΑ
-0,26%
1.556
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.6
ΑΝΕΚ
-2,21%
0.266
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+0,70%
11.54
ΑΣΚΟ
+4,46%
2.34
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.4
ΑΤΤ
-0,36%
11.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.64
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,11%
5.48
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.83
ΒΙΟΣΚ
-0,44%
1.12
ΒΙΟΤ
0,00%
0.222
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-2,03%
1.69
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,15%
13.26
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.3
ΔΕΗ
+0,28%
10.83
ΔΟΜΙΚ
+0,85%
3.55
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,77%
0.334
ΕΒΡΟΦ
+5,83%
1.09
ΕΕΕ
+1,26%
25.77
ΕΚΤΕΡ
+4,76%
3.74
ΕΛΒΕ
+2,89%
4.98
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-0,36%
0.558
ΕΛΙΝ
+0,43%
2.33
ΕΛΛ
+2,04%
15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,06%
2.225
ΕΛΠΕ
-0,39%
7.58
ΕΛΣΤΡ
-0,69%
2.89
ΕΛΤΟΝ
-0,47%
2.14
ΕΛΧΑ
+1,07%
1.89
ΕΝΤΕΡ
+1,93%
6.34
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.108
ΕΠΣΙΛ
-0,52%
9.65
ΕΣΥΜΒ
-0,47%
1.07
ΕΤΕ
-1,78%
6.17
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.3
ΕΥΔΑΠ
+3,45%
6
ΕΥΡΩΒ
-1,69%
1.6625
ΕΧΑΕ
+1,92%
5.31
ΙΑΤΡ
-1,11%
1.775
ΙΚΤΙΝ
-0,32%
0.468
ΙΛΥΔΑ
+0,37%
1.35
ΙΝΚΑΤ
+0,29%
3.48
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.4
ΙΝΛΟΤ
+2,34%
0.963
ΙΝΤΕΚ
-0,81%
6.14
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.45
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.39
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
2.705
ΚΑΜΠ
0,00%
2.43
ΚΑΡΕΛ
+0,65%
310
ΚΕΚΡ
+6,12%
1.82
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+1,64%
1.24
ΚΟΡΔΕ
+0,37%
0.544
ΚΟΥΑΛ
-0,35%
0.57
ΚΟΥΕΣ
+3,48%
5.65
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,63%
9.44
ΚΤΗΛΑ
+1,08%
1.88
ΚΥΡΙΟ
-3,77%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,66%
0.712
ΛΑΜΔΑ
+3,79%
6.85
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
+2,72%
0.945
ΛΕΒΚ
0,00%
0.282
ΛΕΒΠ
-29,61%
0.252
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,74%
1.17
ΛΟΥΛΗ
+2,23%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
-2,59%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
3.34
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46
ΜΙΓ
+2,78%
4.8
ΜΙΝ
+0,81%
0.496
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,32%
24.72
ΜΟΝΤΑ
+3,68%
1.69
ΜΟΤΟ
-1,61%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.595
ΜΠΕΛΑ
+3,74%
24.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,66%
3.05
ΜΠΡΙΚ
-1,03%
1.92
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
-0,38%
36.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.08
ΝΑΥΠ
-1,94%
1.01
ΞΥΛΚ
+0,89%
0.341
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΟΛΘ
+0,43%
23.2
ΟΛΠ
-0,22%
23.2
ΟΛΥΜΠ
+0,79%
2.55
ΟΠΑΠ
+1,02%
14.85
ΟΤΕ
-1,04%
13.33
ΟΤΟΕΛ
+2,46%
12.48
ΠΑΙΡ
0,00%
1.15
ΠΑΠ
0,00%
2.2
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.226
ΠΕΤΡΟ
-0,22%
8.96
ΠΛΑΘ
+0,72%
4.195
ΠΛΑΚΡ
-1,88%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
+1,03%
1.182
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-0,91%
4.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,04%
1.9
ΣΑΡ
+2,17%
8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0305
ΣΕΝΤΡ
-0,27%
0.366
ΣΙΔΜΑ
-1,26%
2.35
ΣΠΕΙΣ
-0,90%
6.64
ΣΠΙ
-4,15%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+1,59%
15.94
ΤΖΚΑ
+0,81%
1.86
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,44%
1.7848
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
0,00%
0.396
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-1,33%
0.074
ΦΡΛΚ
+1,45%
4.21
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Renault: Δημιουργία του ιπτάμενου Air4 Concept

Για να ολοκληρώσει τους εορτασμούς για την 60ή επέτειο του Renault 4, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να συνεργαστεί με την TheArsenale, για να δημιουργήσουν από κοινού ένα πρωτότυπο ιπτάμενο μοντέλο, που θα κινείται όπως τα ελικόπτερα.

Το 2021 σηματοδοτεί την 60ή επέτειο του Renault 4L, ενός αυτοκινήτου που έχει κάνει ρεκόρ πωλήσεων. Ανακοινώθηκε ότι ο όγκος των πωλήσεών του ξεπέρασε τα 8 εκατομμύρια μονάδες, πουλήθηκε σε πάνω από 100 χώρες και ήταν στην αγορά επί περίπου 30 χρόνια. Το αρχικό Renault 4 ήταν ένα απλό, αποτελεσματικό και ευέλικτο όχημα που κατασκευάστηκε από το 1961 έως και το 1992.

Η Renault συνεργάστηκε με την TheArsenale και παρουσίασαν τη μελέτη τους για το μελλοντικό ιπτάμενο αυτοκίνητο. Το AIR4 είναι μια ακόμη προσπάθεια των κατασκευαστών αυτοκινήτων να δημιουργήσουν ιπτάμενα αυτοκίνητα τα οποία έχουν τη δυνατότητα να κινούνται πάνω από τους δρόμους χωρίς τους περιορισμούς στην κυκλοφορία.

Το όχημα είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, και διατηρεί τις ίδιες γραμμές και την ίδια μάζα του αρχικού 4L. Η ακαμψία έχει αναθεωρηθεί πλήρως για να ικανοποιήσει τις νέες απαιτήσεις όπως η ώθηση και η ανύψωση. Ανακοινώθηκε ότι για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι, απαιτήθηκαν πολλές ώρες υπολογισμών και δοκιμών, με τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά προγράμματα. Βασιζόμενοι σε τεχνικές που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη, οι μηχανικοί της TheArsenale δοκίμασαν τις ικανότητες της κατασκευής, για να βελτιώσουν και να τελειοποιήσουν τις ιδέες των σχεδιαστών, πριν ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές στον αέρα.

Το AIR4 δεν διαθέτει τροχούς

Το AIR4 δεν έχει τροχούς. Διαθέτει τέσσερις προπέλες δύο λεπίδων, μία σε κάθε γωνία του οχήματος. Το πλαίσιο βρίσκεται στη μέση του περιστρεφόμενου πλαισίου και ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση και να καθίσει στην καμπίνα του οχήματος σηκώνοντας το επανασχεδιασμένο κέλυφος Renault 4, το οποίο είναι αρθρωμένο μπροστά.

Από τεχνική άποψη, το AIR4 τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια από μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 22.000 mAh που παράγουν συνολική ισχύ 90.000 mAh. Το όχημα υπολογίζεται σε οριζόντια τελική ταχύτητα 26 m/s, με κλίση 45° κατά τις πτήσεις και έως μέγιστη κλίση 70°. Μπορεί να πετάξει έως και 700 μέτρα με ταχύτητα απογείωσης 14 m/s, συγκρατείται στα 4 m/s για λόγους ασφαλείας και ταχύτητα προσγείωσης 3 m/s. Το AIR4 έχει σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και συναρμολογηθεί εξολοκλήρου στη Γαλλία, στην καρδιά του πρώτου τεχνολογικού πάρκου της Ευρώπης στη Sophia Antipolis, στην Κυανή Ακτή.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!