Μήνυμα Αραγτσί προς κάθε κατεύθυνση: Το Ορμούζ παραμένει υπό ιρανική διαχείριση

Η Τεχεράνει διαμηνύει προς τις ΗΠΑ αλλά και προς κάθε κατεύθυνση ότι διατηρεί τον έλεγχο των Στενών του Ορμούζ τουλάχιστον για τις επόμενες 30 μέρες

Ο Αμπάς Αραγτσί ©EPA, JOSE SENA GOULAO

Σαφές μήνυμα προς κάθε αποδέκτη και πρωτίστως προς τις Ηνωμένες Πολιτείες στέλνει ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν, Αμπάς Αραγτσί, δηλώνοντας ότι τα Στενά του Ορμούζ παραμένουν υπό τον πλήρη έλεγχο, την εποπτεία και τη διαχείριση της Τεχεράνης για τις επόμενες 30 ημέρες.

Οι δηλώσεις έγιναν κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στο Ιράκ, όπου ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών ανέφερε ότι ενημέρωσε τον Ιρακινό ομόλογό του για τις τελευταίες εξελίξεις μετά τον «πόλεμο που επιβλήθηκε στο Ιράν», όπως χαρακτηριστικά είπε, αλλά και για το μνημόνιο κατανόησης που έχει υπογραφεί ανάμεσα στο Ιράν και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

;

«Το Ορμούζ παραμένει υπό ιρανική διαχείριση»

Ο Αραγτσί υποστήριξε ότι τα Στενά του Ορμούζ θα παραμείνουν υπό την «πλήρη εποπτεία και διαχείριση» του Ιράν για τις επόμενες 30 ημέρες.

Όπως ανέφερε, μετά την άρση όλων των εμποδίων, η θαλάσσια οδός θα μπορέσει να επανέλθει στην πλήρη δυναμικότητά της.

Οι δηλώσεις αυτές έγιναν μετά από δύο ημέρες ανταλλαγής πληγμάτων μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν καθώς και αλληλοκατηγοριών ότι η κάθε πλευρά υπονομεύει με τη στάση της την προκαταρκτική συμφωνία που έχουν υπογράψει μεταξύ τους στην Ελβετία.